Jankenquote:Op zondag 3 februari 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Aaaah de knvb maffia is weer aanwezig
Kerelquote:Op zondag 3 februari 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Huilenquote:Op zondag 3 februari 2019 16:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
PENALTY PENALTYquote:Op zondag 3 februari 2019 16:48 schreef Caland het volgende:
Het interview met Dick is echt fantastisch
Bjoooooorn!!! Penannntyyyyyquote:Op zondag 3 februari 2019 16:48 schreef Caland het volgende:
Het interview met Dick is echt fantastisch
Euhm..quote:Op zondag 3 februari 2019 16:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kleine KNVB sneer naar HK toe. Ik heb in VBL mods de volle 100% vertrouwen.
Het leek me in elk geval een situatie die even door Kuipers bekeken had kunnen worden.quote:Op zondag 3 februari 2019 16:50 schreef Themeparktommy het volgende:
Toch leek die laatste stap van die PEC-speler in de 16... maar, ik dacht wel dat bij twijfel het doorspelen was.
Blijkbaar is de regel dat de scheids nooit terugkijkt bij buitenspel en binnen/buiten.quote:Op zondag 3 februari 2019 16:51 schreef Fargo het volgende:
[..]
Het leek me in elk geval een situatie die even door Kuipers bekeken had kunnen worden.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 3 februari 2019 16:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar is de regel dat de scheids nooit terugkijkt bij buitenspel en binnen/buiten.
Ik snap het ook wel. Zijn vaak zwart/wit beslissingen en nagenoeg nooit reden tot twijfel. Alleen nu dus toevallig..quote:
Nee joh, lekker dichtbij.quote:
Ja inderdaad. Terechte penalty.quote:Op zondag 3 februari 2019 16:59 schreef Themeparktommy het volgende:
Mag geen screenshot maken van FOX, dus dan maar met een aardappel
[ afbeelding ]
Binnen de lijnen
Goed gezien door de VARquote:Op zondag 3 februari 2019 16:59 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen de lijnen
Niet goed te zien hier.quote:Op zondag 3 februari 2019 16:59 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Binnen de lijnen
Janken.quote:Op zondag 3 februari 2019 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was dit geen pingel, KNVB MAFFIA?
Doe jij weleens normaal?quote:Op zondag 3 februari 2019 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was dit geen pingel, KNVB MAFFIA?
Niet heel veel boeiende partijtjes.quote:Op zondag 3 februari 2019 18:33 schreef Zipportal het volgende:
Oh ADO moet spelen, dat boeit niemand.
De speelronde voor volgende week:
[ afbeelding ]
Waarom alles op zaterdag?quote:Op zondag 3 februari 2019 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ik keek verkeerd, dacht alleen Fortuna en Grunn op zondagquote:
Nou nou nouquote:Op zondag 3 februari 2019 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, die mof kan zijn tyfuszooi mee terugnemen naar Almelo
Foxie had ook een docutje gemaakt toch over de nieuwe wondertrainer van Heraclesquote:Op zondag 3 februari 2019 18:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat Heracles Heracles gaat de trainer eruit gooien binnenkort denk ik als ik dat zo lees. Lekker John wegdoen voor zo'n vage mof die er niks van bakt
Binnenkort ook 1 over Gio!quote:Op zondag 3 februari 2019 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Foxie had ook een docutje gemaakt toch over de nieuwe wondertrainer van Heracles
Ze hebben de trainer toch niet 'weg gedaan'? Liep zijn contract niet gewoon af?quote:Op zondag 3 februari 2019 18:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat Heracles Heracles gaat de trainer eruit gooien binnenkort denk ik als ik dat zo lees. Lekker John wegdoen voor zo'n vage mof die er niks van bakt
Serieus? Kerel kan er echt geen kut van als ik het zo lees en hoor. (beste spelers wissel zetten, lol)quote:Op zondag 3 februari 2019 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Foxie had ook een docutje gemaakt toch over de nieuwe wondertrainer van Heracles
Heracles wilde niet verlengen volgens mij. John wel.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Binnenkort ook 1 over Gio!
[..]
Ze hebben de trainer toch niet 'weg gedaan'? Liep zijn contract niet gewoon af?
Eerste seizoenshelft was toch wel goed?quote:Op zondag 3 februari 2019 18:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Hij teerde op het werk van 3 goeie jaren met vaste patronen onder Stegeman denk ik. Nu is dat compleet weg.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft was toch wel goed?
Heb gelezen dat hij vooral veel wisselt in systemen. Dat zorgt natuurlijk niet echt voor vastigheid. Juist als je iets anders doet dan de voorgaande trainers heeft dat niet echt veel zin.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij teerde op het werk van 3 goeie jaren met vaste patronen onder Stegeman denk ik. Nu is dat compleet weg.
Ach ze durfden in elk geval een risico te nemen bij Heracles, niks mis mee.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:42 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hij teerde op het werk van 3 goeie jaren met vaste patronen onder Stegeman denk ik. Nu is dat compleet weg.
Mwah. Lijkt compleet mis te gaan. Daar ga je dan met je risicoquote:Op zondag 3 februari 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze durfden in elk geval een risico te nemen bij Heracles, niks mis mee.
18 opstellingen in 20 potjes las ik, lol. En nog vaak de beste wissel ook.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb gelezen dat hij vooral veel wisselt in systemen. Dat zorgt natuurlijk niet echt voor vastigheid. Juist als je iets anders doet dan de voorgaande trainers heeft dat niet echt veel zin.
Ze zullen er vast nog wel in blijven, dus het is daar toch altijd aankloten in de middenmoot.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Mwah. Lijkt compleet mis te gaan. Daar ga je dan met je risico
Utrecht - PSV is wel een leuke pot op papier, maar Utrecht laat die pot vaak lopen heb ik altijd het gevoelquote:Op zondag 3 februari 2019 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet, liep nog een Ajax speler naastquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:35 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
dubbele straf, doen ze niet meer.. was ie buiten de 16 dan was het rood
Zo'n gelul. Als de strafschop mis is wordt de overtredeer beloond.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:35 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
niet meer zomaar nee, maar je kunt prima rood én strafschop geven als het echt een doorgebroken speler wasquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:35 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo'n gelul. Als de strafschop mis is wordt de overtredeer beloond.
Edit: Dit dusKutregel
Dit was dan ook geen rood.quote:
Alleen dubbele straf als je de bal nooit kunt raken. Dus als je iemand aan zijn arm omlaag trekt is het rood + pingel. Als je iemand van achteren z'n enkels afzaagt is het alleen een penalty.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:35 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
In jouw beperkte wereldbeeld wel ja.quote:
Vrij vertaald: Als je een zekere goal tegen lijkt te krijgen, kun je zonder gevaar de speler omzagen. Straf krijg je toch niet en je hebt in elk geval nog de kans dat de strafschop mis gaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen dubbele straf als je de bal nooit kunt raken. Dus als je iemand aan zijn arm omlaag trekt is het rood + pingel. Als je iemand van achteren z'n enkels afzaagt is het alleen een penalty.
Deze regel
Hypocriet gedoe, als jouw club baat heeft bij deze regel vind je het ineens fantastischquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alleen dubbele straf als je de bal nooit kunt raken. Dus als je iemand aan zijn arm omlaag trekt is het rood + pingel. Als je iemand van achteren z'n enkels afzaagt is het alleen een penalty.
Deze regel
Hypocriet? Het interesseert me geen reet of Ajax wint of niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hypocriet gedoe, als jouw club baat heeft bij deze regel vind je het ineens fantastisch
Haha vastquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hypocriet? Het interesseert me geen reet of Ajax wint of niet.
De regel is gewoon achterlijk.
wat een onzinquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze regel
Toen ik riep dat er nog voor 31 januari een verdediger bij moest komen werd dat weggelachen, want we hadden miskoop Magallán toch al... nou ja, sowieso geen kampioen dit jaar, misschien nog de beker. Jammer dat er veel geld is betaald voor spelers als Tadic, Blind, Neres etc en dat Ajax veel heeft gedaan om Ziyech en Dolberg te houden, maar er niet in slagen een goede verdediger te halen. Lekker boeiend als die dan 20 miljoen euro kost, tenminste doen je dan mee voor het kampioenschap.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:44 schreef Max23 het volgende:
Verdediging staat weer beter dan de afgelopen wedstrijden jongens!
hahahaquote:
Ja ik snap ook niet dat ze dit er doorheen hebben gekregen. Toch wel iemand die de KNVB kan uitleggen dat dit debiel is?quote:
Ik denk dat je consistenter bedoelt, maar okquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hahaha
Tegen feyenoord aan het klungelen ,uit bij psv
En nu weer,onder druk gaag ie bibberen
Zoet is veel consequenter
Hoe kan dat nou. De verdediging van Ajax is beter, de keeper is beter, maar op de een of andere manier heeft Ajax meer tegengoals. Snap er niets van.quote:
De verdediging is niet beter, hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. De verdediging van Ajax is beter, de keeper is beter, maar op de een of andere manier heeft Ajax meer tegengoals. Snap er niets van.
Op papier, Hans.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou. De verdediging van Ajax is beter, de keeper is beter, maar op de een of andere manier heeft Ajax meer tegengoals. Snap er niets van.
Dat lees ik altijd op Fok. Schwaab en Viergever kunnen er niets van.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:51 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De verdediging is niet beter, hoe kom je daarbij?
Overwinteren in de CL, supermooi. En weer geen kampioen....quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet erg joh , want veel winst en leuk voetbal
Die had al lang zelf de 0-1 gemaakt.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Met LamprouGod had het nog 0-0 gestaan.
Niemand heeft de verantwoordelijkheid . Netto en Sar kunnen er niks aan doen , Hag ook niet en ook de spelers zijn niet schuldigquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel al 120 miljoen euro verdiend dit seizoenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Overwinteren in de CL, supermooi. En weer geen kampioen....
Kan hun het schelen . Zo maar weer de trainer als zwarte schaap eruit gooien en weer vrolijk verder gaan met winst makenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Overwinteren in de CL, supermooi. En weer geen kampioen....
Hennie zag dat het goed was.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan hun het schelen . Zo maar weer de trainer als zwarte schaap eruit gooien en weer vrolijk verder gaan met winst maken
Tom Sier?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Weer lekker sier maken op de beursgenot
ze zijn al 4 jaar de bestequote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Edit: Okay, 4 goals tegen Lamprou, maar als nogZoveel verschillen Onana en Zoet echt niet imo.
Dat is het verschil tussen een beursgenoteerd bedrijf en een sportclub.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan hun het schelen . Zo maar weer de trainer als zwarte schaap eruit gooien en weer vrolijk verder gaan met winst maken
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen een beursgenoteerd bedrijf en een sportclub.
Hier alles voor het geld, terwijl een sportclub nog wel eens de prioriteit wil leggen bij het winnen van prijzen.
Onder Drank tenminste wel prijzen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen
En zes jaar lang elke week dit soort voetbal.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Onder Drank tenminste wel prijzen.
Met Siggy en Gudeljquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Onder Drank tenminste wel prijzen.
Genot was dat na de loting. Allemaal roeptoeteren dat Madrid de allerbeste loting was voor ze en dat madrid zo uit vorm was etc. Ja 2 maanden geledenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig hebben ze wel een goede kans tegen Real Madrid. Goede loting opzich.
Je kan natuurlijk niet alle twee hebben tegenwoordigquote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zes jaar lang elke week dit soort voetbal.
Ik.wil.een.kampioenschap.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zes jaar lang elke week dit soort voetbal.
Dan moet je PSV supporter worden. Een andere manier is er niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik.wil.een.kampioenschap.
Het kan me geen reet meer schelen hoe.
Dat doet doping he.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:59 schreef RipCity het volgende:
Waarom hebben al die spelers van Ajax haarproblemen/uitval?
Optyfen, gauw!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je PSV supporter worden. Een andere manier is er niet.
quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de titel alvast he.quote:
Dan is er genoeg geld om Messi op leeftijd te kopen. Dat moet in de eredivisie dan nog wel genoeg zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de titel alvast he.
Ik zet in op 2021.
Gebeurde ook bij tadic dus niet zeikenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
Er ligt een speler geblesseerd en Onana maakt snel tempo.
Verder zijn ze niet zo gefrustreerd gelukkig.
Boos.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:04 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Gebeurde ook bij tadic dus niet zeiken
Vast wel joh.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet alle twee hebben tegenwoordig
Oh mij wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik.wil.een.kampioenschap.
Dat was onzin inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:06 schreef GGMM het volgende:
Raar trouwens dat Ajax hier zo slecht speelt en achterstaat.
Ik las in het Ajax-topic dat het slechte spel van de laatste tijd lag aan het feit dat Tagliafico niet meedeed.
Ze staan niet onterecht voor.quote:
Daarmee heb je nog steeds niet veel invloed op de prestaties van je concurrent, en dipjes in een seizoen hou je altijd. Er gaat nooit een club kampioen worden met 102 punten.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijkbaar niet ,ook al geef je 50 miljoen uit .
Dit ligt niet aan de motivatie hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:09 schreef Saekerhett het volgende:
En dan woensdag kunnen ze ineens wel de motivatie opbrengen en dan heeft Ajax "ondanks de 0-2 nederlaag aangetoond dat het zich kan meten met Real..."
ah ja dipjes .in de debielenliekquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarmee heb je nog steeds niet veel invloed op de prestaties van je concurrent, en dipjes in een seizoen hou je altijd. Er gaat nooit een club kampioen worden met 102 punten.
Verdedigend gezien heeft Ajax te weinig kwaliteit, daar is simpelweg te weinig in geïnvesteerd.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarmee heb je nog steeds niet veel invloed op de prestaties van je concurrent, en dipjes in een seizoen hou je altijd. Er gaat nooit een club kampioen worden met 102 punten.
Zegt genoeg inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan je ook wel de huidige staat van Barcelona uit opmaken
Klopt, dan juist door een gebrekkige concentratie zo nu en dan. Is vrij menselijk als het eerst een hele periode heel makkelijk gaat.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ah ja dipjes .in de debielenliek
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verdedigend gezien heeft Ajax te weinig kwaliteit, daar is simpelweg te weinig in geïnvesteerd.
Echt een topsportklimaat dus .quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dan juist door een gebrekkige concentratie zo nu en dan. Is vrij menselijk als het eerst een hele periode heel makkelijk gaat.
Vooral verkeerd door die Kristensenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Verdedigend gezien heeft Ajax te weinig kwaliteit, daar is simpelweg te weinig in geïnvesteerd.
Heb je een korte samenvatting van de wedstrijd tot nu toe?quote:
ajax zit nu op niveautje nacquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Heb je een korte samenvatting van de wedstrijd tot nu toe?
Heracles beter, Ajax maakt allemaal fouten, Kuwas schiet penalty op de paal. Circus Onana dus 1-0 Heracles.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is nog nooit iets geweest in Den Haagquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HEEEEEEEELEMAAAAAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAMMMMM
Het is niet alsof ik daar verantwoordelijk voor ben hèquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt een topsportklimaat dus .
Een lachwekkende vooral
Sinkgraven is ook niets, die kunnen ze beter verkopen. Mazraoui is aanvallend wel goed, maar er moet wel een speler zijn met het loopvermogen die zijn ruimte dan kan dichtlopen. Die is er niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral verkeerd door die Kristensendie er geen hout van kan, Magallán ook te weinig.
Maar het staat ook tactisch niet echt goed meer na de winterstop, mag je Ten Hag wel aanrekenen.
Ik heb met een paar flitsen gekeken (Heerenveen PEC is leuker) maar ik denk:quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ja Mazraoui is ook kwetsbaar inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sinkgraven is ook niets, die kunnen ze beter verkopen. Mazraoui is aanvallend wel goed, maar er moet wel een speler zijn met het loopvermogen die zijn ruimte dan kan dichtlopen. Die is er niet.
hvvquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:12 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Het is nog nooit iets geweest in Den Haag![]()
Nee JR het is gewoon een lachwekkende bedoeling daar . En zo weer de teksten van de gebruikelijke personen dat het allemaal niet mag gebeuren etc . Het heeft weinig meer te maken met topsport bij die luiquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is niet alsof ik daar verantwoordelijk voor ben hèIk geef ook gewoon een analyse van de zijkant en dan vind ik het niet zo gek.
Ik vind het ook te makkelijk om het meteen af te schuiven op een totaal gebrek aan topsportklimaat omdat ze even een fase minder spelen en het vertrouwen en de vorm weg is.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee JR het is gewoon een lachwekkende bedoeling daar . En zo weer de teksten van de gebruikelijke personen dat het allemaal niet mag gebeuren etc . Het heeft weinig meer te maken met topsport bij die lui
Maar jaarlijks gaat er blijkbaar iets mis in die club waardoor ze ondanks alle poen naast de prijzen grijpen.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook te makkelijk om het meteen af te schuiven op een totaal gebrek aan topsportklimaat omdat ze even een fase minder spelen en het vertrouwen en de vorm weg is.
Nee dan die Blind.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:18 schreef leolinedance het volgende:
De man van 83 miljoen speelt weer lekker
Als je daar een analyse van maakt heeft het voor elk seizoen wel een andere oorzaak:quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar jaarlijks gaat er blijkbaar iets mis in die club waardoor ze ondanks alle poen naast de prijzen grijpen.
Wat zal het dit seizoen zijn ? Beetje een verkeerde tactiek tegen de topclubs of een raar incident in Orlando ?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je daar een analyse van maakt heeft het voor elk seizoen wel een andere oorzaak:
15/16 De Boer had een verschrikkelijk elftal met veel non-voetballers, logisch dat ze het daar uiteindelijk niet mee redden (centrum v/d Hoorn - Viergever en Bazoer-Gudelj-Klaassen als middenveld)
16/17 EL finale gehaald, maar in de beginfase veel punten verspeeld omdat de selectie niet op orde was (Wel heel slecht gedaan overigens maar van geleerd). Uiteindelijk kon je op de laatste speeldag zelfs nog kampioen worden.
17/18 Nouri drama in de voorbereiding waardoor de spelers er in de beginfase niet echt bij waren, een foute inschatting gemaakt qua trainer die gecorrigeerd werd en daarna liep je al telkens achter de feiten aan.
slechts?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frenkie speelt slechts sinds ie binnen is
Denk dat Ten Hag andere accenten heeft proberen aan te leggen in de winterstop, waardoor je dus tegen zeperds aanliep en nu is het vertrouwen weg.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat zal het dit seizoen zijn ? Beetje een verkeerde tactiek tegen de topclubs of een raar incident in Orlando ?
Je snapt wat er staan moestquote:
Heb je de eerste seizoenen van Blind niet meegekregen ?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:26 schreef Buitendam het volgende:
Is dit de slechtste wedstrijd van Blind ooit? Ik heb dit bij hem nog nooit gezien, zo erg.
Is al 2 jaar hetzelfde filmpjequote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:30 schreef RipCity het volgende:
Speelt die Glenn Helder telkens hetzelfde deuntje?
Die in de bonus was bij de Appie?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb appeltaart en koffie
Nu zal Ajax wel beter gaan spelen.
Dik biggetjequote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb appeltaart en koffie
Nu zal Ajax wel beter gaan spelen.
ff vragen aan @Aadquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vanaf welke minuut mag er gewisseld worden?
Als ze nu een keer scoren en voor het einde van de wedstrijd nog een keer, dan wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Er moet nog 2 keer gescoord worden door Ajax.... Zie je het gebeuren?
Kan nog heel goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Als ajax dit nog wint is dat het meest onterechte resultaat sinds de 6-1 van Barcelona - PSGquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Geen speld tussen te krijgenquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ze nu een keer scoren en voor het einde van de wedstrijd nog een keer, dan wel.
Het zou me verbazen als ze nog 2 kansen weten te creëren.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:43 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat was er onterecht aan de resultaat? PSG speelde gewoon angsthazen voetbal, dan roep je het over jezelf af en verdien je het om zo uitgeschakeld te worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als ajax dit nog wint is dat het meest onterechte resultaat sinds de 6-1 van Barcelona - PSG
Er was wel een goal die niet goedgekeurd had mogen worden in mijn herinnering.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat was er onterecht aan de resultaat? PSG speelde gewoon angsthazen voetbal, dan roep je het over jezelf af en verdien je het om zo uitgeschakeld te worden.
Ga je je topic zo weer van stal halen?quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als ze nog 2 kansen weten te creëren.
Wat was daar onterecht aan zegt ie.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat was er onterecht aan de resultaat? PSG speelde gewoon angsthazen voetbal, dan roep je het over jezelf af en verdien je het om zo uitgeschakeld te worden.
Dat zou volledig terecht zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je je topic zo weer van stal halen?
*verdiendquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mooi zo, geen Neres. Dat zal hem leren goed in te vallen. Labyad heeft zijn invalbeurt wel verdient na al het plezier na Feyenoord uit.
Ten Hag is wel echt een debiel dat hij nu niet Neres brengt inderdaad.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou volledig terecht zijn.
[..]
*verdiend
Labyad heeft goed getraind dus dit is zijn beloningquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hag is wel echt een debiel dat hij nu niet Neres brengt inderdaad.
Thanks!quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou volledig terecht zijn.
[..]
*verdiend
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:55 schreef RensAjacied het volgende:
Neres niet opstellen
Neres vervolgens niet in de rust brengen
Mazraoui laten invallen
hier kennelijk ookquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Tegen Madrid worden zulke fouten afgestraft
Madrid is geen wonderploeg, maar tegen dit Ajax moeten ze toch wel kunnen winnen. Ajax is geen schim van de ploeg die 2 maanden geleden op het veld stond.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Tegen Madrid worden zulke fouten afgestraft
wat een bizar contrast hèquote:Op zaterdag 9 februari 2019 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Madrid is geen wonderploeg, maar tegen dit Ajax moeten ze toch wel kunnen winnen. Ajax is geen schim van de ploeg die 2 maanden geleden op het veld stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |