Oh, het is ook niet perse een kwestie van eerlijk of niet hoor! Meer dat een hoop kappers niet echt op de hoogte zijn van alternatieve middelen en chemische reacties (in ieder geval niet buiten de dingen die ze standaard in het programma hebben zoals verf en permanenten enzo).quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn kapper is daar wel heel eerlijk over. Maar goed, ga t zien.
Kan anders altijd nog olijfolie of kokosolie pakken.
Ha, die truc ken ikquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het is ook niet perse een kwestie van eerlijk of niet hoor! Meer dat een hoop kappers niet echt op de hoogte zijn van alternatieve middelen en chemische reacties (in ieder geval niet buiten de dingen die ze standaard in het programma hebben zoals verf en permanenten enzo).
Jojoba is ook een fijne voor huid en haar trouwens. Ook een leuke: een klein beetje etherische olie erbij mengen (wel de goeie soort), ruikt het ook nog eens lekker.
* IJsdraakje is een halve geitenwollensok
Ja dat is een dingetje he, je haat t of je houdt ervanquote:Op donderdag 7 februari 2019 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, ik heb een hekel aan kokos, dus vandaar.
Het is niet koud inderdaad! Die wind is wel irritant.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:39 schreef Poes. het volgende:
OMG dubbele cijfers op m'n thermometer
quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:39 schreef Poes. het volgende:
OMG dubbele cijfers op m'n thermometer
Echt absurd hard ook :/ Vanochtend én met windkracht 10 tégen en regen naar de sportschool gefietst.quote:Op donderdag 7 februari 2019 13:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Het is niet koud inderdaad! Die wind is wel irritant.
Vast nietquote:Op donderdag 7 februari 2019 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Zou het een dagje zonnen in eigen tuin worden op m'n verjaardag?
Eh, wind in de voorspelling. Verder lijkt het voorlopig best aardig te zijn.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vast niet![]()
Zonder wind is het heerlijk buiten, zon schijnt af en aan, het is nu droog.
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, wind in de voorspelling. Verder lijkt het voorlopig best aardig te zijn.![]()
Ik zit erover te denken om vrij te nemen op m'n verjaardag (omdat het kan), maar dan moet ik nog vlot zijn met regelen zie ik.
Pak wel een ander dagje.
Over anderhalve week.quote:
Hoe oud word je?quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over anderhalve week.![]()
Tijd gaat hard jongens.
32.quote:Op donderdag 7 februari 2019 14:34 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe oud word je?![]()
Vanmorgen nog een gesprekje over gehad met een schoolpleinvader. Die ging van 38 naar 40 naar uiteindelijk 45
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |