SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door Doevelaer op 01-02-2019 08:29:27 ]
quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:34 schreef 4-elements het volgende:
Wie in wat? En wat is er bijzonder aan de auto?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 08:17 schreef Doevelaer het volgende:
De enige keer dat Bugatti deelnam aan de F1 Toevalligerwijs eergister tegengekomen toen ik zelf op zoek was naar een nieuwe vraag.
Trintingant, Reims 1956
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2019 15:06 schreef Bluurgh het volgende:
0, want Mansell ging als kampioen naar indycar en Prost vond zichzelf geen 0, dus ging met 2 rijden.
Tweede is correct, eerste misschien ook wel, maar is niet wat ik bedoelde.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 17:03 schreef TheRipper het volgende:
Wolfgang von Trips was de eerste duitse winnaar.
Alle deelnemers haalden de finish
Ja goed hoor. . .quote:
en de tussenstand:quote:
Omdat het team na de overname van Honda door Brawn geen geld meer had om de auto verder door te ontwikkelen hadden ze de ervaring van Barrichello (en Button) nodig om vroeg in het seizoen zoveel mogelijk punten te scoren omdat ze waarschijnlijk wel wisten dat ze naarmate het seizoen vorderde terrein gingen verliezen?quote:Op maandag 4 februari 2019 06:50 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ja, maar er was een reden dat ze stabiliteit en ervaring nodig hadden .
Weer een kern van waarheid, maar nog niet helemaal wat ik wil horenquote:Op maandag 4 februari 2019 10:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat het team na de overname van Honda door Brawn geen geld meer had om de auto verder door te ontwikkelen hadden ze de ervaring van Barrichello (en Button) nodig om vroeg in het seizoen zoveel mogelijk punten te scoren omdat ze waarschijnlijk wel wisten dat ze naarmate het seizoen vorderde terrein gingen verliezen?
Antwoord is dat Rubens gewoon beter was dan Bruno.quote:Op maandag 4 februari 2019 11:09 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Weer een kern van waarheid, maar nog niet helemaal wat ik wil horen
En nog 1, maar nog niet wat ik zoek .quote:Op maandag 4 februari 2019 11:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Antwoord is dat Rubens gewoon beter was dan Bruno.
Geen dank
Veel punten aan t begin van het seizoen halen om zo sponsoren aan te trekken?quote:Op maandag 4 februari 2019 21:32 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
En nog 1, maar nog niet wat ik zoek .
Er was een specifieke reden voor, het had eigenlijk niet eens iets met snelheid te maken of zelfs ontwikkeling. Het had vooral te maken met de eerste helft van het kampioenschap (om toch nog een klein beetje vaag te blijven )
Ook niet.quote:Op maandag 4 februari 2019 21:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Veel punten aan t begin van het seizoen halen om zo sponsoren aan te trekken?
*En Barrichello was een stabieler factor dus grotere kans op punten?
Daar komt het wel op neer, ze hadden zelfs geen reservechassis. Dit zou betekenen dat bij een grote crash aan het begin van het seizoen, er kans was dat ze geen tweede auto konden inzetten. Daardoor kozen ze voor ervaring (Barrichello) en niet voor Senna, die op dat moment een rookie was.quote:
Klopt, maar dat was Peter Whitehead in dezelfde race ook. Er is iets anders dat alle andere Ferrari's in die race gemeen hebben, maar waar de auto van Biondetti van afwijktquote:
Op de kleurenfoto's die ik kan vinden van die auto is hij dat zeker welquote:
Dat ook, maar over sommige delen is wat verwarring waar ze nou precies vandaan komen. Bij één belangrijk onderdeel staat dat buiten kijfquote:Op dinsdag 5 februari 2019 13:08 schreef Bluurgh het volgende:
Hij heeft de auto zelf in elkaar gezet?
Niet helemaal, maar je zit wel in het juiste gebied. Als om 15:15 er nog geen beter antwoord is, is het punt voor jouquote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:36 schreef sasquatsch het volgende:
Of het was een Ferrari met Alfa Romeo motor?
Lokquotequote:Op dinsdag 5 februari 2019 14:36 schreef sasquatsch het volgende:
Of het was een Ferrari met Alfa Romeo motor?
Concurrent en teamgenoot. In 1961 leek Wolfgang Berghe von Trips op weg naar het kampioenschap, totdat hij verongelukte. In 1978 verongelukte Ronnie Peterson, al was Andretti sowieso al beter op dreef.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:20 schreef Bluurgh het volgende:
Beide rijders wonnen het kampioenschap nadat hun directe concurrent overleed in een crash?
Deze zocht ik inderdaad. Beide Amerikaanse wereldkampioenen verloren hun directe concurrent en teamgenoot door een dodelijk ongeluk op het circuit van Monza.quote:Op dinsdag 5 februari 2019 22:29 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Concurrent en teamgenoot. In 1961 leek Wolfgang Berghe von Trips op weg naar het kampioenschap, totdat hij verongelukte. In 1978 verongelukte Ronnie Peterson, al was Andretti sowieso al beter op dreef.
Juist!quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:51 schreef sasquatsch het volgende:
Als ik kijk naar zijn leeftijd en de sponsoren op zijn overall, gok ik op een Italiaan uit de jaren '70.
Arturo Merzario?
Daar was ik inderdaad naar op zoek.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:59 schreef Bluurgh het volgende:
Er vielen twee doden tijdens die race..
Nee, in 1996 gebruikte zo ongeveer elk team de hoge neus, echter was hij een aantal jaar daarvoor voor het eerst geintroduceert.quote:
Correctquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
De Tyrrell uit 1990? Die met Alesi?
Jazeker!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:46 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij beide Bernie Ecclestone als manager
Dat zocht ikquote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:02 schreef Bluurgh het volgende:
Voor het eerst pitstops? (nouja, voor brandstof)
Dit gebeurde in de jaren '50 ook wel eens.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:02 schreef Bluurgh het volgende:
Voor het eerst pitstops? (nouja, voor brandstof)
Nope!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:03 schreef Lionheaad het volgende:
Dat moet wel James Hunt zijn... Maar dat is een wilde gok
Ook nietquote:
Ook niet!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:54 schreef JayHovah het volgende:
Nelson Piquet?
Die zie ik er wel voor aan iig...
Neequote:
Nope, iets noordelijker.quote:
Yep, in 1980 bij ATS.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:30 schreef 4-elements het volgende:
Toen ik het intikte, dacht ik het al fout te hebben. Capelli reed niet meer bij March toen Lammers daar kwam.
Heeft hij dan Marc Surer ooit als teamgenoot gehad?
Tussenstand:quote:Surer has been married twice to former Playboy models, first to Playmate Jolanda Egger, and then to Christina Surer between 1997 and 2000. On 3 December 2011 he married his longtime partner Silvia Renée Arias.
Tja, als er op dat soort antwoorden gewacht word komt er nooit snelheid in dit spel en (mijn inziens nog erger) sta je niet open voor nieuwe spelers...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:52 schreef Bluurgh het volgende:
De derde is een coureur die 59 jaar geleden 1 race gereden heeft. Mocht iemand dat weten dan verdien je naar mijn mening gelijk 1000 punten .
Ja, soms heb ik het idee dat mensen voor het meest obscure feitjes gaan. Stel een vraag waarvan je zelf al het antwoord (gedeeltelijk) weet en er zijn vast wel mensen die het antwoord ook weten. Stel je een vraag die je zelf moet opzoeken, dan gaan de spelers hoogstwaarschijnlijk het antwoord ook gewoon Googlen. En dat maakt het niet leuker.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Tja, als er op dat soort antwoorden gewacht word komt er nooit snelheid in dit spel en (mijn inziens nog erger) sta je niet open voor nieuwe spelers...
Laten we het leuk houden en iets meer mainstream graag, ik slaap niet met een F1-encyclopedie onder mijn kussen.
@Lionheaad van mij mag je dus een nieuwe vraag stellen...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:14 schreef Lionheaad het volgende:
Johnny Cecotto en Pastor Maldonado
De derde geen flauw idee
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Tja, als er op dat soort antwoorden gewacht word komt er nooit snelheid in dit spel en (mijn inziens nog erger) sta je niet open voor nieuwe spelers...
Laten we het leuk houden en iets meer mainstream graag, ik slaap niet met een F1-encyclopedie onder mijn kussen.
Wat nou droeftoeteren? Ik probeer alleen het spelletje alleen maar leuk en toegankelijk te maken en blijkbaar ben ik niet de enigste die er zo over denkt...quote:Op zondag 10 februari 2019 21:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Niet zo droeftoeteren. Heb niet voor niks gezegd dat als het niet geraden zou worden, de punten zouden gaan naar degene die er twee weet.
Soms stel ik een makkelijke vraag, soms een moeilijke.
Dat was hem.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:27 schreef sasquatsch het volgende:
Jordan-Ford
Benetton-Ford
Ferrari
Mercedes
4 dus, aangezien er verschil zat tussen de Jordan klantenmotor en Benetton fabrieksmotor.
Correct. De andere twee zijn Arnoux en Johansson.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:52 schreef Lionheaad het volgende:
Dat is een klassieker,,,,
Volgens mij 1986.
Piquet met z'n Williams. Hij pikte mensen op die al een lift kregen van een Ligier (Alliot?)
Maar de Ligier kwam ook zonder brandstof te staan.
HAHAHAHAquote:Op maandag 11 februari 2019 13:40 schreef Bluurgh het volgende:
Dat was 1994, Herbert en Zanardi (thanks Grand Prix 2) en nog een stuk of 4 of 6 anderen? Die durf ik zo 1-2-3 niet te noemen.
quote:Op maandag 11 februari 2019 13:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Ja dat dus. Was je me net voor.
Pedro Lamy was 1 van die andere coureurs vgm
Dat is nummer 4quote:Op maandag 11 februari 2019 14:07 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Eric Bernard is dat er ook niet 1?
Na lang nadenken weet ik er nog 1, maar geen idee wie de 6e dan is. Dus ik hou no. 5 lekker voor mezelf, hopende dat iemand anders met die andere naam komt zodat ik 'm kan inkoppen.quote:
Correct 👍quote:Op maandag 11 februari 2019 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is Philippe Adams
(Troost je, ik had ze alle zes wel geweten)
Helemaal niet !quote:Op maandag 11 februari 2019 18:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Correct 👍
Zit op de mobiel, dus punten copy/paste is ff lastig
Marlboro - Ferrari - 2006quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oeps
Ik doe een god zegene de greep vraag, geen idee of het aantal reeel is maar vįst wel: noem minimaal 8 verschillende sigarettenmerken die een F1-team sponsorden inclusief het F1-team en per team 1 van de jaren waarin dit gebeurde (als het bijvoorbeeld in 2009-2012 gebeurde is 2010 goed)
Ziet er wel kloppend uit.quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:17 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Marlboro - Ferrari - 2006
West - McLaren - 1998
Camel - Williams - 1993
Rothmans - Williams - 1996
Winfield - Williams - 1998
Lucky Strike - BAR - 2000
John Player Special - Lotus - 1975
Benson & Hedges - Jordan - 1998
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 20:27 schreef Lionheaad het volgende:
Minardi-Fondmetal M02 · Gaston Mazzacane
quote:
Jacques Villeneuve, Williams FW19, Monza, tijdens de vrijdagtrainingen voor de GP, of tijdens de test voorafgaand aan de GP? En om nog sneller te gaan op de rechte stukken aldaar.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:42 schreef Bluurgh het volgende:
[ afbeelding ]
Wie, welk team, waar, wanneer, waarom?
Helemaal goed.quote:Op woensdag 13 februari 2019 09:45 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Jacques Villeneuve, Williams FW19, Monza, tijdens de vrijdagtrainingen voor de GP, of tijdens de test voorafgaand aan de GP? En om nog sneller te gaan op de rechte stukken aldaar.
Nee helaasquote:Op woensdag 13 februari 2019 10:22 schreef JayHovah het volgende:
Gokje: Seb Vettel, USA 2012 (?), vrijdagmorgentest, BMW-Sauber
Helemaal goed! Williams was met het aanstaande vertrek van Montoya en evt. Schumacher aan het kijken naar mogelijke opvolgers. Dixon mocht 2 keer testen een keer op Paul Ricard en een keer in Barcelona. Helaas pikte Williams hem niet op en bleef hij in de IndyCars waar hij nu uitermate succesvol is.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:33 schreef Lionheaad het volgende:
Dat is de Williams FW26 in 2004
En het lijkt Scott Dixon te zijn gezien de "nike" strepen op de helm
Heeft hij een test gedaan voor Williams in 2004?
Ze hadden een verborgen extra tank waardoor ze onder de gewichtslimiet konden rijden, toen de FIA daar achter kwam, werden ze voor 3 races geschorst.quote:Op woensdag 13 februari 2019 10:57 schreef Lionheaad het volgende:
In 2005 reed BAR-Honda in 16 van de 19 races. Waarom was dat?
Bijna goed...echter reden ze wel in San Marino, maar werden ze naderhand voor die race + 2 races geschorstquote:Op woensdag 13 februari 2019 11:17 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ze hadden een verborgen extra tank waardoor ze onder de gewichtslimiet konden rijden, toen de FIA daar achter kwam, werden ze voor 3 races geschorst.
De andere race was het banden gedoe in Amerika?quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:21 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Bijna goed...echter reden ze wel in San Marino, maar werden ze naderhand voor die race + 2 races geschorst
Jep...dat was de andere race.quote:Op woensdag 13 februari 2019 11:24 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
De andere race was het banden gedoe in Amerika?
De coureurs zijn correct, het aantal wereldtitels nietquote:Op woensdag 13 februari 2019 12:25 schreef Karstman het volgende:
Ik gok Senna, Prost en Schumacher voor in totaal 12 wereldtitels?
13 toch?.quote:Op woensdag 13 februari 2019 12:39 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
De coureurs zijn correct, het aantal wereldtitels niet
Jij mag het puntjequote:Op woensdag 13 februari 2019 12:42 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
13 toch?.
14 zelfs, was vergeten dat Prost er 4 had.
Kak, komt eraan.quote:Op donderdag 14 februari 2019 08:39 schreef Lionheaad het volgende:
@:bokkepoot doe je nog een nieuwe?
Ik heb Grand Tour gezien, daar zat het in.quote:
Yesquote:
Juistem.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 13:21 schreef Lionheaad het volgende:
Barcelona
Montreal
Spa (in Au Rouge )
Silverstone
Estoril
Jerez
4, schumacher en Frankrijk?quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:21 schreef Lionheaad het volgende:
meeste pitstops door de winnaar in een grand prix
Aantal pitstops, coureur en welke grand prix
Nope, Dat waren er maar 4.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dat 6x Senna in donington 93 ofzo?
quote:Op vrijdag 15 februari 2019 19:51 schreef Doevelaer het volgende:
Ik ga ook voor Button, Canada 2011. Maar dan 6 stops ipv 5
Tussenstandquote:It was an incredible victory from accidentally taking out his teammate, being dead last, surviving two crashes, five pit stops, a drive through penalty, five safety cars and a two hour suspension to the match.
Yes, daarnaast Jarno Trulli, Monaco 2004, ook nog natuurlijkquote:Op maandag 18 februari 2019 09:06 schreef Lionheaad het volgende:
Maldonado (2012)
Kubica (2008)
panis (1996)
Alesi (1995)
Kovalainen (2008)
Had ook gewoon 15 moeten zeggenquote:Op maandag 18 februari 2019 09:57 schreef Doevelaer het volgende:
Groot Brittaniė - Hamilton/Button
Duitsland - M. & R. Schumacher
Verenigde Staten - Andretti/Gurney
Italiė - Ascari/Fisichella
Frankrijk - Alesi/Prost
Braziliė - Senna/Barrichello
Belgiė - Boutsen/Ickx
Canada - G. & J. Villeneuve
Finland - Hakkinen/Raikkonen
Australiė - Webber/Ricciardo
Argentiniė - Fangio/Reutemann
Oostenrijk - Lauda/Berger
Zweden, Nieuw Zeeland & Zwitserland.quote:Op maandag 18 februari 2019 10:10 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Had ook gewoon 15 moeten zeggen
Tussenstand
30 sasquatsch
[b]28 Doevelaer [\b]
26 Bluurgh
23 Mexicanobakker
15 4-elements
11 Hawaii_Tim
9 JayHovah
6 Wombcat
7 Lionheaad
5 Earl_J_Hickey
3 Smacked_Actor
3 bokkepoot
2 Goudenvis
1 RingBewoner
1 Fir3fly
1 JimmyManna
1 Niox
1 TheRipper
0,5 Karstman
quote:
Lamborgihini?quote:Op maandag 18 februari 2019 12:14 schreef sasquatsch het volgende:
Welk motormerk liet een motor bouwen voor Minardi, om dit team vervolgens te droppen?
Neequote:
Ook niet!quote:
Ook niet. Die waren toen al weer uit de F1quote:
Ik kom bij Mugen uit. Dat bedrijf wilde onder de Mugen naam Minardi motoren leveren, maar Honda zelf stak er een stokje voor.quote:Op maandag 18 februari 2019 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mij leek het ook mugen Honda maar dan weet ik het niet.
We have a winnerquote:Op maandag 18 februari 2019 16:12 schreef Sabata het volgende:
Potver, dan is het Subaru. Helemaal vergeten dat die het ook in de F1 geprobeerd hebben
Oh maar dan heb ik de vraag verkeerd begrepen. Ik dacht wel AutoGP, maar geen GP2. Grosjean reed F1 voor hij GP2 reed vgm? Als Sirotkin dan goed is, is Haryanto dat ook.quote:Op maandag 18 februari 2019 19:56 schreef Lionheaad het volgende:
Massa is f3000.
Sirotkin wel autogp
Met Grosjean had ik ook
Doevalaer heeft m goed.quote:Op maandag 18 februari 2019 20:10 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh maar dan heb ik de vraag verkeerd begrepen. Ik dacht wel AutoGP, maar geen GP2. Grosjean reed F1 voor hij GP2 reed vgm? Als Sirotkin dan goed is, is Haryanto dat ook.
En nu zou hij weer in de running zijn om reserve bij Renault te wordenquote:Op maandag 18 februari 2019 22:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
Doevalaer heeft m goed.
- Het sneaky gedeelte in deze vraag is dat Grosjean F1 reed, er uit gegooid werd en toen via de Blancpain en de AutoGP weer in beeld kwam van de reguliere opstapklassen. Na zijn winst in de AutoGP voor DAMS mocht hij door naar de GP2 en weer terug de F1 in.
- Een jaar na Grosjean reed een zekere Rio Haryanto voor DAMS, Hij hoopte wss om via het kampioensteam met een titel richting de GP2 te kunnen omdat zijn GP3 resultaten wat tegenvielen. Dat liep niet helemaal, maar met geld was veel te koop en "Harry" kocht zich dan ook een weg richting de F1.
- Eigenlijk hetzelfde kan je zeggen over Sergei Sirotkin. De Rus heeft wel iets meer talent dan Haryanto, maar hij heeft aardig wat moeite gehad de F1 te halen. Hij werd in 2012 derde in de AutoGP voor team Euronova in een jaar dat hij voor dat team ook in de Italiaanse F3 reed en schoof dankzij de Roebels van de familie door naar de WSR en de GP2/F2, tot hij bij Williams een stoeltje kreeg. Tevens probeerde hij met beloftes van veel geld al voor die tijd een F1 stoeltje te bemachtigen via Sauber, Force India en Renault.
quote:
en Hamilton met 44 heeft er ook wel eens een paar gewonnen natuurlijk. Maar Bottas is 't ook niet.quote:Op dinsdag 19 februari 2019 10:05 schreef sasquatsch het volgende:
Nee, natuurlijk niet.
Bottas 77 is hoger.
Tsja, het lijkt er op dat niemand 'm weetquote:Op dinsdag 19 februari 2019 14:45 schreef Doevelaer het volgende:
Hij is vrij obscuur inderdaad, kwam hem tegen op WTF1. Mocht men van mening zijn dat dit een kutvraag is, dan kom ik met alle liefde met een nieuwe vraag
Yep.quote:
Correct! Brundle was het jaar ervoor, in 1990. En ja Wurz en Lehto had ik gehoopt als antwoorden . Yannick Dalmas reed ook F1 in 1994 toen hij Le Mans won maar dat waren maar 2 races en hij stond volgens mij niet eens echt aan de start.quote:
Correct! McCarthy was na zijn ongelofelijke seizoen F1 met Andrea Moda (de baan opgestuurd worden met een kapotte stuurstang, motoren die er na 40 meter al mee ophielden, motoren in beslag genomen wegens achterstallige betalingen en meer van zulk leuks) opgebeld door Clarkson dat hij een revamp van Top Gear wilde met een stuntdriver die The Gimp zou heten. McCarthy ging niet akkoord met die bijnaam, dus dat werd The Stig. Twee seizoenen hield hij zich bezig met testen van supercars en de star in a reasonably priced car challenge.quote:
...All we know is that he's called the Stig!quote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sommige zeggenSome say dat hij ontslag nam vanwege het salaris van 700 pond per week (hij verdiende bij Audi Sport UK vijf keer zoveel), anderen omdat de producent wilde dat hij ervoor zorgde dat model Jodie Kidd de snelste tijd in de Reasonably Priced Car zou rijden...
Yesquote:Op dinsdag 19 februari 2019 19:38 schreef Lionheaad het volgende:
Dat is de Maki f101.
Dir heb ik ooit nog eens op mijn f2 behang gehad
In het kader van “die vraag is al 3 keer langsgekomen”, David Coulthard. Helm staat nu in het David Coulthard museum in Schotland, Ron Dennis wou graag het origineel maar kreeg een replica in z’n maag gesplitst...quote:Op woensdag 20 februari 2019 06:12 schreef Lionheaad het volgende:
Welke coureur leende een helm van M. Schumacher in de GP van Monaco in 1996?
Helemaal voor niks alle vragen geļnventariseerd inderdaadquote:Op woensdag 20 februari 2019 06:49 schreef JayHovah het volgende:
[..]
In het kader van “die vraag is al 3 keer langsgekomen”
quote:
Yes!quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:43 schreef Lionheaad het volgende:
De Pacific was verplaatst wegens een eerdere aardbeving
Ja, dus was het antwoord niet volledigquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:37 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar toen was er 1 aan het begin van het seizoen en 1 aan het eind.
Daarom had ik hem ook aangevuldquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, dus was het antwoord niet volledig
quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:43 schreef Lionheaad het volgende:
De Pacific was verplaatst wegens een eerdere aardbeving
quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:18 schreef JayHovah het volgende:
GP Engeland, aan het eind van Hangar Straight bij Stowe.
quote:
Victor Muller, Spyker 2007?quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:29 schreef sasquatsch het volgende:
Wie was voor Christijan Albers de laatste Nederlandse teambaas in de Formule 1 en voor welk team?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:55 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Victor Muller, Spyker 2007?
Mede-eigenaar. Eerst waren Colin Kolles en later Bob Fernley daar de team principals. Nu is dat Otmar Szafnauer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:01 schreef Lionheaad het volgende:
Michiel Mol... Force India
Of is dat ook meer eigenaar?
Ook niet. Dat waren eerst Trevor Carlin en later Kolles.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
Team zal Midland zijn, maar teambaas weet ik niet meer.
Later.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een van die gasten van HB Alarmsystemen?
Klopt. Toen was een Nederlander de teambaas. Hij had daarnaast nog een eigen (o.a. F3) raceteam.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:39 schreef Bluurgh het volgende:
Misschien heeft het iets te maken met Jan Lammers in 1992 met March(?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |