Je zou denken dat hij door Haags wel.op zijn plaats is gezet. Helaas.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tong is terug en gaat weer vrolijk verder op de oude voet waardoor iedereen hem weer binnen enkele dagen kotsbeu is.
Hebben je leidsters je niks geleerd Tong? Tellen tot tien? Adem in adem uit. Er moet toch ergens nog een vorm van beschaving in je achterhoofd zitten?
Haagsgodquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je zou denken dat hij door Haags wel.op zijn plaats is gezet. Helaas.
En dan verbaasd zijn dat als je hem wel de onvermijdelijke ban geeft je alle touwen en pillen in huis moet afpakken he. Zo'n beetje zielig ophemelen zodat figuren als hij erin gaan geloven en dan alles weer afpakken omdat ze de realiteit kwijt raken.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
TT
OP
Ga vooral verder met die idioot ophemelen.
beschaaftquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem het in overweging. Kiprich staat slecht in je avater.
Jij begon met schelden hufter. Ik houd het beschaaft.
Ja terecht tochquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
Weet je nog dat Knut hem vroeger altijd voor werkeloze lamlul uitmaakte? Lol
Ik denk dat tong (ondanks waarschijnlijke inbeslagname) wél over een rijbewijs beschikt.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:57 schreef GGMM het volgende:
Weet je nog dat Knut hem vroeger altijd voor werkeloze lamlul uitmaakte? Lol
Precies. Ze spijkeren alvast de nagels vast zonder dat ze het doorhebben.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan verbaasd zijn dat als je hem wel de onvermijdelijke ban geeft je alle touwen en pillen in huis moet afpakken he. Zo'n beetje zielig ophemelen zodat figuren als hij erin gaan geloven en dan alles weer afpakken omdat ze de realiteit kwijt raken.
Heel verstandig hoor onlogisch. Mochten we de memoriam in Tiels sufkuttertje lezen dan heb je bloed aan je handen vriend.
Knut heeft gewoon een baanquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, alleen ironisch omdat Knut nu al een jaar alleen maar op de bank ligt te stinken.
Nee ik word razend als je iets positiefs over Tong zegtquote:Op dinsdag 29 januari 2019 10:59 schreef GGMM het volgende:
Paul wordt altijd razend als je iets over Knut zegt.
Ik vind dat wel schattig om te zien.
Ik was niet positief over Tong.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 11:00 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee ik word razend als je iets positiefs over Tong zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |