Hebben Rutte en co. dat ingezongen?quote:Op maandag 4 februari 2019 21:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pokemon, maar nu ook een nr van De Staat
Yesquote:Op maandag 4 februari 2019 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Risk.. dan moet ik altijd JAKOETSK denken
Geintje swa, ken de band, heb er alleen niet heel veel mee. Sommige liedjes zijn leuk, maar het merendeel doet me minder dan het gemiddelde Bløf-nummer.quote:
sowwwwww, dat zijn tekstenquote:Op maandag 4 februari 2019 21:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geintje swa, ken de band, heb er alleen niet heel veel mee. Sommige liedjes zijn leuk, maar het merendeel doet me minder dan het gemiddelde Bløf-nummer.
Alles is beter dan Ronnie Flexquote:Op maandag 4 februari 2019 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
De Staat is honderd miljoen miljard keer beter dan Ronnie Flex en had de popprijs moeten krijgen.
Dan heb je Ronnie veel te hoog zittenquote:
quote:Op maandag 4 februari 2019 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
POTVERDOMME IK GA HIER GEWOON FF EEN STIJVE KRIJGEN VAN DIT NUMMER HEH, HALLO HE
Ja ken ik, ik beweeg ook te heavy op die beat... altijd stijve nek erna.quote:Op maandag 4 februari 2019 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
POTVERDOMME IK GA HIER GEWOON FF EEN STIJVE KRIJGEN VAN DIT NUMMER HEH, HALLO HE
quote:Op maandag 4 februari 2019 21:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoofdstad van Arizona.
10 punten voor Etto.
quote:
Jammer dat je chick er niet is om te helpenquote:Op maandag 4 februari 2019 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
sowquote:Op maandag 4 februari 2019 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer dat je chick er niet is om te helpen
Kom jij hierheen dan?quote:Op maandag 4 februari 2019 21:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jammer dat je chick er niet is om te helpen
I did not. have. sexual relationships. with that woman.quote:Op maandag 4 februari 2019 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij lijkt zo onschuldig....
Heel geloofwaardig.....quote:Op maandag 4 februari 2019 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
I did not. have. sexual relationships. with that woman.
Volgens mij citeer je het nu verkeerdquote:Op maandag 4 februari 2019 21:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
I did not. have. sexual relationships. with that woman.
Ik gebruikte ook geen aanhalingstekens hehquote:Op maandag 4 februari 2019 21:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Volgens mij citeer je het nu verkeerd
kom ik daar wel heenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Liever nietlig languit op de bank.
#MeTooquote:Op maandag 4 februari 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Liever nietlig languit op de bank.
Begint aardig druk te worden jaquote:Op maandag 4 februari 2019 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel druk op die bank dan....
...quote:Op maandag 4 februari 2019 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou jullie hadden ook al een biosdate.....
Maar wat geloof je dan?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tot zover je geloofwaardigheid
Daar heb ik toch nooit over gelogen?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat jij een charmeur bent
Kloptquote:Op maandag 4 februari 2019 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik toch nooit over gelogen?
Dan moet naatje niet steeds zulke muziek draaienquote:
lekker hehquote:Op maandag 4 februari 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet naatje niet steeds zulke muziek draaien
Ik heb het niet eens beluisterd tbhquote:
is nog steeds bezigquote:Op maandag 4 februari 2019 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens beluisterd tbh
Omdat ik schreef dat je zo onschuldig leek......maar je had op 1 januari al een chick.....en nu een museumchick.... én dan flirt je met Flippieequote:Op maandag 4 februari 2019 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus waarom gaat mijn geloofwaardigheid er dan aan?
Nou, knuffel voor spoorloos danquote:Op maandag 4 februari 2019 22:09 schreef Flippiee het volgende:
Spoorloos was erg verdrietig vandaag jongens
Ze konden weer zeker iemand niet vinden?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:09 schreef Flippiee het volgende:
Spoorloos was erg verdrietig vandaag jongens
Slechte smoesquote:Op maandag 4 februari 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet naatje niet steeds zulke muziek draaien
Dat, of iemand wou weer geen contact met de persoon die hem/haar zocht.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze konden weer zeker iemand niet vinden?
Zit hier een film te kijken op Netflix, dus even geen radioquote:
Ja dit keer wel. Maar was gewoon verdrietig.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze konden weer zeker iemand niet vinden?
Doe dit maar niet meer.quote:
Vinden ze iemand, is het nog niet goedquote:Op maandag 4 februari 2019 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dit keer wel. Maar was gewoon verdrietig.
Het is ook nooit goedquote:Op maandag 4 februari 2019 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Vinden ze iemand, is het nog niet goed
quote:Op maandag 4 februari 2019 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Die ouders waren erg verdrietig. Dat maakte mij verdrietigquote:Op maandag 4 februari 2019 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
kan ik niet belovenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dit keer wel. Maar was gewoon verdrietig.
[..]
Doe dit maar niet meer.
Waarom waren ze verdrietig dan?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die ouders waren erg verdrietig. Dat maakte mij verdrietig
Ik begin moe te worden.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, activiteit in dit topic ook meteen spoorloos
ik was even naar ouwe mannen rond een tafel aan het kijkenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, activiteit in dit topic ook meteen spoorloos
Deze week zouden ze niks doen ofzo, maar hoorde wel van alles. En winterdepressie voel ik nu ook wel.quote:
die over alles behalve voetbal praten?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik was even naar ouwe mannen rond een tafel aan het kijken
nu pas...quote:Op maandag 4 februari 2019 22:21 schreef Sked het volgende:
[..]
Deze week zouden ze niks doen ofzo, maar hoorde wel van alles. En winterdepressie voel ik nu ook wel.
Ik hoop het ook voor je.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ga lekker slapen......hoop ik tenminste......
Ging bijna alleen maar over voetbalgerelateerde zakenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die over alles behalve voetbal praten?
dear lordquote:Op maandag 4 februari 2019 22:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ging bijna alleen maar over voetbalgerelateerde zaken
Ah, adoptieverhaal. Geen geld enzo om voor het kind te zorgen in zo'n derdewereldland zeker.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze moesten het kindje opgeven of zo. Weet ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |