Jij hebt verder geen problemen met het totaal vernederen van vrouwen?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Men is dan ook volledig doorgeslagen.
Carapaz is nog nooit goed geweest in zijn eerste koersen van het jaar. Er zat geen enkele logica aan om hem hier op te stellen #ziedendquote:Op woensdag 30 januari 2019 11:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb de strijd sowieso al verloren door Carapaz niet op te stellen en Richeze in plaats van Hodeg op te stellen. Laten we het houden op beginnersstress.
wimderon is nu naarstig op zoek naar jouw posts over het Sagan-kontknijpincidentquote:Op woensdag 30 januari 2019 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt verder geen problemen met het totaal vernederen van vrouwen?
Sorry Mani Condé v2.0-Zonneveld, ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ben je weer polariserend bezig, zeg. Mani89. Waarom die drang naar ophef?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het riekt ook sterk naar bedrog. Je hebt het gevoel beflikkerd te worden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:24 schreef Belgosome het volgende:
Hoe verklaar je zo'n enormuitzonderlijke talent als Remco? Hij is pas 2 jaar geleden begonnen met fietsen.
Bobbie Traksel was destijds de jongste Nederlandse wielerprof ooit. Eens per generatie staat er zo'n uitzonderlijk talent op.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:24 schreef Belgosome het volgende:
Hoe verklaar je zo'n enormuitzonderlijke talent als Remco? Hij is pas 2 jaar geleden begonnen met fietsen.
Mani89 is eigenlijk een vrouw. Wist je dat niet?quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat ben je weer polariserend bezig, zeg. Mani89. Waarom die drang naar ophef?
Mani = José Been?quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mani89 is eigenlijk een vrouw. Wist je dat niet?
Bij topsport wordt de kijker standaard beflikkerdquote:Op woensdag 30 januari 2019 15:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het riekt ook sterk naar bedrog. Je hebt het gevoel beflikkerd te worden.
Heb hetzelfde gevoel hoor. Ik bedoel zo'n pa die prof was tijdens de hoogtijdagen van het experimenteren met bepaalde goedjes, zijn ervaringen bij PSV, etc. Je zou kunnen zeggen dat zo'n jongen niet alles zelf hoeft uit te vinden, maar dat zijn pa een heel netwerk heeft. Al geldt dit natuurlijk ook als voordeel voor alle legale dingen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 15:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het riekt ook sterk naar bedrog. Je hebt het gevoel beflikkerd te worden.
Geen seconde aan getwijfeld.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Blaaskaakje Pat lulde weer eens uit z'n nek, Quick Step gaat gewoon van start.
Had hij weer teveel gezopen gisteren in de stripclub.quote:Op woensdag 30 januari 2019 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap het wel hoor. Keisse heeft excuses gemaakt, de politie heeft de zaak behandeld en afgesloten met uiteindelijk een kleine boete van de rechter. En dan moet zo'n vrouwtje daarna alles nog even lekken naar de media, met als gevolg alle spotlights op haar, alle welbekende moraalridders die elkaar verdringen om er schande van te spreken en zo'n organisatie die overstag gaat en hem hiervoor uit koers zet.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:15 schreef TargaFlorio het volgende:
De actie van Keisse stelde niet zoveel voor maar de reactie van Patrick is dan ook weer enorm over de top. In plaats van gewoon excuses aanbieden, diskwalificatie accepteren en je weer op positieve dingen concentreren (Ala en R.EV) gaat hij meteen dreigen om per direct de koers te verlaten.
Ze zijn al halverwege johquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pas op he, anders ga ik beginnen over Hamish Schreurs.quote:
Hou opquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pas op he, anders ga ik beginnen over Hamish Schreurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |