Yup, het duurde alleen langer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Werd het dan net zo strak als vlakken op een spiegel met kleppenpasta?
Bingoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:33 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vim schuimt en kan niet krassen; een raaf krast en kan niet schuimen.
Ik heb hem uit Drie jongens en een caravan, verscheen voor het eerst in 1949quote:
Hahaha daar ken ik hem ook vanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb hem uit Drie jongens en een caravan, verscheen voor het eerst in 1949
Heb ze allemaal verslonden en lees ze nog wel eensquote:
Ik ook. qltel en ik hebben elkaar door die serie leren kennenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb ze allemaal verslonden en lees ze nog wel eens
Tof!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ook. qltel en ik hebben elkaar door die serie leren kennenOp een bijeenkomst van de mailinglist
wij hadden deze mierzoete troepquote:Op zondag 10 maart 2019 15:58 schreef deedeetee het volgende:
Chanel rook tenminste lekker.
[ afbeelding ]
Later kreeg je capsules die waren groot en stonken ook, dat spul was echt niet te pruimen.
[ afbeelding ]
Jaha dat was de opvolger van die ellende.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
wij hadden deze mierzoete troep
[ afbeelding ]
mijn moeder noemde dat ''wonderolie''quote:Op zondag 10 maart 2019 15:58 schreef deedeetee het volgende:
Chanel rook tenminste lekker.
[ afbeelding ]
Later kreeg je capsules die waren groot en stonken ook, dat spul was echt niet te pruimen.
[ afbeelding ]
Die naam herken ik wel, maar dan als middel dat diarree veroorzaakt als je het iemand stiekem in flinke hoeveelheid door het drinken doet. Het spul is nog beruchter dan levertraan.quote:Op zondag 10 maart 2019 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
mijn moeder noemde dat ''wonderolie''was goed voor álles geloof ik
Met zwaar chemische sinaasappelsmaakquote:Op zondag 10 maart 2019 16:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en toen werd het Cif.... zie ik nuquote:Op maandag 11 maart 2019 20:06 schreef FANN het volgende:
[..]
https://www.adformatie.nl/programmatic/jif-omgedoopt-tot-cif
ja Jif is vloeibaar dat is waarquote:Op maandag 11 maart 2019 20:08 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Vim was een droge stof itt Jif, echt anders.
Mijn kinderen hebben dat ook nog gehad.quote:Op zondag 10 maart 2019 16:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat zat in net zo'n bus als poedersuiker.quote:Op maandag 11 maart 2019 20:08 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Vim was een droge stof itt Jif, echt iets anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |