Ik vind het wel geinigquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die score slaat nergens op. Maar wel leuk hoe iedereen even helemaal ermee bezig was
Ja keek verkeerd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:44 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
1459 lieve schat. Tegenvaller.
Nee gewoon doorgegaan. Ik ben een bikkel.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zeker cup a soup genomen?
Zakt vooral als je langere tijd niet online bent lijkt het.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die score slaat nergens op. Maar wel leuk hoe iedereen even helemaal ermee bezig was
netjesquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:45 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee gewoon doorgegaan. Ik ben een bikkel.
Heb je je ogen wel open?quote:
Ik ga het straks pas echt merken rond 19uur dat ik moet slapen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je was buiten geweest toch vandaag? Wordt je ook moe van hè?
Verstandig idd dat je optijd naar bed gaat . Zoveel slaap jij ook niet.
Ja heb er weinig last van gehad. Alleen rond 12 uur ff een inkakker.
Uhmquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Zakt vooral als je langere tijd niet online bent lijkt het.
Doe liever iets anders met je been.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jullie houden mij op de been.
Heb jij nog geen dipje gehad?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga het straks pas echt merken rond 19uur dat ik moet slapen.
derde been?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sorry, het houd niet op, niet vanzelf.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Als ik mijn score nou in euro's uitbetaald kreeg dan bleef ik er wel voor online.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Zakt vooral als je langere tijd niet online bent lijkt het.
In de knoop leggen?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:47 schreef wadslak het volgende:
[..]
Doe liever iets anders met je been.
Nee te druk vandaag om er wat van te merkenquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:48 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb jij nog geen dipje gehad?
Ookquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
ik eet vanavond pizza, en jullie?
Ik ga zo stamppot makenquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:49 schreef charmed_angel het volgende:
ik eet vanavond pizza, en jullie?
hahaatjesquote:Op woensdag 6 februari 2019 16:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee 7e been. Ik ben een octopus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |