Is dit het G-team?quote:
Ik zie potentie voor De Gies.twitter:BetVictor twitterde op zondag 03-02-2019 om 17:50:00🎱 The final man to attempt our #BVDarts Mini Pool Challenge - @rockstar_13_Only 32% of you thought he could beat Chizzy's 11.Watch to find out 👇 https://t.co/jEbi6IsYva reageer retweet
Inderdaad. Dit toernooi mogen ze van mij echt omgooien, het heeft eigenlijk geen enkele nut zo.quote:Op zondag 3 februari 2019 20:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit lijkt voor veel spelers ook wel te gelden trouwens
Ach ja, openingstoernooitje moet kunnen. Anders beginnen ze gelijk met Premier League. Zaal is goed gevuld, valt zat geld te verdienen.quote:Op zondag 3 februari 2019 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit toernooi mogen ze van mij echt omgooien, het heeft eigenlijk geen enkele nut zo.
Die PL-finale niet, waarin Wright 6 matchdarts mistequote:Op zondag 3 februari 2019 21:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Finales van MvG tegen Wade en Wright zijn sowieso eenzijdig
Dat is ook vaak tendens van de wedstrijden tussen die tweequote:Op zondag 3 februari 2019 22:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Die PL-finale niet, waarin Wright 6 matchdarts miste
Gooit wel een paar kut beurten nuquote:Op zondag 3 februari 2019 22:09 schreef Tagliano het volgende:
Net boven de honderd, eerste pijl triple erin, beslissende break, klaar
Om op 105 uit te komenquote:
Niet later dan een gemiddeld PDC WK-avondjequote:Op zondag 3 februari 2019 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit soort toernooien zijn altijd zo laat afgelopen
Ik vind t voor n zondag veel te laatquote:Op zondag 3 februari 2019 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet later dan een gemiddeld PDC WK-avondje
Diep in de nacht genot.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch een nadeeltje van Engelse tijden.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vind t voor n zondag veel te laat
Zal wel meevallen vandaag.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach met MvG gaat die finale niet heel lang duren.quote:Op zondag 3 februari 2019 22:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Diep in de nacht genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |