Geen melding dan bovenin? geel belletje?quote:
Wel bij deze quotesquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geen melding dan bovenin? geel belletje?
Ja, zo'n persoonlijkheid is leuk, maar wel wat lastig als je ergens aan probeert te werken soms.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik met wat meer druk ga rijden, gisteren ging dat fijn, vandaag was ze het er even niet mee eens. Maar uiteindelijk ging het fijn.
En die wind.
Ook dát nogquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik ben gevloerd door de griep.
Wat een drama
Beterschap!quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik ben gevloerd door de griep.
Wat een drama
Ja alleen wel intensiefquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Dan is het vast een leuke
Haha jaquote:
Oplader niet vergeten!!quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha jaLekker mijn DS ook mee over een paar weken.
Mn oor gaat goed nu.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ook dát nog
Hoe gaat het met je oor, opgeknapt?
Gelukkig nog niet nodig gehad dus geen idee ;pquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oplader niet vergeten!!
Hoe bevallen je nieuwe oordoppen?
Meh.. beterschap!quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Mn oor gaat goed nu.
Ben alleen nu ingeklapt op vermoeidheidsklachten.
Werk op therapeutische basis 50%
En ik ben door de bedrijfsarts ongeschikt voor inspectiewerk en doe daarom administratie
Dus afgelopen week is er iets meer gebeurd.
En nu ook nog griep eroverheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |