Nee kan ik me voorstellen..quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Best wel h.
Gaat me iig niet nog eens gebeuren.
Goed dat je uiteindelijk toch tot inkeer gekomen bentquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:03 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat begon na een maand of 4. En ik had toen zoiets van Ja ik heb niks te verbergen dus prima. Liefde maakt blind.![]()
Tot er telkens weer iets nieuws bij kwam.
![]()
Blij dat ik daar vanaf ben.
Ja. Was een ziekelijk jaloerse vent. Altijd wantrouwig en dingen overal achter zoeken. Bah.quote:
Ja zolang het met mate is dus.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als hij liever uren op forums aan het posten is en met anderen aan het whatsappen is?
Nee ik zou dat zeker niet leuk vinden, creert een afstand tussen elkaar toch.
Prima als je whatsapp groepjes hebt enzo maar als hij daar uren aan verdoet dat gaat het fout.
wees blij dat je er vanaf bent danquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja. Was een ziekelijk jaloerse vent. Altijd wantrouwig en dingen overal achter zoeken. Bah.
Ik had na een maand of 10 wel door dat het eigenlijk niet normaal was. Maarja toen zat ik er al middenin.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed dat je uiteindelijk toch tot inkeer gekomen bent
Heel herkenbaar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:09 schreef madam-april het volgende:
Dochter is verkouden en moet echt de hele tijd hoesten.. ze kan er niks aan doen maar het is schijt irritant..
Wijsheid komt met de jaren zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik had na een maand of 10 wel door dat het eigenlijk niet normaal was. Maarja toen zat ik er al middenin.
Niet zoveel als ik er nu op zit. Dat zou teveel zijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja zolang het met mate is dus.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:25 schreef Limoentjuh het volgende:
Mooi toch
Lekker puntjes verzamelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |