Ja, de user die begin volgend jaar de hoogste score heeft wordt onze inzending voor 2020.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zijn we ineens echt punten aan het tellen.....![]()
Oh dan zal ik me gedeisd houdenquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, de user die begin volgend jaar de hoogste score heeft wordt onze inzending voor 2020.
Zul je zien dat Jan Smit zich nu aan gaat melden op Fok! en zich voor gaat doen als een positieve user.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, de user die begin volgend jaar de hoogste score heeft wordt onze inzending voor 2020.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zul je zien dat Jan Smit zich nu aan gaat melden op Fok! en zich voor gaat doen als een positieve user.
Overal "dit kan niet meer misgaan" posten enzo.
Oh god ik hoop dat Haags een beetje kan zingen dan...quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Checkquote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef Greys het volgende:
En het gaat niet zo zeer erom dat je alleen positief post he. Even voor de duidelijkheid
Tis niet zo dat als je over het weer klaagt er punten af gaan. Positief bijdragen aan FOK doe je oa door:
- niet te veel notes op te lopen
Check, maar wel vooral op dit deel van FOK.quote:- regelmatig te posten
Checkquote:- regelmatig in diverse topics te lezen
Check (er is althans geen aanleiding toe vermoed ik).quote:- te zorgen dat er weinig posts van je verwijderd worden
Hmmm, dan moet ik dit topic regelmatig kapen, want die landentopics krijgen meestal geen Deel 2.quote:- goedlopende topics openen
Zou op zich moeten kunnen.quote:- evt een abo nemen
FOK waar ik steeds die advertenties zie, vind ik op zich al irritant. Er nog op klikken is nog irritanter.quote:- eens op een advertentie te klikken
Ik zal Danny een kerstkaart sturen.quote:- aan FOK je tijd bij te dragen als crew
Alleen jammer dat jij vals speelt. Jij geeft nette users/moderators gewoon een note, terwijl ze niks misdaan hebben.quote:Op woensdag 6 februari 2019 14:17 schreef Greys het volgende:
En het gaat niet zo zeer erom dat je alleen positief post he. Even voor de duidelijkheid
Tis niet zo dat als je over het weer klaagt er punten af gaan. Positief bijdragen aan FOK doe je oa door:
- niet te veel notes op te lopen
- regelmatig te posten
- regelmatig in diverse topics te lezen
- te zorgen dat er weinig posts van je verwijderd worden
- goedlopende topics openen
- evt een abo nemen
- eens op een advertentie te klikken
- aan FOK je tijd bij te dragen als crew
Etc etc. Geen idee in hoeverre dit allemaal meetelt uiteraard en wanneer er punten afgaan of bijkomen. Maar dit zou globaal een beetje de opzet zijn geloof ik.
quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Alleen jammer dat jij vals speelt. Jij geeft nette users/moderators gewoon een note, terwijl ze niks misdaan hebben.
![]()
maar jij staat denk ik nog steeds in de top 500, ik ben er uitgeknikkerdquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:13 schreef Greys het volgende:
Hij heeft iets gereset en ben ineens ruim tweeduizend punten kwijt. Potver.
Negatieve notes kunnen we regelen hoorquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]Ik was wel van het positieve noten enzo ja. Nu niet meer. Misschien dat Danny daar nog iets voor kan bouwen!
Check mijn notes even anders, hoeveel van de 21 notes er negatief zijn.![]()
Ik duvelde van plek 11 naar 38 binnen een seconde.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar jij staat denk ik nog steeds in de top 500, ik ben er uitgeknikkerd
Alleen indien verdiend.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Negatieve notes kunnen we regelen hoor
Júist punten opleverenquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen indien verdiend.
Nee maar hoop dat er dan in de toekomst een andere manier komt om positieve notes te kunnen geven. Want zou eigenlijk wel moeten kunnen zonder dat het iemand punten kost.
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 6 februari 2019 15:30 schreef Momo... het volgende:
Dit puntensysteem doet me denken aan een bepaalde black mirror aflevering.
Oh ja, nu je het zegtquote:Op woensdag 6 februari 2019 15:30 schreef Momo... het volgende:
Dit puntensysteem doet me denken aan een bepaalde black mirror aflevering.
Vorige week heb ik Max nog gezien maar daarna niet meer. Dus ik weet het verder, jammer genoeg, niet. Ik troost mij maar met de gedachte dat ik er alles aan gedaan heb. Maar ik zal de buurman (waar nog wel mee te praten is) vandaag of morgen nog even mailen, of ik antwoord krijg? ik weet het niet, maar ik hou jullie op de hoogte.quote:Op woensdag 6 februari 2019 15:36 schreef grazz het volgende:
Summer52, hoe is met dat hondje afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |