TTquote:
Ziplinen is wel tof trouwens Lyzaquote:
Gerookt vlees bederft niet zo snel.quote:Op zondag 3 februari 2019 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er ook niet heel goed in, maar ik leef nog.
Verstandig. Ik ga eten.quote:Op zondag 3 februari 2019 17:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, prima. Ik ga maar snel fietsen voor Tilly mijn locatie heeft achterhaald.
Gefeliciteerd alvast.quote:
Volgens mijn gegevens over twee dagen pas.quote:
Wacht maar tot ze jou tegenkomen op de radar, kijk daar loopt Rekkie met z'n kapotte bekkiequote:Op zondag 3 februari 2019 17:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Niets aan de hand met mijn bakkes volgens het KNMI:
[..]
snel topic volmaken mensenquote:
Vraag Sig even. Of Jian. Die zijn goed in het volplempen van een topic met YouTubejes.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
snel topic volmaken mensenvegan vegan vegan (instant trigger voor a whole lotta gezeik)
Goed idee! En HHB finale straks dus dan gaan we weer losquote:Op zondag 3 februari 2019 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vraag Sig even. Of Jian. Die zijn goed in het volplempen van een topic met YouTubejes.
Eh het is de bedoeling dat je ze eerst bekijkt voor je verder gaatquote:Op zondag 3 februari 2019 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vraag Sig even. Of Jian. Die zijn goed in het volplempen van een topic met YouTubejes.
Met of zonder aier?quote:Op zondag 3 februari 2019 18:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goed idee! En HHB finale straks dus dan gaan we weer los
quote:Op zondag 3 februari 2019 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh het is de bedoeling dat je ze eerst bekijkt voor je verder gaat
Ben benieuwd of iemand dat ook echt doetquote:Op zondag 3 februari 2019 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh het is de bedoeling dat je ze eerst bekijkt voor je verder gaat
sommige luister ik snelquote:Op zondag 3 februari 2019 18:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand dat ook echt doetIk scrol door die onzin heen. Wat dat betreft ben ik het 100% met Soury eens: er zijn speciale topics voor dat soort onzin. Plemp ze daarin.
Met, lijkt me! Bij The Great British Bake Off hadden ze wel 'vegan week' dit jaar.quote:
jaquote:Op zondag 3 februari 2019 18:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met, lijkt me! Bij The Great British Bake Off hadden ze wel 'vegan week' dit jaar.![]()
aier zijn eieren neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |