TTquote:
Ziplinen is wel tof trouwens Lyzaquote:
Gerookt vlees bederft niet zo snel.quote:Op zondag 3 februari 2019 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er ook niet heel goed in, maar ik leef nog.
Verstandig. Ik ga eten.quote:Op zondag 3 februari 2019 17:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, prima. Ik ga maar snel fietsen voor Tilly mijn locatie heeft achterhaald.
Gefeliciteerd alvast.quote:
Volgens mijn gegevens over twee dagen pas.quote:
Wacht maar tot ze jou tegenkomen op de radar, kijk daar loopt Rekkie met z'n kapotte bekkiequote:Op zondag 3 februari 2019 17:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Niets aan de hand met mijn bakkes volgens het KNMI:
[..]
snel topic volmaken mensenquote:
Vraag Sig even. Of Jian. Die zijn goed in het volplempen van een topic met YouTubejes.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
snel topic volmaken mensenvegan vegan vegan (instant trigger voor a whole lotta gezeik)
Goed idee! En HHB finale straks dus dan gaan we weer losquote:Op zondag 3 februari 2019 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vraag Sig even. Of Jian. Die zijn goed in het volplempen van een topic met YouTubejes.
Eh het is de bedoeling dat je ze eerst bekijkt voor je verder gaatquote:Op zondag 3 februari 2019 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vraag Sig even. Of Jian. Die zijn goed in het volplempen van een topic met YouTubejes.
Met of zonder aier?quote:Op zondag 3 februari 2019 18:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goed idee! En HHB finale straks dus dan gaan we weer los
quote:Op zondag 3 februari 2019 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh het is de bedoeling dat je ze eerst bekijkt voor je verder gaat
Ben benieuwd of iemand dat ook echt doetquote:Op zondag 3 februari 2019 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh het is de bedoeling dat je ze eerst bekijkt voor je verder gaat
sommige luister ik snelquote:Op zondag 3 februari 2019 18:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand dat ook echt doetIk scrol door die onzin heen. Wat dat betreft ben ik het 100% met Soury eens: er zijn speciale topics voor dat soort onzin. Plemp ze daarin.
Met, lijkt me! Bij The Great British Bake Off hadden ze wel 'vegan week' dit jaar.quote:
jaquote:Op zondag 3 februari 2019 18:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met, lijkt me! Bij The Great British Bake Off hadden ze wel 'vegan week' dit jaar.![]()
aier zijn eieren neem ik aan?
Ik luister ze ook wel.quote:
Ik wil ze vaak wel luisteren, maar het lukt meestal niet. Gister nog tijdens teruglezen een hele rits YT's in een aparte browser gezet om later te luisteren, aan het einde van de dag toch maar weer weggeklikt.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand dat ook echt doetIk scrol door die onzin heen. Wat dat betreft ben ik het 100% met Soury eens: er zijn speciale topics voor dat soort onzin. Plemp ze daarin.
in HHB hadden ze churro bakjes dit jaarquote:Op zondag 3 februari 2019 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben ook in Spanje een Bake Off programma... nog niet gezien
van karton?quote:Op zondag 3 februari 2019 18:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
in HHB hadden ze churro bakjes dit jaar
Vroeger toen muizen nog geen scrolwieltjes hadden.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:22 schreef Prisha het volgende:
Gelukkig bestaat het scrollenIk heb wel een mooie scrolfunctie op mijn muis. Als je een kleine zwieper geeft dan doet ie een mega scrol. ZOEEEEEMMMMMM zo door de hele pagina heen.
Ik scrol soms voor de lol zo heen en weer.
Amen, dat is juist wat ik hier leuk vind.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat mij betreft maakt de 'diversiteit', wat overigens een klotewoord is, de 40+ SC wel tot wat ie is.![]()
Op deze lftd maak je je niet meer zo snel druk of zo, er is voor elk wat wils.
ik kan me dat helemaal niet meer herinneren...was dat zoquote:Op zondag 3 februari 2019 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger toen muizen nog geen scrolwieltjes hadden.
Maar wel een middelste muisknop.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger toen muizen nog geen scrolwieltjes hadden.
Ja, serieus, moest je nog met de muis het balkje rechts naar beneden trekken.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik kan me dat helemaal niet meer herinneren...was dat zo
hmmm.....héél vaag kan ik me iets herinneren. Hoe snel dingen wennen eigenlijk.....quote:Op zondag 3 februari 2019 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, serieus, moest je nog met de muis het balkje rechts naar beneden trekken.
oh ja....zat ik altijd in de peuterenquote:Op zondag 3 februari 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Die hadden wel zo'n balletje onderop wat je kon schoonmaken
Als er vuil tussen zat maakte je cursor rare sprongen.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Moest schoonmaken.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Ik weet niet wat een rimsnare-lied is maar het is een goed nummer.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:29 schreef mario390 het volgende:
Holding Back The Years![]()
![]()
weer en rimsnare-lied
Met de drumstok op de rand van de snare tikken.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een rimsnare-lied is maar het is een goed nummer.
quote:Op zondag 3 februari 2019 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met de drumstok op de rand van de snare tikken.
Dat noemt met een rimshot.
Dank je.quote:
Schijt nummer.quote:
Aap 4, ik 5quote:Op zondag 3 februari 2019 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens over twee dagen pas.
Jullie worden over 2 dagen 4 en 5 jaar oud?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2019 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie worden over 2 dagen 4 en 5 jaar oud?
Niet vergeten om hier te trakteren.quote:
ober 1 en 2 dagen lijkt me gepatserquote:Op zondag 3 februari 2019 18:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jullie worden over 2 dagen 4 en 5 jaar oud?
vanaaf taarten bakkenquote:Op zondag 3 februari 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet vergeten om hier te trakteren.
*arsenicum klaarzet*quote:Op zondag 3 februari 2019 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Vergeet vooral geen stukje voor je schoonmoeder, de schat
No Need To Argue vind ik een heel mooi nummer.quote:
Gooi er wat wiet in, misschien dat ze dan wat relaxt.quote:
dat is dat albumquote:Op zondag 3 februari 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
No Need To Argue vind ik een heel mooi nummer.
klopt dat lied heb ik niet gekanntquote:Op zondag 3 februari 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
No Need To Argue vind ik een heel mooi nummer.
Ook het laatste nummer van dat album. Dolores O'Riordan zingt dat nummer zo mooi.quote:
ja ,nur dat lied heb ik niet gekanntquote:Op zondag 3 februari 2019 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook het laatste nummer van dat album. Dolores O'Riordan zingt dat nummer zo mooi.
Traantje gelaten toen ik dat hoorde.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
klopt dat lied heb ik niet gekannt
Ze zingt dat nummer zonder dat je haar hoort ademhalen.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ,nur dat lied heb ik niet gekannt
ja mir was nu ook komischquote:Op zondag 3 februari 2019 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Traantje gelaten toen ik dat hoorde.
quote:Op zondag 3 februari 2019 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zingt dat nummer zonder dat je haar hoort ademhalen.
Dat is wel real Zombie like... het is natuurlijk wel gewoon een opnamequote:Op zondag 3 februari 2019 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zingt dat nummer zonder dat je haar hoort ademhalen.
Bij andere nummers hoor je het van haar wel zo ook in het begin van dit nummer. Het laatste couplet totaal niet.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel real Zombie like... het is natuurlijk wel gewoon een opname
Is de top 4000 nog steeds bezig.quote:
Ik mag jou wel.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:09 schreef mario390 het volgende:
ALBUM Trough The Barricades over dat hadde ik het gisteren hier
nee het lopt de Albumshow en nu Spandau Balletquote:Op zondag 3 februari 2019 19:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is de top 4000 nog steeds bezig.
Aha.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is wel real Zombie like... het is natuurlijk wel gewoon een opname
Geen idee. Geen zin om het op te zoeken.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:17 schreef mario390 het volgende:
nu en Album ,met de Nr.7 van de TOP 2000 jullie weten wat het is
Mij boeit de Top2000 niet zo.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:17 schreef mario390 het volgende:
nu en Album ,met de Nr.7 van de TOP 2000 jullie weten wat het is
uit de Album TENquote:Op zondag 3 februari 2019 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee. Geen zin om het op te zoeken.
Ah, Pearl Jam. Niet mijn muziek, ik moest het even opzoeken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen de tijd dat dit nummer in de Top 25 staat ga ik ook luisteren."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
normal als Cranberries je muziek is,is het Pearl Jam ookquote:Op zondag 3 februari 2019 19:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ah, Pearl Jam. Niet mijn muziek, ik moest het even opzoeken.
Nee, niet te vergelijken.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
normal als Cranberries je muziek is,is het Pearl Jam ook
Totaal andere muziek.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
de muziekstil betje wel is ook Alternative Rock maar de Voices zijn Verschill
Ik vind ze ook niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
de muziekstil betje wel is ook Alternative Rock maar de Voices zijn Verschill
Maar wel een totaal verschillende stijl.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:31 schreef mario390 het volgende:
wikipedia zegt waarschijnlijk beides is Alternativ Rock
dat welquote:Op zondag 3 februari 2019 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar wel een totaal verschillende stijl.
Ja, hallo.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:31 schreef mario390 het volgende:
wikipedia zegt waarschijnlijk beides is Alternativ Rock
Ik had het filmpje gezien,lekker nonchalant een plofkraak plegen.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:39 schreef chufi het volgende:
Even nog over gisteravond:
https://www.telegraaf.nl/(...)-dat-is-normaal-hier
Das heel gewoon hier ...quote:Op zondag 3 februari 2019 19:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik had het filmpje gezien,lekker nonchalant een plofkraak plegen.
denk ik nietquote:Op zondag 3 februari 2019 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
was jij nog niet eens geboren of al wel ?
Je weet toch wel wanneer je geboren bent?quote:
Ik nog niet.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
was jij nog niet eens geboren of al wel ?
quote:Op zondag 3 februari 2019 19:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je weet toch wel wanneer je geboren bent?
quote:
Jeej, ik ben benieuwd wie wint.quote:
Heel Holland Bakt.quote:
ah... ja die heb zelf vol gespamtquote:Op zondag 3 februari 2019 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn muziek topic![]()
MUZ / Spaanstalige nummers #4 Otras oportunidade....
Ik ook. Op de radio hadden ze het over een rel rond Marloes, maar ik zou niet weten wat ze bedoelen. Jij wel?quote:
Nee, ik heb ook geen idee wat voor rel. Alleen van die haarbal met een kookboek of zo.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Op de radio hadden ze het over een rel rond Marloes, maar ik zou niet weten wat ze bedoelen. Jij wel?
Jose Alves is en spanse Voetballer en de Hermano van Candelas uit GH 2016quote:Op zondag 3 februari 2019 20:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn muziek topic![]()
MUZ / Spaanstalige nummers #4 Otras oportunidade....
Ik ook niet maar programma is wel grappig.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow............ dat heb ik nog nooit gezien... ik bak nooit taarten
Ja OKquote:Op zondag 3 februari 2019 20:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
Jose Alves is en spanse Voetballer en de Hermano van Candelas uit GH 2016
Dat zegt me ook niets.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook geen idee wat voor rel. Alleen van die haarbal met een kookboek of zo.
Maroeska. Het zal er wel over gaan dat ze een interview heeft gegeven waarin ze nogal ontevreden was over 'hoe ze was neergezet' door omroep Max. Ze zal dus wel niet gaan winnenquote:Op zondag 3 februari 2019 20:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Op de radio hadden ze het over een rel rond Marloes, maar ik zou niet weten wat ze bedoelen. Jij wel?
is toch leuk?quote:Op zondag 3 februari 2019 20:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik heb niet zelf 10.000 keer gekeken... dus ergens zitten er toch mensen te luisteren
Ik ook niet, maar toch vind ik het een leuk programma.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow............ dat heb ik nog nooit gezien... ik bak nooit taarten
Maakt ook allemaal niets uit vind ik. Als ze maar kennen bakken.quote:
JIJ TREKT ZE OVER DE BALIEEEEquote:Op zondag 3 februari 2019 20:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb weer een pareltje gevonden op youtube
Oh ja, zoiets had ik gelezen. Ik vergeet momenteel snel.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maroeska. Het zal er wel over gaan dat ze een interview heeft gegeven waarin ze nogal ontevreden was over 'hoe ze was neergezet' door omroep Max. Ze zal dus wel niet gaan winnen
He he daar is ze, waar is GB?quote:
Handig.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
vast in slaap gevallen bij het nintendowen
Hoiquote:
Die ken ik nog wel, naam wist ik niet.quote:
Ja ook!quote:Op zondag 3 februari 2019 20:35 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jij zit alvast weer klaar voor de Meesters natuurlijk.
Zou ik ook zeggen.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:35 schreef Voxs het volgende:
Ik kan niet quoten, splitscreen op laptopHoi!
Hehequote:Op zondag 3 februari 2019 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ken ik nog wel, naam wist ik niet.
Ja, heb nu weer trek in taart.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:36 schreef Voxs het volgende:
Dit prog is niet goed, zelfs als je van hartig houdt wil je zoet.
Ik keek nog even naar de instructievideo's van project Rembrandt..die troela presentatrice deed iets voor, een tekening..maar ze had het al getekend, naja vond ik stom. Beetje over de lijntjes gaan. Lastig uitleggen.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk er ook naar uit. Maar eerst zien wie er bakkoningin wordt.
Dat is raar. Je zou toch verwachten dat instructies vers van de pers komen, want anders kunnen de deelnemers ook wel op zoek gaan naar artiesten die het voor kunnen tekenen.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:38 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik keek nog even naar de instructievideo's van project Rembrandt..die troela presentatrice deed iets voor, een tekening..maar ze had het al getekend, naja vond ik stom. Beetje over de lijntjes gaan. Lastig uitleggen.
Ik vermoed dat ze het had overgetrokken.. Maar goed, ik vind haar vooral zo heel erg niks! Vast bevooroordeeld.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is raar. Je zou toch verwachten dat instructies vers van de pers komen, want anders kunnen de deelnemers ook wel op zoek gaan naar artiesten die het voor kunnen tekenen.
Weet ik niet. Ik vind haar ook niet zo prettig.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze het had overgetrokken.. Maar goed, ik vind haar vooral zo heel erg niks! Vast bevooroordeeld.
Ik weet het niet meer.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:41 schreef TillyB het volgende:
Is er een Frans thema ofzo? Heb het intropraatje gemist
Wel blij dat ik niet de enige ben.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik vind haar ook niet zo prettig.
wat kijk je?quote:Op zondag 3 februari 2019 20:41 schreef TillyB het volgende:
Is er een Frans thema ofzo? Heb het intropraatje gemist
En rozequote:
Ja ze trekken een balletje uit een zak.. een aantal zijn niet blijquote:Op zondag 3 februari 2019 20:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
se spelen nu uit wie welke dans danst
Zo heel af en toe, en dan niet het soort met marsepein en ander aardbeiig gedoe.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
JaIk ben sowieso eigenlijk niet zo'n taartenliefhebber.
Robčrt klinkt altijd als een dronken kleuter als ie iets over bakken mag vertellenquote:Op zondag 3 februari 2019 20:42 schreef Lyza666 het volgende:
Robčrt klinkt alsof ie verliefd is op macroneren.
Kijk je ook Wie is de mol? Heb je 'm zien abseilen?quote:Op zondag 3 februari 2019 20:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Robčrt klinkt altijd als een dronken kleuter als ie iets over bakken mag vertellenmoet gieren om die vent
Ja!quote:Op zondag 3 februari 2019 20:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kijk je ook Wie is de mol? Heb je 'm zien abseilen?
quote:Op zondag 3 februari 2019 20:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kijk je ook Wie is de mol? Heb je 'm zien abseilen?
Je bent de eerste die het samen met mij geen spannend programma vindt.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:46 schreef TillyB het volgende:
[..]Nee ik vind dat programma zo stom. Maar misschien is er nog ergens een clipje van? Later even koekeloeren
Ja echt he, gaat niet zo lekker bij d'r.quote:
https://wieisdemol.avrotr(...)video/sleutelhanger/quote:Op zondag 3 februari 2019 20:46 schreef TillyB het volgende:
[..]Nee ik vind dat programma zo stom. Maar misschien is er nog ergens een clipje van? Later even koekeloeren
Al pannen door de keuken gooiendquote:
Wel meerdere mensen hier toch? Sjoef, scrut, mo, de eendquote:Op zondag 3 februari 2019 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent de eerste die het samen met mij geen spannend programma vindt.
thnx ga ik na HHB even kijkenquote:Op zondag 3 februari 2019 20:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
https://wieisdemol.avrotr(...)video/sleutelhanger/
Vanaf 7:04
Hoeft ook niet.quote:
Oh dat valt dan reuze mee. IRL verklaart iedereen me voor gek omdat ik niet kijk. Ik heb ooit een keer gekeken en vond het maar flauw.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel meerdere mensen hier toch? Sjoef, scrut, mo, de eend
Zelf bakken vind ik leuk, maar ik ga niet naar die zever kijken.quote:
Het is een gemoedelijk programma.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zelf bakken vind ik leuk, maar ik ga niet naar die zever kijken.
Daar zijn betere programma's voor te vinden, dit gaat meer om het gedoe eromheen, gezever dus.quote:
Dat bedoel ik, who cares wie leuk is, wat bak je en smaakt het?quote:
Ik bak ook niet ik kijk het alleen.quote:
Ik ook!quote:Op zondag 3 februari 2019 20:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Zolang Maroeska maar niet wint ben ik tevreden.
quote:Op zondag 3 februari 2019 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat valt dan reuze mee. IRL verklaart iedereen me voor gek omdat ik niet kijk. Ik heb ooit een keer gekeken en vond het maar flauw.
Zoals daar zijn ...quote:Op zondag 3 februari 2019 20:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar zijn betere programma's voor te vinden, dit gaat meer om het gedoe eromheen, gezever dus.
Klinkt goed ja.quote:
Het schijnt een hype te zijn.quote:
Och. Daar ben ik niet van op de hoogte, zoals je merkt.quote:
Zwollequote:Op zondag 3 februari 2019 20:57 schreef Lyza666 het volgende:
Een hype? Nooit van gehoord, Graffititaart
quote:Op zondag 3 februari 2019 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK... Zij mogen de Paso Doble doen
Misschien steek je er nog wat van opquote:Op zondag 3 februari 2019 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bak ook niet ik kijk het alleen.
Sorryquote:Op zondag 3 februari 2019 20:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik loop achter op jouff Icarus googelen maar
Neuh, ik heb mijn bakperiode gehad.quote:
Daar ist ie.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Nicole op schema voor de overwinning
een grumphy af en toequote:Op zondag 3 februari 2019 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar ach, ik ben gewoon een ouwe chagrijn.
0:1 vor Ac Milanquote:Op zondag 3 februari 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwoten is gelukt incl. plaatje zoeken
Jij wel.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar ach, ik ben gewoon een ouwe chagrijn.
Ik schuif steeds dat schuifje van het venster naar rechts..quote:Op zondag 3 februari 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Kwoten is gelukt incl. plaatje zoeken
hčhč daar istiequote:Op zondag 3 februari 2019 20:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Nicole op schema voor de overwinning
Dat is ruk ja.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:00 schreef Lyza666 het volgende:
Familiegezeik. Dat vind ik nou weer niks. Laat ze gewoon bakken man.
Vreselijk!quote:Op zondag 3 februari 2019 21:00 schreef Lyza666 het volgende:
Een nichtquote:Op zondag 3 februari 2019 21:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Maroeska heeft mensen betaald om te komen
Als je wil leren bakken moet je naar Rudolph van Veen kijken, die gast is echt verdomde goed.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:00 schreef Lyza666 het volgende:
Ik wil helemaal niet leren bakken.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je wil leren bakken moet je naar Rudolph van Veen kijken, die gast is echt verdomde goed.
Raar mannetje, maar die kan wel bakken.
Daar heb ik in het verleden vaak naar gekeken.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je wil leren bakken moet je naar Rudolph van Veen kijken, die gast is echt verdomde goed.
Raar mannetje, maar die kan wel bakken.
Oh, jij wil de competitie en het gedoe erom heen.quote:
Tuurlijk joh.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, jij wil de competitie en het gedoe erom heen.
Flauw joh. Er is zoveel te zien, met name de mooie baksels.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, jij wil de competitie en het gedoe erom heen.
Hier lokaal hebben we de plofkraaktaartquote:Op zondag 3 februari 2019 20:57 schreef Lyza666 het volgende:
Een hype? Nooit van gehoord, Graffititaart
Ik bedoelde het niet negatief joh.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Flauw joh. Er is zoveel te zien, met name de mooie baksels.
Oh okéquote:Op zondag 3 februari 2019 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet negatief joh.
Heeft Muti de zondagmiddag dans overleefd?quote:Op zondag 3 februari 2019 20:58 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
in TV willen ze wat te lachen hebben
ja maar nu is zij verkoud heeft zich vandaag in de Kirche verkoudquote:Op zondag 3 februari 2019 21:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft Muti de zondagmiddag dans overleefd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |