Iedereen heeft gestreden. Echt wat een bazen. 6-2. Fcking greatquote:Op zondag 27 januari 2019 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Verdonk herstelde zich trouwens goed de tweede helft vond ik. Die was de eerste helft een partij matig...
En Hapsie bij die 5-2, gelijk keihard erin kletsen na zo'n blessure
Toornstra was geweldig vandaag. Net als tegen PSV.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:29 schreef onlogisch het volgende:
Toornstra, 1 goal en 3 assists.
ARE YOU WATCHING KLAAS??
Verdonk begon zo ontzettend slecht. Net als vBeek trouwens. Tweede helft goed hersteld.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Verdonk herstelde zich trouwens goed de tweede helft vond ik. Die was de eerste helft een partij matig...
En Hapsie bij die 5-2, gelijk keihard erin kletsen na zo'n blessure
Haha, precies dit. Gelukkig brachten ze nog Sinkgraven, viel ook goed voor ons inquote:Op zondag 27 januari 2019 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Magallán en Mazraoui wel goed aan onze kant.
Wel kans op revanche over een maand. Daarom: die óók winnen en daarna de beker winnen. Dat maakt er weer een beetje een aanvaardbaar seizoen van.quote:
Echt zo mooi dit.hahaquote:Op zondag 27 januari 2019 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel kans op revanche over een maand. Daarom: die winnen en daarna de beker winnen. Dat maakt er weer een beetje een aanvaardbaar seizoen van.
Anyway: deze middag![]()
Er is waarschijnlijk een kampioenschap verspeeld, op een prachtige plek.
Boeiend, ik vind dit zo mooi. En jullie kampen krijgen ook een pak slaag.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:12 schreef BadderHaring het volgende:
Wel sneu hoor, dat Feyenoord alleen resultaten kan pakken tegen PSV en Ajax. Dan weet je echt zeker dat je geen topclub meer bent.
Maar toch: supermooi dit!
Anderzijds kan je het ook sneu noemen dat PSV en Ajax, overall gezien, de beste van de competitie zijn maar Feyenoord niet hun wil op kan leggen.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:12 schreef BadderHaring het volgende:
Wel sneu hoor, dat Feyenoord alleen resultaten kan pakken tegen PSV en Ajax. Dan weet je echt zeker dat je geen topclub meer bent.
Trencin > Feyenoord > PSV > Ajax.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anderzijds kan je het ook sneu noemen dat PSV en Ajax, overall gezien, de beste van de competitie zijn maar Feyenoord niet hun wil op kan leggen.
Trencin is wel het sportieve dieptepunt van Feyenoord sinds hele lange tijd.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:21 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Trencin > Feyenoord > PSV > Ajax.
Dat is toch wel de conclusie van dit seizoen tot nu toe.
Nadat 'ie eerst nog 14 keer kankerjoden had geroepen?quote:Op zondag 27 januari 2019 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een supporter achter mij ging met zijn zoontje overigens in de 10e minuut al weg
Dan spoor je ook niet.
Dat eerste kwartier, en zeker na die 0-1, dacht ik ; Daar gaan we weerquote:Op zondag 27 januari 2019 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een supporter achter mij ging met zijn zoontje overigens in de 10e minuut al weg
Dan spoor je ook niet.
Fijn spelertjequote:Op zondag 27 januari 2019 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
3 assists en een goal.
Toornstragod.
De zwakke Nederlandse competitie is voor feyenoord gewoon het grootste probleem. De ploeg kan zich alleen motiveren tegen goede tegenstanders en dan zie je dat we overtuigend winnen.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Anderzijds kan je het ook sneu noemen dat PSV en Ajax, overall gezien, de beste van de competitie zijn maar Feyenoord niet hun wil op kan leggen.
Haha nou dat zie je toch verkeerd hoor.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:35 schreef Daario het volgende:
[..]
De zwakke Nederlandse competitie is voor feyenoord gewoon het grootste probleem. De ploeg kan zich alleen motiveren tegen goede tegenstanders en dan zie je dat we overtuigend winnen.
Eigenlijk zijn we de sterkste ploeg in de competitie maar verliezen we punten doordat we ons niet op kunnen laden tegen de kleintjes
Wat gaan we die man missen volgend seizoen.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:37 schreef Maastoren het volgende:
We worden gek. Toetertjes. Als ze slim zijn sturen ze komende week de papieren voor het verlengen van de seizoenkaarten de deur uit
Feyenoorgod. Van Persie![]()
![]()
![]()
![]()
Haha de Badder-reactie die je wist dat zou komen.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:12 schreef BadderHaring het volgende:
Niet gaan overdrijven nu he.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:35 schreef Daario het volgende:
[..]
De zwakke Nederlandse competitie is voor feyenoord gewoon het grootste probleem. De ploeg kan zich alleen motiveren tegen goede tegenstanders en dan zie je dat we overtuigend winnen.
Eigenlijk zijn we de sterkste ploeg in de competitie maar verliezen we punten doordat we ons niet op kunnen laden tegen de kleintjes
Benieuwd wanneer van Geel dit in de gaten krijgtquote:Op zondag 27 januari 2019 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat gaan we die man missen volgend seizoen.
Die heeft ook de rest van z'n leven spijt.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan spoor je ook niet.
Poh ja. Klasbak.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo bizar goed. Hoort niet bij Feyenoord. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb al tig jaar een SCC. Ik begrijp donders goed wat je bedoeltquote:Op zondag 27 januari 2019 18:44 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zo bizar goed. Hoort niet bij Feyenoord. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik ben zo blij dat na al die klassiekers met al die kansen, dat je telkens beter bent en niet wint.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb al tig jaar een SCC. Ik begrijp donders goed wat je bedoelt
We tellen geduldig af.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat na al die klassiekers met al die kansen, dat je telkens beter bent en niet wint.
Dit is zo lekker. Vooral na al die hype. Ik hoef het jullie niet uit te leggen. HOE LAAT BEGINT STUDIO VOETBAL??
We hebben ons karig puntenaantal van 39 inderdaad allemaal tegen PSV en Ajax behaald.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:12 schreef BadderHaring het volgende:
Je quote Badder. Dat weet je hé?quote:Op zondag 27 januari 2019 18:51 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben ons karig puntenaantal van 39 inderdaad allemaal tegen PSV en Ajax behaald.
Gras is groen.quote:Op zondag 27 januari 2019 19:40 schreef RubenSosa het volgende:
Feyenoord bedankt!
Wat waren jullie geweldig.![]()
Mooi dit. Zelf 1 staan en dan bij een wedstrijd tussen de nummer 2 en 3 toch de treurwilg uithangen.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:12 schreef BadderHaring het volgende:
quote:
ja, dan wel jaquote:Op zondag 27 januari 2019 20:44 schreef BB-King het volgende:
Geweldige pot!![]()
Maar wat zijn die verliespotten tegen De Graafschap, Fortuna en PEC zuur.
Als je die had gewonnen dan had je gewoon met 1 punt boven Ajax gestaan.
Zullen we het daar morgen weer over hebben?quote:Op zondag 27 januari 2019 20:44 schreef BB-King het volgende:
Geweldige pot!![]()
Maar wat zijn die verliespotten tegen De Graafschap, Fortuna en PEC zuur.
Als je die had gewonnen dan had je gewoon met 1 punt boven Ajax gestaan.
Die wil niet vanwege de haat bij een deel van het publiek.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Volgens VTBL gaat de naam Van Gaal als serieuze optie rond.
Uiteraard. Co Adriaanse zal straks ook nog wel genoemd worden.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar...maar...maar...Truus is voor Feyenoord!quote:Op zondag 27 januari 2019 21:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Die wil niet vanwege de haat bij een deel van het publiek.
Van Gaal die heeft een kankerwijf is hij nooit vergeten.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar...maar...maar...Truus is voor Feyenoord!
(zo, nu hebben we alle standaardreacties op vGaal weer gehad)
‘Louis van Gaal, die had een kankerwijf’, ‘Louis van Gaal, die woont alleen’.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:15 schreef bamibij het volgende:
[..]
Die wil niet vanwege de haat bij een deel van het publiek.
Hele seizoen weer goed. Geen prijs maar wel thuis van de twee grote broers gewonnen.quote:
Wanneer heeft Ajax voor het laatst zilverwerk aan de prijzenkast mogen toevoegen?quote:Op zondag 27 januari 2019 21:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hele seizoen weer goed. Geen prijs maar wel thuis van de twee grote broers gewonnen.
PSV is toch meer het kleine zusje met een eierdopje.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hele seizoen weer goed. Geen prijs maar wel thuis van de twee grote broers gewonnen.
quote:Op zondag 27 januari 2019 18:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dan spoor je ook niet.
Die heeft allang aangegeven nooit naar Feyenoord te willen vanwege kwetsende teksten.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
en terechtquote:Op zondag 27 januari 2019 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heeft allang aangegeven nooit naar Feyenoord te willen vanwege kwetsende teksten.
Je weet dat je het tegen een PSV fan hebt?quote:Op zondag 27 januari 2019 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wanneer heeft Ajax voor het laatst zilverwerk aan de prijzenkast mogen toevoegen?
Nee, post history zie ik vooral Ajax-topics.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je weet dat je het tegen een PSV fan hebt?
Feyenoord maakt na vandaag evenveel kans op een prijs als Ajax en dit seizoen is er zoals altijd weer veel meer aandacht voor Feyenoord en Ajax dan voor PSV.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2019 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Die heeft allang aangegeven nooit naar Feyenoord te willen vanwege kwetsende teksten.
En terechtquote:Louis van Gaal, die had een kankerwijf, kankerwijf, kankerwijf en Louis van Gaal die woont alleen, Louis van Gaal die woont alleen zongen de Feyenoord-supporters tijdens het bekerduel met Ajax in 1995. Een jaar daarvoor had de toen 43-jarige trainer zijn vrouw verloren.
quote:Op zondag 27 januari 2019 21:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
1.737 dagen geleden terwijl Feyenoord in slechts 1009 dagen 5 prijzen pakte.quote:Op zondag 27 januari 2019 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wanneer heeft Ajax voor het laatst zilverwerk aan de prijzenkast mogen toevoegen?
Het is dan ook de grootste calimero van FOKquote:Op zondag 27 januari 2019 21:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, post history zie ik vooral Ajax-topics.
Kijk, dit zijn teksten!quote:Op zondag 27 januari 2019 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
1.737 dagen geleden terwijl Feyenoord in slechts 1009 dagen 5 prijzen pakte.
In de laatste 994 dagen van die 1009 heeft Ajax uberhaupt niet bovenaan gestaan.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2019 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de laatste 994 dagen van die 1009 heeft Ajax uberhaupt niet bovenaan gestaan.
Zou mij niet uitmaken, zou er gewoon nooit meer zin in hebben uit respect naar mijn partnerquote:
Sinds Ziggo daar de hoofdsponsor is, nog niks. ZiggoGoden.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het beter... twee competitiewedstrijden, tien tegendoelpuntenquote:Op zondag 27 januari 2019 22:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de laatste 994 dagen van die 1009 heeft Ajax uberhaupt niet bovenaan gestaan.
Hij dus ook niet. Weet ook eerlijk gezegd niet of zijn aanpak zou werken.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:08 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zou mij niet uitmaken, zou er gewoon nooit meer zin in hebben uit respect naar mijn partner
-normaal doen-quote:
ga weg, walgelijk mensquote:
Pff, tere zieltjes.quote:
Het is ook alleen voor de korte termijn, er moet gewoon een plan komen voor de toekomstquote:Op zondag 27 januari 2019 22:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij dus ook niet. Weet ook eerlijk gezegd niet of zijn aanpak zou werken.
Dat schoolmeester-concept is meer iets voor een hele jonge groep.
Toch ben ik bang dat we met een figuur als Fraser opgezadeld worden.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:13 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Het is ook alleen voor de korte termijn, er moet gewoon een plan komen voor de toekomst
Dat hoor ik serieus al 30 jaar in één zin als het over Feyenoord gaat.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:13 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Het is ook alleen voor de korte termijn, er moet gewoon een plan komen voor de toekomst
Excelsior kapoet maken.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Laten we het maar gewoon weer over Feyenoordhebben.
Het en der.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat hoor ik serieus al 30 jaar in één zin als het over Feyenoord gaat.
Waarschijnlijk is dit het gewoon. Eens in de 15-20 jaar een kampioenschap en her en der wat bekers.
Zo is het toch altijd geweest?
Vanavond in VTBL zaten ze daar ook op aan te sturen, ik hoop het toch echt nietquote:Op zondag 27 januari 2019 22:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat we met een figuur als Fraser opgezadeld worden.
Dus dit. Van enige toekomstvisie is amper sprake. Kijk hoelang ze bezig zijn over dat kutstadion. Gudde had bij zijn aanstelling één doelstelling meegekregen.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit het gewoon. Eens in de 15-20 jaar een kampioenschap en het en der wat bekers.
Waar lullen we dan nog over?quote:Op zondag 27 januari 2019 22:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dit het gewoon. Eens in de 15-20 jaar een kampioenschap en her en der wat bekers.
Een buitenlandse trainer zou misschien wel een keer goed zijn.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:15 schreef O_o_ het volgende:
Ik denk dat Slutsky wel een goede is voor Feyenoord.
Wat is dat toch. Alleen maar omdat 'ie een Feyenoordverleden heeft en de beker gewonnen met Vitesse?quote:Op zondag 27 januari 2019 22:14 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Vanavond in VTBL zaten ze daar ook op aan te sturen, ik hoop het toch echt niet
Heette jij niet eerst befbekje? Wat is dit voor act onder een nieuw account?quote:Op zondag 27 januari 2019 22:15 schreef O_o_ het volgende:
Ik denk dat Slutsky wel een goede is voor Feyenoord.
Zijn excuses aan het aanbieden bij Toornsta en vragen om een handtekeningquote:
na de drie assists en kool van Jens is ie opgenomen bij de GGZ, gevaar voor zichzelfquote:
quote:Op zondag 27 januari 2019 22:16 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zijn excuses aan het aanbieden bij Toornsta en vragen om een handtekening
Stadion is niet alleen iets wat in de handen ligt van Feyenoord. Die hele besluitvorming en financiering ligt grotendeels bij de gemeentelijke politiek.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dus dit. Van enige toekomstvisie is amper sprake. Kijk hoelang ze bezig zijn over dat kutstadion. Gudde had bij zijn aanstelling één doelstelling meegekregen.
het en der
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2019 22:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
na de drie assists en kool van Jens is ie opgenomen bij de GGZ, gevaar voor zichzelf
Behalve een Belg.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een buitenlandse trainer zou misschien wel een keer goed zijn.
Nee hoor.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Stadion is niet alleen iets wat in de handen ligt van Feyenoord. Die hele besluitvorming en financiering ligt grotendeels bij de gemeentelijke politiek.
Nee, maar Feyenoord is wel een ontzettend belangrijke speler in het geheel. In 2001 ontstonden de eerste plannen voor een nieuw stadion en inmiddels zijn we bijna 20 jaar verder en moet de eerste paal nog altijd de grond in.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Stadion is niet alleen iets wat in de handen ligt van Feyenoord. Die hele besluitvorming en financiering ligt grotendeels bij de gemeentelijke politiek.
Ja meer kan ik ook niet bedenken, de opties zijn verder ook niet zo heel grootquote:Op zondag 27 januari 2019 22:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat is dat toch. Alleen maar omdat 'ie een Feyenoordverleden heeft en de beker gewonnen met Vitesse?
[..]
Ik hoop echt dat tie voor van Gaal gaat, en dat die ook zelf wil uiteraard.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja meer kan ik ook niet bedenken, de opties zijn verder ook niet zo heel groot![]()
Het zou in ieder geval een typische Van Geel actie zijn
De absolute uitblinkers vandaag, de Pers en de Toorn.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Toornstra was echt god vandaag.
Zogenaamd het allergrootste verdedigende talent alle tijden (ahum) scheet zeven kleuren stront als hij weer ergens een actie inzette.
Dat zal nooit gebeuren.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat tie voor van Gaal gaat, en dat die ook zelf wil uiteraard.
Dat was bij Ajax destijds ook hoor. En die hele economische crisis heeft de boel natuurlijk ook enorm vertraagd.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar Feyenoord is wel een ontzettend belangrijke speler in het geheel. In 2001 ontstonden de eerste plannen voor een nieuw stadion en inmiddels zijn we bijna 20 jaar verder en moet de eerste paal nog altijd de grond in.
Ik heb misschien nog wel liever Maurice Steijnquote:Op zondag 27 januari 2019 22:18 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja meer kan ik ook niet bedenken, de opties zijn verder ook niet zo heel groot![]()
Het zou in ieder geval een typische Van Geel actie zijn
Ik geloof niet zo in het verhaal dat Gaal nooit meer wil vanwege die spreekkoren 25 jaar geleden.quote:
Als ik heel eerlijk ben zag ik dat ook niet aankomen hoor toen ik hoorde dat Toornstra zou spelenquote:Op zondag 27 januari 2019 22:19 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Toornstra was echt god vandaag.
Zogenaamd het allergrootste verdedigende talent alle tijden (ahum) scheet zeven kleuren stront als hij weer ergens een actie inzette.
Dat mag.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in het verhaal dat Gaal nooit meer wil vanwege die spreekkoren 25 jaar geleden.
Dat Feyenoord-City is eigenlijk een wijk op zich. Dus daarin ben je zeker ook afhankelijk van gemeentelijke besluitvormingvorming. En natuurlijk ook qua financiering.quote:
Het pakte ook wel geniaal uit natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:21 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben zag ik dat ook niet aankomen hoor toen ik hoorde dat Toornstra zou spelen![]()
Wanneer volgt nou eigenlijk het definitieve besluit daarover?quote:Op zondag 27 januari 2019 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat Feyenoord-City is eigenlijk een wijk op zich. Dus daarin ben je zeker ook afhankelijk van gemeentelijke besluitvormingvorming. En natuurlijk ook qua financiering.
Het hele randgebeuren is weliswaar voor de gemeenten inderdaad, ook een project van honderden miljoenen of zelfs miljarden.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat Feyenoord-City is eigenlijk een wijk op zich. Dus daarin ben je zeker ook afhankelijk van gemeentelijke besluitvormingvorming. En natuurlijk ook qua financiering.
Welk definitieve besluit? Men zit volgens mij nu in een verkennende fase waarin allerlei zaken en wensen op elkaar afgestemd worden. Dat zal nog wel een jaartje of wat duren.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer volgt nou eigenlijk het definitieve besluit daarover?
Tevens ; besluitvormingvorming
Nou ja, the point of no return zeg maar. Volgens mij zat dat er binnenkort (dit jaar ergens) aan te komen.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Welk definitieve besluit? Men zit volgens mij nu in een verkennende fase waarin allerlei zaken en wensen op elkaar afgestemd worden. Dat zal nog wel een jaartje of wat duren.
Eerste keer dat GIo tactische keuzes maakt (die goed zijn dan)quote:Op zondag 27 januari 2019 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het pakte ook wel geniaal uit natuurlijk.
Ten Hag had ook op Jorgensen gerekend zei hij na afloop. Giogod.
Prima toch, Fraser lijkt me best goed eigenlijk. Wie moet je anders nemen.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:29 schreef fetX het volgende:
WillemGOD wil vGeel ook weg en Max Huiberts als vervanger.
Echter tipt hij ook Fraser, want hij heeft hem meegemaakt als speler...
Wat een trainer, zou hem verlengen!quote:Op zondag 27 januari 2019 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Het pakte ook wel geniaal uit natuurlijk.
Ten Hag had ook op Jorgensen gerekend zei hij na afloop. Giogod.
Verrassendquote:Op zondag 27 januari 2019 22:29 schreef fetX het volgende:
WillemGOD wil vGeel ook weg en Max Huiberts als vervanger.
Echter tipt hij ook Fraser, want hij heeft hem meegemaakt als speler...
Ja ik blijf ook enorm sceptisch. Volgende week kan je zomaar weer een enorm kansloze wedstrijd spelen op het kunstgras op Woudenstein.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Eerste keer dat GIo tactische keuzes maakt (die goed zijn dan)![]()
Rest van het jaar zo blijven spelen.
Dat zijn we in principe al gepasseerd. Tenzij men de financiering niet rond krijgt.quote:Op zondag 27 januari 2019 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, the point of no return zeg maar. Volgens mij zat dat er binnenkort (dit jaar ergens) aan te komen.
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2019 22:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn we in principe al gepasseerd. Tenzij men de financiering niet rond krijgt.
Check dit:
https://www.feyenoord-cit(...)-naar-volgende-fase/
Eind dit jaar dusquote:De volgende mijlpalen voor het project zijn de selectie en het contracteren van de bouwer en de afronding van de financiering. De planning is dat dit eind 2019 wordt afgerond. Als dit is gebeurd en deze resultaten passen binnen de uitgangspunten van het stadionplan, kan het definitieve go worden gegeven
Mee eens, ik had persoonlijk liever Bosz gehad maar die is alweer aan de gang. Daar hadden ze eerder naar toe moeten schakelen imo.quote:Op zondag 27 januari 2019 23:06 schreef Oldground het volgende:
Nolles heeft de naam Van Gaal meerdere keren horen vallen vanmiddag. Van de Nederlandse trainers veruit de beste optie natuurlijk.
zijn familie was er volgens Willemquote:Op zondag 27 januari 2019 23:06 schreef Oldground het volgende:
Nolles heeft de naam Van Gaal meerdere keren horen vallen vanmiddag. Van de Nederlandse trainers veruit de beste optie natuurlijk.
Nee, van Gaal lijkt me er de man niet naar een grudge 25 jaar lang vast te houden (lol)quote:Op zondag 27 januari 2019 22:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in het verhaal dat Gaal nooit meer wil vanwege die spreekkoren 25 jaar geleden.
Feyenoord - PSV 2-0 ??quote:Op maandag 28 januari 2019 01:42 schreef Roland010 het volgende:
De Graafschap - Feyenoord 2-0
Ajax - De Graafschap 8-0
PEC - Feyenoord 3-1
Ajax - Bayern Munchen 1-1
Trencin - Feyenoord 5-0
Ajax - Feyenoord 3-0
Feyenoord - PSV 2-0
Feyenoord - Fortuna Sittard 0-2
PSV - Willem II 6-1
Willem II - Feyenoord 1-1
Feyenoord - Ajax 6-2
Zijn het enkele van de hoogtepunten en dieptepunten van Ajax, Feyenoord en PSV in de eredivisie en Europa in de laatste 5 jaar? Nee, het zijn wat uitslagen tijdens een normaal half jaartje tijd Giovanni 'succesvolste en slechtste Feyenoord-coach ooit' van Bronckhorst
5-1 in de beker is prima mogelijk. Of dat:
5-1 winst voor ons in de halve finale
5-1 winst voor Ajax in de halve finale
5-1 winst voor ons in de finale
5-1 winst voor Willem II/AZ tegen ons in de finale
is weet ik alleen niet, onder Gio zijn al die opties ongeveer even realistisch
Net als dat ik het zowel niet 100 % meer uitsluit dat ie het nog voor elkaar krijgt om nog van die 3e plek af te komen dit seizoen, zowel een plek omhoog als een plek omlaag lijkt even onmogelijk met deze stand, maar onder Gio kan het beide.
quote:Op maandag 28 januari 2019 05:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Feyenoord - PSV 2-0 ??Dat was toch echt 2-1 en de 2-2 was bijna gevallen.
1 minuut.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:00 schreef Antaris het volgende:
Hoe lang stond Ayoub eigenlijk in het veld voordat hij scoorde?
Toch geen 5 minuten?
quote:Op maandag 28 januari 2019 09:33 schreef GwaiLow het volgende:
Gefeliciteerd! Prachtige overwinning voor jullie.
Ajax was de eerste 16 minuten oppermachtig. Feyenoord publiek begon al ''boe'' te roepen naar de eigen ploeg. Alle spelers enorm onzeker. Sven passt in de voeten van Dolberg etc etc.. Iedereen was bang voor een 0-5 uitslag...en uit het niets valt de 1-1. Het bizarre is dat Ajax daarna helemaal weg zakt, en echt verrrr onder hun gemiddelde niveau gingen spelen, en Feyenoord kreeg door dat slechte niveau van Ajax natuurlijk vleugels, en slachten ze op een geweldige manier af. Krankzinnig, Ajax had dit zo dik moeten kunnen winnen, en verliezen gewoon met 6-2. Verdediging was helemaal lek. Die Mallagan is niet slecht, maar ik denk dat als Ajax met Tagliafico op links en Blind centraal had gespeeld dat alles anders was gelopen. Voor Ajax te hopen dat Tagliafico snel weer terug is.
Oh, en Toornstra was top trouwens! Eigenlijk best een beperkte speler, maar door zn inzettingsvermogen heel belangrijk voor Feyenoord. Blijft een baas hoor...al snap ik dat jullie hem soms wel kunnen wurgen.
Niet gelezen.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:33 schreef GwaiLow het volgende:
Ajax was de eerste 16 minuten oppermachtig. Feyenoord publiek begon al ''boe'' te roepen naar de eigen ploeg. Alle spelers enorm onzeker. Sven passt in de voeten van Dolberg etc etc.. Iedereen was bang voor een 0-5 uitslag...en uit het niets valt de 1-1. Het bizarre is dat Ajax daarna helemaal weg zakt, en echt verrrr onder hun gemiddelde niveau gingen spelen, en Feyenoord kreeg door dat slechte niveau van Ajax natuurlijk vleugels, en slachten ze op een geweldige manier af. Krankzinnig, Ajax had dit zo dik moeten kunnen winnen, en verliezen gewoon met 6-2. Verdediging was helemaal lek. Die Mallagan is niet slecht, maar ik denk dat als Ajax met Tagliafico op links en Blind centraal had gespeeld dat alles anders was gelopen. Voor Ajax te hopen dat Tagliafico snel weer terug is.
Oh, en Toornstra was top trouwens! Eigenlijk best een beperkte speler, maar door zn inzettingsvermogen heel belangrijk voor Feyenoord. Blijft een baas hoor...al snap ik dat jullie hem soms wel kunnen wurgen.
Ah klopt, daar ben ik het ook niet helemaal mee eens inderdaadquote:
Met 6-2 verliezen en jezelf toch beter vinden. Only Ajax fans.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:33 schreef GwaiLow het volgende:
Nee, Feyenoord was veel beter zelfs. Ajax was slechts tot de tegengoal oppermachtig. Daarna was Ajax echt niks meer...quote:Op maandag 28 januari 2019 09:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Met 6-2 verliezen en jezelf toch beter vinden. Only Ajax fans.
Niet gelezenquote:Op maandag 28 januari 2019 09:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord was veel beter zelfs. Ajax was slechts tot de tegengoal oppermachtig. Daarna was Ajax echt niks meer...
En oh, Ajax is natuurlijk over het hele seizoen wel beter ja. Dat wijst de stand ook uit.
Laat dit infantiel gedoe lekker achterwege.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:33 schreef GwaiLow het volgende:
Sta je dan. 86 miljoen. Meer waard dan de hele selectie van Feyenoordquote:
En dan volledig overklast worden door Vilhena.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:52 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sta je dan. 86 miljoen. Meer waard dan de hele selectie van Feyenoord
Ja, hij schreef al meer dan een week terug over Ajax kapoet makenquote:Op zondag 27 januari 2019 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klaas was wel de enige die zei dat we Ajax een pakkie slaag gingen geven
Klaasgodquote:Op maandag 28 januari 2019 09:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, hij schreef al meer dan een week terug over Ajax kapoet maken
Kampsjaak Donny was wel een beetje mad he?quote:Op maandag 28 januari 2019 10:03 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien maar wat was het heerlijk om die godenneuzen te zien briesen als een stel wilde stieren tegen makkelie. En dan na afloop zeggen dat het niet aan de scheids lag maar stiekem toch wel.
Nou ja..oppermachtig. Ajax was een stuk sterker ja, maar heeft eigenlijk maar 1 kans gehad. Die bal die v Beek in de schoenen van Dolberg schoof. Verder een vrije trap die er in ging (wat is die Schone vaak belangrijk voor jullie zeg). Verder zijn jullie echt helemaal ondersteboven gespeeld.quote:Op maandag 28 januari 2019 09:33 schreef GwaiLow het volgende:
Makkelie floot ook echt prima dus dat gezeik was sowiesoquote:Op maandag 28 januari 2019 10:03 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien maar wat was het heerlijk om die godenneuzen te zien briesen als een stel wilde stieren tegen makkelie. En dan na afloop zeggen dat het niet aan de scheids lag maar stiekem toch wel.
Stiekem gewoon aan het genieten als Feyenoord supporter.quote:
leugens.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klaas was wel de enige die zei dat we Ajax een pakkie slaag gingen geven
quote:
Waarom waren ze na het fluitsignaal van de rust zo boos eigenlijk? Die overtreding van een paar seconden daarvoor gebeurde toch niet zo veel, gewoon een simpele overtreding op het middenveld.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:03 schreef MPC60 het volgende:
Had alleen wat kaarten mogen geven aan ajax...quote:Op maandag 28 januari 2019 10:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Makkelie floot ook echt prima dus dat gezeik was sowieso
Ze waren gewoon gefrustreerd omdat we de wedstrijd in handen hadden. Makkelie floot prima.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Waarom waren ze na het fluitsignaal van de rust zo boos eigenlijk? Die overtreding van een paar seconden daarvoor gebeurde toch niet zo veel, gewoon een simpele overtreding op het middenveld.
EverseGod.quote:Jan Everse is maandagmiddag onze gast in FC Rijnmond. In de talkshow hebben we veel aandacht voor de grote overwinning van Feyenoord op Ajax (6-2) op zondagmiddag.
Behalve oud-Feyenoorder Everse zullen ook Sinclair Bischop, die voor ons verslag deed van De Klassieker op de radio, en huisanalyticus Emile Schelvis te zien zijn. De show wordt gepresenteerd door Bart Nolles.
FC Rijnmond begint rond 17:20 uur en wordt daarna ieder uur herhaald. Ook is de uitzending live te zien via Facebook en terug te zien op de website.
Hij had Toornstra geel moeten geven, maar dat was het enige wat Ajax echt tegen had. In de tweede helft had Ajax ook een paar keer geel kunnen krijgen, en Makkelie had ook kaarten kunnen trekken voor al dat gezeik van de Jong en Tadic.quote:Op maandag 28 januari 2019 10:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze waren gewoon gefrustreerd omdat we de wedstrijd in handen hadden. Makkelie floot prima.
https://nl.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph5c4dd8c1ecb05quote:Op maandag 28 januari 2019 12:42 schreef Dven het volgende:
Hebben jullie de overwinning al op pornhub geknald zodat ik deze kan rapporteren wegens vermeende verkrachting?
https://nl.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph5c4dd8c1ecb05quote:Op maandag 28 januari 2019 12:42 schreef Dven het volgende:
Hebben jullie de overwinning al op pornhub geknald zodat ik deze kan rapporteren wegens vermeende verkrachting?
quote:Op maandag 28 januari 2019 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik wil niet diegene zijn die zeikt, maar porno posten is écht tegen de regels. Zeker een filmpje waarin 11 jonge kerels zo hard kontje geneukt worden...
En dan al die mensen toekijken en juichen, walgelijk.
Nu nog voor de bekerquote:
Nu deed ie het een keer wel, zo een geslaagde tactische aanpassing (voor de wedstrijd), en nu was creativiteit op het middenveld overigens ook geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 17:36 schreef Elan het volgende:
Qua opstellingen en voorkeuren is Gio wel een redelijke autist maar hij zit er met het inbrengen van jeugd toch ook zelden naast mag je concluderen.
Probleem is en blijft dat er amper creativiteit op het middenveld aanwezig is hoe hij of een andere trainer de poppetjes ook neerzet.
Het Ajaxgevoel.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:24 schreef spapaars het volgende:
Denk toch echt dat Ajax dit zich geen tweede keer laat overkomen ( maar wel eigen schuld )
Feyenoord uit de beker, dus aan het eind van het seizoen met lege handen.
Godverdomme wat kutquote:
Tegen tegenstanders die ook maar een beetje met een compacte verdediging spelen wordt het weer oogaids hoor.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:26 schreef Marsenal het volgende:
Nu deze lijn even voortzetten jongens, blijkbaar zit er wél voetballend vermogen in dat middenveld, probeer dat vast te houden.
Hij zou me eigenlijk totaal niet verbazen als we volgende week op het kunstgras bij Excelsior weer punten verliezen en hemeltergend slecht spelen.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegen tegenstanders die ook maar een beetje met een compacte verdediging spelen wordt het weer oogaids hoor.
Ha kijk, het is meneer ‘ik ga Feyenoord-Ajax toch niet kijken omdat we toch wel gaan verliezen’! Fijn dat je op de maandag alvast de negatieve spirit erin houdt, keep it upquote:Op maandag 28 januari 2019 14:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hij zou me eigenlijk totaal niet verbazen als we volgende week op het kunstgras bij Excelsior weer punten verliezen en hemeltergend slecht spelen.
Lol.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Het parool is heerlijk mad.
quote:Op maandag 28 januari 2019 14:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heb je z'n obsessie met mij terwijl ik letterlijk hetzelfde zeg en denk als de meeste hier? Komt een beetje zielig over wel.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ha kijk, het is meneer ‘ik ga Feyenoord-Ajax toch niet kijken omdat we toch wel gaan verliezen’! Fijn dat je op de maandag alvast de negatieve spirit erin houdt, keep it up
(Niet dat het een onrealistisch scenario is, maar hou even die negatieve bagger bij je, of nuanceer het op zijn minst)
Hahahaquote:Op maandag 28 januari 2019 14:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.parool.nl/sport/feyenoord-sneed-dwars-door-de-verdediging-van-ajax-heen~a4622211/quote:Op maandag 28 januari 2019 15:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Heb je de cijfers voor de spelers van Ajax ook toevallig?
Als ik werk van vergelijkbaar niveau als Jens zou afleveren op mijn uni en een 6,5 zou krijgen dan zou ik best ziedend zijn.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha, dit maakt het nog lachwekkender. Heerlijk die madheidquote:Op maandag 28 januari 2019 15:04 schreef Oldground het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/sport/feyenoord-sneed-dwars-door-de-verdediging-van-ajax-heen~a4622211/
Ze haalden bijna allemaal de scholieren-voldoende.
Omdat het letterlijk zonder enige nuance is (je posts niets positiefs) en bij jou wel heel extreem. Bijvoorbeeld dat doelbewust hopen dat Feyenoord een 0-4 weggeeft zodat Gio maar ontslagen wordt, dat doet niemand hier.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Waarom heb je z'n obsessie met mij terwijl ik letterlijk hetzelfde zeg en denk als de meeste hier?Komt een beetje zielig over wel.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 januari 2019 15:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]En Onana kreeg een 7 las ik vanmorgen ergens. Ook best bijzonder met 6 goals tegen.
Excuuspunten.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]En Onana kreeg een 7 las ik vanmorgen ergens. Ook best bijzonder met 6 goals tegen.
Ik post wel degelijk genoeg positieve dingen en ik ook was niet de enige die toen hoopte dat Feyenoord zou verliezen(en daar sta ik nog steeds achter trouwens), dus beide dingen die je hier zegt zijn al niet waar.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Omdat het letterlijk zonder enige nuance is (je posts niets positiefs) en bij jou wel heel extreem. Bijvoorbeeld dat doelbewust hopen dat Feyenoord een 0-4 weggeeft zodat Gio maar ontslagen wordt, dat doet niemand hier.
Ten eerste heb ik nooit gezegd dat ik een 'ekte' ben, en ten tweede wil eerlijk gezegd ook helemaal niet bij die groep fans horen die zichzelf een 'ekte' vinden. Maar verder is het goed om te weten dat je meer recht van spreken hebt als je een seizoenskaart hebt en tweewekelijks in de Kuip te vinden bent. Persoonlijk vind ik die mentaliteit vrij treurig, maar dikke prima als mensen zich daardoor superieur en verheven boven de rest willen voelen. Er zijn meer dan genoeg redenen te bedenken, ook voor mij persoonlijk, waarom mensen niet elke 2 weken naar de Kuip kunnen of willen gaan.quote:Tevens, sommige mensen zeuren hier ook veel maar hebben wel een seizoenskaart, komen in de klerekou voor een hoop geld vaak naar zaadpotten kijken, dan heb je meer recht van spreken denk ik dan jij. Je neemt niet eens de moeite om een wedstrijd als Feyenoord-Ajax te kijken (of zelfs te volgen), dan ben je wel een ekte hoor!!!
Ik geef nota bene 1(!) reactie op iemand die zelf zegt dat de kans op oogaids tegen ploegen met een compacte verdediging, dus Excelsior, groot is. Maar uiteraard spring jij weer als een bezetene op mijn post.quote:Als je vervolgens na een 6-2(!!!) tegen ajax gelijk weer in de modus gaat van ‘wedden dat we gaan verliezen tegen Excelsior’, dan moet je gewoon eens normaal doen.
Hoe lang is hij eigenlijk weg? Ik vind het wel lekker zo zonder die braaksels die hij uitspuwt.quote:Op maandag 28 januari 2019 15:37 schreef Caland het volgende:
Wat zou klaas eigenlijk hebben gevonden van Toornstra gisteren?
#freeklaas
Ja dat is sowieso heerlijkquote:Op maandag 28 januari 2019 15:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoe lang is hij eigenlijk weg? Ik vind het wel lekker zo zonder die braaksels die hij uitspuwt.
In DWDD. VBL on tour.quote:Nabeschouwing: klassieker Feyenoord – Ajax
Na de winst van Feyenoord in de klassieker tegen kampioenskandidaat Ajax, siddert Rotterdam nog even na. Hoewel kans op de titel voor Feyenoord al lang is verdwenen, klonk het op Radio Rijnmond alsof Feyenoord toch nog kampioen was geworden. We praten na met Frank Stout, Sinclair Bischop en Dennis van Eersel, drie sportverslaggevers van RTV Rijnmond.
Jezus, dat is dan ook weer een beetje genant.quote:
Willem is niet de enige.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:25 schreef Slobeend het volgende:
Willem heeft een razende hekel aan Van Geel.
Welja johquote:Op maandag 28 januari 2019 18:35 schreef Duveldrinker het volgende:
Je kan lullen wat je wilt over Van Geel maar sinds zijn komst heeft Feyenoord prima gepresteerd.
quote:Op maandag 28 januari 2019 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welja johlouter successen geboekt die man.
Is dat puur vanwege het beleid of ligt er weer een of andere persoonlijke vete aan ten grondslag bij Willem?quote:Op maandag 28 januari 2019 18:25 schreef Slobeend het volgende:
Willem heeft een razende hekel aan Van Geel.
Ja een titel nadat Feyenoord financieel helemaal kapot was. Ik vind dat best knap.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welja johlouter successen geboekt die man.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nou-zo-goed-was.htmlquote:"Feyenoord pakte alles aan, won de tweede bal, doken erin voor hun leven", noemt Swart als grote verschil tussen de beide ploegen. "Ajax verslapte, maar toch kwamen we op 2-2. Daarna moet Ajax 3-2 maken. Dus ga niet vertellen dat Feyenoord nou zo goed was, want het had ook 3, 4-2 voor Ajax kunnen zijn bij rust."
"Na rust zie je gewoon dat Ajax helemaal weg was", huilt Swart verder. "Als je dan met 7, 8 spelers loopt die helemaal geen bal meer kunnen raken, dan verlies je zo'n wedstrijd natuurlijk. Dan wordt Feyenoord alleen maar sterker. Door het publiek dat ze achter zich hebben, de scheidsrechter mee. Dat telt allemaal mee. Dan verlies je met 6-2."
Naast de scheidsrechter krijgen ook bepaalde journalisten ervan langs. "Dan vinden die verslaggevers het geweldig. Ik kan je er vier opnoemen die staan te lachen dat Feyenoord gewonnen heeft, zo neutraal zijn ze. Meneer Van Gangelen, meneer Hans Kraaij Jr, die oud-keeper van PSV. Geweldig vinden ze het joh. Dat zijn nou verkeerde mensen, ze moeten neutraal blijven dan."
Nu nog wachten op peppie en kokkie.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:40 schreef Divje het volgende:
Ik ga he-le-maal stuk om dat gebrabbel van die Swart
Gouden greep zelfs.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:40 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja een titel nadat Feyenoord financieel helemaal kapot was. Ik vind dat best knap.
Koeman was een gouden greep. Gio heeft ook prima gepresteerd.
Ik zei vanmiddag tegen mijn collega , het eerste wat ik ga doen als ik thuis kom is de samenvatting terugkijken. Geen spijt van...hahaquote:Op maandag 28 januari 2019 18:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Net even die samenvatting terug gekeken. Het is nou ook weer niet zo dat het minder lekker is de dag er na
Wat zullen die intens MAD zijn. VI gaat ook genot wordenquote:Op maandag 28 januari 2019 18:43 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja die werkeloze kale en dat bolle Michelin mannetje zonder ster. Hahaha
Genieten dit.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat zullen die intens MAD zijn. VI gaat ook genot worden
Sjaak heeft wel gelijk dat mensen gewoon neutraal moeten zijnquote:Op maandag 28 januari 2019 18:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nou-zo-goed-was.html
Gvd wat een genot
Ja toch.. haha.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik zei vanmiddag tegen mijn collega , het eerste wat ik ga doen als ik thuis kom is de samenvatting terugkijken. Geen spijt van...haha
Beweren dat Jan Joost van Gangelen het leuk vond gisterenquote:Op maandag 28 januari 2019 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaak heeft wel gelijk dat mensen gewoon neutraal moeten zijn
Ja die kans van Larsson , Feyenoord had ook serieus een 3 meer moeten maken. Ajax alleen Ziyech op de paal.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja toch.. haha.
Ik zat overigens weer te "OEHHHH"'en na de kans van Larsson bij de 2-2, voorzet Vilhena, schiet ie 'm recht tegen de benen van Onana. Man man man.
Slecht geslapenquote:Op maandag 28 januari 2019 18:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nou-zo-goed-was.html
Gvd wat een genot
Wie bedoel je ?quote:Op maandag 28 januari 2019 19:01 schreef MPC60 het volgende:
Ok, ik ga dwdd maar eens kijken, zal wel crinchen worden.Ik verwacht die bolle met zn bierbuik weer.
Toch heeft ‘ie best een goede kijk op het spelletje. Jammer dat het dan 9 van de 10 keer uitdraait op een complete meltdown.quote:Op maandag 28 januari 2019 18:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Beweren dat Jan Joost van Gangelen het leuk vond gisterenals er iemand een Ajacied is dan is hij het wel. Swart is helemaal de weg kwijt
Wint je team 6-2 en alsnog leidt het minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 28 januari 2019 18:54 schreef alopio het volgende:
[..]
Beweren dat Jan Joost van Gangelen het leuk vond gisterenals er iemand een Ajacied is dan is hij het wel. Swart is helemaal de weg kwijt
Snap deze reactie niet. Iedereen weet dat van Gangelen jood is. Dus wanneer hij zegt dat het leuk is dat lult hij uit zijn lange giraffen nek.quote:Op maandag 28 januari 2019 19:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wint je team 6-2 en alsnog leidt het minderwaardigheidscomplex
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik vind het vooral komisch. Het is net zoiets als zeggen dat Jan Boskamp het geweldig vind als ajax van Feyenoord vindquote:Op maandag 28 januari 2019 19:19 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wint je team 6-2 en alsnog leidt het minderwaardigheidscomplex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |