Dit dacht ik ookquote:Op donderdag 31 januari 2019 07:04 schreef Szura het volgende:
Helemaal vergeten dat RayBar vorig jaar nog finalist was. Kijk waar ie nu staat.
het verdriet van een wereldkampioenquote:Op donderdag 31 januari 2019 07:04 schreef Szura het volgende:
Helemaal vergeten dat RayBar vorig jaar nog finalist was. Kijk waar ie nu staat.
Sjaak beschouwt voor en zet zijn centjes op Adriaantje.twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 31-01-2019 om 18:36:59VOORBESCHOUWING - Wat kunnen we verwachten van The Masters 2019? Jacques neemt de favorieten en outsiders met je door! #rtl7darts #darts https://t.co/M3a5jYEjS6 reageer retweet
Ik vind het echt verschrikkelijke koffiedikkijkerij en roulette om een serieuze voorspelling voor een toernooi te doen nadat de spelers 30 dagen of meer rust hebben gehad.quote:Op donderdag 31 januari 2019 22:06 schreef wimderon het volgende:
Sjaak beschouwt voor en zet zijn centjes op Adriaantje.twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 31-01-2019 om 18:36:59VOORBESCHOUWING - Wat kunnen we verwachten van The Masters 2019? Jacques neemt de favorieten en outsiders met je door! #rtl7darts #darts https://t.co/M3a5jYEjS6 reageer retweet
#altijdreadyquote:Op donderdag 31 januari 2019 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Enige normale voorspelling die je kan doen is Michael van Gerwen. Die staat gewoon altijd scherp.
Maijer doet tegenwoordig ook de Tweets.twitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 01-02-2019 om 19:26:17Het is tijd voor het eerste grote TV toernooi na het jaar. Vanavond beginnen we gelijk met een paar HEERLIJKE potjes! Met natuurlijk De Groene SloopkogelKijk vanaf 20:00 uur LIVE mee via RTL 7! #rtl7darts https://t.co/cf3WL6iZds reageer retweet
Sinds de regie hem gewoon afkapt is dat wel minder gewordenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:07 schreef franklop het volgende:
Er zijn tijden geweest dat dit topic helemaal los ging als Marcel in beeld kwam
Op het nippertjequote:Op woensdag 30 januari 2019 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
https://challonge.com/1f0ym7ea
Allemaal even het bracket invullen menson.
Dit weekend Nordic Baltic European Qualifiers en Tours. Vanaf volgende week PL en PC's. Gelijk op volle toeren, vijfde versnelling hoppa!quote:
JAAAAAAquote:
NEEEEEEEEquote:
Valt allemaal wel mee dusquote:Op vrijdag 1 februari 2019 22:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van Gerwen heeft z'n kin opengehaald bij het scheren volgens de Engelse commentatoren. Straks kijken of daar iets van te zien is.
Je vergeet de DPA Pro Tour!quote:Op vrijdag 1 februari 2019 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit weekend Nordic Baltic European Qualifiers en Tours. Vanaf volgende week PL en PC's. Gelijk op volle toeren, vijfde versnelling hoppa!
Maar daar heeft de immer saaie James Bailey het eerste event gewonnen ondanks schroeigemiddelden van Damon Heta.quote:
Huw Ware. Ja, bijna creepy gewoon. Ik zal er wel aan moeten wennenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
Vinden jullie de nieuwe caller die overgekomen is van de BDO ook zo saai?
Kutaccentje.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
Vinden jullie de nieuwe caller die overgekomen is van de BDO ook zo saai?
Jaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik dacht dat het de Pestjongen was
Ik heb hier speciaal de TV voor aangezet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 23:22 schreef wimderon het volgende:
Wat heeft Pieter nu weer voor kermisbarrelsshatfs
Morgenmiddag dus Zijtveld of all places.twitter:JJNieuwlaat twitterde op zaterdag 02-02-2019 om 22:47:37Yes, tot morgen #ZinIn https://t.co/svaxtjGvbi reageer retweet
quote:Op zondag 3 februari 2019 01:09 schreef wimderon het volgende:
Morgenmiddag dus Zijtveld of all places.twitter:JJNieuwlaat twitterde op zaterdag 02-02-2019 om 22:47:37Yes, tot morgen #ZinIn https://t.co/svaxtjGvbi reageer retweet
Mja, ik volg de Masters altijd met een schuin ook. Heb een streampje op mijn telefoon aan staan tijdens het gamen.quote:Op zondag 3 februari 2019 16:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vorig jaar had deze reeks 8 topics.
Nu mogen we blij zijn als we er 1 vullen.
TANNED.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:30 schreef T3hTommay het volgende:
VTBL-aids krijgt voorrang vanavond, dus we mogen naar RTL Z schakelen
Is eik al best wat dat ze RTL Z open zettenquote:Op zondag 3 februari 2019 19:30 schreef T3hTommay het volgende:
VTBL-aids krijgt voorrang vanavond, dus we mogen naar RTL Z schakelen
Meerdere ippons al gezienquote:
Nee die heb ik met de samenvatting ook niet gezien.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:21 schreef franklop het volgende:
Dus net de samenvattingen wel met analist/presentatie, maar omdat ze op andere zender gaan dan maar niks van dat? Vaag
Dit lijkt voor veel spelers ook wel te gelden trouwensquote:Op zondag 3 februari 2019 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis zin in dit hele toernooi eigenlijk.
Is dit het G-team?quote:
Ik zie potentie voor De Gies.twitter:BetVictor twitterde op zondag 03-02-2019 om 17:50:00🎱 The final man to attempt our #BVDarts Mini Pool Challenge - @rockstar_13_Only 32% of you thought he could beat Chizzy's 11.Watch to find out 👇 https://t.co/jEbi6IsYva reageer retweet
Inderdaad. Dit toernooi mogen ze van mij echt omgooien, het heeft eigenlijk geen enkele nut zo.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit lijkt voor veel spelers ook wel te gelden trouwens
Ach ja, openingstoernooitje moet kunnen. Anders beginnen ze gelijk met Premier League. Zaal is goed gevuld, valt zat geld te verdienen.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit toernooi mogen ze van mij echt omgooien, het heeft eigenlijk geen enkele nut zo.
Die PL-finale niet, waarin Wright 6 matchdarts mistequote:Op zondag 3 februari 2019 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Finales van MvG tegen Wade en Wright zijn sowieso eenzijdig
Dat is ook vaak tendens van de wedstrijden tussen die tweequote:Op zondag 3 februari 2019 22:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Die PL-finale niet, waarin Wright 6 matchdarts miste
Gooit wel een paar kut beurten nuquote:Op zondag 3 februari 2019 22:09 schreef Tagliano het volgende:
Net boven de honderd, eerste pijl triple erin, beslissende break, klaar
Om op 105 uit te komenquote:
Niet later dan een gemiddeld PDC WK-avondjequote:Op zondag 3 februari 2019 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit soort toernooien zijn altijd zo laat afgelopen
Ik vind t voor n zondag veel te laatquote:Op zondag 3 februari 2019 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet later dan een gemiddeld PDC WK-avondje
Diep in de nacht genot.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch een nadeeltje van Engelse tijden.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind t voor n zondag veel te laat
Zal wel meevallen vandaag.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach met MvG gaat die finale niet heel lang duren.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Diep in de nacht genot.
Ik heb die rit van vrijdag gemist, was dat wat?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi op tijd klaar voor Vuelta Ciclista a San Juan Internacional 2019
Vright als ie zn dag heeftquote:Op zondag 3 februari 2019 23:05 schreef Monolith het volgende:
Zonder Anderson en Taylor zijn er gewoon te weinig spelers die MvG kunnen bedreigen. Hij is de enige die vrijwel het hele toernooi 100+ staat te gooien, de rest komt niet eens in de buurt.
Of Wade moet nog wat bijzonders in petto hebben.
Ja er zijn er nog wel meer. M. Smith kan ook wel een toppartij gooien. Het is echter allemaal weinig constant. Hetzelfde geldt voor Cross.quote:
Niet zo spannend. Anacona ging er vroeg vandoor, Sevilla later erachteraan maar die kwam er niet bij. Alaflip kon het niet. Quintana rustig in wiel van Flip. 2600m zijn de Europeanen niet gewendquote:Op zondag 3 februari 2019 23:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik heb die rit van vrijdag gemist, was dat wat?
MVG 101 gemiddeld en Wade 88 zegt genoeg.quote:
Even adempauze voor de comeback van Wade.quote:
lekkerquote:Op zondag 3 februari 2019 23:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
MVG 101 gemiddeld en Wade 88 zegt genoeg.
Mja, Wade staat ook niet best te gooien.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:16 schreef Justevo het volgende:
Hoe deprimerend moet het soms voor andere spelers zijn..
Ze waden het zelf ook niet meerquote:Op zondag 3 februari 2019 23:18 schreef Tagliano het volgende:
Wade = Wade he?
Ja klopt, Wade = Wade
Topduo
Wat is het volgende op het (uitmelk)programma?quote:Op zondag 3 februari 2019 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Je ziet ook niet eens veel meer blijheid dan bij een andere willekeurige pot
Floptoernooi
DRT / Dartskalender 2019 - PDCquote:Op zondag 3 februari 2019 23:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is het volgende op het (uitmelk)programma?
De Prummeliek! Aanstaande donderdagquote:Op zondag 3 februari 2019 23:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is het volgende op het (uitmelk)programma?
Ik voel nu al de druk.quote:Op zondag 3 februari 2019 23:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Prummeliek! Aanstaande donderdag
Moet jij eens oplettenquote:Op zondag 3 februari 2019 23:23 schreef Justevo het volgende:
Ik zie niemand anders de komende 5 jaar van Gerwen verslaan, zelfs niet op een slechte dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |