ik mag spielberg wel, althans een deel. ook schindlers list.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt smakeloos
Teveel Spielberg die de Holocaust aanpakt
op zijn eigen onbeholpen manier
SS Doomtroopersquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is de beste holocaustfilm in jullie ogen?
(Geen Ajax grappen graag)
Ik mag Spielberg ook wel maar niet over een onderwerp als de holocaustquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:20 schreef Adames het volgende:
[..]
ik mag spielberg wel, althans een deel. ook schindlers list.
Dead Snowquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Die Tintin film was tof.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:21 schreef GGMM het volgende:
Spielberg moet zich gewoon lekker bij Dinosaurussen en buitenaardse wezens houden.
Spielberg is ronduit kut manquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:20 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik mag Spielberg ook wel maar niet over een onderwerp als de holocaust
dat gedoe met dat rode jurkje enzo, echt zum kotsen
dat zal het originele materiaal zijnquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
Zwartboek.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zwartboek.Die vond ik vroeger wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Om de tietjes van Carice zeker.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger wel leuk.
Die film keek ik knetterstoned en de graphics waren inderdaad geniaal kan ik me herinneren.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zat visueel echt mooi in elkaar.
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Indiana Jones was wel leuk ja.
Behalve die laatste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |