ik mag spielberg wel, althans een deel. ook schindlers list.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt smakeloos
Teveel Spielberg die de Holocaust aanpakt
op zijn eigen onbeholpen manier
SS Doomtroopersquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is de beste holocaustfilm in jullie ogen?
(Geen Ajax grappen graag)
Ik mag Spielberg ook wel maar niet over een onderwerp als de holocaustquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik mag spielberg wel, althans een deel. ook schindlers list.
Dead Snowquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Die Tintin film was tof.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
Spielberg moet zich gewoon lekker bij Dinosaurussen en buitenaardse wezens houden.
Spielberg is ronduit kut manquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mag Spielberg ook wel maar niet over een onderwerp als de holocaust
dat gedoe met dat rode jurkje enzo, echt zum kotsen
dat zal het originele materiaal zijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Zwartboek.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zwartboek.Die vond ik vroeger wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Om de tietjes van Carice zeker.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger wel leuk.
Die film keek ik knetterstoned en de graphics waren inderdaad geniaal kan ik me herinneren.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat visueel echt mooi in elkaar.
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Indiana Jones was wel leuk ja.
Behalve die laatste.
Ik heb Carice nooit zo heel aantrekkelijk gevonden.quote:
Nooit gezien.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Indiana Jones was wel leuk ja.
Behalve die laatste.
Apocalypse now.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
sowieso zijn oorlogsfilms meestal niks, The deer Hunter en Platoon vond ik nog wel goed
Ja motion capture gewoon, echte acteurs die het spelen en dan een laag erover om ze te laten lijken op de strippersonages. Vond het effect wel leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Die film keek ik knetterstoned en de graphics waren inderdaad geniaal kan ik me herinneren.
Een soort mix van tekenfilm en echte film?
Wat vond jij eigenlijk van die Dumbo trailer?quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, is ook voor 12 jaar en ouder.
The Bridge on the River Kwai, vond ik ook een mooie film. Heel oud maar op 12 jarige leeftijd een keer gehuurd bij de videotheek. Maakte wel indruk toen.quote:
Eens.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
sowieso zijn oorlogsfilms meestal niks, The deer Hunter en Platoon vond ik nog wel goed
Beste seriequote:Op woensdag 6 februari 2019 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verder gewoon Band of Brothers, ja toch?
Niet gekeken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vond jij eigenlijk van die Dumbo trailer?
Eens met deze manquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verder gewoon Band of Brothers, ja toch?
Omdat oorlogsfilms je niet boeien.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nog wel meer trouwens, Band of Brothers staat niet eens in mijn top-10 denk ik.
Ligt aan de invalshoek, maar het militaire gedeelte met alle ontploffingen en veel geschreeuw kunnen mij nooit zo boeien inderdaad.quote:
jarhead kijken dusquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt aan de invalshoek, maar het militaire gedeelte met alle ontploffingen en veel geschreeuw kunnen mij nooit zo boeien inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |