Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het Grrrrote DTS kerrrrst gedichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog -0 dagen tot vrijdag 1 februari 2019Glibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"
Wie deed dit? En wie is murp?quote:
raar wijf is datquote:
Inderdaad, Ik snap niet dat zij mediaaandacht krijgt. Rappen kan ze niet, lekker is ze ook niet.quote:
Het is eigenlijk een "Kim Kardashian". Al vind ik Kim welquote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad, Ik snap niet dat zij mediaaandacht krijgt. Rappen kan ze niet, lekker is ze ook niet.
Prima deal.quote:
Oja die gast heeft een sokkenlijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:04 schreef dud0r het volgende:
Volgens mij is die nog steeds zo dik ja, misschien gaat hij voor het wereldrecord.
Maar je weet wel zeker dat je altijd sokken hebt als je Rob in huis hebt.
Volgens Google is haar eigen vermogen rond de 4 miljoen dollar. Daar zou ik het wel mee uit kunnen zingen. Maargoed ik begrijp het ook wel als je het uiterste eruit wilt halen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:06 schreef dud0r het volgende:
ZwartChina heeft dat wel goed voor elkaar. Beetje de minst begeerlijke uit het stel je zwanger laten maken en uit elkaar gaan. En dan straks wel aanspraak maken op al die miljoenen.
Ja ik zou het daar ook prima mee uithouden maar die mensen zijn een iets andere levensstijl gewend dan wijquote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Volgens Google is haar eigen vermogen rond de 4 miljoen dollar. Daar zou ik het wel mee uit kunnen zingen. Maargoed ik begrijp het ook wel als je het uiterste eruit wilt halen.
ligt er maar net aan hoeveel ze mee deelt in de royalties van het merkquote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:21 schreef dud0r het volgende:
Een real life barbie heeft niet zoveel geld.
Alles aan hun is ook nep.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:20 schreef DerRabbit het volgende:
Die kardashians vind ik er veel te nep uitzien, kun je net zo goed aan de haal gaan met een real life barby doll
Geld maakt alles wel een stuk makkelijker.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:24 schreef DerRabbit het volgende:
Ach, geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig kun je er wel bier mee kopen
Jij ziet er honderdduizendmiljard keer beter uit dan al die Kardashians gecombineerd.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alles aan hun is ook nep.
Maar ik wil er ook zo uitzien.
Aaaaawwweeequote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij ziet er honderdduizendmiljard keer beter uit dan al die Kardashians gecombineerd.
Jij ziet er van nature al een stuk beter uit!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:25 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Alles aan hun is ook nep.
Maar ik wil er ook zo uitzien.
Lieffffquote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij ziet er van nature al een stuk beter uit!
Blij om dit te horen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:31 schreef dud0r het volgende:
Zie je dat AiU iedereen is het er over eens dat jij er beter uit ziet dan een kardashian
Een mooi dikke kont is mooi, maar een kont die meer dan 50% van het totale lichaamsgewicht (aan plastic) bevat isquote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:31 schreef Already_in_use het volgende:
Is dit nou mooi? Mannen zeg eens wat jullie ervan vinden.
[ afbeelding ]
Nee, dit is gewoon ranzig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:31 schreef Already_in_use het volgende:
Is dit nou mooi? Mannen zeg eens wat jullie ervan vinden.
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, dit is gewoon ranzig.
Ik ben een voorstander van vrouwen met rondingen maar het moet wel in verhouding zijn.
rtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een mooi dikke kont is mooi, maar een kont die meer dan 50% van het totale lichaamsgewicht (aan plastic) bevat is![]()
Man man man, een aandachtshoer die over de zeik is dat ze aandacht krijgt die haar niet zintquote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:38 schreef Already_in_use het volgende:
Ja precies.
Het ziet er ook gewoon nep uit. En mevrouw was over de emmer over die foto's. Dat die zomaar gepubliceerd waren.
Ze had ze niet eerst zelf kunnen bewerken.
En dan zo je miljoenen kunnen verdienen. Terwijl je eigenlijk niks kan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Man man man, een aandachtshoer die over de zeik is dat ze aandacht krijgt die haar niet zint![]()
Treurnis galore dat
Ergens wel bewonderenswaardigquote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En dan zo je miljoenen kunnen verdienen. Terwijl je eigenlijk niks kan.
Dat is wel knap dan.
Nee, er zaten 59 seconden tussen naatjes post en de mijne, dus op 1 seconde na heeft hij geen puntje gepaktquote:
Ahzoquote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, er zaten 59 seconden tussen naatjes post en de mijne, dus op 1 seconde na heeft hij geen puntje gepakt
Is niet te timen op 1 seconde hoorquote:
Ik kan het sowieso niet zien op mobiel.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is niet te timen op 1 seconde hoor
Zelfs op desktop is het zo close hunten op seconden extreem lastig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik kan het sowieso niet zien op mobiel.
Idd.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs op desktop is het zo close hunten op seconden extreem lastig.
Niet te doen dus.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zelfs op desktop is het zo close hunten op seconden extreem lastig.
Als je wil bolken moet je het zo snel mogelijk doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet te doen dus.
Denk ook niet dat er echt mensen dat express op die manier zouden doen. Die bolken gewoon meteen.
precies, niet miepen met uitmikken, gewoon zo *BAM* BOLLUK!!!1!1quote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet te doen dus.
Denk ook niet dat er echt mensen dat express op die manier zouden doen. Die bolken gewoon meteen.
Zo ja!quote:
Vind het maar tegenvallen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Altijd mooi zo'n eerste dag van de maand in het spel.
Nee joh.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vind het maar tegenvallen.
Ja dat kan.quote:
Als dat jouw doel is, is dat primaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:05 schreef dud0r het volgende:
Hartstikke mooie maand dit. Is de kortste van het jaar. Dus komt mooi uit.
Keertje winnen en dan nooit meer hier komen
Mooi, ik ga iedereen aansporen jou te laten winnen nuquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:05 schreef dud0r het volgende:
Doe maar zoquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:05 schreef dud0r het volgende:
Sooooooooooooow!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mooi, ik ga iedereen aansporen jou te laten winnen nu
Win jij anders ff.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mooi, ik ga iedereen aansporen jou te laten winnen nu
Omdat ik haar leuk vind?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik ken dat wijf niet uitstaan.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als wadslak wint gaat ie op #anoniem
Go wadslak /w
Wat slak?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:09 schreef dud0r het volgende:
Het is nog steeds een raadsel waarom slak
De vraag is waarom.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik moedig je alleen aan. Het moet niet of zo.
Mag je mij niet ofzo?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jou mag ik, maar dat is ook vooral vanwege je profielpic.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol. Nee niet daarom.quote:
Je telt niet mee zonder anoniem te zijn gegaan nee.quote:
Haha zegt de TT niet genoeg? Famke Louise is slim, dat is wel echt natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol. Nee niet daarom.
Maar vind jij haar echt leuk? Want dan zak je toch een stuk in mijn ranking.
Fuck jouw rankingquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:13 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol. Nee niet daarom.
Maar vind jij haar echt leuk? Want dan zak je toch een stuk in mijn ranking.
Hehe, 1,7gig genotquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:14 schreef Already_in_use het volgende:
Pinkie mijn telefoon geeft nu ook die update aan.
Gelukkig, ik maakte me al zorgen.quote:
Wou het ookal vragenquote:
die krijg ik aan de lopende bandquote:
Haags zet ook neuken als TT maar die heeft ook nog nooit geneukt hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:14 schreef wadslak het volgende:
[..]
Haha zegt de TT niet genoeg? Famke Louise is slim, dat is wel echt natuurlijk.
Dat doet ze idd geweldig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haags zet ook neuken als TT maar die heeft ook nog nooit geneukt hoor.![]()
Ja ze is behoorlijk slim.. om met niks kunnen geld te verdienen. Doet ze goed.
Komt ook alleen maar omdat ze grotendeels onder het bureau zit met haar autotune.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ze is behoorlijk slim.. om met niks geld kunnen te verdienen. Doet ze goed.
wat waren wij laatst aan het doen dan in oktoberquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ze is behoorlijk slim.. om met niks geld kunnen te verdienen. Doet ze goed.
Schaken was het toen nogquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat waren wij laatst aan het doen dan in oktober
Vast niet neukenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft haags vast en zeker verlorenquote:
Moet je vrouw worden en je ziel verkopen. Alles kapot neuken.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:17 schreef dud0r het volgende:
Ik wil ook met niks doen geld verdienen.
Zou je willen.quote:
Dat gaat me te verquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:18 schreef wadslak het volgende:
[..]
Moet je vrouw worden en je ziel verkopen. Alles kapot neuken.
Denken dat je je naar binnen moet neuken bij Dannyquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:18 schreef dud0r het volgende:
Maar als Haags nooit geneukt heeft, hoe is die dan mod?
Gaat er tenminste iets omhoog.quote:
Vertel nou eens niet alles zo openlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wetenschappelijk onmogelijk.quote:
Ik lach je echt uit als het zo is.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vertel nou eens niet alles zo openlijk.
Check al die poederquote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:20 schreef dud0r het volgende:
Nee Haags niet vertellen, foto's delen ervan! Dat is veel beter
Jij bent alleen maar jaloers.quote:
Dan komen er haaien op af.quote:
Hoezo? Heb jij het ook met Haags gedaan dan?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:20 schreef wadslak het volgende:
[..]
Ik lach je echt uit als het zo is.
Nee natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hoezo? Heb jij het ook met Haags gedaan dan?
Haags en ik zijn broeder van een andere moeder.quote:
mededader van dezelfde vader.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-02-2019 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niks mis met sneeuwquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:50 schreef dud0r het volgende:
Ja lach er maar om aloa. Als die sneeuw eindelijk weg is en de lente breekt aan dan zal je zien dat de wereld weer opfleurt.
Sorry. Ik kan het niet precies zien.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:54 schreef dud0r het volgende:
5 seconden! AiU 5!
:p
Nog 17 puntjes en ik sta eerste
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sorry. Ik kan het niet precies zien.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:54 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Sorry. Ik kan het niet precies zien.
jij bent wel vies lui.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:54 schreef R-woud88 het volgende:
Ik ga even een uurtje slapen denk ik![]()
#vieslui
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:55 schreef dud0r het volgende:
Ik vergeef je omdat je zo'n schatje bent
[..]
bijna. ben bijna door het document heen wat ik aan het lezen ben.quote:
Nee, niet gevraagd, hou mijn uren wel gewoon voor wanneer ik echt vrij wil met mooi weer ofzo.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En jij? Kon je eerder gaan vandaag?
Maar doordeweeks voelt het niet als weekend. Ga doordeweeks toch niet in de kroeg zitten.quote:
Ligt aan het gezelschap dat je bij je hebtquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:58 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar doordeweeks voelt het niet als weekend. Ga doordeweeks toch niet in de kroeg zitten.
Volgens mij kan jij ook niet op de bank gaan liggen en gewoon niks doen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik moet wel het e.e.a doen ja. Zondag ook.
Heb je meer aan idd. Extra uren dan vandaag?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, niet gevraagd, hou mijn uren wel gewoon voor wanneer ik echt vrij wil met mooi weer ofzo.
Hier hebben wij geen moeite meequote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij ook niet op de bank gaan liggen en gewoon niks doen.
Nee dat ook niet, pik wel een andere keer een uurtjequote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je meer aan idd. Extra uren dan vandaag?
Klopt. Maar vrijdag avond zie ik ook als weekend. Maar dit weekend niet. De meiden zijn gewoon bij mij. Dus lekker rustig aan.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:59 schreef dud0r het volgende:
Maar vrijdag kan je prima in de kroeg zitten
Met de meiden de kroeg in!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Klopt. Maar vrijdag avond zie ik ook als weekend. Maar dit weekend niet. De meiden zijn gewoon bij mij. Dus lekker rustig aan.
Heb je erop gezeten?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Wobblie benen joh, en nog geen eens alcohol oo
Nee, das niks voor mij idd.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij ook niet op de bank gaan liggen en gewoon niks doen.
Dat heb ik wel eens gedaan op zaterdagmiddag. Vinden ze ook leuk. Gaan ze dammen en mogen ze alles bestellen wat ze willen. Hoef het ook nooit te betalen dan wat hun nemen.quote:
Zozo, connecties jijquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens gedaan op zaterdagmiddag. Vinden ze ook leuk. Gaan ze dammen en mogen ze alles bestellen wat ze willen. Hoef het ook nooit te betalen dan wat hun nemen.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:05 schreef Already_in_use het volgende:
Hoef het ook nooit te betalen dan wat hun nemen.
Jaja een baasje hier. Als je wat doet moet je het slim doen he.quote:
Leer het aan mijquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Jaja een baasje hier. Als je wat doet moet je het slim doen he.
ciaoquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:05 schreef dud0r het volgende:
Ik ga eens een beetje boodschappen doen. Toedeledoei jongens.
Bolk die Q!
Kijk maar uit, die wil natuurlijk jouw rondingen hebbenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:09 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
De eigenaar ja.![]()
Die geeft zelf ook rondjes
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk maar uit, die wil natuurlijk jouw rondingen hebben
Van ADO?quote:
Je mag toch alleen bij ADO als je homofiel bentquote:
Discriminatie is datquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag toch alleen bij ADO als je homofiel bent
Bij de roze règâhsquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag toch alleen bij ADO als je homofiel bent
Nee hij wil niks van mij. Ik help hem wel eens met dingen in de kroeg.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk maar uit, die wil natuurlijk jouw rondingen hebben
En totaal niet gender neutraal!quote:
Coolquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee hij wil niks van mij. Ik help hem wel eens met dingen in de kroeg.
Klein plaatsje, is vaak veel gezellig en mensen kennen elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee hij wil niks van mij. Ik help hem wel eens met dingen in de kroeg.
Zo klein is dat plaatsje niet hoorquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Klein plaatsje, is vaak veel gezellig en mensen kennen elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |