Ssssllllaaaaaaaapppp llleeeekkkkkkkkeeeerrrrquote:Op maandag 4 februari 2019 22:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan ga ik ook naar bed. Wwwweeeelllltttteeeerrrruuuusssstttteeeennnn!!!!
maar met zoveel letters 4 keer zal er weinig van slapen terechtkomenquote:Op maandag 4 februari 2019 22:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ssssllllaaaaaaaapppp llleeeekkkkkkkkeeeerrrr
Die heeft zijn schoonheidsslaapje nodig!quote:Op maandag 4 februari 2019 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
We willen Hans niet wakker maken.
Nahw, ik ben in ieder geval alvast fan.quote:Op maandag 4 februari 2019 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
Ik had vanavond eigenlijk nog een stuk willen schrijven voor de eerste versie van de FOK courant, maar ik krijg het maar niet uit mijn vingers
Ik heb al 2 kleine ingezonden stukjes binnen gekregenquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nahw, ik ben in ieder geval alvast fan.
FOK courant?quote:Op maandag 4 februari 2019 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
Ik had vanavond eigenlijk nog een stuk willen schrijven voor de eerste versie van de FOK courant, maar ik krijg het maar niet uit mijn vingers
Is mijn optreden bij 3fm het vermelden waard?quote:Op maandag 4 februari 2019 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
Daar had ik een diepte interview voor in de planning staanquote:Op dinsdag 5 februari 2019 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Is mijn optreden bij 3fm het vermelden waard?
Hmm, dat reserveer ik toch liever voor die chickquote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar had ik een diepte interview voor in de planning staan
Dan moet het maar bij een vermelding blijven met daarna een follow upquote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, dat reserveer ik toch liever voor die chick
Ah bijzonder.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 01:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK! Courant, de krant van wakker FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |