Niet ik hoor, tjack. Kijk wel uit.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja. Jij post daar blijkbaar je tieten.
Ik zit er nog aan te denken om een foto van mijn penis in kpd te plaatsen. Maar zo'n 18* zoom camera is best prijzig voor een sexy foto.
Rustig joh, ben alweer weg.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind Flippiee tot nu toe maar een tegenvaller boys.
Wat jullie?
200 posts verder en nog steeds geen pics van haar tietenquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:34 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind Flippiee tot nu toe maar een tegenvaller boys.
Wat jullie?
Deze man.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
200 posts verder en nog steeds geen pics van haar tieten
Dat kan zeker beter ja.
Pics van Lot88 (wie?) haar tieten.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze man.
(wijlen) Lot88 deed dat toch een stuk beter.
Oké lieverd. Geef je nummer nu maarquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet ik hoor, tjack. Kijk wel uit.
Misschien kun je die voor je verjaardag vragen.
Die begrijpt het.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lot88 postte na 5 posts hier direct haar tetten. Lotgodin.
Doe normaal. Je doet altijd stom tegen mijn vriendinnen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Die begrijpt het.
Flippie mag wegblijven.
Ligt aan jouw partnerkeuze niet aan mij.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe normaal. Je doet altijd stom tegen mijn vriendinnen.
In Brabant woont het laagste van het laagstequote:Op woensdag 6 februari 2019 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Politie onderzoekt betasting van teefjes tijdens hondenshow Eindhoven https://www.nu.nl/dieren/(...)nshow-eindhoven.html (via @NUnl)
Ah minder.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben aan het inpakken
dus nee
Waarom ontslagenquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
Charlotte heeft al een tijdje niet gepost.
Die zal nu wel ontslagen zijn en haar spulletjes aan het verzamelen zijn.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Brabant woont het laagste van het laagste
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
Terug naar NL?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ben aan het inpakken
dus nee
Correct. 1x een halfjaar.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent toch al vaker daar geweest?
Waar niks mis mee is.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:44 schreef GGMM het volgende:
Primaquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Knut maar als je het allemaal niet volgt dan ga ik het ook niet steeds uitleggen.
ikhebjegemistquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik gooi het in de admin groep
Dat is minder.quote:
Is er een admingroep?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik gooi het in de admin groep
Op hondenshows ook.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat zijn er toch veel debielen online.
Ze slikt niet. Ontslagquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima
Charlotte vind ik toch niet zo interessant als het nu over stijn ging ofzo was het ander verhaal
Charlotte is wel lief tochquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Prima
Charlotte vind ik toch niet zo interessant als het nu over stijn ging ofzo was het ander verhaal
quote:
Yupquote:
een jaartjequote:Op woensdag 6 februari 2019 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is minder.
Aan de andere kant toch een behoorlijke poos daar geweest, neemt niemand je meer af.
Ja, eggs, char, i en ikquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is er een admingroep?
Wat moet ik doen om admin te worden?
Als ik dit zo lees vind ik het niet vreemd dat Knut geen 7500 punten (quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry Knut maar als je het allemaal niet volgt dan ga ik het ook niet steeds uitleggen.
Mij een foto sturen van jezelfquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om admin te worden?
Huhquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Yup
[..]
een jaartje
[..]
Ja, eggs, char, i en ik
Is dat ook voor mijquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mij een foto sturen van jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |