TTquote:
Ziplinen is wel tof trouwens Lyzaquote:
Gerookt vlees bederft niet zo snel.quote:Op zondag 3 februari 2019 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben er ook niet heel goed in, maar ik leef nog.
Verstandig. Ik ga eten.quote:Op zondag 3 februari 2019 17:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, prima. Ik ga maar snel fietsen voor Tilly mijn locatie heeft achterhaald.
Gefeliciteerd alvast.quote:
Volgens mijn gegevens over twee dagen pas.quote:
Wacht maar tot ze jou tegenkomen op de radar, kijk daar loopt Rekkie met z'n kapotte bekkiequote:Op zondag 3 februari 2019 17:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Niets aan de hand met mijn bakkes volgens het KNMI:
[..]
snel topic volmaken mensenquote:
Vraag Sig even. Of Jian. Die zijn goed in het volplempen van een topic met YouTubejes.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
snel topic volmaken mensenvegan vegan vegan (instant trigger voor a whole lotta gezeik)
Goed idee! En HHB finale straks dus dan gaan we weer losquote:Op zondag 3 februari 2019 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vraag Sig even. Of Jian. Die zijn goed in het volplempen van een topic met YouTubejes.
Eh het is de bedoeling dat je ze eerst bekijkt voor je verder gaatquote:Op zondag 3 februari 2019 18:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vraag Sig even. Of Jian. Die zijn goed in het volplempen van een topic met YouTubejes.
Met of zonder aier?quote:Op zondag 3 februari 2019 18:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goed idee! En HHB finale straks dus dan gaan we weer los
quote:Op zondag 3 februari 2019 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh het is de bedoeling dat je ze eerst bekijkt voor je verder gaat
Ben benieuwd of iemand dat ook echt doetquote:Op zondag 3 februari 2019 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh het is de bedoeling dat je ze eerst bekijkt voor je verder gaat
sommige luister ik snelquote:Op zondag 3 februari 2019 18:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand dat ook echt doetIk scrol door die onzin heen. Wat dat betreft ben ik het 100% met Soury eens: er zijn speciale topics voor dat soort onzin. Plemp ze daarin.
Met, lijkt me! Bij The Great British Bake Off hadden ze wel 'vegan week' dit jaar.quote:
jaquote:Op zondag 3 februari 2019 18:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met, lijkt me! Bij The Great British Bake Off hadden ze wel 'vegan week' dit jaar.![]()
aier zijn eieren neem ik aan?
Ik luister ze ook wel.quote:
Ik wil ze vaak wel luisteren, maar het lukt meestal niet. Gister nog tijdens teruglezen een hele rits YT's in een aparte browser gezet om later te luisteren, aan het einde van de dag toch maar weer weggeklikt.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand dat ook echt doetIk scrol door die onzin heen. Wat dat betreft ben ik het 100% met Soury eens: er zijn speciale topics voor dat soort onzin. Plemp ze daarin.
in HHB hadden ze churro bakjes dit jaarquote:Op zondag 3 februari 2019 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben ook in Spanje een Bake Off programma... nog niet gezien
van karton?quote:Op zondag 3 februari 2019 18:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
in HHB hadden ze churro bakjes dit jaar
Vroeger toen muizen nog geen scrolwieltjes hadden.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:22 schreef Prisha het volgende:
Gelukkig bestaat het scrollenIk heb wel een mooie scrolfunctie op mijn muis. Als je een kleine zwieper geeft dan doet ie een mega scrol. ZOEEEEEMMMMMM zo door de hele pagina heen.
Ik scrol soms voor de lol zo heen en weer.
Amen, dat is juist wat ik hier leuk vind.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat mij betreft maakt de 'diversiteit', wat overigens een klotewoord is, de 40+ SC wel tot wat ie is.![]()
Op deze lftd maak je je niet meer zo snel druk of zo, er is voor elk wat wils.
ik kan me dat helemaal niet meer herinneren...was dat zoquote:Op zondag 3 februari 2019 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger toen muizen nog geen scrolwieltjes hadden.
Maar wel een middelste muisknop.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vroeger toen muizen nog geen scrolwieltjes hadden.
Ja, serieus, moest je nog met de muis het balkje rechts naar beneden trekken.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik kan me dat helemaal niet meer herinneren...was dat zo
hmmm.....héél vaag kan ik me iets herinneren. Hoe snel dingen wennen eigenlijk.....quote:Op zondag 3 februari 2019 18:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, serieus, moest je nog met de muis het balkje rechts naar beneden trekken.
oh ja....zat ik altijd in de peuterenquote:Op zondag 3 februari 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Die hadden wel zo'n balletje onderop wat je kon schoonmaken
Als er vuil tussen zat maakte je cursor rare sprongen.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Moest schoonmaken.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:27 schreef TillyB het volgende:
Ik weet niet wat een rimsnare-lied is maar het is een goed nummer.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:29 schreef mario390 het volgende:
Holding Back The Years![]()
![]()
weer en rimsnare-lied
Met de drumstok op de rand van de snare tikken.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een rimsnare-lied is maar het is een goed nummer.
quote:Op zondag 3 februari 2019 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Met de drumstok op de rand van de snare tikken.
Dat noemt met een rimshot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |