#MeTooquote:Op maandag 4 februari 2019 22:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Liever nietlig languit op de bank.
Begint aardig druk te worden jaquote:Op maandag 4 februari 2019 22:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wel druk op die bank dan....
...quote:Op maandag 4 februari 2019 22:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou jullie hadden ook al een biosdate.....
Maar wat geloof je dan?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tot zover je geloofwaardigheid
Daar heb ik toch nooit over gelogen?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat jij een charmeur bent
Kloptquote:Op maandag 4 februari 2019 22:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik toch nooit over gelogen?
Dan moet naatje niet steeds zulke muziek draaienquote:
lekker hehquote:Op maandag 4 februari 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet naatje niet steeds zulke muziek draaien
Ik heb het niet eens beluisterd tbhquote:
is nog steeds bezigquote:Op maandag 4 februari 2019 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens beluisterd tbh
Omdat ik schreef dat je zo onschuldig leek......maar je had op 1 januari al een chick.....en nu een museumchick.... én dan flirt je met Flippieequote:Op maandag 4 februari 2019 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus waarom gaat mijn geloofwaardigheid er dan aan?
Nou, knuffel voor spoorloos danquote:Op maandag 4 februari 2019 22:09 schreef Flippiee het volgende:
Spoorloos was erg verdrietig vandaag jongens
Ze konden weer zeker iemand niet vinden?quote:Op maandag 4 februari 2019 22:09 schreef Flippiee het volgende:
Spoorloos was erg verdrietig vandaag jongens
Slechte smoesquote:Op maandag 4 februari 2019 22:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet naatje niet steeds zulke muziek draaien
Dat, of iemand wou weer geen contact met de persoon die hem/haar zocht.quote:Op maandag 4 februari 2019 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze konden weer zeker iemand niet vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |