Je zou denken dat hij door Haags wel.op zijn plaats is gezet. Helaas.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tong is terug en gaat weer vrolijk verder op de oude voet waardoor iedereen hem weer binnen enkele dagen kotsbeu is.
Hebben je leidsters je niks geleerd Tong? Tellen tot tien? Adem in adem uit. Er moet toch ergens nog een vorm van beschaving in je achterhoofd zitten?
Haagsgodquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij door Haags wel.op zijn plaats is gezet. Helaas.
En dan verbaasd zijn dat als je hem wel de onvermijdelijke ban geeft je alle touwen en pillen in huis moet afpakken he. Zo'n beetje zielig ophemelen zodat figuren als hij erin gaan geloven en dan alles weer afpakken omdat ze de realiteit kwijt raken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
TT
OP
Ga vooral verder met die idioot ophemelen.
beschaaftquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem het in overweging. Kiprich staat slecht in je avater.
Jij begon met schelden hufter. Ik houd het beschaaft.
Ja terecht tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
Weet je nog dat Knut hem vroeger altijd voor werkeloze lamlul uitmaakte? Lol
Ik denk dat tong (ondanks waarschijnlijke inbeslagname) wél over een rijbewijs beschikt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
Weet je nog dat Knut hem vroeger altijd voor werkeloze lamlul uitmaakte? Lol
Precies. Ze spijkeren alvast de nagels vast zonder dat ze het doorhebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan verbaasd zijn dat als je hem wel de onvermijdelijke ban geeft je alle touwen en pillen in huis moet afpakken he. Zo'n beetje zielig ophemelen zodat figuren als hij erin gaan geloven en dan alles weer afpakken omdat ze de realiteit kwijt raken.
Heel verstandig hoor onlogisch. Mochten we de memoriam in Tiels sufkuttertje lezen dan heb je bloed aan je handen vriend.
Knut heeft gewoon een baanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen ironisch omdat Knut nu al een jaar alleen maar op de bank ligt te stinken.
Nee ik word razend als je iets positiefs over Tong zegtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:59 schreef GGMM het volgende:
Paul wordt altijd razend als je iets over Knut zegt.
Ik vind dat wel schattig om te zien.
Ik was niet positief over Tong.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee ik word razend als je iets positiefs over Tong zegt
Wat voorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanmiddag eigenlijk pas
Eerste werkdag in jaren
Niceequote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanmiddag eigenlijk pas
Eerste werkdag in jaren
Lekker maatquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanmiddag eigenlijk pas
Eerste werkdag in jaren
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Deze post is zo ook weer verdwenen.
Had DP daar niet een naam voor? Battieboys of zo?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:59 schreef GGMM het volgende:
Paul wordt altijd razend als je iets over Knut zegt.
Ik vind dat wel schattig om te zien.
Ziedend.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja leuk. Deze dan bewust laten staan. Zal ook wel opdracht van 'achter' zijn.
Even iets heel andersquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Adviesbureau, tijdelijke opdracht naast de studie omdat ik het daar even rustig mee heb
hihi jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja leuk. Deze dan bewust laten staan. Zal ook wel opdracht van 'achter' zijn.
quote:
Anderhalf jaar waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Even iets heel anders
Wanneer ben jij eigenlijk klaar met studeren
Doe zelf normaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:04 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie doe gewoon normaal, idioot.
Ach je kan dan toch bijna met de vut (lol grappie)quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Anderhalf jaar waarschijnlijk
Wil nog alfa master gaan doen als ik hier klaar mee ben zodat ik niet de rest van m'n leven bèta shit hoef te doen
Ik wilde er eigenlijk nog datascience bij pakken, maar deze alfa studie kost al te veel tijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Anderhalf jaar waarschijnlijk
Wil nog alfa master gaan doen als ik hier klaar mee ben zodat ik niet de rest van m'n leven bèta shit hoef te doen
Leuk dat je denkt dat onze generatie überhaupt met de VUT of pensioen kan gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ach je kan dan toch bijna met de vut (lol grappie)
Ik heb wel overwogen die datascience master te doen die de TU doet samen met Tilburgquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk nog datascience bij pakken, maar deze alfa studie kost al te veel tijd.
werken tot we 70 zijn broquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk dat je denkt dat onze generatie überhaupt met de VUT of pensioen kan gaan.
Ik was het wel van plan hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Leuk dat je denkt dat onze generatie überhaupt met de VUT of pensioen kan gaan.
Hebben ze daar een universiteitquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel overwogen die datascience master te doen die de TU doet samen met Tilburg
Maar moet je 2 jaar naar Den Bosch
Sos twijfelachtigquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind ik neem aan dat ik word uitgenodigd voor je afstudeerfeestje.
En dat er heel veel geueze en sos ligt.
Nee, maar die gezamenlijke master van de TU en de KUT is daar om de een of andere redenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze daar een universiteit
RTquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dankzij onlo en ggmm laatste dagen stylo, jeecee en LR kwijt geraakt.
Goed bezig boys. Echte gastheren zijn jullie.
Ja dat weerhield mij er ook van. Elke dag met de kuttrein naar Den Bosch.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb wel overwogen die datascience master te doen die de TU doet samen met Tilburg
Moet ik zo hebbenquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja dat weerhield mij er ook van. Elke dag met de kuttrein naar Den Bosch.
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Sos twijfelachtig
maar de afstudeerborrel sowieso
onbeperkt gratis Taras Boulba, Orval en Geuze
Maatje van me kreeg z'n afstudeerbedrijf zo gek die borrel te betalenquote:
Stylo is nooit terug geweest? 40/45 posts op één dag na een afwezigheid van een paar jaar valt bij mij onder de noemer nooit terug geweest.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dankzij onlo en ggmm laatste dagen stylo, jeecee en LR kwijt geraakt.
Goed bezig boys. Echte gastheren zijn jullie.
De gemeente Den Bosch kwam met geld. UvT heeft de gebouwen er niet voor, daar denken ze nog steeds dat het goed is voor het onderwijs om je meer te richten op chinezen en ander Erasmus plezier en dan vervolgens geen nieuwe gebouwen te maken. Of dan maak je een gebouw en deel je het zo onlogisch in dat je ongeveer 80% loze ruimte hebt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:07 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee, maar die gezamenlijke master van de TU en de KUT is daar om de een of andere reden
Ga er nog even serieus op in anders.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stylo is nooit terug geweest? 40/45 posts op één dag na een afwezigheid van een paar jaar valt bij mij onder de noemer nooit terug geweest.
JC dient zich gewoon aan het beleid te houden.
LR maakt zelf een mokerdomme beslissing.
En dit wil jij in de schoenen van moderators schuiven.?
Dat klinkt precies als de TU/equote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De gemeente Den Bosch kwam met geld. UvT heeft de gebouwen er niet voor, daar denken ze nog steeds dat het goed is voor het onderwijs om je meer te richten op chinezen en ander Erasmus plezier en dan vervolgens geen nieuwe gebouwen te maken. Of dan maak je een gebouw en deel je het zo onlogisch in dat je ongeveer 80% loze ruimte hebt.
Ik weet bijna zeker dat het sajid javid was gisteren.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De gemeente Den Bosch kwam met geld. UvT heeft de gebouwen er niet voor, daar denken ze nog steeds dat het goed is voor het onderwijs om je meer te richten op chinezen en ander Erasmus plezier en dan vervolgens geen nieuwe gebouwen te maken. Of dan maak je een gebouw en deel je het zo onlogisch in dat je ongeveer 80% loze ruimte hebt.
Zekerquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Kom je ook op mijn afstuderen knut
Wat ik ook zo apart vind is dat faculteiten moeten betalen voor video-opnamesquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat klinkt precies als de TU/e
Wel hurktoiletten maken maar geen studieplekken of collegezalen
alleen maar vides
Verdient wel goed maar ik vind het niksquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje dat binnenkort echt legende in Fabric speelt vriend. Die doet niet meer zo heel veel shows. Misschien idee om te gaan kijken met moeders.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het sajid javid was gisteren.
Geen idee maat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat het sajid javid was gisteren.
Denk het niet maatquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje dat binnenkort echt legende in Fabric speelt vriend. Die doet niet meer zo heel veel shows. Misschien idee om te gaan kijken met moeders.
Hier is vooral de nieuwbouw echt fuckedquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat ik ook zo apart vind is dat faculteiten moeten betalen voor video-opnames. Professoren gaan nu dus gewoon opnemen met een dictafoon om geld te besparen.
Was dat voor of na de eeuwwisselingquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier is vooral de nieuwbouw echt fucked
ze zijn al aan het bouwen sinds ik begon met studeren
nou zegquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Was dat voor of na de eeuwwisseling
Wil je iets echt alfa's horen?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Hier is vooral de nieuwbouw echt fucked
ze zijn al aan het bouwen sinds ik begon met studeren maar de hoeveelheid studieplekken is alleen maar gedaald
Snap 'r niks van
Geef je gelijk hoor, veel liefde ga je niet halen uit 40 uur per week slaven voor een marginaal salaris.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wil je iets echt alfa's horen?
Ze hebben een bieb gebouwd maar er geen rekening mee gehouden dat er ooit wellicht meer studenten komen en dus kan er geen derde verdieping worden gebouwd omdat het gebouw dat niet aan kan. En er is geen geld om een nieuwe bieb te maken, omdat Cube al miljoenen heeft gekost.
Mn schoonbroers en zwagerin of hoe dat ook heet zijn allemaal wetenschapperts bij Maastricht uni en die zeggen dat ze problemen gaan krijgen juist veel minder studenten. Door brexit en andere dingen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wil je iets echt alfa's horen?
Ze hebben een bieb gebouwd maar er geen rekening mee gehouden dat er ooit wellicht meer studenten komen en dus kan er geen derde verdieping worden gebouwd omdat het gebouw dat niet aan kan. En er is geen geld om een nieuwe bieb te maken, omdat Cube al miljoenen heeft gekost.
Koekoekquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:15 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Was dat voor of na de eeuwwisseling
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sow als je waus bent en dan deze in bed luisteren
Ben wel benieuwd welke studie.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik heb ook ooit gestudeerd alleen toen miste ik de laatste helft van het semester omdat ik naar Thailand ging voor 6 weken
Ik ben toen ik ging studeren echt op het laatste moment afgeswitcht van chemiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Paul doe gewoon als beta iets van chemie en wordt brouwer.
Theologiequote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd welke studie.
nog genoten van mijn stad?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik heb ook ooit gestudeerd alleen toen miste ik de laatste helft van het semester omdat ik naar Thailand ging voor 6 weken
Ja bij Maastricht. Dat is sowieso al het afvoerputje van Nederland qua onderwijs. Die draaien bijna volledig op buitenlandse studenten, als dat minder wordt gaat het snel ja. De BRIC landen krijgen zelf ook steeds betere universiteiten dus dan hoef je niet meer te spieken bij de buren.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn schoonbroers en zwagerin of hoe dat ook heet zijn allemaal wetenschapperts bij Maastricht uni en die zeggen dat ze problemen gaan krijgen juist veel minder studenten. Door brexit en andere dingen.
De technische universiteit hier in Aken schijnt wel erg goed te zijn.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja bij Maastricht. Dat is sowieso al het afvoerputje van Nederland qua onderwijs. Die draaien bijna volledig op buitenlandse studenten, als dat minder wordt gaat het snel ja. De BRIC landen krijgen zelf ook steeds betere universiteiten dus dan hoef je niet meer te spieken bij de buren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |