Ja, dus was het antwoord niet volledigquote:Op woensdag 20 februari 2019 09:37 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Maar toen was er 1 aan het begin van het seizoen en 1 aan het eind.
Daarom had ik hem ook aangevuldquote:Op woensdag 20 februari 2019 10:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, dus was het antwoord niet volledig
quote:Op woensdag 20 februari 2019 09:43 schreef Lionheaad het volgende:
De Pacific was verplaatst wegens een eerdere aardbeving
quote:Op woensdag 20 februari 2019 10:18 schreef JayHovah het volgende:
GP Engeland, aan het eind van Hangar Straight bij Stowe.
quote:
Victor Muller, Spyker 2007?quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:29 schreef sasquatsch het volgende:
Wie was voor Christijan Albers de laatste Nederlandse teambaas in de Formule 1 en voor welk team?
quote:Op woensdag 20 februari 2019 19:55 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Victor Muller, Spyker 2007?
Mede-eigenaar. Eerst waren Colin Kolles en later Bob Fernley daar de team principals. Nu is dat Otmar Szafnauer.quote:Op woensdag 20 februari 2019 21:01 schreef Lionheaad het volgende:
Michiel Mol... Force India
Of is dat ook meer eigenaar?
Ook niet. Dat waren eerst Trevor Carlin en later Kolles.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:05 schreef Fir3fly het volgende:
Team zal Midland zijn, maar teambaas weet ik niet meer.
Later.quote:Op woensdag 20 februari 2019 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een van die gasten van HB Alarmsystemen?
Klopt. Toen was een Nederlander de teambaas. Hij had daarnaast nog een eigen (o.a. F3) raceteam.quote:Op donderdag 21 februari 2019 12:39 schreef Bluurgh het volgende:
Misschien heeft het iets te maken met Jan Lammers in 1992 met March(?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop