Leuk! Heb je al een filmpje uitgezocht?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 22:06 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze komt morgen, ben benieuwd. Word een film dagje denkheb al gehrkaarsen gekocht
Gelukkig is er google. Gewoon zoeken op recept en de ingrediënten erachter. Denk genoeg hits.quote:Op zondag 10 februari 2019 13:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
Leuk! Heb je al een filmpje uitgezocht?
Ik heb straks weer een afspraakje met kattendude, ga voor hem koken, alleen weet nog niet watals je bijna niks mag eten is het lastig wat leuks te verzinnen, en hem nou een stamppot voor te schotelen is ook weer zo iets stoms
![]()
Overigens eens Badoo geïnstalleerd, dat niet iedereen je een berichtje kan sturen op Tinder is echt geen overbodige luxe zeg
Ja dit gaat dus niet zo he.quote:Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Kreator het volgende:
Laatste date, epische faal. Lang verhaal, maar terug bij af. Ik ga wel weer even een tijdje niet daten.
Hoezo?quote:Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Kreator het volgende:
Laatste date, epische faal. Lang verhaal, maar terug bij af. Ik ga wel weer even een tijdje niet daten.
Geef ons meer smeuïge details zodat we ons beter voelen over ons eigen waardeloze dateleven!quote:Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Kreator het volgende:
Kreaquote:Op zondag 10 februari 2019 17:06 schreef Kreator het volgende:
Mis je niks aan dus.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het ging toch over mijn date, roddelnicht. Stuur me anders nog wat dm's met scheldwoorden, dat is niet laf.
En ontopic: Het komt erop neer dat de mevrouw besloot om voor de tweede keer toch niet verliefd te zijn, nadat ze me had uitgenodigd om een weekendje langs te komen. Smeuïge details doen we gezien de haat van sommige users maar even niet, spirit.
Leuk! Hebben jullie al 2e date gepland?quote:Op zondag 10 februari 2019 18:55 schreef Keyos het volgende:
Niet heel lang geleden thuisgekomen van mijn (allereerste Tinder) date van gisteren. Was leuk, gezellig, dat kan denk ik wel groeien naar meer.
wtf johquote:Op zondag 10 februari 2019 19:13 schreef Kreator het volgende:
En ontopic: Het komt erop neer dat de mevrouw besloot om voor de tweede keer toch niet verliefd te zijn, nadat ze me had uitgenodigd om een weekendje langs te komen.
Nog niet geplanned maar heb het idee dat ik daar op korte termijn weer langs ga. Ik ga niet teveel rushen om het een 'relatie' te gaan noemen, ik kom net een maand of 5 uit een wat langere relatie, maar zoals het nu gaat is leukquote:Op zondag 10 februari 2019 19:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leuk! Hebben jullie al 2e date gepland?
Nou zeg... echt niet tof, hoewel je er wel rekening mee hield natuurlijk dat ze zo weer omquote:Op zondag 10 februari 2019 19:13 schreef Kreator het volgende:
En ontopic: Het komt erop neer dat de mevrouw besloot om voor de tweede keer toch niet verliefd te zijn, nadat ze me had uitgenodigd om een weekendje langs te komen. Smeuïge details doen we gezien de haat van sommige users maar even niet, spirit.
Jeetjequote:Op zondag 10 februari 2019 19:13 schreef Kreator het volgende:
Niet de Indoor Olympics bedreven?quote:Op maandag 11 februari 2019 09:54 schreef Feddd het volgende:
Zaterdag bij mijn date thuis geweest, eerst samen wat gegeten en daarna lekker filmpje gekeken.
Volgende dag nog even tussen de buien door een stukje gewandeld voor ik naar huis ben gegaan
Ik dacht dat de vermelding dat we de dag erna nog iets gedaan hebben duidelijk genoeg wasquote:Op maandag 11 februari 2019 10:54 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Niet de Indoor Olympics bedreven?
quote:Op maandag 11 februari 2019 11:31 schreef Feddd het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vermelding dat we de dag erna nog iets gedaan hebben duidelijk genoeg was
Vreemde chick hoorquote:Op zondag 10 februari 2019 19:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ze is net weg en ze vroeg wanneer ik langskwam want haar ouders zijn benieuwd naar mij
Zal pas zijn over 3 weken, want dan is ze terug van vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |