Oke, zo druk?quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee serieus echt welVandaag was een vrije dag maar voelde helemaal niet zo.
Ik zou iemand die zoiets van me zou verlangen als eerste verwijderen uit mijn levenquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb wel eens anders meegemaakt. Moest alles verwijderen. FB, Insta. En hij wou alles gezamenlijk.
En appen met andere mannen was uit den boze. Behalve mijn neven. Best triest.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb wel eens anders meegemaakt. Moest alles verwijderen. FB, Insta. En hij wou alles gezamenlijk.
Er wordt druk gepost in februariquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in ja
Zou jij het accepteren van je man?quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou ik niet zo heel vreemd vinden eigenlijk als iemand daar moeilijk over zou doen.
serieusquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
dit dusquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou iemand die zoiets van me zou verlangen als eerste verwijderen uit mijn leven
Als hij liever uren op forums aan het posten is en met anderen aan het whatsappen is?quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zou jij het accepteren van je man?
Dat begon na een maand of 4. En ik had toen zoiets van Ja ik heb niks te verbergen dus prima. Liefde maakt blind.quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou iemand die zoiets van me zou verlangen als eerste verwijderen uit mijn leven
quote:
Ja hallo zo win je natuurlijk nooit!quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]had alleen mezelf ermee geblokt maar Oke is ook af en toe leuk
Ik heb nog 24 dagenquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:05 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja hallo zo win je natuurlijk nooit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |