Wanneer was dat? 1968?quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:46 schreef tong80 het volgende:
Ik wil niet veel zeggen. Maar de laatste keer dat ik tieten in m'n hand had waren ze verbouwd. Geen beweging in te krijgen. Rotsbeton.
Dat is geen lidwoord.quote:
zo, koekoek!quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
En tieten!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zorgt er voor het bier?
Jaja... Inclusief ff pissen?quote:
Noem me geen Jaja. Moet schijten als een rund trouwens. In zoverre ik u trouwens mag noemen.quote:
Daar werk ik hard voor.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:54 schreef ijs_beer het volgende:
Gelukkig ben je je genialiteit niet verloren Herman.
Puzzelboekjes, Sudoku's, of gewoon wat walvisolie wegkappen op dagelijkse basis?quote:
GC / Hier doe ik het voor.....quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Puzzelboekjes, Sudoku's, of gewoon wat walvisolie wegkappen op dagelijkse basis?
Had je een ban gekregen dat je weer terug bentquote:Op dinsdag 29 januari 2019 00:23 schreef tong80 het volgende:
Ben tong80 en doe Woody Woodpecker na.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perm, zelfs. maar ze misten me.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Had je een ban gekregen dat je weer terug bent
Ik ook van jouquote:Op woensdag 30 januari 2019 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tijd voor een inhaalslag boy
Van je nou gebanned voor een jaar?
Geen idee. Ze hebben wel hun lesje geleerd.quote:Op woensdag 30 januari 2019 21:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, was je vervelend of wilden ze gewoon iemand een ban geven dat je die kreeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |