hoe heeft zij kunnen dat andere gewinnen?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:36 schreef chufi het volgende:
Sofia weet nu al dat ze volgende week naar huis mag
Meen je niet?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zal wel n foutje zijn, tis allemaal net nieuw.
het was bijna dat selfe leaderspel,als in spanie,"wie kann altijd en zitplats kregen en wie nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:36 schreef chufi het volgende:
Sofia weet nu al dat ze volgende week naar huis mag
Ik heb nergens last van.Maar wat kom je hier dan ?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nee dat meen ik niet, het is een waar DRAMA!
Wat een gekke vraag. Het zijn maar punten.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van.Maar wat kom je hier dan ?
Daar hoor ik net ook over.Beter gaan we lekker posten,quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat een gekke vraag. Het zijn maar punten.
Oke oke, wel eens in Madrid geweest?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar hoor ik net ook over.Beter gaan we lekker posten,
Een complot is het.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 02:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zal wel n foutje zijn, tis allemaal net nieuw.
neh, das dat Oostenrijkse Internet, dat telt andersquote:Op vrijdag 1 februari 2019 08:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemorgen.. Mario is stout geweest blijkbaar..
jij hebt verhoudingsgewijs een hoop punten.. dus als mod krijg je ook meer..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 08:55 schreef sacha het volgende:
[..]
neh, das dat Oostenrijkse Internet, dat telt anders
Je vroeg niets.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 09:32 schreef chufi het volgende:
En op zulke momenten dat je een antwoord verwacht blijft het altijd verdacht stil...
Oh, over die punten zeker.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet ook in dat andere topic....
Deze vond ik eigenlijk leuker, die ken je toch ook wel?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ik er een post over zag...
Ken alleen Sofietje
ik had ook weer storing hieroquote:Op vrijdag 1 februari 2019 08:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedemorgen.. Mario is stout geweest blijkbaar..
Ik hoorde het vanmorgen pas, maar zou ook oud nieuws kunnen zijn geweest.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:19 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was toch al vorige week al? of was dat weer iemand anders?
Tijdelijk het forum op slot zodat hij weer even kan tellen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Danny was bezig zei hij zelf.. handmatig punten bijhouden
ah... toen ik deze postte was ie nog niet dood...quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde het vanmorgen pas, maar zou ook oud nieuws kunnen zijn geweest.
quote:Op woensdag 19 december 2018 15:47 schreef FANN het volgende:
Zanger Johnny Lion is stervende. De Hagenees die al sinds de jaren tachtig in Breda woont, scoorde in 1965 een grote hit met het nummer Sophietje. Hij lijdt aan Alzheimer en uitgezaaide longkanker. "Het is een zeer aimabele man", zegt muziekredacteur Edwin van Loon van Omroep Brabant.
Voor Johny
Gisteren overleden volgens nu.nlquote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:19 schreef FANN het volgende:
[..]
dat was toch al vorige week al? of was dat weer iemand anders?
ik weet niet wat ze er aan hebben, maar het zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Danny was bezig zei hij zelf.. handmatig punten bijhouden
ja.... zie mijn post boven... ik was een beetje war... toen leefde hij nogquote:
Ik las iets dat ze oa. kunnen voorkomen dat users teveel topics openen....quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:27 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze er aan hebben, maar het zal wel goed zijn
oké!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las iets dat ze oa. kunnen voorkomen dat users teveel topics openen....
Handig nu Tong terug isquote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las iets dat ze oa. kunnen voorkomen dat users teveel topics openen....
Jaren niet gehoord en ik kan het bijna zo meezingen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze vond ik eigenlijk leuker, die ken je toch ook wel?
Ik ook, er zit in dat liedje ook een leuke verwijzing naar Sophietje.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jaren niet gehoord en ik kan het bijna zo meezingen.
Heeft hij alweer een ban?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
daarom is ie ook al weer op vakantie
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, er zit in dat liedje ook een leuke verwijzing naar Sophietje.
quote:Dronk een grietje met een rietje
En neuriede zacht
Een heel bekend liedje
Grappig hè, nu zit ik wel met dat liedje in mijn kopquote:
Des te eerder is de vrijdag voorbij// of ben je vrij?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig hè, nu zit ik wel met dat liedje in mijn kop
Ik ben aan het werk, maar hoop inderdaad dat het snel 16.00 uur isquote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Des te eerder is de vrijdag voorbij// of ben je vrij?
Komt al snel dichterbij..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 11:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk, maar hoop inderdaad dat het snel 16.00 uur is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft ie dan weer rap voor elkaar.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 10:36 schreef chufi het volgende:
[..]
daarom is ie ook al weer op vakantie
Weekend Moquote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heeft ie dan weer rap voor elkaar.
Vouwen mogen sws veel meer qua haar en kleding, als man word je meteen voor gek versleten als je ook maar een beetje afwijkt.quote:Lange haren blijven taboe voor mannelijke militairen in het Duitse leger.
Een rechtbank in Leipzig wees een bezwaar tegen de regels voor haardracht van een sergeant van de hand.
De 51-jarige militair, een gothic die zijn haar wilde laten groeien, vindt dat mannen in het Duitse leger worden gediscrimineerd.
Vrouwen mogen namelijk wel lang haar hebben.
In de regels staat dat het mannelijke haar de kraag van de jas en het overhemd niet mag raken en de oren en ogen niet mag bedekken.![]()
Vrouwen mogen echter hun lange manen in een staart binden.
Zeker weten, werd ook tijd, het was vanochtend zo glad dat ik de fiets heb laten staan en de bus gepakt heb.quote:
Hier ligt wel wat sneeuw, maar dooit het weg ... tot pap gedoemd en de wegen en fietspaden zijn begaanbaarquote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zeker weten, werd ook tijd, het was vanochtend zo glad dat ik de fiets heb laten staan en de bus gepakt heb.
Nu wel weer, maar vanochtend stapte ik met de fiets de galerij op en er lag een laag ijs van ca 3 cm.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier ligt wel wat sneeuw, maar dooit het weg ... tot pap gedoemd en de wegen en fietspaden zijn begaanbaar
Geen idee hoe ver je moestquote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu wel weer, maar vanochtend stapte ik met de fiets de galerij op en er lag een laag ijs van ca 3 cm.
Heb de fiets toen maar weer binnen gezet, was mij echt te link.
De weggetjes die ik door moet zijn verre van sneeuw en ijsvrij.quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De weggetjes die ik door moet zijn verre van sneeuw en ijsvrij.
4 km heen en 4 km terug.
Het zit er iig weer op..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 12:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De weggetjes die ik door moet zijn verre van sneeuw en ijsvrij.
4 km heen en 4 km terug.
Ik wacht nog even.quote:
Heb al een bong binnen en een biertje erbij, het is weekend.quote:
Nope, ik ook niet, maar we kunnen wel goed sturen.quote:
Wou het net zeggen , maar je was ook al weer wakkerquote:Op vrijdag 1 februari 2019 13:49 schreef mario390 het volgende:
maribor vlhova/shiffrin gewinnen selbe tijd
quote:
Ze.quote:
Ik vind het ook goed gelukt. Heb je wel dubbel gaas gebruikt als isolatie?quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze.
[..]
Ik vind het ook goed gelukt. Heb je wel dubbel gaas gebruikt als isolatie?
Ja, daar ligt ie, lijkt erop dat het beest LDS heeft.quote:
Ja helaas wel elk jaar stukken minderquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:50 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Dat wordt lekker geld (terug) krijgen
Dat heb je met ouder wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas wel elk jaar stukken minder
Het is wel mooi hok, dat moet ik BDS wel nageven.quote:
Niets mis met het hok inderdaad, ziet er keurig uit. Kippen zijn dol op onkruid en daar krijg je mooie donkere dooiers van en bijzonder smakelijke eieren.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is wel mooi hok, dat moet ik BDS welk nageven.
Wat zat er in dan kippen?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 14:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hier stond een hok met ren. Liet ik 's avonds een keer per ongeluk de deur van het nachthok openstaan. De tuin zag er de volgende dag uit of er een bom was gevallen.
Ik weet zeker dat die van mij ondanks dat ze op een boerderij zijn geboren zich de tiefus schrikken als ze nu oog in oog zouden komen met een kip.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kat hier is alleen voorzichtig even wezen kijken
Alleseters en sterk. Als je planten of bloemen hebt staan, dan gaat dat eraan. Ze schoffelen ook alles aan de kant wat los staat. Met een beetje pech schoffelen ze zo een kiezel tegen je ruit aan.quote:
Kolere zegquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alleseters en sterk. Als je planten of bloemen hebt staan, dan gaat dat eraan. Ze schoffelen ook alles aan de kant wat los staat. Met een beetje pech schoffelen ze zo een kiezel tegen je ruit aan.
Deden ze wel leveren ? aier?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alleseters en sterk. Als je planten of bloemen hebt staan, dan gaat dat eraan. Ze schoffelen ook alles aan de kant wat los staat. Met een beetje pech schoffelen ze zo een kiezel tegen je ruit aan.
ik heb werkelijk waar geen ideequote:Op vrijdag 1 februari 2019 08:57 schreef chufi het volgende:
[..]
jij hebt verhoudingsgewijs een hoop punten.. dus als mod krijg je ook meer..
Ja, volop. Je proeft het verschil ook wel degelijk in vergelijking met gekochte eieren.quote:
Bagger puntenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed bezig zijn schijnt het te doen.. Danny heeft er vandaag ook minstens 1000 bij gescoord
ik ben altijd goed bezig dus dan klopt hetquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed bezig zijn schijnt het te doen.. Danny heeft er vandaag ook minstens 1000 bij gescoord
post-aantal versus score.. maar staat er los van blijkbaar of grotendeels ..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:19 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben altijd goed bezig dus dan klopt het![]()
wat bedoel je met verhoudingsgewijs? welke verhouding hanteer jij?
Ik vind het maar een raar systeem. Lijkt gebaseerd te zijn op het gemiddelde aantal post of zo maar zegt weer niets over de kwaliteit vd post.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:22 schreef chufi het volgende:
[..]
post-aantal versus score.. maar staat er los van blijkbaar of grotendeels ..
mij ook niet eigenlijkquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar systeem. Lijkt gebaseerd te zijn op het gemiddelde aantal post of zo maar zegt weer niets over de kwaliteit vd post.
Maar ach het boeit mij ook niet.
Dat klink best stoerquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En je macrobiotische zuignap.
Zouden slow chats verboden wordenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar systeem. Lijkt gebaseerd te zijn op het gemiddelde aantal post of zo maar zegt weer niets over de kwaliteit vd post.
oh...quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Kost je wel 200 punten scheldwoorden gebruiken
Wat vreemd is: al jaren vragen users om bepaalde zaken te verbeteren, of te ontwikkelen en daar doen ze niets mee. En dan vanuit het niets met dit aankomen. Verder zal het me jeuken. Las al dat je dubbele punten krijgt als je een abo neemt, dus dat zegt op zich al voldoende.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk zit dat er aan te komen..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zouden slow chats verboden worden
Zoals wat?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Kost je wel 200 punten scheldwoorden gebruiken
AH!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Las al dat je dubbele punten krijgt als je een abo neemt, dus dat zegt op zich al voldoende.<-- dat posten geeft 2 minpunten.
².
RIP fok danquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk zit dat er aan te komen..
BTW:
Je kunt in de desktop-versie over de username bewegen en dan zie je het aantal van de betreffende persoon
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een mooi kippenhok![]()
De BoonDockSaint maakt een goede start om SC-er van de maand Februari te worden.
Dat win je nooit van Marioquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Meeste aantal notes is meer gangster
Waar staat die score voor?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk zit dat er aan te komen..
BTW:
Je kunt in de desktop-versie over de username bewegen en dan zie je het aantal van de betreffende persoon
Aha.quote:De berekening is gebaseerd op een aantal zaken en een supergeheim algoritme waaraan de komende tijd vast nog gesleuteld zal wordenHet zou zo moeten zijn dat hoe actiever je bent, hoe trouwer je bent, hoe meer je bijdraagt en hoe beter je je gedraagt hoe hoger je score.
En ja, je score kan ook omlaag gaan.
Ik heb geen zin, maar zal eraan moeten geloven.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:54 schreef sacha het volgende:
ik kan het, ik kan het, ik kan het
*naar winkel gaat*
Ik vind je maar een stomme eikel.quote:
als je op naam klikt dan kan je het zienquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:56 schreef Disana het volgende:
Waar vind ik die score? Ik las dat hij in je profiel zou staan maar daar zie ik niets.
jij het 5014quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:56 schreef Disana het volgende:
Waar vind ik die score? Ik las dat hij in je profiel zou staan maar daar zie ik niets.
Disanaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:56 schreef Disana het volgende:
Ja ehhhhquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:54 schreef sacha het volgende:
ik kan het, ik kan het, ik kan het
*naar winkel gaat*
Ik zie net dat als ik met mijn muis op een naam gaat staan dat de score ook wordt vermeld.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel Badeendje. Ik weet trouwens niet wat een hoge en wat een lage score is.
ik ook nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel Badeendje. Ik weet trouwens niet wat een hoge en wat een lage score is.
Minstens 1000 erafquote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind je maar een stomme eikel.
Even kijken naar mijn score.
40+ / [40+ SC #1356] Nul score hoe kan dat?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 15:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat is het handigst.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zie net dat als ik met mijn muis op een naam gaat staan dat de score ook wordt vermeld.
Het zal ons wel een keer duidelijk worden gemaakt. Hoop ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:01 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
ik snap er sowieso niks van...
Ik hou mij niet met zulke cijfers bezig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:03 schreef chufi het volgende:
Op HK na ben ik hier vooralsnog de beste
Lekker handig, de onze heeft zich verstopt op een eiland.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
ah we zien het wel....quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal ons wel een keer duidelijk worden gemaakt. Hoop ik.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En als je nu een heel verhaal typt wat gewoon nergens over gaat, maar dat er dus wel een berg tekst staat. Misschien krijg je daar wel punten voor. 1 en ander in de hoop dat het verbeteringen aan zal brengen aan het forum en ze zodoende verse users binnentrekken.
Op zich is er buiten een stelletje autisten om die het geweldig vinden, totaal geen meerwaarde aan het hele puntensysteem. Wat niet wegneemt dat de bandenspanning van het linker achterwiel aan de bestuurderskant van mijn auto een lagere druk heeft ten opzichte van de overige banden. Op zich geeft dat niet zoveel, maar lucht erin pompen kan best lastig zijn. Tegenwoordig is dat nergens meer gratis verkrijgbaar, maar kost je minimaal ¤0,50 en dan nog met zeer gelimiteerde tijdsduur. Dus moet je je nog haasten ook en dan begint het wel akelig op werken (ril) te lijken.
Daarom, lieve mensen, blijf gewoon doorrijden met uw banden op onjuiste spanning, want verder is het net als het zojuist ingevoerde FOK! puntensysteem een wassen neus. Maar, het moet gezegd worden, het geeft wel weer stof tot nadenken én posten, net zoals de voor- én tegenstanders van tong80 over heel het forum over hem posten. Dus in zekere zin heeft het allemaal nut, of het nu kutusers zijn, of brave Hendrikjes, ze dragen allemaal iets bij.
Dan zie ik aan de rechterkant van mijn scherm dat er inmiddels bij deze 40+ slowchat 18 nieuwe posts zijn bijgekomen en dat ik 'hier' moet klikken om de wijzigingen weer te geven. Dat is handig om te weten, ware het niet dat ik al op de hoogte was van deze informatie. Niet van de nieuwe posts, die nu inmiddels uit 22 posts bestaan, maar van het bestaan van de melding dat men 'hier' moet klikken om de wijzigingen door te geven.
Dan nog het vraagstuk, wat gaan we eten vandaag. Daar had eigenlijk 'ik' moeten staan in plaats van 'wij', want ik ben alleen. Toch laat ik het liever zo staan, niet om verwarring te zaaien, maar puur om het feit dat het best interessant kan zijn om eens te lezen wat andere mensen zoal naar binnen schoffelen op een koude winterse dag als deze. Wat gaat het worden, een stamppot, soep en brood, frituur, Chinees, pannenkoeken, of overslag. Je weet het niet, want daarvoor moet je dus eerst op 'hier' klikken om de gewijzigde posts te kunnen waarnemen. Ook dan is het nog maar afwachten of mensen wel antwoorden op deze gestelde vraag.
Tussendoor telefoon krijgen schiet ook niet op als je net lekker zit te typen en daardoor zie je de gewijzigde inhoud van dit topic nóg verder oplopen, want dat staat nu reeds op 34 posts!
Dus.Kwoten werkt dat ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog dit: tellen de notes van tien jaar geleden nog mee? Je kunt onderhand wel een heel ander mens geworden zijn, zoals wij.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ah we zien het wel....
wat is ''een trouwe'' user? Als je iedere dag bagger post? of een tijdje ziek bent?
Wie zal het weten?
Skifliegingquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel ooit gedaan voor dat ze mod was .. telt dat ook?
Dat is een relatief begrip, niet te meten.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:05 schreef FANN het volgende:
[..]
ah we zien het wel....
wat is ''een trouwe'' user? Als je iedere dag bagger post? of een tijdje ziek bent?
Wie zal het weten?
Daarom kreeg tong zo'n berg.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah dan moet een FA neuken helemaal flink aantellen.
Ik eet vanavond Spinazie á la creme , gekookt aardappeltjes met vissticks.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
.
Dan nog het vraagstuk, wat gaan we eten vandaag. Daar had eigenlijk 'ik' moeten staan in plaats van 'wij', want ik ben alleen. Toch laat ik het liever zo staan, niet om verwarring te zaaien, maar puur om het feit dat het best interessant kan zijn om eens te lezen wat andere mensen zoal naar binnen schoffelen op een koude winterse dag als deze. Wat gaat het worden, een stamppot, soep en brood, frituur, Chinees, pannenkoeken, of overslag. Je weet het niet, want daarvoor moet je dus eerst op 'hier' klikken om de gewijzigde posts te kunnen waarnemen. Ook dan is het nog maar afwachten of mensen wel antwoorden op deze gestelde vraag.
Dus.
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:08 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan nog dit: tellen de notes van tien jaar geleden nog mee? Je kunt onderhand wel een heel ander mens geworden zijn, zoals wij.
Die hele telling werkt niet, of niet meer.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet dus.. Maar het is Piet zn schuld.. die begon er vannacht over
En als je een mod een beurt geeft?quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel ooit gedaan voor dat ze mod was .. telt dat ook?
Dank u voor het posten! Dat je dat niet lust joh. Feta en olijven, da'squote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik eet vanavond Spinazie á la creme , gekookt aardappeltjes met vissticks.
en mijn toetje wordt vanille Vla![]()
Die Griek eet iets met Feta, olijven en andere shit![]()
lust ik niet.......
dan krijg je strafpuntenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als je een mod een beurt geeft?
''ril''quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u voor het posten! Dat je dat niet lust joh. Feta en olijven, da's![]()
![]()
Dubbele punten als ze van het zelfde geslacht zijn.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor, die staat onder mijquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daarom kreeg tong zo'n berg.
Dat was ze toen nog nietquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En als je een mod een beurt geeft?
Ik werd gevraagd ...quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij neukte meerdere FA's, of beter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom die bloemen?quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom die bloemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom die bloemen?ja al 15 minutt ze hebben kleding gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
danskleding hing aan een rekquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja al 15 minutt ze hebben kleding gekregen
Je hebt punktenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu zijn ze op en stream in bed het is moelijk te volgen
Van 0 naar 174 in een paar minuten.quote:
Ik heb de tango streams Kiko en Karolinaquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu zijn ze op en stream in bed het is moelijk te volgen
De 0 factor variabele is toegevoegd.. Danny is hard bezig met van alles en nog wat .. ook jij stijgt inmiddels in aanzienquote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van 0 naar 174 in een paar minuten.
Sas achter de schermen.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:40 schreef mario390 het volgende:
heeft me jemand geholpen? ik snap helemal niks
Ik zit een beetje te pushen in dat topic over de punten ..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:40 schreef mario390 het volgende:
Ja heb ik ff geregeld voor je.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:40 schreef mario390 het volgende:
Moet ik wel weten hoe.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Laten we de score van Mario opschroeven tot ongekende hoogte.
Ik heb Flippo's gerolen voor jequote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:40 schreef mario390 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Onbaatzuchtig.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb Flippo's gerolen voor je
Daar lijkt het idd wel op.quote:
Ja, jij bent en blijft een Oostenrijker.quote:
Ik ook niet.quote:
Ehh ja .. blijkbaar..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:57 schreef mario390 het volgende:
waarom heb ik nu Stefan Kraft gemist?
Niemand weet het. De één krijgt veel punten en de ander weinig, maar waarom, daarover tasten we nog in het duister.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:58 schreef mario390 het volgende:
waarom was erder 0, snap ik helemal niet
Het was eigenlijk nog lager maar dat kan niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:58 schreef mario390 het volgende:
waarom was erder 0, snap ik helemal niet
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies, maar nu lijkt het wel op te tellen bij het quoten.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:01 schreef mario390 het volgende:
je quote mi toch erder ook vaak? deswegen snap ik de 0 niet
JE HEBT GEEN 0 MEERquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:01 schreef mario390 het volgende:
Iedereen als een waanzinnige aan het checken.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niemand weet het. De één krijgt veel punten en de ander weinig, maar waarom, daarover tasten we nog in het duister.
Je bent al tijdje braaf nu en komt zo weer boven de 0quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:01 schreef mario390 het volgende:
-8quote:Op vrijdag 1 februari 2019 16:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het was eigenlijk nog lager maar dat kan niet.
nee niet alles, maar ik zoek wat met lotus wasquote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je alles aan het teruglezen ? Het is niet de moeite waard Mario
quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Iedereen als een waanzinnige aan het checken.![]()
De baas van Fok! Danny heeft een nieuw dingetje uitgedacht, maar is nu nog steeds bezig met het fijn tunen van alle variabelen ..quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:01 schreef mario390 het volgende:
Niemand of iedereen betaalt ... Maar het boeit toch niet meer .... Elke dag is het een spektakel en niemand doet ene reetquote:
Snappen doe ik het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
De baas van Fok! Danny heeft een nieuw dingetje uitgedacht, maar is nu nog steeds bezig met het fijn tunen van alle variabelen ..
Sla ze wel eerst goed dood hoor!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:07 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffffffff![]()
ja nou ja....![]()
Ik ga mijn visstikkies bakken
Ik houd niet van gebakken vis.quote:Op vrijdag 1 februari 2019 17:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sla ze wel eerst goed dood hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |