Huw Ware. Ja, bijna creepy gewoon. Ik zal er wel aan moeten wennenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
Vinden jullie de nieuwe caller die overgekomen is van de BDO ook zo saai?
Kutaccentje.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:14 schreef Faraday01 het volgende:
Vinden jullie de nieuwe caller die overgekomen is van de BDO ook zo saai?
Jaquote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
oh ik dacht dat het de Pestjongen was
Ik heb hier speciaal de TV voor aangezet.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 23:22 schreef wimderon het volgende:
Wat heeft Pieter nu weer voor kermisbarrelsshatfs
Morgenmiddag dus Zijtveld of all places.twitter:JJNieuwlaat twitterde op zaterdag 02-02-2019 om 22:47:37Yes, tot morgen #ZinIn https://t.co/svaxtjGvbi reageer retweet
quote:Op zondag 3 februari 2019 01:09 schreef wimderon het volgende:
Morgenmiddag dus Zijtveld of all places.twitter:JJNieuwlaat twitterde op zaterdag 02-02-2019 om 22:47:37Yes, tot morgen #ZinIn https://t.co/svaxtjGvbi reageer retweet
Mja, ik volg de Masters altijd met een schuin ook. Heb een streampje op mijn telefoon aan staan tijdens het gamen.quote:Op zondag 3 februari 2019 16:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Vorig jaar had deze reeks 8 topics.
Nu mogen we blij zijn als we er 1 vullen.
TANNED.quote:Op zondag 3 februari 2019 19:30 schreef T3hTommay het volgende:
VTBL-aids krijgt voorrang vanavond, dus we mogen naar RTL Z schakelen
Is eik al best wat dat ze RTL Z open zettenquote:Op zondag 3 februari 2019 19:30 schreef T3hTommay het volgende:
VTBL-aids krijgt voorrang vanavond, dus we mogen naar RTL Z schakelen
Meerdere ippons al gezienquote:
Nee die heb ik met de samenvatting ook niet gezien.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:21 schreef franklop het volgende:
Dus net de samenvattingen wel met analist/presentatie, maar omdat ze op andere zender gaan dan maar niks van dat? Vaag
Dit lijkt voor veel spelers ook wel te gelden trouwensquote:Op zondag 3 februari 2019 20:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik mis zin in dit hele toernooi eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |