Altijd lekker, vooral als die kater nergens te zien isquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:25 schreef Limoentjuh het volgende:
Mooi toch
Lekker puntjes verzamelen
Hoe oud is je dochter ?quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik word er echt geïrriteerd van 🙈
Hoestdrankje of zo'n strepsil snoepje ?quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
5, ze kan er echt niks aan doen.. dat weet ik wel hoor..
Dan stoppen we niet.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik wil niet eens dat het ophoud.
Ja goed hequote:Op woensdag 6 februari 2019 20:27 schreef dud0r het volgende:
C_a![]()
Bazenchick![]()
![]()
Volgens mij heeft die aloa amper punten gepakt.![]()
In je nek leggenquote:
Helpt helaas momenteel allemaal niet..quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoestdrankje of zo'n strepsil snoepje ?
Honingdrop kan soms ook helpen
Maar is het sowieso geen bedtijd dan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Helpt helaas momenteel allemaal niet..
Nattekat?quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Altijd lekker, vooral als die kater nergens te zien is
Ze gaat meestal tussen half 9 9 uur.. dus ja wel zo'n beetje..quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar is het sowieso geen bedtijd dan?
Warme melk met honing helpt bij mij altijd
even proberen misschien dan. Melk en honing zijn beide goed voor je. En straks ligt zij anders ook heel de nacht wakker door de hoestquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze gaat meestal tussen half 9 9 uur.. dus ja wel zo'n beetje..
Dat is misschien nog wel een idee inderdaad
Je bent geweldigquote:
Zou hij het dan toch beginnen te snappen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die is deze maand amper aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |