Dat doet ze idd geweldig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Haags zet ook neuken als TT maar die heeft ook nog nooit geneukt hoor.![]()
Ja ze is behoorlijk slim.. om met niks kunnen geld te verdienen. Doet ze goed.
Komt ook alleen maar omdat ze grotendeels onder het bureau zit met haar autotune.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ze is behoorlijk slim.. om met niks geld kunnen te verdienen. Doet ze goed.
wat waren wij laatst aan het doen dan in oktoberquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ze is behoorlijk slim.. om met niks geld kunnen te verdienen. Doet ze goed.
Schaken was het toen nogquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat waren wij laatst aan het doen dan in oktober
Vast niet neukenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft haags vast en zeker verlorenquote:
Moet je vrouw worden en je ziel verkopen. Alles kapot neuken.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:17 schreef dud0r het volgende:
Ik wil ook met niks doen geld verdienen.
Zou je willen.quote:
Dat gaat me te verquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:18 schreef wadslak het volgende:
[..]
Moet je vrouw worden en je ziel verkopen. Alles kapot neuken.
Denken dat je je naar binnen moet neuken bij Dannyquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:18 schreef dud0r het volgende:
Maar als Haags nooit geneukt heeft, hoe is die dan mod?
Gaat er tenminste iets omhoog.quote:
Vertel nou eens niet alles zo openlijk.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wetenschappelijk onmogelijk.quote:
Ik lach je echt uit als het zo is.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vertel nou eens niet alles zo openlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |