Ik heb Carice nooit zo heel aantrekkelijk gevonden.quote:
Nooit gezien.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:24 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Indiana Jones was wel leuk ja.
Behalve die laatste.
Apocalypse now.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
sowieso zijn oorlogsfilms meestal niks, The deer Hunter en Platoon vond ik nog wel goed
Ja motion capture gewoon, echte acteurs die het spelen en dan een laag erover om ze te laten lijken op de strippersonages. Vond het effect wel leuk.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Die film keek ik knetterstoned en de graphics waren inderdaad geniaal kan ik me herinneren.
Een soort mix van tekenfilm en echte film?
Wat vond jij eigenlijk van die Dumbo trailer?quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, is ook voor 12 jaar en ouder.
The Bridge on the River Kwai, vond ik ook een mooie film. Heel oud maar op 12 jarige leeftijd een keer gehuurd bij de videotheek. Maakte wel indruk toen.quote:
Eens.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:25 schreef Tarado het volgende:
sowieso zijn oorlogsfilms meestal niks, The deer Hunter en Platoon vond ik nog wel goed
Beste seriequote:Op woensdag 6 februari 2019 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verder gewoon Band of Brothers, ja toch?
Niet gekeken.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vond jij eigenlijk van die Dumbo trailer?
Eens met deze manquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verder gewoon Band of Brothers, ja toch?
Omdat oorlogsfilms je niet boeien.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
En nog wel meer trouwens, Band of Brothers staat niet eens in mijn top-10 denk ik.
Ligt aan de invalshoek, maar het militaire gedeelte met alle ontploffingen en veel geschreeuw kunnen mij nooit zo boeien inderdaad.quote:
jarhead kijken dusquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt aan de invalshoek, maar het militaire gedeelte met alle ontploffingen en veel geschreeuw kunnen mij nooit zo boeien inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |