Doe even niet zo flauw en post gewoon pics.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt van proporties af toch. Als ik midget ben met cup E heb ik grote tieten, als ik lang ben met cup B , heb ik kleine tieten.
Hoelang ben je?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt van proporties af toch. Als ik midget ben met cup E heb ik grote tieten, als ik lang ben met cup B , heb ik kleine tieten.
[..]
Volgende keer gewoon mijn nummer vragen, gaat makkelijker denk ik zomaar
Had ik met de Hoornse Kermis perfecte partner voor ggmmquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:16 schreef Adames het volgende:
ik had godverdomme bijna een date met flippie, in aken, maar ik daar staan, kwam ze niet opdagen
Waarom ontwijk je de vraag zo?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
\\
Dit kan maar één ding betekenen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarom ontwijk je de vraag zo?
Doe normaal ze is liefquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ga ik doenquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
fakenewsquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liet Anneloos Adames zitten?
Waarom verdedigt hij haar dan alsnog altijd
Nummer gevraagdquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
1.70quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoelang ben je?
En wat is je nummer?
Het zijn maar tieten joh, die hebben jullie toch vaker gezienquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja maar hij vraagt het voor mijquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:25 schreef Flippiee het volgende:
.
[..]
1.70
6
[..]
Het zijn maar tieten joh, die hebben jullie toch vaker gezien
Hahahaha fokkers die tieten zienquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:25 schreef Flippiee het volgende:
.
[..]
1.70
6
[..]
Het zijn maar tieten joh, die hebben jullie toch vaker gezien
Wel lief, die kameraadschapquote:
Op discord had ik gehoordquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hahahaha fokkers die tieten zien
Heb je er problemen mee als mannen jaren niet geneukt hebben? (ik vraag dit NIET voor ggmm).
Ik mag niet op discord van die incest kliek hier.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel lief, die kameraadschap
[..]
Op discord had ik gehoord
Zolang de beste man niet impotent is.
Tilburgse Goden.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:20 schreef Lionheaad het volgende:
Waarom staan we eigenlijk achter de trappers?
Misschien maar beter ook.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mag niet op discord van die incest kliek hier.
Van mij welquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik mag niet op discord van die incest kliek hier.
Nouja. Jij post daar blijkbaar je tieten.quote:
Wat?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:30 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dat zijn dan de vaders van die a'dammers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |