Overall beste user 2022 donderdag 7 februari 2019 @ 19:34:14 #201
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_184881544
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is er dan echt helemaal niemand normaal daar? :P
Wacht maar tot ze het in Florida gaan doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_184882098
quote:
1s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is er dan echt helemaal niemand normaal daar? :P
De westerburen in West Virginia pleiten er inmiddels al voor om voortaan als East Kentucky door het leven te gaan. :P
pi_184882296
Maargoed, alle gekheid op een stokje, ik denk dat we hier zien dat de ideologie de mensen heeft ingehaald in de Democratische partij. Zeker in de zuidelijke staten. De top van de Democratische partij is goeddeels opgegroeid in de jaren '80, toen de Democratische partij in een staat als Virginia echt heel wat anders was dan dat ze nu is. Gelukkig maar, maar dat schuurt wel soms.
  donderdag 7 februari 2019 @ 20:01:32 #204
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184882382
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 19:33 schreef Ulx het volgende:

[..]

"Ik wil best komen getuigen, als ik dan maar niet verplicht ben de waarheid te vertellen."
Maar ze kunnen nu toch gewoon de uitnodiging intrekken en hem alsnog dagvaarden?! Ik zie niet echt in wat hij ermee denkt te kunnen winnen ...
  Overall beste user 2022 donderdag 7 februari 2019 @ 20:32:46 #205
3928 Ulx
pi_184883114
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 7 februari 2019 @ 22:00:28 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_184885577
quote:
mmm gei... wacht... *checkt foto*... bah opknopen aan de hoogste boom.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_184886290
BreakingNLive twitterde op donderdag 07-02-2019 om 22:29:04 BREAKING NEWS: US Speaker Nancy Pelosi now says she will accept a bipartisan deal on border security and is open to $5.7 billion wall fundingDeveloping... reageer retweet
  donderdag 7 februari 2019 @ 22:40:22 #208
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184886532
quote:
7s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:32 schreef Infection het volgende:
BreakingNLive twitterde op donderdag 07-02-2019 om 22:29:04 BREAKING NEWS: US Speaker Nancy Pelosi now says she will accept a bipartisan deal on border security and is open to $5.7 billion wall fundingDeveloping... reageer retweet
Waarom zou je dat twitter-account uberhaupt volgen? Die heeft dat van een account zonder echte credentials, met slechts deze tweet:
RyanAFournier twitterde op donderdag 07-02-2019 om 22:24:00 Nancy Pelosi now says she will accept a bipartisan deal on border security and is open to $5.7 billion wall funding.We are winning! 🇺🇸 reageer retweet
Maar als er echt een bipartisan deal is, ben ik benieuwd wat het is.

Edit: Nog iets verder speurwerk levert dit NYTimes artikel op van gisteren: Pelosi Says She Will Back a Bipartisan Border Deal, Putting the Onus on Trump, waarin ze zegt dat als er een bipartisan deal is, ze dat zou steunen, maar over welke deal heb je het Infection?
pi_184887476
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2019 22:40 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Waarom zou je dat twitter-account uberhaupt volgen? Die heeft dat van een account zonder echte credentials, met slechts deze tweet:
RyanAFournier twitterde op donderdag 07-02-2019 om 22:24:00 Nancy Pelosi now says she will accept a bipartisan deal on border security and is open to $5.7 billion wall funding.We are winning! 🇺🇸 reageer retweet
Maar als er echt een bipartisan deal is, ben ik benieuwd wat het is.

Edit: Nog iets verder speurwerk levert dit NYTimes artikel op van gisteren: Pelosi Says She Will Back a Bipartisan Border Deal, Putting the Onus on Trump, waarin ze zegt dat als er een bipartisan deal is, ze dat zou steunen, maar over welke deal heb je het Infection?
Dit is wat ik kan vinden:

quote:
Some Democrats have said they’re open to money for new border fencing, which may satisfy Trump’s demand. Details have yet to be resolved, and a deal could hinge on the type of fencing and how many miles would be funded. Bloomberg

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 donderdag 7 februari 2019 @ 23:13:42 #210
3928 Ulx
pi_184887591
Toch maar een hekje?
pi_184888106
Manafort kept working in Ukraine after Mueller indictment, transcript shows

According to prosecutors, Paul Manafort and Konstantin Kilimnik had a discussion that referred to a "backdoor."

quote:
The newly released transcript of a sealed hearing held earlier this week reveals for the first time that former Trump campaign chair Paul Manafort continued working for at least one political client in Ukraine into 2018, after he had already been indicted in special counsel Robert Mueller's investigation.

During the sealed hearing, which was held to discuss Manafort's alleged lies to the special counsel, Prosecutor Andrew Weissman referred to "2018 work that he did with respect to polling in Ukraine," according to the redacted transcript.

Manafort was indicted by a federal grand jury in Washington, D.C. in October 2017. He and partner Rick Gates, who also worked for the Trump campaign, were charged with money laundering, bank fraud and conspiracy against the U.S.

After Manafort was convicted on federal charges in a related case in Virginia in 2018, he agreed to a plea deal with prosecutors on the D.C. charges, pleading guilty to conspiracy and witness tampering.

As part of the deal, he agreed to cooperate with Mueller's team. He was interviewed by prosecutors for 12 days and testified before a grand jury for two days.

In November 2018, Mueller's office said that Manafort had lied repeatedly to prosecutors and violated the plea agreement.

The transcript of the hearing released Thursday, which describes some of the alleged lies, is 143 pages long.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_184888227
RepJerryNadler twitterde op donderdag 07-02-2019 om 23:33:58 My response to Acting AG Whitaker regarding the use of a subpoena for tomorrow's @HouseJudiciary hearing. https://t.co/x6whDtaVX8 reageer retweet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184888704
Richard Burr on the Senate Intelligence Committee's Russia investigation, 2 years on

SethAbramson twitterde op donderdag 07-02-2019 om 18:03:31 (THREAD) CBS just spoke to the REPUBLICAN chair of the Senate Intelligence Committee—now entering its third year of investigating Trump-Russia ties—and what Richard Burr has to tell America should decimate any lingering skepticism about Mueller. I hope you'll read on and retweet. https://t.co/k91JqVYzds reageer retweet
  vrijdag 8 februari 2019 @ 00:19:08 #214
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184888889
yashar twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 00:04:23 HOLY COW. In a medium post, @JeffBezos says that David Pecker and AMI threatened to release embarrassing photos unless Bezos agreed to stop investigating them and released a statement saying he didn’t have anything on them! He included emails in the post. https://t.co/811QBShZd7 reageer retweet
AMI is onder andere de eigenaar van de National Enquirer.

De post van Bezos: https://medium.com/@jeffr(...)-pecker-146e3922310f

En kunnen we ook allen, appreciëren dat hij dit niet via The Washington Post doet?

En kunnen we ook allen, appreciëren wat voor engnekken aan de andere kant zitten?

[ Bericht 3% gewijzigd door ExtraWaskracht op 08-02-2019 00:46:57 ]
  vrijdag 8 februari 2019 @ 01:21:37 #215
8369 speknek
Another day another slay
pi_184889387
HOLY SHIT dat Bezos verhaal. En Stupid Watergate zinkt nog dieper. Nu de baas van de National Enquirer ook al bezig met federale misdrijven.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 01:22:18 #216
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_184889394
In wat bredere context:

maxwellstrachan twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 00:20:49 I would urge you to think of people much less wealthy than Bezos who found themselves in a similar situation with a tabloid -- they are left feeling scared, alone and like they have no other choice but to capitulate to the demands, whatever they are.https://t.co/x8RcUVsq4z reageer retweet
pi_184889486
Djeez wat een praktijken.

Net bij Hardball: de foto's zouden wellicht geleverd zijn door de (erg pro-Trump) broer van Bezos' mistress Sanchez....
pi_184889734
Nou benieuwd of dit stinkende zaakje nog juridische gevolgen heeft

bradheath twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 01:20:23 18 U.S.C. § 875(d) makes it a federal crime to send an interstate communication with the extent to extort a thing of value from someone by threatening to injure his "property or reputation." https://t.co/USiIaFZ5V3 reageer retweet
SPOILER
bradheath twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 01:24:39 Is a public statement a thing of value? ¯\_(ツ)_/¯But the 8th Cir. has held that an apology can be a thing of value under the statute if the person demanding it wants it badly enough. https://t.co/hXtYyXRxwj reageer retweet
SPOILER
bradheath twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 01:30:11 That was a case in which a guy created fake social media accounts portraying a woman who'd spurned him as a prostitute and exotic dancer. He said this was protected speech. The court said it was stalking. https://t.co/cSioBMISD1 reageer retweet
bradheath twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 01:37:33 The National Enquirer's parent company specifically promised the Justice Department last year that it would "commit no crimes whatsoever." https://t.co/mhB6CAMbId reageer retweet
pi_184889751
RepJerryNadler twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 01:57:25 CONFIRMED: Acting Attorney General Whitaker will appear tomorrow morning at 9:30am. https://t.co/dIuVOJt1G9 reageer retweet
pi_184889770
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 00:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
yashar twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 00:04:23 HOLY COW. In a medium post, JeffBezos says that David Pecker and AMI threatened to release embarrassing photos unless Bezos agreed to stop investigating them and released a statement saying he didn’t have anything on them! He included emails in the post. https://t.co/811QBShZd7 reageer retweet
AMI is onder andere de eigenaar van de National Enquirer.

De post van Bezos: https://medium.com/jeffre(...)-pecker-146e3922310f

En kunnen we ook allen, appreciëren dat hij dit niet via The Washington Post doet?

En kunnen we ook allen, appreciëren wat voor engnekken aan de andere kant zitten?
Erm...ben niet een grote fan van Bezos, maar is dit niet gewoon chantage en strafbaar als zodanig?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_184889794
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 02:57 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Erm...ben niet een grote fan van Bezos, maar is dit niet gewoon chantage en strafbaar als zodanig?
Als hier een misdaad is begaan kunnen ze ook alsnog aangeklaagd worden voor evt misdaden begaan in de Trump/ Daniels-zaak. Dan zijn de voorwaarden van de non-prosecution deal geschonden.
pi_184889805
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 03:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Als hier een misdaad is begaan kunnen ze ook alsnog aangeklaagd worden voor evt misdaden begaan in de Trump/ Daniels-zaak. Dan zijn de voorwaarden van de non-prosecution deal geschonden.
Tis een smakelijk verhaal. >:O

Alleen zó stom en onbegrijpelijk, dat Besos plus mistress niet doorhadden, dat de broer ( en p.r. agent) van de mistress een onbetrouwbaar sujet is. 😳
Of ze waren zó verliefd en doof en blind al die maanden. 😜
Dan vergeet ik maar dat stomme selfiegedoe en picks ( pun intended) sturen naar elkaar.
# hoe word ik billionaire. 8)7
pi_184889843
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 03:40:08 New: Supreme Court has temporarily blocked abortion restrictions in Louisiana that critics complained were virtually identical to those struck down by the justices in 2016.The vote was 5-4. Chief Justice Roberts joined the four liberals on the court.https://t.co/tn7Jphnh8N reageer retweet
pi_184889898
ZoeTillman twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 03:53:52 New tonight: Former Roger Stone associate Jerome Corsi (aka "Person 1" in Stone's indictment) is suing ... Roger Stone, accusing Stone of defamation for repeatedly saying that Corsi lied https://t.co/p4JLz5aSsR https://t.co/zXKWfHofUd reageer retweet
pi_184889901
ndrew_lawrence twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 04:37:10 Washington Posts @RoigFranzia says Bezos' team thinks it's possible that the text leaks were politically motivated and that a "government entity" accessed the Bezos texts and hoo boy that's certainly something https://t.co/MQuzNFbCed reageer retweet
nycjim twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 02:41:17 Not to be lost in the Jeff Bezos story is the fact that the publisher of the National Enquirer is very very afraid of the information that Bezos's investigator had uncovered. https://t.co/neX0lAAIE4 reageer retweet
pi_184890365
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 04:33 schreef Kijkertje het volgende:
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 03:40:08 New: Supreme Court has temporarily blocked abortion restrictions in Louisiana that critics complained were virtually identical to those struck down by the justices in 2016.The vote was 5-4. Chief Justice Roberts joined the four liberals on the court.https://t.co/tn7Jphnh8N reageer retweet
Ik denk dat Roberts naar links gaat opschuiven in een poging wat legitimiteit voor het SC te bewaren.
pi_184890487
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 03:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Goede schaakmove van Bezos om deze afpersing naar buiten te brengen. Daarmee zwijgt hij niet over de praktijken en kan hij straks zonder iets te verliezen documenten op tafel gooien.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 februari 2019 @ 07:52:01 #228
3928 Ulx
pi_184890503
Bezos grabs Pecker by the balls.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 februari 2019 @ 07:53:22 #229
3928 Ulx
pi_184890511
Bezos is going to spank that Pecker
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 februari 2019 @ 07:55:51 #230
3928 Ulx
pi_184890534
Ik hoop dat Anthony Weiner ook betrokken is bij dit verhaal.
pi_184890596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 07:52 schreef Ulx het volgende:
Bezos grabs Pecker by the balls.
Het enige wat 'm prive zou kunnen beschadigen is een relatie als hij deze heeft (ik volg dat niet).

Als strateeg heeft hij het goed weten te verbuigen want hetgeen waar hij mee afgeperst wordt is ten eerste niet strafbaar, maar ook helemaal niet controversieel. De meeste mensen die zo "gesnapt" zijn, zijn er in publieke zin nooit echt slechter uitgekomen.
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 februari 2019 @ 08:02:17 #232
3928 Ulx
pi_184890603
Anyway...De NY Times heeft ook wat over deze BFF van Trump.

quote:
EXCLUSIVE: Saudi Crown Prince told a top aide he would use "a bullet" on Jamal Khashoggi, according to intercepted communications
https://t.co/yXwb0puai9
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 februari 2019 @ 08:07:21 #233
3928 Ulx
pi_184890646
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 08:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het enige wat 'm prive zou kunnen beschadigen is een relatie als hij deze heeft (ik volg dat niet).

Als strateeg heeft hij het goed weten te verbuigen want hetgeen waar hij mee afgeperst wordt is ten eerste niet strafbaar, maar ook helemaal niet controversieel. De meeste mensen die zo "gesnapt" zijn, zijn er in publieke zin nooit echt slechter uitgekomen.
Nou nee. Pecker/AMI heeft een deal gesloten met Mueller/DoJ. Deals worden meestal ongeldig verklaard als je vervolgens de wet gaat overtreden. En dit lijkt me gewoon chantage van AMI. Alleen is Bezos geen kleintje die ze zo kunnen pakken. Hij is geen fotomodel (pun intended) of ander lastig iemand.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 08:33:08 #234
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_184890876
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 01:21 schreef speknek het volgende:
HOLY SHIT dat Bezos verhaal. En Stupid Watergate zinkt nog dieper. Nu de baas van de National Enquirer ook al bezig met federale misdrijven.
Het lijkt er op dat deze beerput nog een stinkend staartje gaat krijgen. National Enquirer's baas David Pecker is een intieme vriend van Donald Trump. Ze stonden al in het blikveld van de FBI. Nu National Enquirer probeerde Bezos (een "vijand" van Trump) te chanteren met de publicatie van illegaal verworven data, is de weg vrij voor het team van Mueller om een inval te doen bij de burelen van American Media Inc. Er gaan geruchten dat Pecker een kluis vol belastend materiaal mbt Trump heeft, die hem daarom maar ál graag te vriend wil houden.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:05:10 #235
8369 speknek
Another day another slay
pi_184891175
Pecker zijn relaties met Saudi-Arabië waren volgens de geruchten al in het vizier van Mueller gekomen bij de uitbreiding van het onderzoek, dus dit lijkt inderdaad de volgende stap.

Ik bedoel we wisten al dat Trump een maffiabaas was, maar toch is het elke keer weer schokkend hoe ver (zijn cronies) hij gaat.
pi_184891282
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 09:05 schreef speknek het volgende:
Pecker zijn relaties met Saudi-Arabië waren volgens de geruchten al in het vizier van Mueller gekomen bij de uitbreiding van het onderzoek, dus dit lijkt inderdaad de volgende stap.

Ik bedoel we wisten al dat Trump een maffiabaas was, maar toch is het elke keer weer schokkend hoe ver (zijn cronies) hij gaat.
Trump heeft er nooit doekjes om gewonden in hoe hij het zakendoen onorthodox benadert; zie dat filmpje in dit topic eerder met z'n geloof in an eye for an eye. En hij zag handelingen van omstreden leiders vaak als ideaal. Tijdens de verkiezingscampagne stuurde hij nog een vertaalde tweet uit van Mussolini.

'drenare la palude'

Drain the swamp
  vrijdag 8 februari 2019 @ 09:26:47 #237
8369 speknek
Another day another slay
pi_184891402
jkbjournalist twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 04:17:18 New: Washington Post reporter just said that Bezos’ investigator suspects that “a government agency” intercepted Bezos’ text messages. reageer retweet
En vorige maand

realDonaldTrump twitterde op maandag 14-01-2019 om 02:45:10 So sorry to hear the news about Jeff Bozo being taken down by a competitor whose reporting, I understand, is far more accurate than the reporting in his lobbyist newspaper, the Amazon Washington Post. Hopefully the paper will soon be placed in better & more responsible hands! reageer retweet
👀 👀 👀
  Overall beste user 2022 vrijdag 8 februari 2019 @ 09:38:47 #238
3928 Ulx
pi_184891541
Als er een inval komt bij The Enquirer/AMI worden de catch-and-kill verhalen openbaar volgens mij. Dan kan de WaPo daar mooie scoops mee hebben. Allemaal uit de kluis van Pecker. Gratis.
pi_184891587
De rijkste man ter aarde met oneindig veel Fuck You money blackmailen die toch al in scheiding ligt :') En dat vooral in de mail zetten. Briljante zet weer.

Only the best!
pi_184892115
Bezos chanteren met een paar naaktfoto's :') . Dan ben je ook wel hemeltergend dom hoor.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:25:38 #241
384435 klappernootopreis
pi_184892174
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 07:55 schreef Ulx het volgende:
Ik hoop dat Anthony Weiner ook betrokken is bij dit verhaal.
A Weiner and a Pecker. two dicks..
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:27:54 #242
384435 klappernootopreis
pi_184892215
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:22 schreef Ludachrist het volgende:
Bezos chanteren met een paar naaktfoto's :') . Dan ben je ook wel hemeltergend dom hoor.
Iemand als Bezos überhaupt chanteren is dat al. Dan moet je wel met iets beters komen.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 10:57:58 #243
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_184892665
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:22 schreef Ludachrist het volgende:
Zo stond er bijvoorbeeld in dat er foto's zijn van zijn naakte onderlichaam en een selfie waarop hij alleen een onderbroek aanheeft

boh! Een onderbroek! Als ik Bezos was zou ik gewoon een naakte fotoshoot doen in een of ander tijdschrift. Als je de rijkste man op aarde bent, wat kan jou het schelen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_184892719
Man man, als je denkt dat het allemaal niet nog dommer kan.

RonanFarrow twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 02:57:06 I and at least one other prominent journalist involved in breaking stories about the National Enquirer’s arrangement with Trump fielded similar “stop digging or we’ll ruin you” blackmail efforts from AMI. (I did not engage as I don’t cut deals with subjects of ongoing reporting.) https://t.co/kHQdWIkVjV reageer retweet
RonanFarrow twitterde op vrijdag 08-02-2019 om 05:54:19 In light of Bezos’s claims, worth returning to this story we did at @NewYorker, breaking the news that the same Enquirer editor Bezos dealt with was also behind a secret collaboration with Harvey Weinstein to dig up dirt on accusers: https://t.co/lPJM0cPc5n https://t.co/D6jxc88zDl reageer retweet
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:05:32 #245
384435 klappernootopreis
pi_184892771
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 10:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zo stond er bijvoorbeeld in dat er foto's zijn van zijn naakte onderlichaam en een selfie waarop hij alleen een onderbroek aanheeft

boh! Een onderbroek! Als ik Bezos was zou ik gewoon een naakte fotoshoot doen in een of ander tijdschrift. Als je de rijkste man op aarde bent, wat kan jou het schelen.
Ze hebben die afbeeldingen gestolen. En wilden er misbruik van maken. De FBI zou dan maar wat graag weten of die data in opdracht zijn gestolen, en wie er voor is betaald. En of die ook verantwoordelijk zijn geweest voor het verkrijgen van de emails van Hillary Clinton.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 11:09:53 #246
384435 klappernootopreis
pi_184892837
https://www.politico.com/(...)hutdown-deal-1157829

Hij mag zijn pruik wel met behoorlijk goede lijm vastplakken. Want de komende tijd zal hij proberen uit frustratie al die haren uit zijn kop te trekken.
pi_184893492
Zojuist hoorde ik trump bestudeerd ‘bedachtzaam’ spreken en het deed mij sterk denken aan Marlon Brando in the Godfather. (8>
#randomobservatie
  vrijdag 8 februari 2019 @ 12:27:41 #248
384435 klappernootopreis
pi_184893920
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2019 11:53 schreef AnneX het volgende:
Zojuist hoorde ik trump bestudeerd ‘bedachtzaam’ spreken en het deed mij sterk denken aan Marlon Brando in the Godfather. (8>
#randomobservatie
Hij doet me ook wel eens aan een gladde makelaar denken, zo een die je glimlachend een lekkend krot met een rotte fundering aan wil smeren.
  vrijdag 8 februari 2019 @ 13:21:10 #249
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_184894507
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_184895305
quote:
The Israëlische lobby is strong in this one.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')