Wat voorquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanmiddag eigenlijk pas
Eerste werkdag in jaren
Niceequote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanmiddag eigenlijk pas
Eerste werkdag in jaren
Lekker maatquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanmiddag eigenlijk pas
Eerste werkdag in jaren
quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Deze post is zo ook weer verdwenen.
Had DP daar niet een naam voor? Battieboys of zo?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:59 schreef GGMM het volgende:
Paul wordt altijd razend als je iets over Knut zegt.
Ik vind dat wel schattig om te zien.
Omdat je iemand een 'kansloos gezwel' noemt.quote:
Ziedend.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja leuk. Deze dan bewust laten staan. Zal ook wel opdracht van 'achter' zijn.
Even iets heel andersquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Adviesbureau, tijdelijke opdracht naast de studie omdat ik het daar even rustig mee heb
hihi jaquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja leuk. Deze dan bewust laten staan. Zal ook wel opdracht van 'achter' zijn.
quote:
Anderhalf jaar waarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:03 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Even iets heel anders
Wanneer ben jij eigenlijk klaar met studeren
Doe zelf normaal.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:04 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie doe gewoon normaal, idioot.
Ach je kan dan toch bijna met de vut (lol grappie)quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Anderhalf jaar waarschijnlijk
Wil nog alfa master gaan doen als ik hier klaar mee ben zodat ik niet de rest van m'n leven bèta shit hoef te doen
Ik wilde er eigenlijk nog datascience bij pakken, maar deze alfa studie kost al te veel tijd.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Anderhalf jaar waarschijnlijk
Wil nog alfa master gaan doen als ik hier klaar mee ben zodat ik niet de rest van m'n leven bèta shit hoef te doen
Leuk dat je denkt dat onze generatie überhaupt met de VUT of pensioen kan gaan.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ach je kan dan toch bijna met de vut (lol grappie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |