Leuk! Hebben jullie al een volgende date gepland?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 12:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Goede vraag. Ze zei van wel en uiteindelijk ook gezoend.
Wij zijn naar het Beeldenmuseum geweest nabij Arnhem. Eerst binnen gekeken, vervolgens buiten en heerlijk gewandeld.
Ik las mee en zag 'olifant' en ben zo blij dat je dit vraagt zodat ik het niet meer hoef te doen.quote:
Heel goed date-ideequote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk! Hebben jullie al een volgende date gepland?
Ik vind musea wel goed als eerste date.
Ja andere optie was: Hoe groot was zijn slurf.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las mee en zag 'olifant' en ben zo blij dat je dit vraagt zodat ik het niet meer hoef te doen.![]()
Purrrrrrrrquote:Op dinsdag 26 februari 2019 16:36 schreef Spirit82 het volgende:
Jezus mensen, “hij weet dat”, “jullie hebben het besproken als in jullie gaan geen seks hebben”. Echt, alsof een vrouw dat niet kan weten of willen![]()
De date was leuk. Hij was een olifant en ik een poesEn de rest mag je lekker zelf invullen, maar mijn dag kan niet meer stuk!
Wat is er toch mis met je fantasie gebruiken?quote:Op dinsdag 26 februari 2019 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las mee en zag 'olifant' en ben zo blij dat je dit vraagt zodat ik het niet meer hoef te doen.![]()
Ja ik heb hier wel gekke beelden bij gehad toen ik het las.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met je fantasie gebruiken?
Niks? Ik had alleen hetzelfde enorm flauwe grapje in m'n hoofd toen ik het las van z'n olifanten-onesie en nu hoefde ik hem niet meer te maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:32 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met je fantasie gebruiken?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 18:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik heb hier wel gekke beelden bij gehad toen ik het las.
Ja dat heb je juistquote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jouw datingleven lijkt verder wel dood, heb ik het idee?
quote:Op dinsdag 26 februari 2019 21:56 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Komt door het vergiet😂
Sorry off-topic i know. Ben al weg.
Wat gaan jullie doen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:43 schreef Horney_Joe het volgende:
Vanavond een spontane date!
Gisteren leek ze er nog weinig zin in te hebben maar vanmiddag kwam ze met een voorstel
Haha heb er zin in
Stratski hoe was je date?quote:Op donderdag 21 februari 2019 21:54 schreef Stratotanker het volgende:
Volgende week date!
Met een arts.
Jeej veel plezier, zo zie je maar misschien had ze gisteren gewoon geen tijd!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Halimede het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen?Veel plezier in ieder geval!
Dat laatste is aan je username zeker te zienquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:43 schreef Horney_Joe het volgende:
Vanavond een spontane date!
Gisteren leek ze er nog weinig zin in te hebben maar vanmiddag kwam ze met een voorstel
Haha heb er zin in
Hahaha veel plezier!quote:Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Kreator het volgende:
Sinds een tijdje aan het chatten met een leuke Duitse vrouw hier vlak over de grens die ik op een ander forum was tegengekomen.
Ze zei net dat ze vandaag niks te doen heeft en ik had al gezegd dat ik geen plannen had, dus voorgesteld om iets te gaan drinken in germanië. Van geen plan naar date in twee minuten.
Nu maar hopen dat mijn Duits een beetje voldoet. Steenkool.
Ik ben niet snel nerveus, maar die taalbarrière.. Hopelijk valt het niet te snel dood.. Ze is 1.87m, dus ik win het waarschijnlijk ook niet als ze een moordenaar blijkt te zijn.
Bitte rufen sie 112 an, wenn Ich hier morgen nog nicht ben geweest.
Liever te dik in de kist, dan weer een potentieeltje gemist.quote:Op zondag 3 maart 2019 11:11 schreef Harmankardon het volgende:
Na een paar biertjes lul je niet beter, wel makkelijker.
Episch. Ik heb dit ook gehad. Mijn vrouw is Duits, ik sprak geen letter Duits en zij geen letter Nederlands, wel beetje Engels, dus hebben we in het begin Engels gepraat.quote:Op zondag 3 maart 2019 10:59 schreef Kreator het volgende:
Sinds een tijdje aan het chatten met een leuke Duitse vrouw hier vlak over de grens die ik op een ander forum was tegengekomen.
Ze zei net dat ze vandaag niks te doen heeft en ik had al gezegd dat ik geen plannen had, dus voorgesteld om iets te gaan drinken in germanië. Van geen plan naar date in twee minuten.
Nu maar hopen dat mijn Duits een beetje voldoet. Steenkool.
Ik ben niet snel nerveus, maar die taalbarrière.. Hopelijk valt het niet te snel dood.. Ze is 1.87m, dus ik win het waarschijnlijk ook niet als ze een moordenaar blijkt te zijn.
Bitte rufen sie 112 an, wenn Ich hier morgen nog nicht ben geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |