abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 6 februari 2019 @ 19:09:01 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184861352
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
Breitling - Instruments for Professionals
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 februari 2019 @ 20:03:56 #2
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184862588
Mijn date, die me via app liet weten niet verliefd te zijn, daarna nog een paar keer gesproken en vd week even wat gedronken. Dat liep uit op meer drankjes, uit eten en knuffelen bij mij thuis. Toen bleek ze toch wel enthousiast en verliefd te zijn en dat is ze gebleven, dus ik heb vd week weer een date. Ben wel enthousiast over de ontwikkelingen maar hou wel een paar extra armen om de slag.
(dit was een samenvatting)

[ Bericht 42% gewijzigd door CoolGuy op 06-02-2019 21:02:05 ]
pi_184863610
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:03 schreef Kreator het volgende:

[..]

De aanhouder wint.

Mijn date, die me via app liet weten niet verliefd te zijn, daarna nog een paar keer gesproken en vd week even wat gedronken. Dat liep uit op meer drankjes, uit eten en knuffelen bij mij thuis. Toen bleek ze toch wel enthousiast en verliefd te zijn en dat is ze gebleven, dus ik heb vd week weer een date. Ben wel enthousiast over de ontwikkelingen maar hou wel een paar extra armen om de slag.
(dit was een samenvatting)
Dat is... verwarrend :{
pi_184864897
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:03 schreef Kreator het volgende:

Mijn date, die me via app liet weten niet verliefd te zijn, daarna nog een paar keer gesproken en vd week even wat gedronken. Dat liep uit op meer drankjes, uit eten en knuffelen bij mij thuis. Toen bleek ze toch wel enthousiast en verliefd te zijn en dat is ze gebleven, dus ik heb vd week weer een date. Ben wel enthousiast over de ontwikkelingen maar hou wel een paar extra armen om de slag.
(dit was een samenvatting)
Klinkt alsof je naar een ijsberg vaart.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  woensdag 6 februari 2019 @ 22:09:21 #5
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184865441
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:03 schreef Kreator het volgende:

Mijn date, die me via app liet weten niet verliefd te zijn, daarna nog een paar keer gesproken en vd week even wat gedronken. Dat liep uit op meer drankjes, uit eten en knuffelen bij mij thuis. Toen bleek ze toch wel enthousiast en verliefd te zijn en dat is ze gebleven, dus ik heb vd week weer een date. Ben wel enthousiast over de ontwikkelingen maar hou wel een paar extra armen om de slag.
(dit was een samenvatting)
Leuk voor je! Hopelijk blijft ze nu wel enthousiast :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184865557
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:03 schreef Kreator het volgende:

Mijn date, die me via app liet weten niet verliefd te zijn, daarna nog een paar keer gesproken en vd week even wat gedronken. Dat liep uit op meer drankjes, uit eten en knuffelen bij mij thuis. Toen bleek ze toch wel enthousiast en verliefd te zijn en dat is ze gebleven, dus ik heb vd week weer een date. Ben wel enthousiast over de ontwikkelingen maar hou wel een paar extra armen om de slag.
(dit was een samenvatting)
Leuk!!! En... raar? Snap wel dat je een paar slagen om meerdere armen houdt. Ik zou serieuze vertrouwensissues hebben, maar ik hoop dat jij sterker in je schoenen staat en er beter mee kunt dealen :) Ben benieuwd!
Sarcasme. Herken het.
  Official ESF Kreviewer woensdag 6 februari 2019 @ 22:23:07 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184865764
quote:
1s.gif Op woensdag 6 februari 2019 21:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Klinkt alsof je naar een ijsberg vaart.
Valt wel mee. Ik heb wel radar. Ik bekijk het voorlopig wel per keer. Als het leuk is, ga ik mezelf geen potentieel onthouden. Denk dat het koudwatervrees was, maar het blijft wel een vrouw.
pi_184873829
Zo mijn spullen ophalen bij badagent, ben benieuwd of hij met weer iets komt waar ik niks mee kan/mag _O-
pi_184876877
Misschien hadden jullie toch gelijk.. :{ en misschien had ik het veel beter moeten inschatten. Hopeloos, want ik vond haar gewoon echt leuk.

Ze liet mij vandaag weten of ze vandaag kwam, dat zei ze gister nadat ze zei dat ze wel wilde komen maar niet te lang bleef want ze voelde zich niet lekker.

Hierna zei ik dus van joh, als je echt niet goed voelt ( met het oog op haar vakantie volgende week) kan je beter thuis blijven.

En ik had dus eergister een tijdsindicatie gezegt ( rond 14:45-1500 zou ik weer terugzijn)

En je raad het al; talloze keren online, geen berichtje.. :N
pi_184877014
@vlaggenroof: delete en op naar de volgende , niet langer aan een dood paard trekken want dan kost het je alleen nog maar meer pijn/ energie , succes !

Edit : en snap je punt, als je echt gevoelens etc hebt is het gewoon vaak lastiger om te zien dan voor iemand die aan de zijlijn meekijkt.

[ Bericht 33% gewijzigd door Pleaserr op 07-02-2019 16:32:27 ]
pi_184877969
Het is toch vreemd dat ze gister zegt te komen en dan vandaag weer zo wispelturig is?
pi_184878161
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is toch vreemd dat ze gister zegt te komen en dan vandaag weer zo wispelturig is?
Ja precies, dus om geen oordeel te vellen en haar niet uit het niets te verwijderen, ook omdat ze zelf aangaf mij écht leuk te vinden, dacht ik, ik bel gewoon.

Ze nam op half dood, haar stem klonk heel slecht. Ze besefde meteen wat er aan de hand was en bood haar excuses aan en dat ze dit niet had gewilt en dat ze er niet bij nadacht en weet ik het allemaal, ze lag dus ziek in bed. Ik heb gevraagd of ze mij wel echt leuk vond, zezei ja heel erg en ik wil je echt niet aan het lijntje houden etc etc. En dat ze echt wel iets zag in ons. Ikdacht oké, j bent eindelijk een keer helder wat je wilt.

Toen zei ze ‘ deze zondag ben ik vrij dus als je dan kan kom ik sowieso naar jou toe, als ik (veel) beter ben kunnen we misschien een dagje weg met zijn tweeen’ ik dacht oké, dat komt dus ook uit jezelf, eindelijk.

Ze beloofdedat dit nooit ging gebeuren en ze ervoor schaamde, maar wel dankbaar wasdat ik haar belde om het uit te laten leggen.

Dat ze beweert dat ze heel dedag geslapen was ( terwijk ze een paarx online is geweest...) maarja.

Zaterdag avond liet ze mij weten wat we gingen doen, dus zoniet is het gewoon klaar.

Ze appte ook nog net dat ze uitkeek naar zondag en enorm veel spijt had. :P
pi_184878172
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Misschien hadden jullie toch gelijk.. :{ en misschien had ik het veel beter moeten inschatten. Hopeloos, want ik vond haar gewoon echt leuk.

Ze liet mij vandaag weten of ze vandaag kwam, dat zei ze gister nadat ze zei dat ze wel wilde komen maar niet te lang bleef want ze voelde zich niet lekker.

Hierna zei ik dus van joh, als je echt niet goed voelt ( met het oog op haar vakantie volgende week) kan je beter thuis blijven.

En ik had dus eergister een tijdsindicatie gezegt ( rond 14:45-1500 zou ik weer terugzijn)

En je raad het al; talloze keren online, geen berichtje.. :N
Dat ze zich niet goed voelt was een smoes.

Waarom zeg je eerst dat ze beter thuis kan blijven en geef je haar daarna een tijdsindicatie? Heeft ze uberhaupt gezegd dat ze kwam?
pi_184878226
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 15:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Misschien hadden jullie toch gelijk.. :{ en misschien had ik het veel beter moeten inschatten. Hopeloos, want ik vond haar gewoon echt leuk.

Ze liet mij vandaag weten of ze vandaag kwam, dat zei ze gister nadat ze zei dat ze wel wilde komen maar niet te lang bleef want ze voelde zich niet lekker.

Hierna zei ik dus van joh, als je echt niet goed voelt ( met het oog op haar vakantie volgende week) kan je beter thuis blijven.

En ik had dus eergister een tijdsindicatie gezegt ( rond 14:45-1500 zou ik weer terugzijn)

En je raad het al; talloze keren online, geen berichtje.. :N
Jeetje! :( Dat is echt kut, ik zou er geen hoop op vestigen verder.... niet meer appen en kijken of ze zelf nog met iets komt eventueel... maar zelfs als ze wel met iets komt moet je de overweging maken of je zoiets wel überhaupt wilt. Er zijn zat andere dames, en er is vast wel eentje die niet zo wispelturig is :)
pi_184878241
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:55 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dat ze zich niet goed voelt was een smoes.

Waarom zeg je eerst dat ze beter thuis kan blijven en geef je haar daarna een tijdsindicatie? Heeft ze uberhaupt gezegd dat ze kwam?
Volgorde:

Tijdsindicatie -> gereageerd ik ben niet helemaal lekker maar ik wil wel komen maar iet lang -> gezegd je gezondheid gaat voor -> ik laat weten hoe of wat morgen -> zie update hierboven
pi_184878252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:58 schreef Halimede het volgende:

[..]

Jeetje! :( Dat is echt kut, ik zou er geen hoop op vestigen verder.... niet meer appen en kijken of ze zelf nog met iets komt eventueel... maar zelfs als ze wel met iets komt moet je de overweging maken of je zoiets wel überhaupt wilt. Er zijn zat andere dames, en er is vast wel eentje die niet zo wispelturig is :)
Zie de update :+
pi_184878267
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:59 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Zie de update :+
Ja las de update net! Dat is al iets positiever :) ik hoop voor je dat het doorgaat!
pi_184878445
Ik heb ondertussen ook mijn spullen bij badagent opgehaald. Zoals verwacht maakt hij het allemaal niet makkelijker _O- we hebben het gehad over wat er is gebeurd en dat was eigenlijk ook wel fijn om het even face to face uit te praten, daarna kwamen we tot de conclusie dat we binnenkort wel gingen afspreken en het even aankijken. Hij zei dat hij me niet aan het lijntje wilde houden, maar zoende me 2 minuten later. Okee :{w

Deze vent.

Ik date ondertussen lekker verder en zie wel wat hier nog uit komt _O-
pi_184879933
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:08 schreef Halimede het volgende:
Ik heb ondertussen ook mijn spullen bij badagent opgehaald. Zoals verwacht maakt hij het allemaal niet makkelijker _O- we hebben het gehad over wat er is gebeurd en dat was eigenlijk ook wel fijn om het even face to face uit te praten, daarna kwamen we tot de conclusie dat we binnenkort wel gingen afspreken en het even aankijken. Hij zei dat hij me niet aan het lijntje wilde houden, maar zoende me 2 minuten later. Okee :{w

Deze vent.

Ik date ondertussen lekker verder en zie wel wat hier nog uit komt _O-
Jezus hey, het is dat ie buitenlands is, anders zou ik denken dat het mijn voormalige drama dude is _O-
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_184885960
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:08 schreef Halimede het volgende:
Ik heb ondertussen ook mijn spullen bij badagent opgehaald. Zoals verwacht maakt hij het allemaal niet makkelijker _O- we hebben het gehad over wat er is gebeurd en dat was eigenlijk ook wel fijn om het even face to face uit te praten, daarna kwamen we tot de conclusie dat we binnenkort wel gingen afspreken en het even aankijken. Hij zei dat hij me niet aan het lijntje wilde houden, maar zoende me 2 minuten later. Okee :{w

Deze vent.

Ik date ondertussen lekker verder en zie wel wat hier nog uit komt _O-
Heb je zelf nog behoefte om met hem verder te gaan? Waarom niet nu al meteen afkappen en met anderen daten zonder te kijken of hier nog wat uitkomt?
pi_184891238
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 16:54 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja precies, dus om geen oordeel te vellen en haar niet uit het niets te verwijderen, ook omdat ze zelf aangaf mij écht leuk te vinden, dacht ik, ik bel gewoon.

Ze nam op half dood, haar stem klonk heel slecht. Ze besefde meteen wat er aan de hand was en bood haar excuses aan en dat ze dit niet had gewilt en dat ze er niet bij nadacht en weet ik het allemaal, ze lag dus ziek in bed. Ik heb gevraagd of ze mij wel echt leuk vond, zezei ja heel erg en ik wil je echt niet aan het lijntje houden etc etc. En dat ze echt wel iets zag in ons. Ikdacht oké, j bent eindelijk een keer helder wat je wilt.

Toen zei ze ‘ deze zondag ben ik vrij dus als je dan kan kom ik sowieso naar jou toe, als ik (veel) beter ben kunnen we misschien een dagje weg met zijn tweeen’ ik dacht oké, dat komt dus ook uit jezelf, eindelijk.

Ze beloofdedat dit nooit ging gebeuren en ze ervoor schaamde, maar wel dankbaar wasdat ik haar belde om het uit te laten leggen.

Dat ze beweert dat ze heel dedag geslapen was ( terwijk ze een paarx online is geweest...) maarja.

Zaterdag avond liet ze mij weten wat we gingen doen, dus zoniet is het gewoon klaar.

Ze appte ook nog net dat ze uitkeek naar zondag en enorm veel spijt had. :P
Sorry, maar dit wordt helemaal niks.
pi_184892418
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:19 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Heb je zelf nog behoefte om met hem verder te gaan? Waarom niet nu al meteen afkappen en met anderen daten zonder te kijken of hier nog wat uitkomt?
Omdat ik geen zin heb om droog te staan en ik reken er niet op dat kattendude een klik voelt, anders had hij al wel een move gemaakt. Of hij is gewoon heel erg verlegen, maar we zien wel. Ik heb gewoon geen verwachtingen
  vrijdag 8 februari 2019 @ 12:28:55 #23
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_184893944
quote:
14s.gif Op woensdag 6 februari 2019 20:03 schreef Kreator het volgende:

Mijn date, die me via app liet weten niet verliefd te zijn, daarna nog een paar keer gesproken en vd week even wat gedronken. Dat liep uit op meer drankjes, uit eten en knuffelen bij mij thuis. Toen bleek ze toch wel enthousiast en verliefd te zijn en dat is ze gebleven, dus ik heb vd week weer een date. Ben wel enthousiast over de ontwikkelingen maar hou wel een paar extra armen om de slag.
(dit was een samenvatting)
Ah je moest dus beter je best doen en je hebt daar gehoor aan gegeven en nu is ze wel tevreden. Klinkt als een fijn persoon.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:40 schreef Halimede het volgende:

[..]

Omdat ik geen zin heb om droog te staan en ik reken er niet op dat kattendude een klik voelt, anders had hij al wel een move gemaakt. Of hij is gewoon heel erg verlegen, maar we zien wel. Ik heb gewoon geen verwachtingen
Als vrouw heb je toch wel wat keus waardoor je niet droog hoeft te staan? klinkt wel heel desperaat zo :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 8 februari 2019 @ 12:50:25 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184894202
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
Ah je moest dus beter je best doen en je hebt daar gehoor aan gegeven en nu is ze wel tevreden. Klinkt als een fijn persoon.

Je conclusie klopt niet. Wel dat het een fijn persoon is. (ik weet het beter want ik was erbij en bovenstaande was een samenvatting, zoals ik al zei)

Ontopic: Gisteravond spontaan een date gehad en dat was weer erg leuk. Ik denk niet dat er nog nieuwe dates met andere mensen bij komen voorlopig.
pi_184894317
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 12:50 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ontopic: Gisteravond spontaan een date gehad en dat was weer erg leuk. Ik denk niet dat er nog nieuwe dates met andere mensen bij komen voorlopig.
Fijn! Ik hoop voor je dat het zo blijft :)

quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 12:28 schreef 2NutZ het volgende:

Als vrouw heb je toch wel wat keus waardoor je niet droog hoeft te staan? klinkt wel heel desperaat zo :o
Genoeg keuze uit teleurstellende seks ja :')
pi_184894862
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:08 schreef Halimede het volgende:
Ik heb ondertussen ook mijn spullen bij badagent opgehaald. Zoals verwacht maakt hij het allemaal niet makkelijker _O- we hebben het gehad over wat er is gebeurd en dat was eigenlijk ook wel fijn om het even face to face uit te praten, daarna kwamen we tot de conclusie dat we binnenkort wel gingen afspreken en het even aankijken. Hij zei dat hij me niet aan het lijntje wilde houden, maar zoende me 2 minuten later. Okee :{w

Deze vent.

Ik date ondertussen lekker verder en zie wel wat hier nog uit komt _O-
Wat nou "deze vent"? It takes two to tango toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184895057
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 17:08 schreef Halimede het volgende:
Ik heb ondertussen ook mijn spullen bij badagent opgehaald. Zoals verwacht maakt hij het allemaal niet makkelijker _O- we hebben het gehad over wat er is gebeurd en dat was eigenlijk ook wel fijn om het even face to face uit te praten, daarna kwamen we tot de conclusie dat we binnenkort wel gingen afspreken en het even aankijken. Hij zei dat hij me niet aan het lijntje wilde houden, maar zoende me 2 minuten later. Okee :{w

Deze vent.

Ik date ondertussen lekker verder en zie wel wat hier nog uit komt _O-
Je laat jezelf ook aan het lijntje houden.
pi_184895108
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 13:53 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je laat jezelf ook aan het lijntje houden.
Ja, als ik voor hem zou gaan wel ja.
pi_184895211
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 13:55 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ja, als ik voor hem zou gaan wel ja.
Als hij nu ineens vol voor jou gaat dan wordt het wat.. Dus je brengt het leuk, maar ondertussen?
pi_184895271
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:02 schreef rival het volgende:

[..]

Als hij nu ineens vol voor jou gaat dan wordt het wat.. Dus je brengt het leuk, maar ondertussen?
Ah ja, je weet natuurlijk precies wat er gaat gebeuren dan :)

Heel fijn hoor dat zoveel wordt gedelete door de mods, maar nu krijg ik wel de heletijd dit gezeik omdat mensen posts missen.
pi_184897320
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:04 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ah ja, je weet natuurlijk precies wat er gaat gebeuren dan :)

Heel fijn hoor dat zoveel wordt gedelete door de mods, maar nu krijg ik wel de heletijd dit gezeik omdat mensen posts missen.
Je bent niemand verantwoording verschuldigd over je daten-gedrag he? Ook al voelt het door sommige eisende/veroordelende reacties hier wel zo.
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 21:29:38 #32
263417 Keyos
Like a Boss
pi_184904287
Vandaag een leuke meid ontmoet op Tinder, date afgesproken voor morgen, wordt door wat langere relaties hiervoor de eerste date in pak-em-beet 7 jaar. Ben benieuwd :* .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 21:31:25 #33
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_184904323
ik heb al een tijdje geen beet meer, ben ook niet actief bezig eigenlijk.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_184905090
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:29 schreef Keyos het volgende:
Vandaag een leuke meid ontmoet op Tinder, date afgesproken voor morgen, wordt door wat langere relaties hiervoor de eerste date in pak-em-beet 7 jaar. Ben benieuwd :* .
Wat ga je doen?
  vrijdag 8 februari 2019 @ 22:39:08 #35
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_184905893
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 21:29 schreef Keyos het volgende:
Vandaag een leuke meid ontmoet op Tinder, date afgesproken voor morgen, wordt door wat langere relaties hiervoor de eerste date in pak-em-beet 7 jaar. Ben benieuwd :* .
Wat leuk! Veel plezier.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_184905971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 14:02 schreef rival het volgende:

[..]

Als hij nu ineens vol voor jou gaat dan wordt het wat.. Dus je brengt het leuk, maar ondertussen?
Joh, zo moeilijk is het toch niet? Als je iemand hebt met wie het echt klikt in bed dan is het niet zo gek om nog even als fwb door te gaan.

Goede seks icm iemand die jouw libido bij kan houden is goud waard. :)
  vrijdag 8 februari 2019 @ 22:58:47 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184906273
Vanavond mijn date laten weten dat er niet meer in zit.
Hij dacht er hetzelfde over.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 23:03:22 #38
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184906370
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 22:58 schreef Cue_ het volgende:
Vanavond mijn date laten weten dat er niet meer in zit.
Hij dacht er hetzelfde over.
Waar zat hem dat in?
  vrijdag 8 februari 2019 @ 23:04:43 #39
263417 Keyos
Like a Boss
pi_184906398
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 22:01 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wat ga je doen?
Tour de Rotterdam, drankjes, verder open agenda.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 23:14:50 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_184906613
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 23:03 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waar zat hem dat in?
Gewoon niet geďnteresseerd of enthousiast genoeg geraakt.
Miss teveel verschillend van elkaar. Geen idee. Was verder wel gezellig.

Maar als er een tweede date gepland zou staan zou ik er niet super naar uitkijken, dus dan wordt het hem niet.
pi_184919892
fuck my life...

morgen toch geen date dus... :(
pi_184919959
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:57 schreef Themeparktommy het volgende:
fuck my life...

morgen toch geen date dus... :(
Jammer :(

Hoezo gaat het niet door?
pi_184919979
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:00 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jammer :(

Hoezo gaat het niet door?
Ze wil liever haar trap schilderen :')
pi_184920038
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:02 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ze wil liever haar trap schilderen :')
man, man, man :')

Het is in ieder geval duidelijk...
pi_184920101
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:05 schreef black-soldier het volgende:

[..]

man, man, man :')

Het is in ieder geval duidelijk...
Het feit dat ze ook niet een alternatief aangeeft zegt inderdaad genoeg...
pi_184920131
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:08 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Het feit dat ze ook niet een alternatief aangeeft zegt inderdaad genoeg...
Dat laatste inderdaad. Als ze je écht leuk vond dan had ze wel iets zelf voorgesteld.

Ik zou zeggen: lekker verder daten! ^O^
pi_184920176
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 17:57 schreef Themeparktommy het volgende:
fuck my life...

morgen toch geen date dus... :(
:')

Wat heb je er op gezegd?
pi_184920572
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:')

Wat heb je er op gezegd?
Ik vroeg nog of ze nog gezellige hulp nodig had met schilderen, maar ook daar was het antwoord nee... dus ja.. volgende dan maar.... ;(
pi_184923942
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:30 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik vroeg nog of ze nog gezellige hulp nodig had met schilderen, maar ook daar was het antwoord nee... dus ja.. volgende dan maar.... ;(
Ahh, wat lullig. ;(
Striving to be more than average.
pi_184924292
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:30 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik vroeg nog of ze nog gezellige hulp nodig had met schilderen, maar ook daar was het antwoord nee... dus ja.. volgende dan maar.... ;(
Zo'n eentje had ik er ook.. ze kwam letterlijk om de hoek wonen dus of ik nog kon helpen. Nee was niet nodig, terwijl ik uit ervaring weet dat bij verhuizing juist alle hulp welkom is :')

Nu ook een paar dames waar het maar niet tot daten komt of geen concreet antwoord of voorstel, steek ik geen tijd meer in. Ga denk sowieso helemaal stoppen met al die apps, begint beetje triest te worden als je jaren dezelfde mensen daar tegenkomt die je na al die jaren nog steeds niet liken :')
pi_184925906
Ze komt morgen, ben benieuwd. Word een film dagje denk :D heb al gehrkaarsen gekocht :')
pi_184935052
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 22:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze komt morgen, ben benieuwd. Word een film dagje denk :D heb al gehrkaarsen gekocht :')
Leuk! Heb je al een filmpje uitgezocht?

Ik heb straks weer een afspraakje met kattendude, ga voor hem koken, alleen weet nog niet wat :') als je bijna niks mag eten is het lastig wat leuks te verzinnen, en hem nou een stamppot voor te schotelen is ook weer zo iets stoms _O-

Overigens eens Badoo geďnstalleerd, dat niet iedereen je een berichtje kan sturen op Tinder is echt geen overbodige luxe zeg :{
  Moderator zondag 10 februari 2019 @ 14:49:19 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184936595
Dating apps zijn niet voor dit topic.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184937415
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 13:05 schreef Halimede het volgende:

[..]

Leuk! Heb je al een filmpje uitgezocht?

Ik heb straks weer een afspraakje met kattendude, ga voor hem koken, alleen weet nog niet wat :') als je bijna niks mag eten is het lastig wat leuks te verzinnen, en hem nou een stamppot voor te schotelen is ook weer zo iets stoms _O-

Overigens eens Badoo geďnstalleerd, dat niet iedereen je een berichtje kan sturen op Tinder is echt geen overbodige luxe zeg :{
Gelukkig is er google. Gewoon zoeken op recept en de ingrediënten erachter. Denk genoeg hits.

Fijne date!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Official ESF Kreviewer zondag 10 februari 2019 @ 17:06:18 #55
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184939776
Laatste date, epische faal. Lang verhaal, maar terug bij af. Ik ga wel weer even een tijdje niet daten.
pi_184940203
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Kreator het volgende:
Laatste date, epische faal. Lang verhaal, maar terug bij af. Ik ga wel weer even een tijdje niet daten.
Ja dit gaat dus niet zo he.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184940250
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Kreator het volgende:
Laatste date, epische faal. Lang verhaal, maar terug bij af. Ik ga wel weer even een tijdje niet daten.
Hoezo?
pi_184941928
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Kreator het volgende:
Laatste date, epische faal. Lang verhaal, maar terug bij af. Ik ga wel weer even een tijdje niet daten.
Geef ons meer smeuďge details zodat we ons beter voelen over ons eigen waardeloze dateleven!
Sarcasme. Herken het.
pi_184942490
- weg en genote. Kappen met die onzin. Persoonlijke vetes vecht je maar ergens anders uit -

[ Bericht 86% gewijzigd door CoolGuy op 10-02-2019 19:22:06 ]
  zondag 10 februari 2019 @ 18:55:22 #60
263417 Keyos
Like a Boss
pi_184942496
Niet heel lang geleden thuisgekomen van mijn (allereerste Tinder) date van gisteren. Was leuk, gezellig, dat kan denk ik wel groeien naar meer :).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_184942501
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Kreator het volgende:
Laatste date, epische faal. Lang verhaal, maar terug bij af. Ik ga wel weer even een tijdje niet daten.
Krea -O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  Official ESF Kreviewer zondag 10 februari 2019 @ 19:13:27 #62
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184942883
En ontopic: Het komt erop neer dat de mevrouw besloot om voor de tweede keer toch niet verliefd te zijn, nadat ze me had uitgenodigd om een weekendje langs te komen. Smeuďge details doen we gezien de haat van sommige users maar even niet, spirit.

[ Bericht 57% gewijzigd door CoolGuy op 10-02-2019 20:09:40 ]
pi_184942916
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het ging toch over mijn date, roddelnicht. Stuur me anders nog wat dm's met scheldwoorden, dat is niet laf.

En ontopic: Het komt erop neer dat de mevrouw besloot om voor de tweede keer toch niet verliefd te zijn, nadat ze me had uitgenodigd om een weekendje langs te komen. Smeuďge details doen we gezien de haat van sommige users maar even niet, spirit.
Mis je niks aan dus.
pi_184942941
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 18:55 schreef Keyos het volgende:
Niet heel lang geleden thuisgekomen van mijn (allereerste Tinder) date van gisteren. Was leuk, gezellig, dat kan denk ik wel groeien naar meer :).
Leuk! Hebben jullie al 2e date gepland?
pi_184942971
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:13 schreef Kreator het volgende:

En ontopic: Het komt erop neer dat de mevrouw besloot om voor de tweede keer toch niet verliefd te zijn, nadat ze me had uitgenodigd om een weekendje langs te komen.
wtf joh :{

Mis je misschien niks aan zoals hierboven gezegd wordt...maar toch is het wel klote :{ :*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_184943086
Wat zei ik nu net?

[ Bericht 97% gewijzigd door CoolGuy op 10-02-2019 19:23:21 ]
  zondag 10 februari 2019 @ 19:35:49 #67
263417 Keyos
Like a Boss
pi_184943410
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk! Hebben jullie al 2e date gepland?
Nog niet geplanned maar heb het idee dat ik daar op korte termijn weer langs ga. Ik ga niet teveel rushen om het een 'relatie' te gaan noemen, ik kom net een maand of 5 uit een wat langere relatie, maar zoals het nu gaat is leuk :) .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_184943487
Ze is net weg en ze vroeg wanneer ik langskwam want haar ouders zijn benieuwd naar mij :D

Zal pas zijn over 3 weken, want dan is ze terug van vakantie
pi_184947020
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:13 schreef Kreator het volgende:

En ontopic: Het komt erop neer dat de mevrouw besloot om voor de tweede keer toch niet verliefd te zijn, nadat ze me had uitgenodigd om een weekendje langs te komen. Smeuďge details doen we gezien de haat van sommige users maar even niet, spirit.
Nou zeg... echt niet tof, hoewel je er wel rekening mee hield natuurlijk dat ze zo weer om
kon slaan. Bah, rottig..
Sarcasme. Herken het.
pi_184947724
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:13 schreef Kreator het volgende:

En ontopic: Het komt erop neer dat de mevrouw besloot om voor de tweede keer toch niet verliefd te zijn, nadat ze me had uitgenodigd om een weekendje langs te komen. Smeuďge details doen we gezien de haat van sommige users maar even niet, spirit.
Jeetje :( wat jammer, maar misschien beter zo?

Koken was goed gelukt, maar geen "dessert", ik denk dat dit hem niet gaat worden met kattendude want ik mis toch een stukje aantrekkingskracht.
pi_184951014
Zaterdag bij mijn date thuis geweest, eerst samen wat gegeten en daarna lekker filmpje gekeken.
Volgende dag nog even tussen de buien door een stukje gewandeld voor ik naar huis ben gegaan :)
pi_184951884
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 09:54 schreef Feddd het volgende:
Zaterdag bij mijn date thuis geweest, eerst samen wat gegeten en daarna lekker filmpje gekeken.
Volgende dag nog even tussen de buien door een stukje gewandeld voor ik naar huis ben gegaan :)
Niet de Indoor Olympics bedreven?
pi_184952234
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 10:54 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Niet de Indoor Olympics bedreven?
Ik dacht dat de vermelding dat we de dag erna nog iets gedaan hebben duidelijk genoeg was ;)
pi_184952551
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 11:31 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ik dacht dat de vermelding dat we de dag erna nog iets gedaan hebben duidelijk genoeg was ;)
^O^

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 11-02-2019 13:54:32 ]
pi_184955419
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2019 19:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze is net weg en ze vroeg wanneer ik langskwam want haar ouders zijn benieuwd naar mij :D

Zal pas zijn over 3 weken, want dan is ze terug van vakantie
Vreemde chick hoor :P

Ben benieuwd hoe het contact gaat als ze op vakantie is.
pi_184958439
quote:
0s.gif Op maandag 11 februari 2019 15:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vreemde chick hoor :P

Ben benieuwd hoe het contact gaat als ze op vakantie is.
Ze beweert dat ze druk is ed en daardoor gewoon heel kortaf is. Ze zei dat ik niet moest schrikken als ik tientallen foto’s krijg als ze weg is..

Ik wacht het af.
pi_184989924
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 23:03 schreef Halimede het volgende:

[..]

Jeetje :( wat jammer, maar misschien beter zo?

Koken was goed gelukt, maar geen "dessert", ik denk dat dit hem niet gaat worden met kattendude want ik mis toch een stukje aantrekkingskracht.
Geen nieuwe date dus meer afgesproken?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_184999732
quote:
5s.gif Op woensdag 13 februari 2019 11:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen nieuwe date dus meer afgesproken?
Nee en ik heb eerlijk gezegd op dit moment ook geen contact met mensen op Tinder, dus duurt denk ik nog wel even voor ik weer een andere date heb.
pi_185008070
Mijn date heeft gisteren laten weten niet meer verder te willen, ze zat toch nog iets te veel met haar ex in haar hoofd.
Ik had al een beetje het idee dat dit bij haar speelde, dus twijfelde zelf ook al of ik er nog verder mee wilde gaan. Dus zij heeft voor mij de keus gemaakt :P
  donderdag 14 februari 2019 @ 10:15:02 #80
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185009135
Na 2 leuke dates ineens geghost, haha!

Het is me niet helemaal duidelijk waarom en dat zal het ook wel nooit worden.

Maar goed, kom er liever snel achter dat iemand zo in elkaar zit dus ben er wat dat betreft wel dankbaar voor.
pi_185009244
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:15 schreef SugeLucky het volgende:
Na 2 leuke dates ineens geghost, haha!

Het is me niet helemaal duidelijk waarom en dat zal het ook wel nooit worden.

Maar goed, kom er liever snel achter dat iemand zo in elkaar zit dus ben er wat dat betreft wel dankbaar voor.
Alsnog blijft dat stom.. maar op naar de volgende!

Ik heb geen dates meer gepland staan helaas. Vergeet steeds terug te praten op de app dus denk dat ik er ook even geen zin in heb. Een date van een paar maanden terug appte me wel weer van het weekend en daar ga ik misschien weer eens mee afspreken als fwb.
pi_185010937
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:22 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Alsnog blijft dat stom.. maar op naar de volgende!

Ik heb geen dates meer gepland staan helaas. Vergeet steeds terug te praten op de app dus denk dat ik er ook even geen zin in heb. Een date van een paar maanden terug appte me wel weer van het weekend en daar ga ik misschien weer eens mee afspreken als fwb.
Wordt gewoon een seksdate dus. Mag je hier ook over hebben, date = date ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 14 februari 2019 @ 14:59:57 #83
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185013732
quote:
14s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:22 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Alsnog blijft dat stom.. maar op naar de volgende!

Ja dat wel. Ik snap het ook niet zo goed, hoe moeilijk kan het zijn om even een berichtje te appen met 'ik heb geen interesse meer'.

Maar goed, volgende week een vervolgdate met een andere dame. Die vind ik wel iets minder leuk dan de ghoster, maar we zien wel.
pi_185013904
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 14:59 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ja dat wel. Ik snap het ook niet zo goed, hoe moeilijk kan het zijn om even een berichtje te appen met 'ik heb geen interesse meer'.
Sommigen zijn bang dat een dude uit zijn slof schiet, haar een hoer noemt, gaat stalken etc.
Wil niet zeggen dat jij of iemand anders het doet. Maar het risico daarop lopen is al iets dat sommige dames uit de weg gaan.

Kan het me wel voorstellen. Met sommige gasten weet je het nooit. Andersom heb ik het ook wel eens, soms denk je toch echt dat een chick een bak emotie over je heen gaat storten, en daar zit je gewoon niet op te wachten.

In feite maakt het ook geen flikker uit. Als iemand jou negeert wordt het sowieso niks en dat moet je ook niet willen.
  donderdag 14 februari 2019 @ 15:16:30 #85
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_185014017
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:09 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Sommigen zijn bang dat een dude uit zijn slof schiet, haar een hoer noemt, gaat stalken etc.
Wil niet zeggen dat jij of iemand anders het doet. Maar het risico daarop lopen is al iets dat sommige dames uit de weg gaan.

Kan het me wel voorstellen. Met sommige gasten weet je het nooit. Andersom heb ik het ook wel eens, soms denk je toch echt dat een chick een bak emotie over je heen gaat storten, en daar zit je gewoon niet op te wachten.

In feite maakt het ook geen flikker uit. Als iemand jou negeert wordt het sowieso niks en dat moet je ook niet willen.
Ja dat snap ik, ik zit er verder ook niet mee. Ik moet er zelfs een beetje om lachen.

Ik denk dat je overigens eerder de kans loopt dat iemand uit z'n slof schiet of iets dergelijks als je ineens niets meer van je laat horen. Dat vind ik een stuk respectlozer dan gewoon even melden dat het niets wordt.
pi_185014269
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 08:55 schreef Feddd het volgende:
Mijn date heeft gisteren laten weten niet meer verder te willen, ze zat toch nog iets te veel met haar ex in haar hoofd.
Ik had al een beetje het idee dat dit bij haar speelde, dus twijfelde zelf ook al of ik er nog verder mee wilde gaan. Dus zij heeft voor mij de keus gemaakt :P
Jammer! Heb je nog andere contacten lopen?
pi_185014289
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:15 schreef SugeLucky het volgende:
Na 2 leuke dates ineens geghost, haha!

Het is me niet helemaal duidelijk waarom en dat zal het ook wel nooit worden.

Maar goed, kom er liever snel achter dat iemand zo in elkaar zit dus ben er wat dat betreft wel dankbaar voor.
Ik ben er geloof nu achter waarom de laatste date ineens foetsie was.

Al een relatie en zelfs getrouwd nu. :') :')

Mensen. :r
pi_185014918
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ben er geloof nu achter waarom de laatste date ineens foetsie was.

Al een relatie en zelfs getrouwd nu. :') :')

Mensen. :r
WOW :o
pi_185014990
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ben er geloof nu achter waarom de laatste date ineens foetsie was.

Al een relatie en zelfs getrouwd nu. :') :')

Mensen. :r
Hoe lang geleden had jij een date dan?
pi_185014995
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:16 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hoe lang geleden had jij een date dan?
Tijdje al. was in nov/dec.
pi_185015015
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tijdje al. was in nov/dec.
Stond die trouwerij dan al niet in de planning en was jij gewoon een lekker tussendoortje?
pi_185015020
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Stond die trouwerij dan al niet in de planning en was jij gewoon een lekker tussendoortje?
Dat denk ik ja. Nou ja hij heeft weinig te snacken gehad :+
pi_185015098
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jammer! Heb je nog andere contacten lopen?
Heb nog steeds een beetje contact met een meisje sinds november die in eerste instantie in januari wilde afspreken uiteindelijk afhaakte en kort daarna toch weer contact zocht.
Verwacht er niet veel van maar misschien toch nog eens vragen of ze een keer wil daten :)

Verder op het moment niks lopen, eigenlijk ook helemaal niet veel tijd op het moment om te daten :P
pi_185015247
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 10:15 schreef SugeLucky het volgende:
Na 2 leuke dates ineens geghost, haha!

Het is me niet helemaal duidelijk waarom en dat zal het ook wel nooit worden.

Maar goed, kom er liever snel achter dat iemand zo in elkaar zit dus ben er wat dat betreft wel dankbaar voor.
Ach ja hier ook deze week, ineens verdwenen zonder reden! Ik nog met mijn stomme kop op Facebook berichtje sturen... Paar uur later profiel niet gevonden, maar bestaat gewoon nog (geblokt dus). Snap dat iemand afwijzen niet leuk is maar alle kanalen afkappen zonder reden is wel heel erg flauw. Zegt ook genoeg hoe iemand omgaat met een lastige situatie...
pi_185015510
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:36 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Ach ja hier ook deze week, ineens verdwenen zonder reden! Ik nog met mijn stomme kop op Facebook berichtje sturen... Paar uur later profiel niet gevonden, maar bestaat gewoon nog (geblokt dus). Snap dat iemand afwijzen niet leuk is maar alle kanalen afkappen zonder reden is wel heel erg flauw. Zegt ook genoeg hoe iemand omgaat met een lastige situatie...
Erg herkenbaar, hier ook leuk contact. Appen, bellen en toen was het stil.

Dus ik trap er 2 dagen later een bericht achteraan, kreeg mij toch een bak commentaar: Ja, en ik wil niet dagelijks bezig zijn met appen en contact.. Damn, dat kan ik niet ruiken hoor..

Dus heb haar maar succes gewenst verder. Als het al zo moeilijk gaat in het begin, dan heb ik er al geen trek meer in :W
  donderdag 14 februari 2019 @ 17:52:26 #96
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_185016490
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 15:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ben er geloof nu achter waarom de laatste date ineens foetsie was.

Al een relatie en zelfs getrouwd nu. :') :')

Mensen. :r
Dat is snel.
Was ie niet al die tijd al getrouwd?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_185016505
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 16:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tijdje al. was in nov/dec.
Was dat die vakantieganger?
pi_185016533
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:52 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dat is snel.
Was ie niet al die tijd al getrouwd?
Volgens de foto niet. Of het is een domme grap. Maar dat ze wat hebben is wel duidelijk.
pi_185016537
quote:
1s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:53 schreef MCH het volgende:

[..]

Was dat die vakantieganger?
Jeps.
pi_185020418
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2019 17:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jeps.
Jeeeeeezus
  donderdag 14 februari 2019 @ 23:38:03 #101
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185023700
Laatste twee reacties verwijderd. Enkel concrete dates graag, een verhaal over hoe je iemand uit vraagt en waar diegene nee op zegt is dat niet.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 01:56:21 #102
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185024745
Ik kende haar via Tinder. Na een paar keer wat gedronken te hebben en een keer wat gegeten te hebben nodigde ze me bij haar thuis uit. Ik vind het altijd wel moeilijke te escaleren op die drink- of eet-dates, maar vind ze wel altijd leuk eigenlijk. Goede move van haar iig. Ik kwam er aan met een fles wijn en iets anders wat ze denk ik wel een leuke twist vond (want Valentijn, maar geen bloemen ofzo).

Superavond gehad. Heb echt het idee dat we elkaar veel beter hebben leren kennen. Geen seks, maar wel gezoen, geknuffel enzo voor wie dat per se wil weten.
pi_185027706
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 01:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik kende haar via Tinder. Na een paar keer wat gedronken te hebben en een keer wat gegeten te hebben nodigde ze me bij haar thuis uit. Ik vind het altijd wel moeilijke te escaleren op die drink- of eet-dates, maar vind ze wel altijd leuk eigenlijk. Goede move van haar iig. Ik kwam er aan met een fles wijn en iets anders wat ze denk ik wel een leuke twist vond (want Valentijn, maar geen bloemen ofzo).

Superavond gehad. Heb echt het idee dat we elkaar veel beter hebben leren kennen. Geen seks, maar wel gezoen, geknuffel enzo voor wie dat per se wil weten.
:?

Je bedoelt dronken of misselijk worden of wat?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 11:34:25 #104
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_185027747
quote:
5s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 11:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

:?

Je bedoelt dronken of misselijk worden of wat?
Ik gok zelf op intiem worden.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 15 februari 2019 @ 12:17:30 #105
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185028366
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2019 11:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik gok zelf op intiem worden.
Wat jij zegt inderdaad.
  Moderator vrijdag 15 februari 2019 @ 21:57:09 #106
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185039436
Vragen over datingapps zijn niet op hun plek in dit topic. Daarom 2 reacties verwijderd.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 17 februari 2019 @ 22:02:24 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185073990
Vrijdag een geweldige date gehad met een single moeder van 35.
Beeldschone vrouw. Intelligent, leuke humor, en lekker stevig/mollig (niet dik).
Ontmoet via Tinder. Eerst wat gechat, meer foto's uitgewisseld, en afspraak gepland bij haar thuis (zonder kind).

Meteen een leuke klik in het begin, wat gedronken, gelachen, gezoend, geknuffeld, seks, geslapen. ^O^
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185081068
quote:
0s.gif Op zondag 17 februari 2019 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
Vrijdag een geweldige date gehad met een single moeder van 35.
Beeldschone vrouw. Intelligent, leuke humor, en lekker stevig/mollig (niet dik).
Ontmoet via Tinder. Eerst wat gechat, meer foto's uitgewisseld, en afspraak gepland bij haar thuis (zonder kind).

Meteen een leuke klik in het begin, wat gedronken, gelachen, gezoend, geknuffeld, seks, geslapen. ^O^
Klinkt goed! Voor herhaling vatbaar?
  maandag 18 februari 2019 @ 12:21:20 #109
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185081998
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 11:33 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Klinkt goed! Voor herhaling vatbaar?
Dat zeker.
Eerste date sinds lange tijd waar er echt een klik was.
Vorige dates via Tinder waren vaak ongemakkelijk, saai, en zelfs een keer ruzie. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185085036
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 12:21 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat zeker.
Eerste date sinds lange tijd waar er echt een klik was.
Vorige dates via Tinder waren vaak ongemakkelijk, saai, en zelfs een keer ruzie. :')
Ruzie op een Tinderdate? :D

Wil je vertellen hoe dat kwam? Ben wel benieuwd naar het verhaal eigenlijk.
pi_185085371
Ik weet niet of blind-dates mogen in dit topic, maar De Efteling zoekt weer 80 vrijgezellen. Ik heb mezelf al opgegeven ;)
https://www.efteling.com/nl/specials/valentijn
  maandag 18 februari 2019 @ 15:37:53 #112
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185085427
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik weet niet of blind-dates mogen in dit topic, maar De Efteling zoekt weer 80 vrijgezellen. Ik heb mezelf al opgegeven ;)
https://www.efteling.com/nl/specials/valentijn
Dat mag gewoon hoor ^O^
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185087853
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:35 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik weet niet of blind-dates mogen in dit topic, maar De Efteling zoekt weer 80 vrijgezellen. Ik heb mezelf al opgegeven ;)
https://www.efteling.com/nl/specials/valentijn
Leuk! Behalve dit dan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al heb ik wel zin in de Efteling, ik hoef niet zo gauw met mijn snufferd in een filmpje online. Dan deed ik wel mee aan first dates.
  maandag 18 februari 2019 @ 21:57:35 #114
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185094116
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 15:18 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ruzie op een Tinderdate? :D

Wil je vertellen hoe dat kwam? Ben wel benieuwd naar het verhaal eigenlijk.
Ja hoor, ik geef je het hele verhaal.

Het kwam door mij. Zelfreflectie heb ik wel.
Zij woont in Maastricht. We hadden afgesproken in de stad, en zouden wat gaan drinken. Eerste real life kennismaking.
Ik had alleen een stressvolle werkweek achter de rug en was best opgefokt. En dan ga ik dus in een megadrukke stad even gezellig wat drinken. Niet echt een goed plan.

Ik was iedereen uit het schelden vanwege de meest kleine dingen. Zoals een paar mensen die per ongeluk tegen mij aan liepen, mensen die op de stoep stilstaan en dus mijn weg blokkeerden, MVV fans, een auto in de parkeergarage die mij geen voorrang gaf, en het personeel in het eettentje omdat het gewoon focking lang duurde voordat we ons drankje kregen. Meisje zei daarna letterlijk tegen me: "Dude, gaat het nog wel allemaal?" en "Doe nou eens rustig joh". Als iemand tegen mij zegt dat ik rustig moet doen dan wordt ik nog agressiever, dus begon ik haar ook uit te schelden. Daarna is ze weggelopen, nooit meer wat van gehoord.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185094425
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja hoor, ik geef je het hele verhaal.

Het kwam door mij. Zelfreflectie heb ik wel.
Zij woont in Maastricht. We hadden afgesproken in de stad, en zouden wat gaan drinken. Eerste real life kennismaking.
Ik had alleen een stressvolle werkweek achter de rug en was best opgefokt. En dan ga ik dus in een megadrukke stad even gezellig wat drinken. Niet echt een goed plan.

Ik was iedereen uit het schelden vanwege de meest kleine dingen. Zoals een paar mensen die per ongeluk tegen mij aan liepen, mensen die op de stoep stilstaan en dus mijn weg blokkeerden, MVV fans, een auto in de parkeergarage die mij geen voorrang gaf, en het personeel in het eettentje omdat het gewoon focking lang duurde voordat we ons drankje kregen. Meisje zei daarna letterlijk tegen me: "Dude, gaat het nog wel allemaal?" en "Doe nou eens rustig joh". Als iemand tegen mij zegt dat ik rustig moet doen dan wordt ik nog agressiever, dus begon ik haar ook uit te schelden. Daarna is ze weggelopen, nooit meer wat van gehoord.
Begin al medelijden met de milf te krijgen.
  maandag 18 februari 2019 @ 22:12:15 #116
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185094475
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:09 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Begin al medelijden met de milf te krijgen.
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185094524
quote:
1s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:09 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Begin al medelijden met de milf te krijgen.
Ik vooral met de kinderen van de milf mocht het uitlopen op een relatie...
pi_185094824
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja hoor, ik geef je het hele verhaal.

Het kwam door mij. Zelfreflectie heb ik wel.
Zij woont in Maastricht. We hadden afgesproken in de stad, en zouden wat gaan drinken. Eerste real life kennismaking.
Ik had alleen een stressvolle werkweek achter de rug en was best opgefokt. En dan ga ik dus in een megadrukke stad even gezellig wat drinken. Niet echt een goed plan.

Ik was iedereen uit het schelden vanwege de meest kleine dingen. Zoals een paar mensen die per ongeluk tegen mij aan liepen, mensen die op de stoep stilstaan en dus mijn weg blokkeerden, MVV fans, een auto in de parkeergarage die mij geen voorrang gaf, en het personeel in het eettentje omdat het gewoon focking lang duurde voordat we ons drankje kregen. Meisje zei daarna letterlijk tegen me: "Dude, gaat het nog wel allemaal?" en "Doe nou eens rustig joh". Als iemand tegen mij zegt dat ik rustig moet doen dan wordt ik nog agressiever, dus begon ik haar ook uit te schelden. Daarna is ze weggelopen, nooit meer wat van gehoord.
Wauw, ik neem aan dat je ondertussen jezelf wat beter in de hand hebt? Want dat is echt niet oké
  maandag 18 februari 2019 @ 22:34:56 #119
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185094926
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 22:29 schreef Halimede het volgende:

[..]

Wauw, ik neem aan dat je ondertussen jezelf wat beter in de hand hebt? Want dat is echt niet oké
Ja hoor. Dit gebeurde vorig jaar toen mijn werk me letterlijk de strot uitkwam.
Een huisartsbezoek en gesprek van tijd tot tijd doet wonderen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185102492
auw dat klinkt inderdaad wel heel heftig.. gelukkig werk je er aan.

Ik heb weer een date gepland, leuk gesprek maar vind hem qua looks niet zo.. maar goed in het kader van niet oppervlakkig zijn geef ik het een kans :)
pi_185102903
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 12:07 schreef Markeerstift het volgende:
auw dat klinkt inderdaad wel heel heftig.. gelukkig werk je er aan.

Ik heb weer een date gepland, leuk gesprek maar vind hem qua looks niet zo.. maar goed in het kader van niet oppervlakkig zijn geef ik het een kans :)
Nobel :P

Hoop dat het wat is dan.
pi_185116330
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 12:07 schreef Markeerstift het volgende:
auw dat klinkt inderdaad wel heel heftig.. gelukkig werk je er aan.

Ik heb weer een date gepland, leuk gesprek maar vind hem qua looks niet zo.. maar goed in het kader van niet oppervlakkig zijn geef ik het een kans :)
Je bent dus oppervlakkig, maar om het niet te zijn ga je toch maar met hem uit. Voor wie?
  dinsdag 19 februari 2019 @ 23:16:25 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185116470
Zie je wel echt een kans dat je hem aantrekkelijk kan gaan vinden of dat ook niet?
Want bij dat laatste heeft vaker daten geen zin.
  dinsdag 19 februari 2019 @ 23:20:08 #124
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185116529
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 23:09 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Je bent dus oppervlakkig, maar om het niet te zijn ga je toch maar met hem uit. Voor wie?
Naar mijn ervaring kan dit in de loop van de tijd veranderen.
Ik ben wel eens met een meisje uit geweest die qua looks onder middelmaat was. Maar na een poosje kijk je misschien op een andere manier naar haar uiterlijk.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185120230
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 februari 2019 23:09 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Je bent dus oppervlakkig, maar om het niet te zijn ga je toch maar met hem uit. Voor wie?
Hij is zeker niet lelijk het is meer dat hij op foto's een beetje een harde uitstraling heeft waardoor ik twijfel. Het gesprek is wel leuk en hij is heel grappig. Ik wil gewoon afspreken omdat ik hoop dat hij in beweging wat minder hard overkomt en dat hij gewoon niet zo fotogeniek is (wat ie zelf ook zegt). Dan zou het wel eens heel leuk kunnen zijn denk ik :)
pi_185120284
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:54 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Hij is zeker niet lelijk het is meer dat hij op foto's een beetje een harde uitstraling heeft waardoor ik twijfel. Het gesprek is wel leuk en hij is heel grappig. Ik wil gewoon afspreken omdat ik hoop dat hij in beweging wat minder hard overkomt en dat hij gewoon niet zo fotogeniek is (wat ie zelf ook zegt). Dan zou het wel eens heel leuk kunnen zijn denk ik :)
Wanneer is de date?
pi_185122156
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:54 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Hij is zeker niet lelijk het is meer dat hij op foto's een beetje een harde uitstraling heeft waardoor ik twijfel. Het gesprek is wel leuk en hij is heel grappig. Ik wil gewoon afspreken omdat ik hoop dat hij in beweging wat minder hard overkomt en dat hij gewoon niet zo fotogeniek is (wat ie zelf ook zegt). Dan zou het wel eens heel leuk kunnen zijn denk ik :)
Wat is een harde uitstraling? Hij lijkt een ruige jongen, gespierd, ringetje en tattoos?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185123434
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 09:54 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Hij is zeker niet lelijk het is meer dat hij op foto's een beetje een harde uitstraling heeft waardoor ik twijfel. Het gesprek is wel leuk en hij is heel grappig. Ik wil gewoon afspreken omdat ik hoop dat hij in beweging wat minder hard overkomt en dat hij gewoon niet zo fotogeniek is (wat ie zelf ook zegt). Dan zou het wel eens heel leuk kunnen zijn denk ik :)
Definieer harde uitstraling
pi_185131507
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja hoor, ik geef je het hele verhaal.

Daarna is ze weggelopen, nooit meer wat van gehoord.
Raar :)
  woensdag 20 februari 2019 @ 19:46:37 #130
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185131717
Vorige week een date gehad met een jongen die ik kende via tinder. We hadden het heel gezellig, zoals gewoonlijk ben ik weer veel te snel gegaan dus (ook zoals gewoonlijk) niets meer van hem gehoord.
Oké, next.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185131732
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2019 21:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ja hoor, ik geef je het hele verhaal.

Het kwam door mij. Zelfreflectie heb ik wel.
Zij woont in Maastricht. We hadden afgesproken in de stad, en zouden wat gaan drinken. Eerste real life kennismaking.
Ik had alleen een stressvolle werkweek achter de rug en was best opgefokt. En dan ga ik dus in een megadrukke stad even gezellig wat drinken. Niet echt een goed plan.

Ik was iedereen uit het schelden vanwege de meest kleine dingen. Zoals een paar mensen die per ongeluk tegen mij aan liepen, mensen die op de stoep stilstaan en dus mijn weg blokkeerden, MVV fans, een auto in de parkeergarage die mij geen voorrang gaf, en het personeel in het eettentje omdat het gewoon focking lang duurde voordat we ons drankje kregen. Meisje zei daarna letterlijk tegen me: "Dude, gaat het nog wel allemaal?" en "Doe nou eens rustig joh". Als iemand tegen mij zegt dat ik rustig moet doen dan wordt ik nog agressiever, dus begon ik haar ook uit te schelden. Daarna is ze weggelopen, nooit meer wat van gehoord.
He cray...
Swallow my words, taste my thoughts and if it's too nasty, spit it back at me.
  woensdag 20 februari 2019 @ 19:57:56 #132
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185131979
quote:
1s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:35 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Raar :)
Inderdaad wel kinderachtig dat ze niets meer heeft laten horen. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185137268
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Inderdaad wel kinderachtig dat ze niets meer heeft laten horen. :P
Mja vind ik ook eigenlijk.
Ik had gewoon de volgende dag gezegd.. ga je een keer mee boksen
pi_185137403
Jullie zijn toch niet serieus he dat ze nog iets moest laten horen?
pi_185139594
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Jullie zijn toch niet serieus he dat ze nog iets moest laten horen?
Nee, lijkt me niet :)
  Official ESF Kreviewer donderdag 21 februari 2019 @ 10:02:07 #136
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185141506
Goed verhaal over je (concrete) date dit.

Als iemand niet langer dan 1 date wil wachten om te neuken, is het geen relatiemateriaal.
pi_185147639
Kunnen we weer optopic?

Vrijdag, zaterdag, zondag én maandag een date. Wandelen, koken, museum en uit eten :D
pi_185147660
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 14:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kunnen we weer optopic?

Vrijdag, zaterdag, zondag én maandag een date. Wandelen, koken, museum en uit eten :D
Allemaal met dezelfde?

Hopelijk dat het allemaal doorgaat, niet zoals toen met die ene waarbij je ook al het hele weekend had volgepland (toch?)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 21 februari 2019 @ 15:02:54 #139
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185147766
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 14:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kunnen we weer optopic?

Vrijdag, zaterdag, zondag én maandag een date. Wandelen, koken, museum en uit eten :D
Wat leuk, veel plezier! :D
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185147918
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 14:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kunnen we weer optopic?

Vrijdag, zaterdag, zondag én maandag een date. Wandelen, koken, museum en uit eten :D
Marathondaten.
  donderdag 21 februari 2019 @ 15:24:09 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185148188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 14:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Kunnen we weer optopic?

Vrijdag, zaterdag, zondag én maandag een date. Wandelen, koken, museum en uit eten :D
^O^.

Geveegd dus en terug ontopic. Ervaringen met apps als Tinder kunnen in dat andere topic (R&P / Datingsites & apps) en het staat je altijd vrij een eigen topic te openen :Y.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185148222
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2019 19:57 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Inderdaad wel kinderachtig dat ze niets meer heeft laten horen. :P
Dat kind is blij dat ze het er levend vanaf heeft gebracht :D
pi_185149531
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 14:58 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Allemaal met dezelfde?

Hopelijk dat het allemaal doorgaat, niet zoals toen met die ene waarbij je ook al het hele weekend had volgepland (toch?)
Allemaal verschillende, en of het doorgaat, dat is altijd een verrassing :s).

Aan mij zal het niet liggen. Mocht er iets niet doorgaan, so be it ;).
pi_185149809
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 16:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Allemaal verschillende, en of het doorgaat, dat is altijd een verrassing :s).

Aan mij zal het niet liggen. Mocht er iets niet doorgaan, so be it ;).
Je bent in ieder geval niet te kieskeurig

Nu maar hopen dat diegene hier niet meeleest 😂
pi_185151283
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 17:43 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja natuurlijk! Ben destijds in het Groninger museum geweest, want daar was de tentoonstelling van 'David Bowie is'
En rijksmuseum van oudheden vond ik ook heel interessant. In Londen ben ik ook naar een paar musea geweest en dat was vaak ook heel tof.

Als iemand me mee zou nemen naar een museum als date zou ik gelijk ja zeggen :)
Ik heb dit weekend een date in het Rijksmuseum :D

We wilden perse de Rembrandt tentoonstelling zien.
  donderdag 21 februari 2019 @ 17:53:31 #146
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185151326
quote:
0s.gif Op donderag 21 februari 2019 17:52 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik heb morgen een date in het Rijksmuseum :D
Oh tof, heel veel plezier alvast :D
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
  donderdag 21 februari 2019 @ 18:16:22 #147
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185151815
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 17:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou, ik wilde nog een keer naar een aantal musea in Amsterdam en Brussel.... O-) Ga je mee? :)
Oh gaaf, welke musea? :)

Maar we gaan weer off topic mensen :X

[ Bericht 9% gewijzigd door AlwaysHappy op 21-02-2019 18:27:19 ]
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185151887
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 17:59 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou, ik wilde nog een keer naar een aantal musea in Amsterdam en Brussel.... O-) Ga je mee? :)
Hoe is het met je date afgelopen dan Faxie? Waarmee je een tweede date had? Heb ik iets gemist, niks geworden? #nocockblock
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_185151942
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:19 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Hoe is het met je date afgelopen dan Faxie? Waarmee je een tweede date had? Heb ik iets gemist, niks geworden? #nocockblock
Niks geworden. Gewoon vrienden nu :)
  donderdag 21 februari 2019 @ 18:33:35 #150
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185152174
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 15:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

^O^.

Geveegd dus en terug ontopic. Ervaringen met apps als Tinder kunnen in dat andere topic (R&P / Datingsites & apps) en het staat je altijd vrij een eigen topic te openen :Y.
Ik herhaal deze boodschap even ^O^ . Ook weer wat kunnen vegen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185152202
Note to self: Date regelen via het datingtopic is niet toegestaan.

Oké duidelijk.
pi_185152317
Bij deze nog een keer:

Donderdag toch maar weer een date met kattendude, wie weet dat zwemmen toch wel voor een klik zorgt :')

En anders heb ik gezwommen, win-win.
pi_185152424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:41 schreef Halimede het volgende:
Bij deze nog een keer:

Donderdag toch maar weer een date met kattendude, wie weet dat zwemmen toch wel voor een klik zorgt :')

En anders heb ik gezwommen, win-win.
Date in het zwembad. Slim.
Swallow my words, taste my thoughts and if it's too nasty, spit it back at me.
pi_185152482
Zwemmen als date heeft wel een beetje iets groep-8-erigs ofzo :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_185152511
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Zwemmen als date heeft wel een beetje iets groep-8-erigs ofzo :+
Dan heb je waarschijnlijk nooit gezwommen op een date.
Swallow my words, taste my thoughts and if it's too nasty, spit it back at me.
  donderdag 21 februari 2019 @ 18:54:39 #156
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185152586
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Zwemmen als date heeft wel een beetje iets groep-8-erigs ofzo :+
Dat is juist het leuke er aan vind ik. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185152881
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Zwemmen als date heeft wel een beetje iets groep-8-erigs ofzo :+
Dus perfect voor kattendude en mij _O-
Ik vind zwemmen echt leuk, plus je hebt een goed excuus om naar elkaars bijna naakte lichaam te kijken :+
pi_185152957
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dus perfect voor kattendude en mij _O-
Ik vind zwemmen echt leuk, plus je hebt een goed excuus om naar elkaars bijna naakte lichaam te kijken :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 6% gewijzigd door Samzz op 21-02-2019 19:12:01 (Enkel een beetje aangepast, provocateur ;).) ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:11:14 #159
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185152962
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:35 schreef Faxie het volgende:
Note to self: Date regelen via het datingtopic is niet toegestaan.

Oké duidelijk.
Hahaha :')
Beter een date regelen met een leuk meisje die je van het stappen kent ofzo.
Ik ga binnenkort aan een vriend vragen of hij een drankje met me wil doen. Loop al langer met het idee in m'n hoofd, maar ga het gewoon doen :)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dus perfect voor kattendude en mij _O-
Ik vind zwemmen echt leuk, plus je hebt een goed excuus om naar elkaars bijna naakte lichaam te kijken :+
Haha, goed excuus ja. Veel plezier op je date!
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185153013
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:11 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Hahaha :')
Beter een date regelen met een leuk meisje die je van het stappen kent ofzo.
Ik ga binnenkort aan een vriend vragen of hij een drankje met me wil doen. Loop al langer met het idee in m'n hoofd, maar ga het gewoon doen
Swallow my words, taste my thoughts and if it's too nasty, spit it back at me.
  donderdag 21 februari 2019 @ 19:19:37 #161
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_185153218
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:07 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dus perfect voor kattendude en mij _O-
Ik vind zwemmen echt leuk, plus je hebt een goed excuus om naar elkaars bijna naakte lichaam te kijken :+
Dit.
En je kunt al stiekem een beetje aan elkaar voelen als je samen van de glijbaan afgaat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_185153271
quote:
10s.gif Op donderdag 21 februari 2019 19:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dit.
En je kunt al stiekem een beetje aan elkaar voelen als je samen van de glijbaan afgaat.
Ik doe niet aan de glijbanen, heb ooit mijn rug open gesneden aan een scherpe rand in zo'n glijbaan :'(

Maar sowieso een beetje stoeien in het water :Y
pi_185158402
Volgende week date! *O*

Met een arts. O+

Ze schoot mij aan omdat ze me ergens van herkende. :7

Ondertussen zijn we er ook achter waarvan precies ..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_185158920
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Stratotanker het volgende:
Volgende week date! *O*

Met een arts. O+

Ze schoot mij aan omdat ze me ergens van herkende. :7

Ondertussen zijn we er ook achter waarvan precies ..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh.....wel gewaagd.....veel plezier alvast!
  donderdag 21 februari 2019 @ 22:14:33 #165
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_185158979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Stratotanker het volgende:
Volgende week date! *O*

Met een arts. O+

Ze schoot mij aan omdat ze me ergens van herkende. :7

Ondertussen zijn we er ook achter waarvan precies ..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Artsen zien continu super gęnante shit en ze sprak jou aan, zit wat dat betreft wel goed dus, toch? :)
pi_185164418
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 18:35 schreef Faxie het volgende:
Note to self: Date regelen via het datingtopic is niet toegestaan.

Oké duidelijk.
Hmm ik zat me net af te vragen waarom mensen niet gewoon met elkaar wilden daten als ze toch hier gezellig bij elkaar zitten.

Maar goed... duidelijk dus inderdaad.
pi_185164499
quote:
Zie de vernieuwde OP, graag alleen posts over concrete (aanstaande) dates.
Het was gezellig mensen maar ik mag hier niet meer posten. Succes met het vinden van O+
  zaterdag 23 februari 2019 @ 01:23:02 #168
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_185186941
Ik heb binnenkort een tweede date. Eerste date was gewoon koffie doen en het was leuk. Ik wilde nu iets actiefs doen. Eerste wat bij mij binnenschiet is iets sulligs samen doen: glow Minigolf of VR Room. Ze is best sportief dus minigolf dacht ik eerst. Maar VR lijkt mij wel veel spannender en leuker. Lokatie is Amsterdam centrum. Iemand tips of suggesties?
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 12:31:29 #169
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_185190702
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 01:23 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik heb binnenkort een tweede date. Eerste date was gewoon koffie doen en het was leuk. Ik wilde nu iets actiefs doen. Eerste wat bij mij binnenschiet is iets sulligs samen doen: glow Minigolf of VR Room. Ze is best sportief dus minigolf dacht ik eerst. Maar VR lijkt mij wel veel spannender en leuker. Lokatie is Amsterdam centrum. Iemand tips of suggesties?
VR room lijkt me inderdaad dan leuk om te doen. Je kan ook eventueel gaan bowlen of lasertag (maar dat moet je misschien met meer personen doen?).
Alvast veel plezier op je tweede date :)
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_185191459
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 01:23 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik heb binnenkort een tweede date. Eerste date was gewoon koffie doen en het was leuk. Ik wilde nu iets actiefs doen. Eerste wat bij mij binnenschiet is iets sulligs samen doen: glow Minigolf of VR Room. Ze is best sportief dus minigolf dacht ik eerst. Maar VR lijkt mij wel veel spannender en leuker. Lokatie is Amsterdam centrum. Iemand tips of suggesties?
Urban Axe Throwing! 8-)
pi_185191499
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 01:23 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik heb binnenkort een tweede date. Eerste date was gewoon koffie doen en het was leuk. Ik wilde nu iets actiefs doen. Eerste wat bij mij binnenschiet is iets sulligs samen doen: glow Minigolf of VR Room. Ze is best sportief dus minigolf dacht ik eerst. Maar VR lijkt mij wel veel spannender en leuker. Lokatie is Amsterdam centrum. Iemand tips of suggesties?
Als ze sportief is zou ik eerder iets als klimmen doen. Zie in de klimhal vaak datende stelletjes die dat een keer uitproberen.
pi_185191685
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oeh.....wel gewaagd.....veel plezier alvast!
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 22:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Artsen zien continu super gęnante shit en ze sprak jou aan, zit wat dat betreft wel goed dus, toch? :)
Precies. Dank jullie wel hoor!! *O*
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:57:24 #173
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_185197279
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 12:31 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

VR room lijkt me inderdaad dan leuk om te doen. Je kan ook eventueel gaan bowlen of lasertag (maar dat moet je misschien met meer personen doen?).
Alvast veel plezier op je tweede date :)
Thanks!! Ik vind lasertag te kort en bowlen niet helemaal mijn ding maar het zijn alternatieven.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  zaterdag 23 februari 2019 @ 18:57:57 #174
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_185197292
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 13:22 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Als ze sportief is zou ik eerder iets als klimmen doen. Zie in de klimhal vaak datende stelletjes die dat een keer uitproberen.
Ik vind klimmen te hoogdrempelig. Plus ik heb het een jaar gedaan en ben er niet meer zo enthousiast over.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_185202872
Ik meld mij hier ook maar eens! Na een tijdje meelurken vond ik het toch maar eens tijd om mee te posten. Tijdje geleden besloten om na 27 jaar rond te scharrelen, maar eens 'serieus' te gaan daten om een vriendinnetje te zoeken. Gek genoeg, sinds ik dat besloten lijkt Tinder uitgestorven, ben ik weinig op stap geweest en heb ik geen date meer gehad :P Gaat nog niet helemaal de goede kant op dus. Desalniettemin, morgen nieuwe dag nieuwe kansen!
pi_185203111
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 22:35 schreef Queck het volgende:
Ik meld mij hier ook maar eens! Na een tijdje meelurken vond ik het toch maar eens tijd om mee te posten. Tijdje geleden besloten om na 27 jaar rond te scharrelen, maar eens 'serieus' te gaan daten om een vriendinnetje te zoeken. Gek genoeg, sinds ik dat besloten lijkt Tinder uitgestorven, ben ik weinig op stap geweest en heb ik geen date meer gehad :P Gaat nog niet helemaal de goede kant op dus. Desalniettemin, morgen nieuwe dag nieuwe kansen!
Zulke berichten horen hier dus niet, zie de OP
pi_185203185
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 22:45 schreef MCH het volgende:

[..]

Zulke berichten horen hier dus niet, zie de OP
Ik schaam me diep :*
  zaterdag 23 februari 2019 @ 22:49:40 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_185203190
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2019 22:35 schreef Queck het volgende:
Ik meld mij hier ook maar eens! Na een tijdje meelurken vond ik het toch maar eens tijd om mee te posten. Tijdje geleden besloten om na 27 jaar rond te scharrelen, maar eens 'serieus' te gaan daten om een vriendinnetje te zoeken. Gek genoeg, sinds ik dat besloten lijkt Tinder uitgestorven, ben ik weinig op stap geweest en heb ik geen date meer gehad :P Gaat nog niet helemaal de goede kant op dus. Desalniettemin, morgen nieuwe dag nieuwe kansen!
^O^.

R&P / Datingsites & apps dit is het topic dat je zoekt ;). Dit topic is voor concrete dates. In die andere kun je over de rest praten.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_185249594
Straks een date via tinder. Spontaan ingepland. We hebben afgesproken in onze onesies koffie te gaan drinken (wel hier thuis :@ ) Ben benieuwd of hij echt zo gek is om hier in een onesie op te komen dagen :D Ik verwacht er niet echt iets serieus van, gezien de setting, maar gewoon een leuke middag is ook prima.

Overigens andere man dan degene waar ik het in het andere topic over had. Die is verdacht stil, maar heeft ook de griep, zegt hij. Geen idee wat ik er van moet denken, maar als ik op mijn tandvlees loop, ben ik ook niet de leukste gesprekspartner. Ik laat het maar even. Als die klik echt was, komt hij vast wel terug... hoop ik.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 09:46:46 #180
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185249637
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
Straks een date via tinder. Spontaan ingepland. We hebben afgesproken in onze onesies koffie te gaan drinken (wel hier thuis :@ ) Ben benieuwd of hij echt zo gek is om hier in een onesie op te komen dagen :D Ik verwacht er niet echt iets serieus van, gezien de setting, maar gewoon een leuke middag is ook prima.

Overigens andere man dan degene waar ik het in het andere topic over had. Die is verdacht stil, maar heeft ook de griep, zegt hij. Geen idee wat ik er van moet denken, maar als ik op mijn tandvlees loop, ben ik ook niet de leukste gesprekspartner. Ik laat het maar even. Als die klik echt was, komt hij vast wel terug... hoop ik.
Veel plezier alvast! Spontane dates zijn ook leuk, benieuwd of je het wat vind :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185249672
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
Straks een date via tinder. Spontaan ingepland. We hebben afgesproken in onze onesies koffie te gaan drinken (wel hier thuis :@ ) Ben benieuwd of hij echt zo gek is om hier in een onesie op te komen dagen :D Ik verwacht er niet echt iets serieus van, gezien de setting, maar gewoon een leuke middag is ook prima.

Overigens andere man dan degene waar ik het in het andere topic over had. Die is verdacht stil, maar heeft ook de griep, zegt hij. Geen idee wat ik er van moet denken, maar als ik op mijn tandvlees loop, ben ik ook niet de leukste gesprekspartner. Ik laat het maar even. Als die klik echt was, komt hij vast wel terug... hoop ik.
Leuk! Veel plezier :D

Ik heb per ongeluk 2 dates op dezelfde dag ingepland en nu heb ik in geen van beide meer zin :')
pi_185249713
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:49 schreef Halimede het volgende:

[..]

Leuk! Veel plezier :D

Ik heb per ongeluk 2 dates op dezelfde dag ingepland en nu heb ik in geen van beide meer zin :')
Dan ga je niet! :) Je moet niks he? Gewoon doen wat goed voelt.
Sarcasme. Herken het.
pi_185249875
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 09:43 schreef Spirit82 het volgende:
Straks een date via tinder. Spontaan ingepland. We hebben afgesproken in onze onesies koffie te gaan drinken (wel hier thuis :@ ) Ben benieuwd of hij echt zo gek is om hier in een onesie op te komen dagen :D Ik verwacht er niet echt iets serieus van, gezien de setting, maar gewoon een leuke middag is ook prima.

Overigens andere man dan degene waar ik het in het andere topic over had. Die is verdacht stil, maar heeft ook de griep, zegt hij. Geen idee wat ik er van moet denken, maar als ik op mijn tandvlees loop, ben ik ook niet de leukste gesprekspartner. Ik laat het maar even. Als die klik echt was, komt hij vast wel terug... hoop ik.
Slim van hem, meteen thuis in een onesie. De stap naar fysiek contact (lees: seks) is een stuk dichterbij dan op een terras.
pi_185250668
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:00 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Slim van hem, meteen thuis in een onesie. De stap naar fysiek contact (lees: seks) is een stuk dichterbij dan op een terras.
Wat bijzonder dat je meteen aanneemt dat dit idee van hem afkomstig is, of dat hij direct seks zou ambiëren. En tevens dat je aanneemt dat dit niet besproken is vooraf. Hoop aannames! Moet fijn zijn om dit soort dingen allemaal te “weten”.
Sarcasme. Herken het.
pi_185251775
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 10:54 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat bijzonder dat je meteen aanneemt dat dit idee van hem afkomstig is, of dat hij direct seks zou ambiëren. En tevens dat je aanneemt dat dit niet besproken is vooraf. Hoop aannames! Moet fijn zijn om dit soort dingen allemaal te “weten”.
Thuis afspreken = seks of in ieder geval de kans daarop. Dat weet iedereen en hij zeker, daar durf ik mn hand wel voor in het vuur te steken. Dat je dat besproken hebt vooraf is onrelevant want 'in the heat of the moment' gaan dat soort afspraken overboord.

Niks mis mee hoor overigens, ik ben helemaal voor niet-standaard dates. Ben benieuwd hoe het afloopt :)
pi_185252213
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 11:58 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Thuis afspreken = seks of in ieder geval de kans daarop. Dat weet iedereen en hij zeker, daar durf ik mn hand wel voor in het vuur te steken. Dat je dat besproken hebt vooraf is onrelevant want 'in the heat of the moment' gaan dat soort afspraken overboord.

Niks mis mee hoor overigens, ik ben helemaal voor niet-standaard dates. Ben benieuwd hoe het afloopt :)
Jup, ook mijn ervaring. Mensen die gelijk thuis wouden afspreken staan er iets anders in waardoor je sneller zoent of elkaar aanraakt en wie weet zelfs seks. Mensen die per se een drankje in de stad willen drinken eindigen de date vaak safe op straat en gaan daarna niet nog eens mee naar huis, uitzonderingen daargelaten. Vaak als je voorstelt thuis af te spreken schiet de ene helft in verdediging en de ander vindt het prima.
pi_185252558
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Jup, ook mijn ervaring. Mensen die gelijk thuis wouden afspreken staan er iets anders in waardoor je sneller zoent of elkaar aanraakt en wie weet zelfs seks. Mensen die per se een drankje in de stad willen drinken eindigen de date vaak safe op straat en gaan daarna niet nog eens mee naar huis, uitzonderingen daargelaten. Vaak als je voorstelt thuis af te spreken schiet de ene helft in verdediging en de ander vindt het prima.
Precies ja, exact bovenstaand ^O^.

Mijn vrijdagdate in het museum was erg gezellig! Zaterdag is verzet. Zondag liet niets meer horen en maandag is ook verzet :).
pi_185252576
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies ja, exact bovenstaand ^O^.

Mijn vrijdagdate in het museum was erg gezellig! Zaterdag is verzet. Zondag liet niets meer horen en maandag is ook verzet :).
Naar welk museum ging je vrijdag?
pi_185252587
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:23 schreef IsItMeOrYou het volgende:

[..]

Jup, ook mijn ervaring. Mensen die gelijk thuis wouden afspreken staan er iets anders in waardoor je sneller zoent of elkaar aanraakt en wie weet zelfs seks. Mensen die per se een drankje in de stad willen drinken eindigen de date vaak safe op straat en gaan daarna niet nog eens mee naar huis, uitzonderingen daargelaten. Vaak als je voorstelt thuis af te spreken schiet de ene helft in verdediging en de ander vindt het prima.
Geen van mijn eerste thuis dates zijn tot fysiek contact uitgelopen, blijkbaar doe ik iets verkeerd.
  dinsdag 26 februari 2019 @ 12:53:53 #190
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_185252598
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Precies ja, exact bovenstaand ^O^.

Mijn vrijdagdate in het museum was erg gezellig! Zaterdag is verzet. Zondag liet niets meer horen en maandag is ook verzet :).
Vond zij het ook leuk?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_185252623
Ik zou ook thuis afspreken met iemand met wie ik wel seks zou willen. Of hij moet me ophalen en dat ie vooraf 1 biertje bij mij drinkt.

Maar een date thuis, in een Onesie voor comfort (dus ook bankhangen?) biedt wel veel mogelijkheid tot intiem contact. Komt over als een andere verwoording voor Netflix and chill.

Maar als je geen seks wil dan hoef je dat natuurlijk niet te doen, ook niet als thuis afspreken de verwachting schept.
pi_185252648
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:53 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Vond zij het ook leuk?
Goede vraag. Ze zei van wel en uiteindelijk ook gezoend :P.

Wij zijn naar het Beeldenmuseum geweest nabij Arnhem. Eerst binnen gekeken, vervolgens buiten en heerlijk gewandeld.
pi_185252802
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:52 schreef Halimede het volgende:

[..]

Geen van mijn eerste thuis dates zijn tot fysiek contact uitgelopen, blijkbaar doe ik iets verkeerd.
Het kan ook de andere kant opwerken, geen klik voelen en dan zit je inderdaad een beetje ongemakkelijk bij elkaar thuis. Zelfs wel eens meegemaakt haha.
pi_185254282
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:52 schreef Halimede het volgende:

[..]

Geen van mijn eerste thuis dates zijn tot fysiek contact uitgelopen, blijkbaar doe ik iets verkeerd.
Of hij durfde niet. Het is mijn ervaring dat vrouwen dit initiatief niet zo snel nemen. Maar sowieso dat ie wel aan seks dacht toen ie bij je thuis was, mannen kennende ;)
  dinsdag 26 februari 2019 @ 14:49:44 #195
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_185254576
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Goede vraag. Ze zei van wel en uiteindelijk ook gezoend :P.

Wij zijn naar het Beeldenmuseum geweest nabij Arnhem. Eerst binnen gekeken, vervolgens buiten en heerlijk gewandeld.
Dat klinkt wel goed :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_185254861
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 14:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Of hij durfde niet. Het is mijn ervaring dat vrouwen dit initiatief niet zo snel nemen. Maar sowieso dat ie wel aan seks dacht toen ie bij je thuis was, mannen kennende ;)
Vrouwen net zo hoor, zullen het alleen minder snel toegeven.
pi_185255276
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 15:10 schreef Feddd het volgende:

[..]

Vrouwen net zo hoor, zullen het alleen minder snel toegeven.
Daar kun je weleens gelijk in hebben ja.
pi_185256742
Jezus mensen, “hij weet dat”, “jullie hebben het besproken als in jullie gaan geen seks hebben”. Echt, alsof een vrouw dat niet kan weten of willen _O-

De date was leuk. Hij was een olifant en ik een poes 8-) En de rest mag je lekker zelf invullen, maar mijn dag kan niet meer stuk!
Sarcasme. Herken het.
pi_185256935
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus mensen, “hij weet dat”, “jullie hebben het besproken als in jullie gaan geen seks hebben”. Echt, alsof een vrouw dat niet kan weten of willen _O-

De date was leuk. Hij was een olifant en ik een poes 8-) En de rest mag je lekker zelf invullen, maar mijn dag kan niet meer stuk!
Dit vraagt om foto's .

Heb je zijn slurf ook gezien?
pi_185257173
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus mensen, “hij weet dat”, “jullie hebben het besproken als in jullie gaan geen seks hebben”. Echt, alsof een vrouw dat niet kan weten of willen _O-

De date was leuk. Hij was een olifant en ik een poes 8-) En de rest mag je lekker zelf invullen, maar mijn dag kan niet meer stuk!
Maakte hij een move?
pi_185257193
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:57 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Maakte hij een move?
Het valt wel op dat Spirit eigenlijk de enige user is aan wie dat wordt gevraagd hier :P
pi_185257206
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 12:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Goede vraag. Ze zei van wel en uiteindelijk ook gezoend :P.

Wij zijn naar het Beeldenmuseum geweest nabij Arnhem. Eerst binnen gekeken, vervolgens buiten en heerlijk gewandeld.
Leuk! Hebben jullie al een volgende date gepland?

Ik vind musea wel goed als eerste date.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 februari 2019 @ 17:01:39 #203
163650 Greys
pi_185257248
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:44 schreef Yasmin23 het volgende:

Heb je zijn slurf ook gezien?
Ik las mee en zag 'olifant' en ben zo blij dat je dit vraagt zodat ik het niet meer hoef te doen. :@ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185257340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Leuk! Hebben jullie al een volgende date gepland?

Ik vind musea wel goed als eerste date.
Heel goed date-idee :s)
pi_185257366
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 17:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik las mee en zag 'olifant' en ben zo blij dat je dit vraagt zodat ik het niet meer hoef te doen. :@ _O-
Ja andere optie was: Hoe groot was zijn slurf.

Flauw :@
pi_185258723
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus mensen, “hij weet dat”, “jullie hebben het besproken als in jullie gaan geen seks hebben”. Echt, alsof een vrouw dat niet kan weten of willen _O-

De date was leuk. Hij was een olifant en ik een poes 8-) En de rest mag je lekker zelf invullen, maar mijn dag kan niet meer stuk!
Purrrrrrrr
pi_185258833
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 17:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik las mee en zag 'olifant' en ben zo blij dat je dit vraagt zodat ik het niet meer hoef te doen. :@ _O-
Wat is er toch mis met je fantasie gebruiken?
pi_185258905
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is er toch mis met je fantasie gebruiken?
Ja ik heb hier wel gekke beelden bij gehad toen ik het las.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 26 februari 2019 @ 18:36:14 #209
163650 Greys
pi_185258922
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is er toch mis met je fantasie gebruiken?
Niks? Ik had alleen hetzelfde enorm flauwe grapje in m'n hoofd toen ik het las van z'n olifanten-onesie en nu hoefde ik hem niet meer te maken.

Sorry voor offtopic lieve mods alhier ik laat mezelf al uit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_185262690
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 18:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik heb hier wel gekke beelden bij gehad toen ik het las.
:')

Jouw datingleven lijkt verder wel dood, heb ik het idee?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_185262797
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

:')

Jouw datingleven lijkt verder wel dood, heb ik het idee?
Ja dat heb je juist :P
  dinsdag 26 februari 2019 @ 21:56:49 #212
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_185264013
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat heb je juist :P
Komt door het vergiet😂

Sorry off-topic i know. Ben al weg.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_185264047
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2019 21:56 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Komt door het vergiet😂

Sorry off-topic i know. Ben al weg.
:D
pi_185302275
Vanavond een spontane date!

Gisteren leek ze er nog weinig zin in te hebben maar vanmiddag kwam ze met een voorstel ;)

Haha heb er zin in :)
pi_185303804
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 18:43 schreef Horney_Joe het volgende:
Vanavond een spontane date!

Gisteren leek ze er nog weinig zin in te hebben maar vanmiddag kwam ze met een voorstel ;)

Haha heb er zin in :)
Wat gaan jullie doen? :) Veel plezier in ieder geval!
pi_185304299
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Stratotanker het volgende:
Volgende week date! *O*

Met een arts. O+

Stratski hoe was je date?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_185320638
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Halimede het volgende:

[..]

Wat gaan jullie doen? :) Veel plezier in ieder geval!
Jeej veel plezier, zo zie je maar misschien had ze gisteren gewoon geen tijd!

Ik had vorige week eigenlijk die date met die jongen waar ik over twijfelde (gast met harde uitstraling door niet lachen, scherpe features etc). Uiteindelijk was het gesprek beetje wederzijds doodgebloed en zijn we niet meer gedaan. Verder geen nieuwe dates in de planning, wel met een paar mannen aan het praten.

Komend weekend eerst carnaval *O*
pi_185320993
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 18:43 schreef Horney_Joe het volgende:
Vanavond een spontane date!

Gisteren leek ze er nog weinig zin in te hebben maar vanmiddag kwam ze met een voorstel ;)

Haha heb er zin in :)
Dat laatste is aan je username zeker te zien :D
  Official ESF Kreviewer zondag 3 maart 2019 @ 10:59:20 #219
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185358605
Sinds een tijdje aan het chatten met een leuke Duitse vrouw hier vlak over de grens die ik op een ander forum was tegengekomen.
Ze zei net dat ze vandaag niks te doen heeft en ik had al gezegd dat ik geen plannen had, dus voorgesteld om iets te gaan drinken in germanië. Van geen plan naar date in twee minuten.
Nu maar hopen dat mijn Duits een beetje voldoet. Steenkool.

Ik ben niet snel nerveus, maar die taalbarričre.. Hopelijk valt het niet te snel dood. :'). Ze is 1.87m, dus ik win het waarschijnlijk ook niet als ze een moordenaar blijkt te zijn.

Bitte rufen sie 112 an, wenn Ich hier morgen nog nicht ben geweest.
  zondag 3 maart 2019 @ 11:04:50 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185358742
Veel plezier! Ben benieuwd hoe het gaat.
Zelf zou ik niet om kunnen/willen gaan met zo'n taalbarričre.
  zondag 3 maart 2019 @ 11:07:02 #221
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_185358783
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Kreator het volgende:
Sinds een tijdje aan het chatten met een leuke Duitse vrouw hier vlak over de grens die ik op een ander forum was tegengekomen.
Ze zei net dat ze vandaag niks te doen heeft en ik had al gezegd dat ik geen plannen had, dus voorgesteld om iets te gaan drinken in germanië. Van geen plan naar date in twee minuten.
Nu maar hopen dat mijn Duits een beetje voldoet. Steenkool.

Ik ben niet snel nerveus, maar die taalbarričre.. Hopelijk valt het niet te snel dood. :'). Ze is 1.87m, dus ik win het waarschijnlijk ook niet als ze een moordenaar blijkt te zijn.

Bitte rufen sie 112 an, wenn Ich hier morgen nog nicht ben geweest.
Hahaha veel plezier!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_185358862
Na een paar biertjes lul je niet beter, wel makkelijker.
pi_185358936
@Kreator gewoon plat Twents praten, das al bijna Duits. Kom je heel eind mee hoor :D Veel plezier!

Ik heb om 14 uur Tinderdate met man gewoon hier uit stad die ik vrijdagavond gematcht had :)
"Werknaam" hier in datingapptopic/SC was ziekenhuisman omdat hij van gisteren op vandaag in zkh lag, maar hij is net ontslagen ^O^
  Official ESF Kreviewer zondag 3 maart 2019 @ 11:14:36 #224
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185358943
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef Harmankardon het volgende:
Na een paar biertjes lul je niet beter, wel makkelijker.
Liever te dik in de kist, dan weer een potentieeltje gemist.
(maar nee, ik moet nog rijden)
  Moderator zondag 3 maart 2019 @ 11:33:30 #225
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_185359269
quote:
14s.gif Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Kreator het volgende:
Sinds een tijdje aan het chatten met een leuke Duitse vrouw hier vlak over de grens die ik op een ander forum was tegengekomen.
Ze zei net dat ze vandaag niks te doen heeft en ik had al gezegd dat ik geen plannen had, dus voorgesteld om iets te gaan drinken in germanië. Van geen plan naar date in twee minuten.
Nu maar hopen dat mijn Duits een beetje voldoet. Steenkool.

Ik ben niet snel nerveus, maar die taalbarričre.. Hopelijk valt het niet te snel dood. :'). Ze is 1.87m, dus ik win het waarschijnlijk ook niet als ze een moordenaar blijkt te zijn.

Bitte rufen sie 112 an, wenn Ich hier morgen nog nicht ben geweest.
Episch. Ik heb dit ook gehad. Mijn vrouw is Duits, ik sprak geen letter Duits en zij geen letter Nederlands, wel beetje Engels, dus hebben we in het begin Engels gepraat.

Nu? Getrouwd en 8 maanden oude dochter. Als je echt wil lukt het wel. :P
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 3 maart 2019 @ 11:37:24 #226
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185359324
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 11:14 schreef _Hestia_ het volgende:
@:Kreator gewoon plat Twents praten, das al bijna Duits. Kom je heel eind mee hoor :D Veel plezier!

Ik heb om 14 uur Tinderdate met man gewoon hier uit stad die ik vrijdagavond gematcht had :)
"Werknaam" hier in datingapptopic/SC was ziekenhuisman omdat hij van gisteren op vandaag in zkh lag, maar hij is net ontslagen ^O^

Spannend! Wat gaan jullie doen?
  zondag 3 maart 2019 @ 11:37:52 #227
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185359333
quote:
9s.gif Op zondag 3 maart 2019 11:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Liever te dik in de kist, dan weer een potentieeltje gemist.
(maar nee, ik moet nog rijden)
viel Glück
pi_185359653
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Spannend! Wat gaan jullie doen?
Hij komt gewoon hier thuis ff een bakkie doen :)
  zondag 3 maart 2019 @ 11:58:34 #229
277627 Seven.
We are Borg.
pi_185359728
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 11:55 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Hij komt gewoon hier thuis ff een bakkie doen :)
Hehe :7

Veel plezier!
Resistance is futile.
pi_185359757
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 11:58 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hehe :7

Veel plezier!
Ja en dan zien we wel hoe spannend het daarna wordt :7 Hij moet om half 6 wel weer weg iig.

Thnx!
  zondag 3 maart 2019 @ 12:48:20 #231
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185360726
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 11:59 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja en dan zien we wel hoe spannend het daarna wordt :7 Hij moet om half 6 wel weer weg iig.

Thnx!
Verkeerde plek.
pi_185360865
Goster plotseling een date gehad. Gewoon een starbucks genomen en toen gewandeld. Ondanks dat ze nooit gezoend had was ze heel aanrakerig. Leuke gesprekken gehad, geplaagd en geflirt. Klinkt als de perfecte date. Ook bij thuiskomst nog doorappen etc.

Donderdag zie ik haar weer. *;
  zondag 3 maart 2019 @ 12:55:56 #233
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185360926
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 12:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Goster plotseling een date gehad. Gewoon een starbucks genomen en toen gewandeld. Ondanks dat ze nooit gezoend had was ze heel aanrakerig. Leuke gesprekken gehad, geplaagd en geflirt. Klinkt als de perfecte date. Ook bij thuiskomst nog doorappen etc.

Donderdag zie ik haar weer. *;
Vakantiemeisje is klaar?
pi_185361028
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vakantiemeisje is klaar?
Ja. Hele week geen een bericht, terwijl ze meermaals online is. Geen reactie op mijn bericht...

Tja sorry hoor, ik ben daar echt klaar mee
  zondag 3 maart 2019 @ 13:01:28 #235
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185361055
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:00 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja. Hele week geen een bericht, terwijl ze meermaals online is. Geen reactie op mijn bericht...

Tja sorry hoor, ik ben daar echt klaar mee
Stuur je nog wel een bericht om het af te sluiten?
pi_185361068
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Stuur je nog wel een bericht om het af te sluiten?
Wou ik gister al doen, ja. Maar ik denk dat ik beter kan wachten tot thuiskomst, toch?
pi_185361102
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:00 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja. Hele week geen een bericht, terwijl ze meermaals online is. Geen reactie op mijn bericht...

Tja sorry hoor, ik ben daar echt klaar mee
Jammer.....maar wat Yasmin zegt, sluit het wel goed af met haar want zij denkt misschien nog dat het met jou goedkomt als ze weer thuis is?
  zondag 3 maart 2019 @ 13:04:00 #238
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185361107
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Wou ik gister al doen, ja. Maar ik denk dat ik beter kan wachten tot thuiskomst, toch?
Nou ja wie weet vind ze je nog steeds leuk en gaat ze er vanuit dat ze je gewoon ziet als ze terug is?
pi_185361197
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja wie weet vind ze je nog steeds leuk en gaat ze er vanuit dat ze je gewoon ziet als ze terug is?
Maar het verpest haar vakantie toch als ik dat nu doe..
  zondag 3 maart 2019 @ 13:08:05 #240
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185361216
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:07 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Maar het verpest haar vakantie toch als ik dat nu doe..
Ja of niet. Ze stuurt je niks toch dus wie weet doet het haar weinig. En je bent toch al aan het daten met een ander.
pi_185361564
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja of niet. Ze stuurt je niks toch dus wie weet doet het haar weinig. En je bent toch al aan het daten met een ander.
Tsja, verstuurd. Beantwoord met dat ze ervoor wilde gaan etc, maar geen id hoe vanwege gebrek van ervaring. Ze begreep het wel enzo

Tsja...
  zondag 3 maart 2019 @ 13:23:48 #242
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185361588
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:22 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Tsja, verstuurd. Beantwoord met dat ze ervoor wilde gaan etc, maar geen id hoe vanwege gebrek van ervaring. Ze begreep het wel enzo

Tsja...
Dus nu reageerde ze wel?

Ja gebrek aan ervaring is wat onzinnig. Of je wilt contact of niet.
pi_185361632
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus nu reageerde ze wel?

Ja gebrek aan ervaring is wat onzinnig. Of je wilt contact of niet.
Ja precies, vooral als ik zie hoe het andere meisje reageert op/tegen mij
pi_185361759
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:25 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ja precies, vooral als ik zie hoe het andere meisje reageert op/tegen mij
Ze geeft juist eerlijk en duidelijk aan dat ze geen ervaring heeft......vind het toch wel een beetje sneu voor vakantiemeisje.....
pi_185361798
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze geeft juist eerlijk en duidelijk aan dat ze geen ervaring heeft......vind het toch wel een beetje sneu voor vakantiemeisje.....
Het andere meisje heeft óók geen ervaring, nieteens gezoend. Het is zon groot verschil tussen die twee
  zondag 3 maart 2019 @ 13:34:03 #246
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185361824
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze geeft juist eerlijk en duidelijk aan dat ze geen ervaring heeft......vind het toch wel een beetje sneu voor vakantiemeisje.....
Ze weet toch hoe whatsapp werkt... Contact onderhouden heb je toch geen relatie ervaring voor nodig?
  zondag 3 maart 2019 @ 13:36:09 #247
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_185361868
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze geeft juist eerlijk en duidelijk aan dat ze geen ervaring heeft......vind het toch wel een beetje sneu voor vakantiemeisje.....
Kom op, ze heeft toch kansen zat gehad? Anders had ze altijd nog advies kunnen inwinnen bij vriendinnen. Het is toch vrij logisch dat als je iemand leuk vindt, je ook af en toe contact hebt?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_185361880
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ze weet toch hoe whatsapp werkt... Contact onderhouden heb je toch geen relatie ervaring voor nodig?
Ik ken haar natuurlijk niet dus ik oordeel ook niet en het is uiteindelijk de keuze van Vlaggenroof......
  zondag 3 maart 2019 @ 13:38:28 #249
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185361920
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik ken haar natuurlijk niet dus ik oordeel ook niet en het is uiteindelijk de keuze van Vlaggenroof......
Dat is geen antwoord op wat ik zeg :P

Om met iemand contact te onderhouden hoef je geen relatieervaring te hebben. Omdat als excuus gebruiken is echt wat zwak, tenzij ze een sociale stoornis heeft maar geloof dat dat niet zo is.
pi_185361972
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat is geen antwoord op wat ik zeg :P

Om met iemand contact te onderhouden hoef je geen relatieervaring te hebben. Omdat als excuus gebruiken is echt wat zwak, tenzij ze een sociale stoornis heeft maar geloof dat dat niet zo is.
Ik vind dat dus geen excuus, misschien vond ze het echt heel spannend allemaal.....we weten geen van allen wat ze misschien al eerder heeft meegemaakt en waarom ze zo afstandelijk was.....
  zondag 3 maart 2019 @ 13:41:46 #251
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185361985
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik vind dat dus geen excuus, misschien vond ze het echt heel spannend allemaal.....we weten geen van allen wat ze misschien al eerder heeft meegemaakt en waarom ze zo afstandelijk was.....
Mja zelf denk ik dat er weinig interesse was.
pi_185362010
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja zelf denk ik dat er weinig interesse was.
Dat kan.....maar nu gaf ze juist aan dat ze er voor wilde gaan dus blijf het nu toch wel sneu vinden voor haar....
  zondag 3 maart 2019 @ 13:45:18 #253
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185362044
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat kan.....maar nu gaf ze juist aan dat ze er voor wilde gaan dus blijf het nu toch wel sneu vinden voor haar....
Ja mensen zeggen zoveel. Dat moeten we nu toch wel weten na zoveel reeksen datingtopics.
pi_185362125
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja zelf denk ik dat er weinig interesse was.
Denk het ook.

Als een vrouw een week niet antwoordt op jouw berichten, dan heeft ze gewoon niet genoeg interesse. Maar er kunnen 1001 redenen zijn waarom ze geen contact onderhield.

Dus ik vind het wel goed en respectvol wat @Vlaggenroof heeft gedaan. Hij heeft netjes laten weten door middel van een appje en heeft het verder laten gaan. En hij is verder gaan daten ^O^

Want als een vrouw je ECHT leuk vindt, dan laat ze echt wel iets van haar horen. Een week niets vind ik too much, zeker als ze online is geweest.
pi_185362190
Echt zo irritant als mensen je ineens gaan blokkeren. Niet eens even integer zijn en zeggen van joh, ons contact was leuk, maar ik zie er verder niets in.

De dagen ervoor natuurlijk allemaal loze beloftes met sorry en excuses en weet ik het allemaal.. *zucht. (als die berichten komen en een daarvan begint met "Lieve <naam>", dan weet ik al genoeg..).

Geen idee waarom ik heel vaak dat soort mensen aantrek.. Raakt mij persoonlijk meer, dan dat ik zou willen. Ben dan ook een emotioneel ei wat dat betreft..
  zondag 3 maart 2019 @ 13:54:05 #256
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185362232
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Echt zo irritant als mensen je ineens gaan blokkeren. Niet eens even integer zijn en zeggen van joh, ons contact was leuk, maar ik zie er verder niets in.

De dagen ervoor natuurlijk allemaal loze beloftes met sorry en excuses en weet ik het allemaal.. *zucht. (als die berichten komen en een daarvan begint met "Lieve <naam>", dan weet ik al genoeg..).

Geen idee waarom ik heel vaak dat soort mensen aantrek.. Raakt mij persoonlijk meer, dan dat ik zou willen. Ben dan ook een emotioneel ei wat dat betreft..
Misschien iets meer tijd steken in het contact er voor en niet marathondaten? Je verwacht zelf dat je dates er serieus in gaan maar zelf probeer je zoveel mogelijk vissen te vangen heb ik het idee.
pi_185362385
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien iets meer tijd steken in het contact er voor en niet marathondaten? Je verwacht zelf dat je dates er serieus in gaan maar zelf probeer je zoveel mogelijk vissen te vangen heb ik het idee.
Dit betreffende contact liep al een paar maanden, en het leek op iets leuks (als in, leuk contact) uit te draaien, uiteindelijk dus niet ;).

Ik heb maar 1 vis nodig :P
  zondag 3 maart 2019 @ 14:04:11 #258
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185362408
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 14:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dit betreffende contact liep al een paar maanden, en het leek op iets leuks (als in, leuk contact) uit te draaien, uiteindelijk dus niet ;).

Ik heb maar 1 vis nodig :P
Ja dan is het gewoon pech.
pi_185365007
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Echt zo irritant als mensen je ineens gaan blokkeren. Niet eens even integer zijn en zeggen van joh, ons contact was leuk, maar ik zie er verder niets in.

De dagen ervoor natuurlijk allemaal loze beloftes met sorry en excuses en weet ik het allemaal.. *zucht. (als die berichten komen en een daarvan begint met "Lieve <naam>", dan weet ik al genoeg..).

Geen idee waarom ik heel vaak dat soort mensen aantrek.. Raakt mij persoonlijk meer, dan dat ik zou willen. Ben dan ook een emotioneel ei wat dat betreft..
4 dates in een weekend proppen zal ook niet iedereen even integer vinden. Het feit dat jij dramameid na dramameid aantrekt is misschien toch echt iets om langer over na te denken.
pi_185365072
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

4 dates in een weekend proppen zal ook niet iedereen even integer vinden. Het feit dat jij dramameid na dramameid aantrekt is misschien toch echt iets om langer over na te denken.
Nieuw shot hagel drin en doooooor :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_185365115
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien iets meer tijd steken in het contact er voor en niet marathondaten? Je verwacht zelf dat je dates er serieus in gaan maar zelf probeer je zoveel mogelijk vissen te vangen heb ik het idee.
Speltip 6: verspreid je winkansen.
pi_185365117
Mijn date ging na een half uur weer weg vanwege een neefje die van de trap af was gevallen. Maar het was geen "help me, start plan krijsend neefje" want hij appt wel gewoon nog en is rond 20 uur weer hier terug appt ie net. Dates lopen bij mij ook altijd raar😂. Wel gezoend al, vanavond weer verder dus 😇
pi_185365486
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nieuw shot hagel drin en doooooor :D
Steeds hetzelfde doen en hopen op een andere uitkomst is een vorm van waanzin.
  zondag 3 maart 2019 @ 17:26:12 #264
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_185366233
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 16:27 schreef _Hestia_ het volgende:
Mijn date ging na een half uur weer weg vanwege een neefje die van de trap af was gevallen. Maar het was geen "help me, start plan krijsend neefje" want hij appt wel gewoon nog en is rond 20 uur weer hier terug appt ie net. Dates lopen bij mij ook altijd raar😂. Wel gezoend al, vanavond weer verder dus 😇
Was jij niet heel ‘klef’ met iemand van je sportschool? Of is dat dus blijkbaar alweer oud nieuws? ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_185366409
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 17:26 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Was jij niet heel ‘klef’ met iemand van je sportschool? Of is dat dus blijkbaar alweer oud nieuws? ;)
Ja heb 4 maand met hem gehad maar is uit want was nogal ingewikkeld omdat hij nog bij zn ex woonde en hij nog wat andere rare dingen had. Dus oud nieuws idd ;)
pi_185366955
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 13:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Geen idee waarom ik heel vaak dat soort mensen aantrek.. Raakt mij persoonlijk meer, dan dat ik zou willen. Ben dan ook een emotioneel ei wat dat betreft..
Je geeft hier zelf het antwoord.

Die drama ontstaat doordat je zelf een 'emotioneel ei' bent, zoals je het zelf zegt. Wat je bent, dat trek je ook aan. Ik krijg daarnaast het idee dat je heel erg op zoek bent naar iemand, door dat marathondaten en 'ik heb maar 1 vis nodig'.

Ik bedoel, je hebt helemaal niemand nodig. Wees tevreden met jezelf, dan pas kun je een relatie aangaan met een stabiel iemand. En dus geen drama.
  zondag 3 maart 2019 @ 18:17:06 #267
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185367130
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:07 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je geeft hier zelf het antwoord.

Die drama ontstaat doordat je zelf een 'emotioneel ei' bent, zoals je het zelf zegt. Wat je bent, dat trek je ook aan. Ik krijg daarnaast het idee dat je heel erg op zoek bent naar iemand, door dat marathondaten en 'ik heb maar 1 vis nodig'.

Ik bedoel, je hebt helemaal niemand nodig. Wees tevreden met jezelf, dan pas kun je een relatie aangaan met een stabiel iemand. En dus geen drama.
Ik denk dat het na meer mislukte dates steeds lastiger wordt er nog zonder gevoelens in te gaan eigenlijk. Zeker als je er zoveel hebt gehad en dan 1 hebt die veel belovend is en dan zo afgekapt worden.
pi_185367229
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik denk dat het na meer mislukte dates steeds lastiger wordt er nog zonder gevoelens in te gaan eigenlijk. Zeker als je er zoveel hebt gehad en dan 1 hebt die veel belovend is en dan zo afgekapt worden.
Het ligt eraan hoe je het benadert. Maar ik merk aan zijn beschrijving dat ie veel meer bezig is te voldoen aan de verwachting van een meid, ipv dat zij moet voldoen aan die van hem. Bound to fail.
pi_185367261
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik denk dat het na meer mislukte dates steeds lastiger wordt er nog zonder gevoelens in te gaan eigenlijk. Zeker als je er zoveel hebt gehad en dan 1 hebt die veel belovend is en dan zo afgekapt worden.
Dit is dan ook precies wat ik doe. Zonder verwachtingen ingaan. Mijn afwijzingen en teleurstellingen zijn op meer dan 10 handen te tellen volgens mij :')

Maar toch blijf ik daten en ga ik blanco een date in. Zonder verwachtingen, zonder iets te moeten, zonder te moeten scoren. Al die druk leg ik niet meer op mijzelf. Ik ga een date in met de mindset: 'een leuke avond maken met haar. Ik laat een avond niet verpesten door verwachtingen'.
  zondag 3 maart 2019 @ 18:26:49 #270
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185367280
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:25 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit is dan ook precies wat ik doe. Zonder verwachtingen ingaan. Mijn afwijzingen en teleurstellingen zijn op meer dan 10 handen te tellen volgens mij :')

Maar toch blijf ik daten en ga ik blanco een date in. Zonder verwachtingen, zonder iets te moeten, zonder te moeten scoren. Al die druk leg ik niet meer op mijzelf. Ik ga een date in met de mindset: 'een leuke avond maken met haar. Ik laat een avond niet verpesten door verwachtingen'.
Ja maar zo makkelijk is dat niet wat je zegt :P
pi_185367346
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar zo makkelijk is dat niet wat je zegt :P
Nee, ik heb ook niet gezegd dat het makkelijk is :P

Ik wil alleen maar zeggen dat je mindset en instelling moet veranderen wil je succes hebben. En het is aan de persoon om daar veranderingen in te brengen. Niemand doet het voor je. Jij moet het zelf doen. Na elke afwijzing of teleurstelling onder je bed kruipen en huilen help je niemand mee.

Relativeren is het toverwoord ;)
pi_185367636
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 18:23 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het ligt eraan hoe je het benadert. Maar ik merk aan zijn beschrijving dat ie veel meer bezig is te voldoen aan de verwachting van een meid, ipv dat zij moet voldoen aan die van hem. Bound to fail.
Haar verwachting zeg je? Daar doe ik niet veel mee. Ga juist blanco het contact aan, en ja, dat valt soms tegen. Is niet erg, hoort erbij. Maar (zomaar) blokkeren heb ik een hekel aan, dus het was even een frustratie post, welke ik kwijt wilde.

En van die 4 dates ging er maar 1 door, is ook niet erg, maar juist door de lage kans schiet ik met hagel en spreid mijn winkansen. Als ik mij volledig richt op 1 persoon voor 2 maanden is dat ook geen garantie dat het goed gaat.

Maar we dwalen een beetje af..
pi_185368417
Ben benieuwd of hij nog terugkomt, want wel online geweest nog maar mn berichtje niet meer gelezen of gereageerd. En hij typt elke zin met typfout dus miss was toch smoes en is hij carnaval gaan vieren ofzo😂. Maar als tegenviel zeg dan gewoon of laat niks meer horen, niet dit halfbakken gedoe. Graag of niet hoor :') Maar met zoenen gedroeg hij zich niet alsof tegenviel en hij nam afscheid met lieverd dus tja, wacht wel af dus :')
pi_185368443
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:27 schreef _Hestia_ het volgende:
Ben benieuwd of hij nog terugkomt, want wel online geweest nog maar mn berichtje niet meer gelezen of gereageerd. En hij typt elke zin met typfout dus miss was toch smoes en is hij carnaval gaan vieren ofzo😂. Maar als tegenviel zeg dan gewoon of laat niks meer horen, niet dit halfbakken gedoe. Graag of niet hoor :') Maar met zoenen gedroeg hij zich niet alsof tegenviel en hij nam afscheid met lieverd dus tja, wacht wel af dus :')
Je gaat je weer laten inpalmen of niet? :@
pi_185368487
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:28 schreef MCH het volgende:

[..]

Je gaat je weer laten inpalmen of niet? :@
Ik ga er meer op proberen te letten om dat niet te laten gebeuren en nu dus ook expres geen berichtje erachteraan sturen of hij nog komt ^O^
pi_185369031
quote:
1s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:27 schreef _Hestia_ het volgende:
Ben benieuwd of hij nog terugkomt, want wel online geweest nog maar mn berichtje niet meer gelezen of gereageerd. En hij typt elke zin met typfout dus miss was toch smoes en is hij carnaval gaan vieren ofzo😂. Maar als tegenviel zeg dan gewoon of laat niks meer horen, niet dit halfbakken gedoe. Graag of niet hoor :') Maar met zoenen gedroeg hij zich niet alsof tegenviel en hij nam afscheid met lieverd dus tja, wacht wel af dus :')
Dat zou wel echt heel naar zijn als hij zijn neefje als smoes gebruikt, maar dan weet je wel gelijk wat voor vent het is.. :/
  zondag 3 maart 2019 @ 19:58:04 #277
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_185369084
Kans is groot dat ie lekker carnaval is aan het vieren. :+
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_185369196
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 19:56 schreef Halimede het volgende:

[..]

Dat zou wel echt heel naar zijn als hij zijn neefje als smoes gebruikt, maar dan weet je wel gelijk wat voor vent het is.. :/
Ja idd want ik ben dan wel zo iemand die bezorgd is en belangstellend gaat vragen hoe met dat kind gaat ook. Maar heb nog niks gehoord, dus idd :')
pi_185369266
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja idd want ik ben dan wel zo iemand die bezorgd is en belangstellend gaat vragen hoe met dat kind gaat ook. Maar heb nog niks gehoord, dus idd :')
Wat een zak hooi dan ook zeg. Zo iemand wil je toch niet, dus next!
Sarcasme. Herken het.
pi_185369311
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:02 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja idd want ik ben dan wel zo iemand die bezorgd is en belangstellend gaat vragen hoe met dat kind gaat ook. Maar heb nog niks gehoord, dus idd :')
Ik zou nog wel even wachten met conclusies trekken voor de zekerheid, misschien zitten we er wel naast :)
pi_185369417
Zou kunnen idd, ik kijk gewoon tv verder. Maar verwacht weinig meer. Kan iig niet zo zijn dat tel leeg is, want hij had oplader mee toen hij bij mij was en hij ging rechtstreeks door met auto.
pi_185369984
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:11 schreef _Hestia_ het volgende:
Zou kunnen idd, ik kijk gewoon tv verder. Maar verwacht weinig meer. Kan iig niet zo zijn dat tel leeg is, want hij had oplader mee toen hij bij mij was en hij ging rechtstreeks door met auto.
Hou ons iig op de hoogte :)
pi_185370001
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 20:39 schreef Halimede het volgende:

[..]

Hou ons iig op de hoogte :)
Hij appte net "app of bel je zo". Dus ben benieuwd.
pi_185371607
Update: Ik had eerlijk gezegd dat ik dus dacht dat smoesje was en ik niks meer van hem zou horen. Maar was allemaal wel echt en niet goed van neefje en hij vind echt wel dat klikt. En hij wil ook niet alleen seks maar wel wat opbouwen zoals hij eerder ook al via app zei. En hij is nu zo pas terug, maar heb gezegd dat hij toch nog wel ff mag komen dan :) Dus to be continued toch :)
  zondag 3 maart 2019 @ 21:46:02 #285
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_185371633
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 21:44 schreef _Hestia_ het volgende:
Update: Ik had eerlijk gezegd dat ik dus dacht dat smoesje was en ik niks meer van hem zou horen. Maar was allemaal wel echt en niet goed van neefje en hij vind echt wel dat klikt. En hij wil ook niet alleen seks maar wel wat opbouwen zoals hij eerder ook al via app zei. En hij is nu zo pas terug, maar heb gezegd dat hij toch nog wel ff mag komen dan :) Dus to be continued toch :)
Nou dan horen we het morgen wel

;) ;)
pi_185373563
Gah... even een baalmomentje van mij afschrijven.
Ik zou dit weekend dus een tinderdate hebben. Ik helemaal blij.


Heeft ze me 3 dagen geleden ineens van tinder afgegooid zonder wat te zeggen...
Dus daar ging de date.



Niet echt tof om zo iemand te deleten...
pi_185377282
quote:
10s.gif Op zondag 3 maart 2019 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou dan horen we het morgen wel

;) ;)
Samen klef op de bank finale van darten gekeken en samen geslapen. Wel wat geklooid, maar nog geen echte seks gehad ;) Komt zeker wel een vervolg van de week ^O^

[ Bericht 7% gewijzigd door _Hestia_ op 04-03-2019 07:44:55 ]
pi_185383221
Nou ik heb ook maar weer tinder aangemaakt. Nog geen leuke matches helaas.
pi_185384043
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 07:29 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Samen klef op de bank finale van darten gekeken en samen geslapen. Wel wat geklooid, maar nog geen echte seks gehad ;) Komt zeker wel een vervolg van de week ^O^
Woensdagavond naar hem toe ^O^
  Official ESF Kreviewer maandag 4 maart 2019 @ 15:30:47 #290
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_185384726
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 13:57 schreef BoTheParakeet het volgende:
Nou ik heb ook maar weer tinder aangemaakt. Nog geen leuke matches helaas.
Klinkt verstandig na:

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2019 04:12 schreef BoTheParakeet het volgende:
Mijn ex heeft mij gisteren gedumpt op de dag van mijn moeders eerste chemo. Hij had bindingsangst. Het was voor mij totaal onverwacht en ik voel me alsof het laatste beetje stabiliteit onder mij vandaan is gerukt.

Ik vind het zo laf van hem dat hij dit nu doet, en ik begrijp het gewoon niet. Maar het is nu over.

Ik ben zo murwgeslagen van alles, voel me nu echt gewoon depressief. Ik wil nier meer...
Dat je er echt even een tijdje over hebt gedaan om het allemaal te verwerken voordat je weer ging daten.
  maandag 4 maart 2019 @ 15:31:14 #291
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_185384736
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:30 schreef Kreator het volgende:

Misschien heb ik het niet meegekregen, maar hoe was je date met de Duitse?
pi_185384840
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:30 schreef Kreator het volgende:

[..]

Klinkt verstandig na:

[..]

Dat je er echt even een tijdje over hebt gedaan om het allemaal te verwerken voordat je weer ging daten.
Klinkt bekend, emoties en gedachten vliegen bij veel mensen alle kanten op. Merk ik ook bij veel dates, ja,nee,weetniet of nog meer variaties..
  maandag 4 maart 2019 @ 16:40:30 #293
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_185386043
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Klinkt bekend, emoties en gedachten vliegen bij veel mensen alle kanten op. Merk ik ook bij veel dates, ja,nee,weetniet of nog meer variaties..
Begint vaak al bij de naam
pi_185392010
quote:
14s.gif Op maandag 4 maart 2019 15:30 schreef Kreator het volgende:
[..]

Klinkt verstandig na:[..]

Dat je er echt even een tijdje over hebt gedaan om het allemaal te verwerken voordat je weer ging daten.
Ik wil matches, geen dates.
  maandag 4 maart 2019 @ 21:25:19 #295
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_185392178
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 21:21 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik wil matches, geen dates.
Dan verwijs ik je even vriendelijk door naar R&P / Datingsites & apps #2 O+ In deze reeks liever enkel concrete dates. In de andere reeks gaat het meer over tinder, matches, dating apps, etc :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_185408968
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:42 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Woensdagavond naar hem toe ^O^
Denk niet dat doorgaat want hij heeft zn hand gebroken en wordt morgen geopereerd. Dus maar zien wanneer hij weer thuis is enzo :)
  dinsdag 5 maart 2019 @ 16:52:39 #297
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_185409194
quote:
1s.gif Op maandag 4 maart 2019 21:21 schreef BoTheParakeet het volgende:
[..]

Ik wil matches, geen dates.
Je wilt dus eigenlijk alleen validatie...?

* LuNaTiC ziet kansen voor een app...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_185411015
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:52 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]

Je wilt dus eigenlijk alleen validatie...?

* LuNaTiC ziet kansen voor een app...
Feelgoodmatches :)
pi_185411022
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 16:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Denk niet dat doorgaat want hij heeft zn hand gebroken en wordt morgen geopereerd. Dus maar zien wanneer hij weer thuis is enzo :)
Het zit niet mee he
pi_185411047
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]

Het zit niet mee he
Ja het is dat ik hem uiteindelijk nog wel gezien had, anders had ik wel zoiets van "laat maar" denk ik. Maar zit idd niet mee nee _O-
pi_185411133
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 18:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]

Ja het is dat ik hem uiteindelijk nog wel gezien had, anders had ik wel zoiets van "laat maar" denk ik. Maar zit idd niet mee nee _O-
Snap ik ja...
nahja pech hebben kan natuurlijk.

En als ie volgende keer zonder gipsen pootje op komt dagen... weet je ook wel hoe laat het is :D
Maar goed... vergeet ook niet te genieten :)

Zelfs als het maar tijdelijk is.. mag je er best van genieten :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')