is toch die met die grote neusquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vind niet zoveel van Lieke van Lexmond
Wat doet die voor de kost?
Vanavond voetbal mag nu wel wat serieus.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Gezellig woensdagmiddag filmpje
lekker casual wegkijkertje
Hierna Schlindertje Listjequote:Op woensdag 6 februari 2019 17:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Gezellig woensdagmiddag filmpje
lekker casual wegkijkertje
gelukkig hebben we hier al een sterke innovatieve leider die niet in het verleden blijft hangenquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig dat het hier geen democratie is zeg.Dan waren er al een partij debiele ideeën doorgevoerd
eerste uur ijzersterk, tweede uur vrij goed.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? (ik hoef het einde nog niet te weten)
Weet niet meer. Beetje een standaard oorlogsfilmpje.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat vond je ervan? (ik hoef het einde nog niet te weten)
Zie je. Adames schrijft het ook zoquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:17 schreef Adames het volgende:
af en toe zet ik eens de soundtrack op van schlinders list,
doe je ramen dicht, anders spring je zo eruit
ik maak ook wel eens foutenquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zie je. Adames schrijft het ook zo
Corrigeer Adames ook even dan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Oskar Schindler heette de beste man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |