Maar dan wordt het dus gewoon een topic waarin we de bekendste topics van de laatste tijd bespreken?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil eens een poging gaan doen om te kijken wat het kan worden.
Ik hoop juist op juicy stuffquote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan wordt het dus gewoon een topic waarin we de bekendste topics van de laatste tijd bespreken?
Level 12....?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:13 schreef Lyzio_NL het volgende:
Ik durf nooit te posten in topics op level 12, want dan moet ik dadelijk een nieuwe starten. Nu doe ik het toch. Stoer he.
Niet op geklikt, maar gaat dit over FOK!kers die het doen/deden met elkaar?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:13 schreef moemoe het volgende:
Zoals dit: Topicreeks: Boe's "wie neukt met wie-lijst"
RIP.
Pagina 12, dat het bijna klaar is zeg maar.quote:
ghehequote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:13 schreef moemoe het volgende:
RIP.
Daar werd inderdaad de laatste gossip daaromtrent bij elkaar gebracht ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:13 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Niet op geklikt, maar gaat dit over FOK!kers die het doen/deden met elkaar?
Het spijt me. Ben er jaren uit geweest. Waar pas ik dat aan?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
pagina's gebruiken op FOK!
Niet 999 posts per pagina hebben
Dan moet ik mijn mond maar houden denk ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar werd inderdaad de laatste gossip daaromtrent bij elkaar gebracht ja.
Inclusief schema.
mobiel of desktop?quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:16 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Het spijt me. Ben er jaren uit geweest. Waar pas ik dat aan?
Desktop. Wist niet eens dat FOK! ook mobiel was tegenwoordig.quote:
mobiel is niet echt geweldig imo, want geen auto refreshquote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:17 schreef Lyzio_NL het volgende:
[..]
Desktop. Wist niet eens dat FOK! ook mobiel was tegenwoordig.
Nog 8.. brrr...quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
Je ziet overigens boven het reactieveld vanaf de 290 ongeveer, dit staan:
Dit topic sluit automatisch over x posts
Weet niet goed hoe ik hier op moet reageren..quote:
Ik weet alleen dat Tong een FA heeft geneukt.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:13 schreef moemoe het volgende:
RIP.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |