Jouw schoentjesquote:Op woensdag 18 december 2019 15:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als dat eens kon
[..]
Niks dat ik weet.
[ afbeelding ]
Een van mijn nieuwere aanwinsten, gekocht bij Jacky vintage mode
En mijn man in een niet helemaal matchend setje. Een echte boogie woogie dansbroek, blyer schoenen, Jacky vintage mode giletje en een petje tegen de ziekte van Hedel
Dit zijn bleyers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:21 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jouw schoentjes
Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?
Thanks!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit zijn bleyers.
Gekocht bij... Jacky vintage mode.
Op afspraak in Geldrop en op menig evenement.
Ja natuurlijk, leukquote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:20 schreef Djeez het volgende:
Geen idee of mannen hier ook mogen posten, maar ik ben sinds kort helemaal fan van de serie Peaky Blinders. Inmiddels al een paar complete outfits gescoord, en vandaag ook mijn Peaky Blinders-schoenen binnengekregen.
Vandaag naar de kapper geweest voor een Peaky Blinders-kapsel, en volgende week eens kijken voor een bril met de looks van die tijd
Oooh, laat zien!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:23 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn eerste jumpsuit gekocht, 60's inspired en zo mooi.
Zal eens zien of ik morgen een goede foto kan makenquote:
Gaaf! Ben ook heel benieuwd!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 15:20 schreef Djeez het volgende:
Geen idee of mannen hier ook mogen posten, maar ik ben sinds kort helemaal fan van de serie Peaky Blinders. Inmiddels al een paar complete outfits gescoord, en vandaag ook mijn Peaky Blinders-schoenen binnengekregen.
Vandaag naar de kapper geweest voor een Peaky Blinders-kapsel, en volgende week eens kijken voor een bril met de looks van die tijd
Dank je welquote:Op zondag 19 januari 2020 14:41 schreef margaretha_01 het volgende:
Wauw!!! Die is echt super mooi!Prachtige kleur ook; staat je heel goed!
De hakken op de foto zijn 12 cm, dus de pijpen moeten wel echt wat korter, ik wil ze ook met mijn zwarte laarsjes kunnen dragen zonder dat de boel over de grond sleept. Dus een cm of 8 denk ik. Dan komen ze als ik plat sta op de grond, dus met platte schoenen kan ik 'm niet aan, en vallen ze mooi over de hakschoenen ongeacht de hakhoogte.quote:Op zondag 19 januari 2020 15:49 schreef margaretha_01 het volgende:
Hoe veel korter wil je de broekspijpen eigenlijk laten maken? Want het is eigenlijk ook wel heel vet als ze tot aan de grond komen!
Ik kan het niet zelf, geen naaimachine, dus ik moet m wegbrengen. Maar idd, normaal is t niet zo veel werk.quote:Op zondag 19 januari 2020 16:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja innemen is wel een goed idee.
Is zo gebeurd gelukkig als je er eenmaal aan toekomt weet ik uit ervaring.
Thanksquote:
Ja hequote:Op maandag 20 januari 2020 12:56 schreef margaretha_01 het volgende:
12 cm hakken! Ik zou er niet op kunnen lopen! Maar wel begrijpelijk dat je de broek laat innemen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |