@Lionheaad van mij mag je dus een nieuwe vraag stellen...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 17:14 schreef Lionheaad het volgende:
Johnny Cecotto en Pastor Maldonado
De derde geen flauw idee
quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Tja, als er op dat soort antwoorden gewacht word komt er nooit snelheid in dit spel en (mijn inziens nog erger) sta je niet open voor nieuwe spelers...
Laten we het leuk houden en iets meer mainstream graag, ik slaap niet met een F1-encyclopedie onder mijn kussen.
Wat nou droeftoeteren? Ik probeer alleen het spelletje alleen maar leuk en toegankelijk te maken en blijkbaar ben ik niet de enigste die er zo over denkt...quote:Op zondag 10 februari 2019 21:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]![]()
Niet zo droeftoeteren. Heb niet voor niks gezegd dat als het niet geraden zou worden, de punten zouden gaan naar degene die er twee weet.
Soms stel ik een makkelijke vraag, soms een moeilijke.
Dat was hem.quote:Op zondag 10 februari 2019 21:27 schreef sasquatsch het volgende:
Jordan-Ford
Benetton-Ford
Ferrari
Mercedes
4 dus, aangezien er verschil zat tussen de Jordan klantenmotor en Benetton fabrieksmotor.
Correct. De andere twee zijn Arnoux en Johansson.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:52 schreef Lionheaad het volgende:
Dat is een klassieker,,,,
Volgens mij 1986.
Piquet met z'n Williams. Hij pikte mensen op die al een lift kregen van een Ligier (Alliot?)
Maar de Ligier kwam ook zonder brandstof te staan.
HAHAHAHAquote:Op maandag 11 februari 2019 13:40 schreef Bluurgh het volgende:
Dat was 1994, Herbert en Zanardi (thanks Grand Prix 2) en nog een stuk of 4 of 6 anderen? Die durf ik zo 1-2-3 niet te noemen.
quote:Op maandag 11 februari 2019 13:41 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Ja dat dus. Was je me net voor.![]()
Pedro Lamy was 1 van die andere coureurs vgm
Dat is nummer 4quote:Op maandag 11 februari 2019 14:07 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Eric Bernard is dat er ook niet 1?
Na lang nadenken weet ik er nog 1, maar geen idee wie de 6e dan is. Dus ik hou no. 5 lekker voor mezelf, hopende dat iemand anders met die andere naam komt zodat ik 'm kan inkoppen.quote:
Correct 👍quote:Op maandag 11 februari 2019 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is Philippe Adams
(Troost je, ik had ze alle zes wel geweten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |