Ik ook niet met jouw punten erbij.quote:Op woensdag 6 februari 2019 21:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga deze maand toch geen eerste worden, dus je mag ze hebben.
Mooiquote:Op woensdag 6 februari 2019 21:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh zo erg is t niet, wel toen we jong waren, maar nu is het wel voorbij
Zelfs als je die van Slakkie erbij hebt, sta je nog geen eerstequote:Op woensdag 6 februari 2019 22:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ook niet met jouw punten erbij.
Dus laat maar.
Jij kan nog wel eerste worden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ook niet met jouw punten erbij.
Dus laat maar.
Lekker clippie jaquote:
Mag ze van mij hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als jij haar jouw punten geeft wel ja
Ja dan zou ik net op 1 moeten kunnen staan. Met de helft van Nijn en Homijn erbij.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Zelfs als je die van Slakkie erbij hebt, sta je nog geen eerste
homijns punten mag jequote:Op woensdag 6 februari 2019 22:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dan zou ik net op 1 moeten kunnen staan. Met de helft van Nijn en Homijn erbij.
Haha ja dan wel jaquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dan zou ik net op 1 moeten kunnen staan. Met de helft van Nijn en Homijn erbij.
Heb jij in een andere tijdzone geleefd?quote:
Ja maar ik wil dat gewoon echt niet. Ik raak dan helemaal in de stress. Continu checken hoe ik ervoor sta. En gewoon balen als iemand dichterbij komt of je inhaalt.quote:
gewoon posten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat gewoon echt niet. Ik raak dan helemaal in de stress. Continu checken hoe ik ervoor sta. En gewoon balen als iemand dichterbij komt of je inhaalt.
Je hebt wel wat beters te doenquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja maar ik wil dat gewoon echt niet. Ik raak dan helemaal in de stress. Continu checken hoe ik ervoor sta. En gewoon balen als iemand dichterbij komt of je inhaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |