Juist!quote:Op donderdag 7 februari 2019 12:51 schreef sasquatsch het volgende:
Als ik kijk naar zijn leeftijd en de sponsoren op zijn overall, gok ik op een Italiaan uit de jaren '70.
Arturo Merzario?
Daar was ik inderdaad naar op zoek.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 07:59 schreef Bluurgh het volgende:
Er vielen twee doden tijdens die race..
Nee, in 1996 gebruikte zo ongeveer elk team de hoge neus, echter was hij een aantal jaar daarvoor voor het eerst geintroduceert.quote:
Correctquote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:26 schreef sasquatsch het volgende:
De Tyrrell uit 1990? Die met Alesi?
Jazeker!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 10:46 schreef Lionheaad het volgende:
Volgens mij beide Bernie Ecclestone als manager
Dat zocht ikquote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:02 schreef Bluurgh het volgende:
Voor het eerst pitstops? (nouja, voor brandstof)
Dit gebeurde in de jaren '50 ook wel eens.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:02 schreef Bluurgh het volgende:
Voor het eerst pitstops? (nouja, voor brandstof)
Nope!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:03 schreef Lionheaad het volgende:
Dat moet wel James Hunt zijn... Maar dat is een wilde gok
Ook nietquote:
Ook niet!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 19:54 schreef JayHovah het volgende:
Nelson Piquet?
Die zie ik er wel voor aan iig...
Neequote:
Nope, iets noordelijker.quote:
Yep, in 1980 bij ATS.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 14:30 schreef 4-elements het volgende:
Toen ik het intikte, dacht ik het al fout te hebben. Capelli reed niet meer bij March toen Lammers daar kwam.
Heeft hij dan Marc Surer ooit als teamgenoot gehad?
Tussenstand:quote:Surer has been married twice to former Playboy models, first to Playmate Jolanda Egger, and then to Christina Surer between 1997 and 2000. On 3 December 2011 he married his longtime partner Silvia Renée Arias.
Tja, als er op dat soort antwoorden gewacht word komt er nooit snelheid in dit spel en (mijn inziens nog erger) sta je niet open voor nieuwe spelers...quote:Op zaterdag 9 februari 2019 18:52 schreef Bluurgh het volgende:
De derde is een coureur die 59 jaar geleden 1 race gereden heeft. Mocht iemand dat weten dan verdien je naar mijn mening gelijk 1000 punten.
Ja, soms heb ik het idee dat mensen voor het meest obscure feitjes gaan. Stel een vraag waarvan je zelf al het antwoord (gedeeltelijk) weet en er zijn vast wel mensen die het antwoord ook weten. Stel je een vraag die je zelf moet opzoeken, dan gaan de spelers hoogstwaarschijnlijk het antwoord ook gewoon Googlen. En dat maakt het niet leuker.quote:Op zaterdag 9 februari 2019 20:52 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Tja, als er op dat soort antwoorden gewacht word komt er nooit snelheid in dit spel en (mijn inziens nog erger) sta je niet open voor nieuwe spelers...
Laten we het leuk houden en iets meer mainstream graag, ik slaap niet met een F1-encyclopedie onder mijn kussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |