Waarom ontslagenquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
Charlotte heeft al een tijdje niet gepost.
Die zal nu wel ontslagen zijn en haar spulletjes aan het verzamelen zijn.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Brabant woont het laagste van het laagste
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
Terug naar NL?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben aan het inpakken
dus nee
Correct. 1x een halfjaar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent toch al vaker daar geweest?
Waar niks mis mee is.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
Primaquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Knut maar als je het allemaal niet volgt dan ga ik het ook niet steeds uitleggen.
ikhebjegemistquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik gooi het in de admin groep
Dat is minder.quote:
Is er een admingroep?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik gooi het in de admin groep
Op hondenshows ook.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat zijn er toch veel debielen online.
Ze slikt niet. Ontslagquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima
Charlotte vind ik toch niet zo interessant als het nu over stijn ging ofzo was het ander verhaal
Charlotte is wel lief tochquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima
Charlotte vind ik toch niet zo interessant als het nu over stijn ging ofzo was het ander verhaal
quote:
Yupquote:
een jaartjequote:Op woensdag 6 februari 2019 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is minder.
Aan de andere kant toch een behoorlijke poos daar geweest, neemt niemand je meer af.
Ja, eggs, char, i en ikquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is er een admingroep?
Wat moet ik doen om admin te worden?
Als ik dit zo lees vind ik het niet vreemd dat Knut geen 7500 punten (quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Knut maar als je het allemaal niet volgt dan ga ik het ook niet steeds uitleggen.
Mij een foto sturen van jezelfquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huhquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Yup
[..]
een jaartje
[..]
Ja, eggs, char, i en ik
Is dat ook voor mijquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mij een foto sturen van jezelf
Kap eens met die afkortingen. Wie zijn dit?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Yup
[..]
een jaartje
[..]
Ja, eggs, char, i en ik
Ik wil ook admin worden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Yup
[..]
een jaartje
[..]
Ja, eggs, char, i en ik
Heeft Inso al gereageerd?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:50 schreef Saind het volgende:
[Vraag wat je wil] aan een homoromantische aseksuele transgender man
ja opzegtermijn van een maand gelukkig, dus per 1-4 opgezegd.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
HuhJe had toch net nieuwe woning?
Jammer
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is er een admingroep?
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mij een foto sturen van jezelf
Wtfquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:50 schreef Saind het volgende:
[Vraag wat je wil] aan een homoromantische aseksuele transgender man
IK WIL OOK ADMIN WORDENquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alleen als je admin wil worden
eggstc, charlotte3 en I. en ik charmed_angelquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kap eens met die afkortingen. Wie zijn dit?
ja, dus moet alleen foto sturenquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee alleen als je admin wil worden
Je moest eens weten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tering, dan moet je echt lelijk zijn.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Mensen schrikken zich rot als ik over straat loop.
Oke, en kunnen jullie niet gewoon daar blijven?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eggstc, charlotte3 en I. en ik charmed_angel
waar?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke, en kunnen jullie niet gewoon daar blijven?
Vind het nu al een irritant figuur. FOK! is kut de moderatie is kut maar vervolgens wel je levensverhaal er laten optekenen.quote:
Fok en de moderatie zijn ook allebei kutquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het nu al een irritant figuur. FOK! is kut de moderatie is kut maar vervolgens wel je levensverhaal er laten optekenen.
waarom zou ik daar moeten blijven?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Discord? Ben je debiel ofzo?
vindquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou ik daar moeten blijven?
GGMM vind het leuk als ik hier ben
en onlogisch en knut
wat triest ditquote:
Wat ontzettend kansloosquote:
Toen ik 16 (9 jaar terug) was ging hij berichtjes op de fobo van jonge meisjes (die dezelfde leeftijd als mij hadden) sturen lol en die guy is 50 ofzo?quote:
straks beginnen ze weer over die kut app.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef RensAjacied het volgende:
Flikker op met dat gelul over discord
nee johquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toen ik 16 (9 jaar terug) was ging hij berichtjes op de fobo van jonge meisjes (die dezelfde leeftijd als mij hadden) sturen lol en die guy is 50 ofzo?
Echt een vieze man.
60?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh
50
Hij is jonger dan ik
vindquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou ik daar moeten blijven?
GGMM vind het leuk als ik hier ben
en onlogisch en knut
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toen ik 16 (9 jaar terug) was ging hij berichtjes op de fobo van jonge meisjes (die dezelfde leeftijd als mij hadden) sturen lol en die guy is 50 ofzo?
Echt een vieze man.
We moeten in opstand komen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
straks beginnen ze weer over die kut app.
Lol. Kansloos.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt een vieze man.
Moet je doen dan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kick je uit discord hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |