Net als alle andere toernooien die hij speelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Jazeker !quote:Op zondag 27 januari 2019 12:09 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft Nadal Djokovic nou eigenlijk gefeliciteerd en gecomplimenteerd in zijn speech?
Oké, bedankt.quote:
Om hem weggevaagd te zien worden?quote:Op zondag 27 januari 2019 12:11 schreef superniger het volgende:
Ik wil Federer zien tegen deze Djokovic.
jaquote:Op zondag 27 januari 2019 12:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Om hem weggevaagd te zien worden?
Ja, dat wordt dan een pijnlijke affaire. Ik zie Federer niet meer winnen van Djokovic in een BO5.quote:
Denken dat ik Game, Schett en Mats met geluid aan kijkquote:
🤣quote:Op zondag 27 januari 2019 12:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Denken dat ik Game, Schett en Mats met geluid aan kijk
Laat je niet voor de gek houden jongen, iedereen verwachtte een spannende finalequote:Op zondag 27 januari 2019 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi dat commentaar achter: "It was clear from the outset that this was going to be a very onesided encounter." Als dat zo duidelijk is, vraag ik me af waarom ze het dan niet vooraf zeggen in plaats van achteraf.Dat doen ze wel heel vaak. En je kunt at helemaal niet zien, ant je weet niet of er nog ergens een ommekeer komt. Je kunt alleen zeggen dat het eenzijdig wordt als het zo blijft.
Ja, en achteraf verandert de verwachting opeens.quote:Op zondag 27 januari 2019 12:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Laat je niet voor de gek houden jongen, iedereen verwachtte een spannende finale
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |