Aahh ja dan gaat het snel. Ik mis de kerstboom en de sfeer gewoon alweerquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook vooral dat het alweer bijna half februari is, leeftijd an sich boeit me niet echt.
Beest ook lekker aan het stormen?quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:37 schreef Samzz het volgende:
Jezus dat was een gevecht. Morgen longetraining en dan zaterdag weer even erop. Pfffrt.
Mja, qua maanden vind ik februari altijd een beetje meh. Echt winterweer is er vaak ook niet meer, maar lente is 't ook nog lang niet.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
Aahh ja dan gaat het snel. Ik mis de kerstboom en de sfeer gewoon alweer![]()
Maar het mag van mij nu ook gauw lente worden, de winter voelt alweer ''klaar''.
Ik vind het wel lekker rustigquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beest ook lekker aan het stormen?
[..]
Mja, qua maanden vind ik februari altijd een beetje meh. Echt winterweer is er vaak ook niet meer, maar lente is 't ook nog lang niet.
Niks rustigs aan met die wind.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker rustigStraks krijgen we al die losse feestdagen weer, meh.
Ja don't fuck with my routinequote:Op donderdag 7 februari 2019 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks rustigs aan met die wind.![]()
Nee, ik snap wel dat die dagen de routine nogal in de war gooien.Voor mij is het toch gewoon een dagje extra weekend.
Ik heb besloten dat ik met wat meer druk ga rijden, gisteren ging dat fijn, vandaag was ze het er even niet mee eensquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beest ook lekker aan het stormen?
[..]
Mja, qua maanden vind ik februari altijd een beetje meh. Echt winterweer is er vaak ook niet meer, maar lente is 't ook nog lang niet.
Neequote:Op donderdag 7 februari 2019 15:24 schreef Poes. het volgende:
@LPFAN @Samzz @Vlindur @IJsdraakje @Sarabi
FB / Nieuw om te testen: @mentions
Werkt het?
''Samzz heeft je zojuist genoemd in topic...''quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
''Samzz heeft je zojuist genoemd in topic...''
Ik kan niet meer zonder de quote-alerts. Jaren terug durfde ik nergens te posten omdat ik dan ál die topics bijlangs moest om te kijken of iemand op mij had gereageerdAutist.
Want mijn My AT is ook heel opgeruimd, ik hou van orde en netheid. Dus dan is een quote-alert wel handig, laatst reageerde iemand 3 jaar later nog eens op een post van mijquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:30 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik werd helemaal gallisch van die dingen.
Dat zie ik allemaal nietquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Want mijn My AT is ook heel opgeruimd, ik hou van orde en netheid. Dus dan is een quote-alert wel handig, laatst reageerde iemand 3 jaar later nog eens op een post van mij
Hoe FOK! jij dan?quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zie ik allemaal niet. Heerlijk rustig.
Zoals ik al jaren doequote:
We hadden het nu over de My AT, daar zag je niks zei je?quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik al jaren doe. Zonder quote alerts.
Oh ik reageerde op t quote alert dingetje.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:39 schreef Poes. het volgende:
[..]
We hadden het nu over de My AT, daar zag je niks zei je?
Dohquote:Op donderdag 7 februari 2019 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ik reageerde op t quote alert dingetje.
Nope.....quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:24 schreef Poes. het volgende:
@LPFAN @Samzz @Vlindur @IJsdraakje @Sarabi
FB / Nieuw om te testen: @mentions
Werkt het?
Geen melding dan bovenin? geel belletje?quote:
Wel bij deze quotesquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Geen melding dan bovenin? geel belletje?
Ja, zo'n persoonlijkheid is leuk, maar wel wat lastig als je ergens aan probeert te werken soms.quote:Op donderdag 7 februari 2019 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik met wat meer druk ga rijden, gisteren ging dat fijn, vandaag was ze het er even niet mee eens. Maar uiteindelijk ging het fijn.
En die wind.
Ook dát nogquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik ben gevloerd door de griep.
Wat een drama
Beterschap!quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:42 schreef PrisTheShiz het volgende:
ik ben gevloerd door de griep.
Wat een drama
Ja alleen wel intensiefquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:55 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Dan is het vast een leuke
Haha jaquote:
Oplader niet vergeten!!quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha jaLekker mijn DS ook mee over een paar weken.
Mn oor gaat goed nu.quote:Op donderdag 7 februari 2019 16:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ook dát nog
Hoe gaat het met je oor, opgeknapt?
Gelukkig nog niet nodig gehad dus geen idee ;pquote:Op donderdag 7 februari 2019 16:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oplader niet vergeten!!
Hoe bevallen je nieuwe oordoppen?
Meh.. beterschap!quote:Op donderdag 7 februari 2019 17:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Mn oor gaat goed nu.
Ben alleen nu ingeklapt op vermoeidheidsklachten.
Werk op therapeutische basis 50%
En ik ben door de bedrijfsarts ongeschikt voor inspectiewerk en doe daarom administratie
Dus afgelopen week is er iets meer gebeurd.
En nu ook nog griep eroverheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |