Iedereen heeft gestreden. Echt wat een bazen. 6-2. Fcking greatquote:Op zondag 27 januari 2019 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Verdonk herstelde zich trouwens goed de tweede helft vond ik. Die was de eerste helft een partij matig...
En Hapsie bij die 5-2, gelijk keihard erin kletsen na zo'n blessure
Toornstra was geweldig vandaag. Net als tegen PSV.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:29 schreef onlogisch het volgende:
Toornstra, 1 goal en 3 assists.
ARE YOU WATCHING KLAAS??
Verdonk begon zo ontzettend slecht. Net als vBeek trouwens. Tweede helft goed hersteld.quote:Op zondag 27 januari 2019 17:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Verdonk herstelde zich trouwens goed de tweede helft vond ik. Die was de eerste helft een partij matig...
En Hapsie bij die 5-2, gelijk keihard erin kletsen na zo'n blessure
Haha, precies dit. Gelukkig brachten ze nog Sinkgraven, viel ook goed voor ons inquote:Op zondag 27 januari 2019 17:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Magallán en Mazraoui wel goed aan onze kant.
Wel kans op revanche over een maand. Daarom: die óók winnen en daarna de beker winnen. Dat maakt er weer een beetje een aanvaardbaar seizoen van.quote:
Echt zo mooi dit.hahaquote:Op zondag 27 januari 2019 18:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel kans op revanche over een maand. Daarom: die winnen en daarna de beker winnen. Dat maakt er weer een beetje een aanvaardbaar seizoen van.
Anyway: deze middag![]()
Er is waarschijnlijk een kampioenschap verspeeld, op een prachtige plek.
Boeiend, ik vind dit zo mooi. En jullie kampen krijgen ook een pak slaag.quote:Op zondag 27 januari 2019 18:12 schreef BadderHaring het volgende:
Wel sneu hoor, dat Feyenoord alleen resultaten kan pakken tegen PSV en Ajax. Dan weet je echt zeker dat je geen topclub meer bent.
Maar toch: supermooi dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |