quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:20 schreef LPFAN het volgende:
Emile Ratelband wordt aardbevingsgoeroe. Laat die gek asjeblieft zover mogelijk van Groningen vandaan blijven
Jaah staat al in mijn lijstquote:Op woensdag 6 februari 2019 20:22 schreef Poes. het volgende:
[..]
Emile R.![]()
Zie net ''Kitten Rescuers'' op Netflix staan, krekt wat foar dy
Soort Toddlers and Tiaras of wat?quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaah staat al in mijn lijstOok een programma over kattenshows maar die durf ik niet te kijken.
Geen idee, zal me niks verbazen maar ik heb sowiezo een hekel aan kattenshows ;pquote:
En Alpaca shows dan?quote:Op woensdag 6 februari 2019 20:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geen idee, zal me niks verbazen maar ik heb sowiezo een hekel aan kattenshows ;p
Gaaf!quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:36 schreef Sarabi het volgende:
Stuiterstuiter
Lesgeven was weer gaaf
quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:36 schreef Sarabi het volgende:
Stuiterstuiter
Lesgeven was weer gaaf
Klinkt goedquote:Op donderdag 7 februari 2019 08:30 schreef Samzz het volgende:
Tussenstand No Poo.
Haar is fris, vol, voelt een beetje vochtig terwijl het haar droog is en het glanst als de ziekte.
Ik weet niet of dat toeval is, maar het bevalt me. Erg benieuwd wanneer mijn haar weer vet wordt.
Dit heb ik gemist. Was je het helemaal niet meer of gebruik je speciale shampoo?quote:Op donderdag 7 februari 2019 08:30 schreef Samzz het volgende:
Tussenstand No Poo.
Haar is fris, vol, voelt een beetje vochtig terwijl het haar droog is en het glanst als de ziekte.
Ik weet niet of dat toeval is, maar het bevalt me. Erg benieuwd wanneer mijn haar weer vet wordt.
Gebruik je er verder nog iets bij? Olie oid voor de punten bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 7 februari 2019 08:30 schreef Samzz het volgende:
Tussenstand No Poo.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 22:36 schreef Sarabi het volgende:
Stuiterstuiter
Lesgeven was weer gaaf
Ik 'was' mijn haar met baking soda. Maar alleen het haar op de hoofdhuid. De rest spoel ik alleen uit.quote:Op donderdag 7 februari 2019 09:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dit heb ik gemist. Was je het helemaal niet meer of gebruik je speciale shampoo?
Ik heb speciale olie besteld bij de kapperquote:Op donderdag 7 februari 2019 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gebruik je er verder nog iets bij? Olie oid voor de punten bijvoorbeeld?
Ben benieuwd hoe het verder gaat uitpakken! Experimenteren.
[..]
Even een extragratiesj tip: als er siliconen in de olie zitten, kan het zijn dat er op langere termijn wat build-up gaat vormen, te herkennen aan wat sliertig ondanks verder schoon haar. Nu weet ik uit m'n hoofd niet of baking soda daar sterk genoeg voor is, maar volgens mij haalt een azijnspoeling dat er wel uit (of eens in de zoveel tijd een keer wassen met een shampoo met sulfaten).quote:Op donderdag 7 februari 2019 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb speciale olie besteld bij de kapper.
Als t goed is zit dat er niet in. Ik heb om natuurlijke olie gevraagd, zonder toevoegingen. Even navragenquote:Op donderdag 7 februari 2019 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even een extragratiesj tip: als er siliconen in de olie zitten, kan het zijn dat er op langere termijn wat build-up gaat vormen, te herkennen aan wat sliertig ondanks verder schoon haar. Nu weet ik uit m'n hoofd niet of baking soda daar sterk genoeg voor is, maar volgens mij haalt een azijnspoeling dat er wel uit (of eens in de zoveel tijd een keer wassen met een shampoo met sulfaten).
Hoeft totaal niet het geval te zijn hoor, maar het is typisch zo'n ding waarvan ik graag had geweten dat het bestond vroegah.
Mijn kapper is daar wel heel eerlijk over. Maar goed, ga t zien.quote:Op donderdag 7 februari 2019 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Kappersproducten en "natuurlijk" vertrouw ik sowieso niet. Is niet erg als je het weet en het zal je haar ook niet slopen ofzo, maar bij schoonmaken moet het er wel uitkunnen.
Tenminste, de "natuurlijke" olie die ik van m'n kapper kreeg, zit vol siliconen.
Oh, het is ook niet perse een kwestie van eerlijk of niet hoor! Meer dat een hoop kappers niet echt op de hoogte zijn van alternatieve middelen en chemische reacties (in ieder geval niet buiten de dingen die ze standaard in het programma hebben zoals verf en permanenten enzo).quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn kapper is daar wel heel eerlijk over. Maar goed, ga t zien.
Kan anders altijd nog olijfolie of kokosolie pakken.
Ha, die truc ken ikquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het is ook niet perse een kwestie van eerlijk of niet hoor! Meer dat een hoop kappers niet echt op de hoogte zijn van alternatieve middelen en chemische reacties (in ieder geval niet buiten de dingen die ze standaard in het programma hebben zoals verf en permanenten enzo).
Jojoba is ook een fijne voor huid en haar trouwens. Ook een leuke: een klein beetje etherische olie erbij mengen (wel de goeie soort), ruikt het ook nog eens lekker.
* IJsdraakje is een halve geitenwollensok
Ja dat is een dingetje he, je haat t of je houdt ervanquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik heb een hekel aan kokos, dus vandaar.
Het is niet koud inderdaad! Die wind is wel irritant.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:39 schreef Poes. het volgende:
OMG dubbele cijfers op m'n thermometer
quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:39 schreef Poes. het volgende:
OMG dubbele cijfers op m'n thermometer
Echt absurd hard ook :/ Vanochtend én met windkracht 10 tégen en regen naar de sportschool gefietst.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is niet koud inderdaad! Die wind is wel irritant.
Vast nietquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Zou het een dagje zonnen in eigen tuin worden op m'n verjaardag?
Eh, wind in de voorspelling. Verder lijkt het voorlopig best aardig te zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Zonder wind is het heerlijk buiten, zon schijnt af en aan, het is nu droog.
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, wind in de voorspelling. Verder lijkt het voorlopig best aardig te zijn.![]()
Ik zit erover te denken om vrij te nemen op m'n verjaardag (omdat het kan), maar dan moet ik nog vlot zijn met regelen zie ik.
Pak wel een ander dagje.
Over anderhalve week.quote:
Hoe oud word je?quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over anderhalve week.![]()
Tijd gaat hard jongens.
32.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe oud word je?![]()
Vanmorgen nog een gesprekje over gehad met een schoolpleinvader. Die ging van 38 naar 40 naar uiteindelijk 45
Ik bedoelde ook vooral dat het alweer bijna half februari is, leeftijd an sich boeit me niet echt.quote:
Aahh ja dan gaat het snel. Ik mis de kerstboom en de sfeer gewoon alweerquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook vooral dat het alweer bijna half februari is, leeftijd an sich boeit me niet echt.
Beest ook lekker aan het stormen?quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:37 schreef Samzz het volgende:
Jezus dat was een gevecht. Morgen longetraining en dan zaterdag weer even erop. Pfffrt.
Mja, qua maanden vind ik februari altijd een beetje meh. Echt winterweer is er vaak ook niet meer, maar lente is 't ook nog lang niet.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Aahh ja dan gaat het snel. Ik mis de kerstboom en de sfeer gewoon alweer![]()
Maar het mag van mij nu ook gauw lente worden, de winter voelt alweer ''klaar''.
Ik vind het wel lekker rustigquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beest ook lekker aan het stormen?
[..]
Mja, qua maanden vind ik februari altijd een beetje meh. Echt winterweer is er vaak ook niet meer, maar lente is 't ook nog lang niet.
Niks rustigs aan met die wind.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker rustigStraks krijgen we al die losse feestdagen weer, meh.
Ja don't fuck with my routinequote:Op donderdag 7 februari 2019 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks rustigs aan met die wind.![]()
Nee, ik snap wel dat die dagen de routine nogal in de war gooien.Voor mij is het toch gewoon een dagje extra weekend.
Ik heb besloten dat ik met wat meer druk ga rijden, gisteren ging dat fijn, vandaag was ze het er even niet mee eensquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beest ook lekker aan het stormen?
[..]
Mja, qua maanden vind ik februari altijd een beetje meh. Echt winterweer is er vaak ook niet meer, maar lente is 't ook nog lang niet.
Neequote:Op donderdag 7 februari 2019 15:24 schreef Poes. het volgende:
@LPFAN @Samzz @Vlindur @IJsdraakje @Sarabi
FB / Nieuw om te testen: @mentions
Werkt het?
''Samzz heeft je zojuist genoemd in topic...''quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
''Samzz heeft je zojuist genoemd in topic...''
Ik kan niet meer zonder de quote-alerts. Jaren terug durfde ik nergens te posten omdat ik dan ál die topics bijlangs moest om te kijken of iemand op mij had gereageerdAutist.
Want mijn My AT is ook heel opgeruimd, ik hou van orde en netheid. Dus dan is een quote-alert wel handig, laatst reageerde iemand 3 jaar later nog eens op een post van mijquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik werd helemaal gallisch van die dingen.
Dat zie ik allemaal nietquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Want mijn My AT is ook heel opgeruimd, ik hou van orde en netheid. Dus dan is een quote-alert wel handig, laatst reageerde iemand 3 jaar later nog eens op een post van mij
Hoe FOK! jij dan?quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zie ik allemaal niet. Heerlijk rustig.
Zoals ik al jaren doequote:
We hadden het nu over de My AT, daar zag je niks zei je?quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik al jaren doe. Zonder quote alerts.
Oh ik reageerde op t quote alert dingetje.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
We hadden het nu over de My AT, daar zag je niks zei je?
Dohquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik reageerde op t quote alert dingetje.
Nope.....quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:24 schreef Poes. het volgende:
@LPFAN @Samzz @Vlindur @IJsdraakje @Sarabi
FB / Nieuw om te testen: @mentions
Werkt het?
Geen melding dan bovenin? geel belletje?quote:
Wel bij deze quotesquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geen melding dan bovenin? geel belletje?
Ja, zo'n persoonlijkheid is leuk, maar wel wat lastig als je ergens aan probeert te werken soms.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik met wat meer druk ga rijden, gisteren ging dat fijn, vandaag was ze het er even niet mee eens. Maar uiteindelijk ging het fijn.
En die wind.
Ook dát nogquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik ben gevloerd door de griep.
Wat een drama
Beterschap!quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik ben gevloerd door de griep.
Wat een drama
Ja alleen wel intensiefquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Dan is het vast een leuke
Haha jaquote:
Oplader niet vergeten!!quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha jaLekker mijn DS ook mee over een paar weken.
Mn oor gaat goed nu.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ook dát nog
Hoe gaat het met je oor, opgeknapt?
Gelukkig nog niet nodig gehad dus geen idee ;pquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oplader niet vergeten!!
Hoe bevallen je nieuwe oordoppen?
Meh.. beterschap!quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Mn oor gaat goed nu.
Ben alleen nu ingeklapt op vermoeidheidsklachten.
Werk op therapeutische basis 50%
En ik ben door de bedrijfsarts ongeschikt voor inspectiewerk en doe daarom administratie
Dus afgelopen week is er iets meer gebeurd.
En nu ook nog griep eroverheen
Doe eens gek, ga relaxen muts.quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:09 schreef Samzz het volgende:
Ik twijfel tussen een tekening maken en comfy op de bank blijven liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |