Fok en de moderatie zijn ook allebei kutquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het nu al een irritant figuur. FOK! is kut de moderatie is kut maar vervolgens wel je levensverhaal er laten optekenen.
waarom zou ik daar moeten blijven?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Discord? Ben je debiel ofzo?
vindquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou ik daar moeten blijven?
GGMM vind het leuk als ik hier ben
en onlogisch en knut
wat triest ditquote:
Wat ontzettend kansloosquote:
Toen ik 16 (9 jaar terug) was ging hij berichtjes op de fobo van jonge meisjes (die dezelfde leeftijd als mij hadden) sturen lol en die guy is 50 ofzo?quote:
straks beginnen ze weer over die kut app.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef RensAjacied het volgende:
Flikker op met dat gelul over discord
nee johquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toen ik 16 (9 jaar terug) was ging hij berichtjes op de fobo van jonge meisjes (die dezelfde leeftijd als mij hadden) sturen lol en die guy is 50 ofzo?
Echt een vieze man.
60?quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh
50
Hij is jonger dan ik
vindquote:Op woensdag 6 februari 2019 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zou ik daar moeten blijven?
GGMM vind het leuk als ik hier ben
en onlogisch en knut
quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toen ik 16 (9 jaar terug) was ging hij berichtjes op de fobo van jonge meisjes (die dezelfde leeftijd als mij hadden) sturen lol en die guy is 50 ofzo?
Echt een vieze man.
We moeten in opstand komen.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
straks beginnen ze weer over die kut app.
Lol. Kansloos.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt een vieze man.
Moet je doen dan.quote:Op woensdag 6 februari 2019 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kick je uit discord hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |